Leuk! Ben benieuwd wat voor reacties je krijgt. Nou alvast weltrusten. Morgen zal ik je waarschijnlijk niet spreken. Jij bent morgen weg en wij gaan morgen naar vrienden. (van die belgische vriendin) Zij hebben een tweeling van bijna 2 jaar. Dus dan kan ons zoontje daar mee spelen. Tenminste als ie morgen beter is.
hoop dat ie beter is dan hoor maak het leuk morgen kom morgen avond misschien wel eens kijken welterusten
hoi meiden jeetje he wat kunnen jullie kletsen kon gelijk wat pagina's bij lezen hahaha. ohhh spannend dus jullie gaan beide dinsdag testen!!!ben heel benieuwd en hoop op rose natuurliijk. vandaag zijn we naar een bikerdag geweest me vader moest optreden met zijn band.me meisje is samen met opa nog even achter de drums gegaan dus die heeft even lekker kunnen rammen hahaha.heel veel mensen vonden het prachtig om te zien een 4 jarig meisje achter zo'n grote drumstel en er zijn toen aardig wat foto's gemaakt. morgen gaan we niet veel bijzonder's doen. fijne avond nog
heb net even bekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik deze maand zwanger zou raken, en dat is 3 a 4 weken voordat mijn dochter 2 jaar wordt. de maand hierna zou 1 dag verschillen met de verjaardag van mijn dochter, en is dus een beetje hectisch en ik zou het niet leuk vinden zo dicht op elkaars verjaardag. we denken erover om toch een poging te doen deze maand.....
voel me ontzettend vreemd en beetje verdrietig mijn man zei net tege me volgens mij ben je zwanger jou buik begint terug uit te steken en ik zo men best doen om ni te verdikken
2e keer dat ik mijn verhaal moet typen. Typ ik een heel verhaal, ben ik ineens uitgelogd en is het weg.:x @Semmy: Kan me voorstellen dat dat er heel mooi/lief uitzag zo'n klein meisje van 4 achter een groot drumstel. @mamavanAmarilly: Dat bedoelde je man vast niet rot. Hij denkt dat je zwanger bent en is daar waarschijnlijk gewoon heel blij om. Soms komt het er alleen een beetje verkeerd uit bij mannen. Heb er vandaag gelukkig niet zoveel aan gedacht. Waren bij vrienden, echt supergezellig. Met mijn kleine ventje gaat het wel wat beter. Hij heeft nog wel wat verhoging en is nog verkouden, maar hij is wel actief en vrolijk. Morgen verjaardag van mijn schoonzus. Dus weer weinig tijd om eraan te denken, gelukkig. Nog even en dan mag ik testen. Weet alleen nog niet of ik het dinsdag of woensdag ga doen. Ivm mijn werk. Nou ik ga mijn bedje zo eens opzoeken. Kon het niet laten om toch even te kijken wat er allemaal weer geschreven was. Verslavend hoor zo'n forum. Misschien tot morgen.
nou ik weet dat hij het niet slecht bedoelde hoor maar ik voel me erg vreemd en raar en ambetant weet niet goed meer wat ik moet denken vandaag had ik pijn in mijn (.)(.) en jeuk en heb ik chocomousebiscuit gegeten met paprika nootjes mm vreemd allemaal
Klinkt als zwangerschapsverschijnselen... Ben zelf ook nogal emotioneel. Ik reageer nogal heftig op kleine dingen. Vooral mijn man heeft het te verduren. Gisteren een hele discussie over de bijsluiter van medicijnen. Oftewel ging nergens over. Alleen heb ik nu lichtelijk krampen en pijn onderin mijn rug. Dus het kan bij mij ook zijn dat ik ongi moet worden . Bij jou zou ik toch echt zeggen: zwanger. Morgen ga je testen hè, dus dan weten we meer.
Maar hoe was je dag verder gisteren? Lekker gegeten en welke film hebben jullie gezien? Wij hebben gisteren bij vrienden "Unknown" gezien, is een goeie film.
Begin migraine te krijgen, heb die lichte krampen in mijn buik en die rugpijn. Heb daarom toch een test gedaan. Helaas niks op te zien . Dus deze ronde is niet raak. Het was wel met de 3e urine vanochtend en deze was heel licht. Maar zie overal dat die kv 2v5 zo gevoelig zijn, dus dan had ik wel een licht streepje moeten zien. Nu maar wachten tot ik ongi word dan...
Klein beetje slijmerig bloed gezien . Shit, shit, shit wil niet ongesteld worden. Mijn hoop op een zwangerschap is nu toch ver weg. Ben bang dat ik toch echt ongesteld ga worden. Vanaf volgende maand toch maar ovutesten gebruiken. Dan weet ik tenminste zeker dat ik rond de goede periode "klus". Met die achterlijke cyclus van mij, denk ik 3x per maand dat ik eisprong heb. @mamavanAmarilly: hopelijk heb jij morgen wel positief nieuws
@essie09: balen zeg, dat je slijmerig bloed hebt gezien! Ik ben er dan ook bang voor dat je ongi begint te worden... @mamavanAmarylli: spannend!!!! Ik ben benieuwd naar de test! @semmy26: stoer hoor dat je vader in een band zit, en supper schattig als zo'n klein meisje dan achter de drums zit. Ik heb afgelopen vrijdag was bloed verloren, ik was er heel erg van geschrokken. Meteen de vk gebeld maar zij kon helaas niks voor me doen. Ze kan zelf geen echo's maken en bij 8 weken kun je het hartje nog niet horen via de buik. De vk heeft me wel gerust kunnen stellen, het was gelukkig geen helder rood bloed en ik had geen buikpijn. Gelukkig is het zaterdag gestopt. We hebben woensdag een echo en die vind ik nu wel heel spannend, hopen maar dat alles goed is! Ik had toen ik net zwanger was wel echt super veel afscheiding dus het wil niet altijd zeggen dat je dan je ei hebt het kan dus ook een zwangerschap zijn.
@Roosje: Snap dat je daar ontzettend van bent geschrokken. Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap met 6 weken. Heb toen gelukkig snel een echo gekregen en daar zagen we gelukkig het hartje kloppen. Bij mij was het ook niet helderrood en ik had zelfs wat buikkrampen. Achteraf bleek het dus oud bloed te zijn. Gelukkig is het bij jou ook gestopt. En je krijgt overmorgen een echo. Ik hoop ook voor je dat alles goed is, maar als ik je verhaal zo lees, was het ook oud bloed. Laat even weten woensdag hoe je echo gegaan is. Nou moet ik zeggen dat mijn slijmerig bloed, iets van een 1mm sliertje van 3cm was. Maar dielichte krampen en die hoofdpijn en dan ook nog bloed gezien (oke was niet veel bloed), maar dan durf ik niet meer te hopen dat het raak is. Laten we hopen dat ik te voorbarig ben, maar ik ga nu gewoon afwachten en als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik pas weer testen.
hoi meiden @mamavanAmaryllipannend hoor meid duim echt voor je.en idd je mannetje zal dat niet rot bedoelen,maar ze kunnen ook lekker kort door de bocht komen hahaha. @essie09:het zou best kunnen dat je ongi op komst is.je lichaam kan je ook zo lekker onzeker maken wel zwanger,niet zwanger.ik ben deze maand ook met ovu's begonnen en vind het ideaal dus als je zeker wil weten wanneer je eisprong komt lekker gaan gebruiken zou ik zeggen.ik heb ze via internet besteld. @lalalamanon:is wel hectisch ja maarja mijn dochtertje is geboren op 2e kerstdag ook hectisch maar toch wel weer leuk.maar snap je wel dat je liever heb dat het iets verder uit elkaar ligt.maar ik zou zeggen.....ga ervoor @roosje:dat is wel even schrikken zeg,maar kan ook oud bloed zijn.ik heb het ook gehad in het begin van me zwangerschap eigenlijk 2 keer zelfs.maar zolang je geen buikpijn en krampen krijg zou ik me niet druk maken.weet niet of je seks heb gehad maar daar kan het ook van komen.je aders en bloedvaatjes zijn nu heel gevoelig en daar kan je ook een bloeding van krijgen. ohh spannend dan zie je voor het eerst je ukkie,kom je wel je foto's showen hahaha. mamatess:hahah ja wat kunnen we kletsen he.ik denk dat je nu weer een aantal pagina's moet gaan lezen. @hiertraks komen me schoonouders een bakkie doen.verder hebben we een luie dag hahaha.heb vanochtend alles een goede beurt gegeven en nu is het chillen. ja me vader vond het ook helemaal geweldig.zaterdag moet hij weer optreden dus hebben weer een avondje uit.
NOD Lalalamanon: juli voor het echie MamaTess: ronde 3,nod 21 juni semmy26: ronde 4,nod 24 juni mamavanAmarylli: ronde 2,nod 10juni Essie09: ronde 4,nod 14 juni Zwanger Roosje01: uitgerekend:20 januari 2012
hoi dames vandaag lekker lang geslapen gisteren nog heel gezellig gemaakt met men man vandaag getest nog steeds tuurstreepje maar heb eens gezien in men boekje en denk dat men eisprong maar 11 dagen geleden is ik schrijf alles alles op dus kan nog te vroeg zijn ook als ik niet ongi word volgend weekend testen en dan zou ik duidelijkheid moeten hebben vrees dat het deze ronde niks is @essie we zijn uiteindelijk niet naar de bios geweest we zijn onder ons romantisch gaan eten en drinken
@Semmy: heb al op internet gekeken. Eerst even hier in het forum gezocht en zie dat de ovutesten van zwanger&kids goed en goedkoop zijn. Dus dan ga ik die zodra ik ongesteld ben bestellen. Wilde het eigenlijk niet gaan gebruiken, maar met die stomme onregelmatige cyclus van mij kan ik dan wel beter zien wanneer ik echt mijn eisprong heb. @lalalamon: kan ik wel een beetje begrijpen. Had dat eerst ook. Maar als ik de volgende ronde zwanger zou raken, zit ik rond de verjaardag van mijn zoontje. Maar aangezien dat dat al ronde 5 is, maakt het me niet meer uit. Bovendien ben ik van mijn zoontje veel te vroeg bevallen en heb ik meer kans dat dat bij de volgende ook gebeurt. Dus ik heb zoiets uitgerekende datum zegt bij mij toch niets. Vandaag verder geen slijmerig bloed meer gezien. Maar door die negatieve test durf ik er niet meer in te geloven. Wacht gewoon tot ik ongesteld word en als ik dat vrijdag nog niet ben, test ik.
Dat is ook leuk lekker met z'n tweetjes eten en drinken. Wat jammer nog een tuurstreepje. Maar als je eisprong pas 11 dagen geleden is, zou je eigenlijk pas over 3 dagen mogen testen. Dus er is nog een goeie kans. Jij hebt al een tuurstreepje . Ik niks . Hoop het echt voor je.