Hallo dames, Mijn nod is 16 jan. Dit keer wil ik echt wachten met testen ook al vind ik dat best moeilijk omdat ik erg nieuwsGierig ben Ik weet dat veel ongi klachten ook zw-klachten kunnen zijn en dat bij elk vrouw weer anders is. Toch zou ik het erg fijn vinden om jullie ervaringen te horen. Wat waren jullie klachten voor NOD in de maand dat jullie ZW bleken te zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties! Liefs, N
Ik had eigenlijk helemaal nergens last van! Andere maanden had ik van allerlei "kwaaltjes" maar deze keer echt helemaal niks
Er is een topic met de eerste symptomen onder het kopje "zwanger zijn" daar vertellen meiden hun symptomen voor en na NOD. Misschien heb je daar iets aan?
Dank je wel voor jullie reacties! @nogevengeduld Ik kan de topic die je noemt niet vinden --> zie nu pas " zw zijn" , daar had ik nog helemaal niet gekeken. Dacht dat het voor dames is die al zwanger zijn
ja bij zwanger zijn is er idd zo n topic, maar die is enkel bedoeld voor vrouwen die al zwanger zijn dus ja.. hier kunnen we evt als "wannabe mama's" nog heen en weer speculeren ik zit al een paar dagen in de stress wat betreft dus deze ronde.. (ronde 38overigens dus nie niks) en ik hoopte erop dat t raak zou zijn, wilde niet testen etc.. kreeg wat bruin, wat waterige afscheiding, bruine afscheiding,, wat bloed.. nou had vanalles.. gisteren was er weer ietsjes meer bloed dus ja t leek er werkelijk op dat t game over was(diep van binnen denk ik dat nog steeds hoor) maar ja vandaa weer niks heb smorgens geveegd en alles wat wit.. heb getest en negatief.. tis volgens mij vandaag mn nod.. kon ook gisteren zijn of pas morgen.. aangezien mn cyclus me soms beetje verward. maar t gene wat de meeste impact op me heeft gehad is de droom die ik heb gehad, borstvoedin gegeven aan een lieve schattige babymeisje en ik in mn drom god dankte om me dit kind te schenken
@Babybelle Wat een mooie droom! Wat vervelend van al het afscheiding, maar zolang geen ongi zou ik de hoop niet opgeven
Hier, af en toe misselijk. Rare steekjes in 'buik'. En de dingen die ik normaal gesproken voelde een week voordat ik ongesteld zou worden, waren er niet.
ja de negatieve test zegt ook nie veel goeds maar ja zoals je zelf zegt, zolang het niet doorzet ga je toch blijven hopen.. heb t al eerder meegemaakt hoor, dat ik eerst bloedde en dan weer niet enzo voort tot t uiteindelijk gewoon doorzette..maar ergens hoop je toch op een wonder.. en wat voel jij allemaal?
@Babybelle Samenvatting van mijn klachten heb ik onder mijn handtekening gezet. Meest opvallend is dat ik me in vegelijking met andere maanden veel beter voel en niet zoveel klachten heb. Totaal geen last van mijn onderrug of hoofdpijn zoals altijd voor ongi.
ow oke, ik zie t.. sorry nie op gelet ja dat kan natuurlijk weer vanalles zijn e, en dat wachten.. daar zijn we zo slecht in
Dames, Dank je wel! Jullie reacties zijn hoopgevend. Ik voel me dit ook veel beter dan de vorige maanden, zodoende wie weet Ik was bang dat minder klachten misschien juist slecht nieuws is.
@Babybelle Hoe voel jij je naast het balen van de vervelende afscheiding (ik bedoel het niet bagitaliserend )
Ja erg he! Ik dacht dat ik dit keer rustig kon blijven en met alle geduld volgende week testen, maar niet dus
nou echt waar, ik weet echt niet meer hoe ik me moet voelen.. ik baalde gisteren enorm na t zien van t bloed.. was toch een serieuze veeg.. snachts in bed ga je toch nog denken aan wat voel k daaronder allemaal.. ik voelde niks vloeien maar dacht t zal wel rood zijn bij t vegen.. smorgens niks .. gewoon witte inlegkruisje.. nu nog steeds is mn inlegkruisje wit.. de test was helaas ook wit hahahaha die mocht wel roze zijn maar helaas .. en ik weet nie ben deze avond die zo chagrijnig ofzo... ben best vrolijk .. heb net n grappige mail gekregen en kon er hartelijk om lachen.. in dat opzicht voel ik me weer helemaal oke net was ik aant whatsappen met een nicht van mij.. en ik zei dat mn ongi vreemd deden( vertel ni eens dat ik zw probeer te worden want t duurde zolang dat ik geen zin heb in allemaal anderen wachtenden met mij) en ze vroeg me hoezo? zei ik van ja, ik d8 dat ze gisteren doorkwamen en nu zijn ze weg zegt ze ineens.. oh dat had ik precies toen bleek ik zwanger te zijn dus ja ik heb nu 65321431 dingen in mn hoofd maar zero duidelijkheid
Wow is zo wat geen toeval! Ik heb op meerdere forums ook gelezen over vrouwen die rond hun ongi wat afscheding hadden en toch ZW bleken. Die afsch. kan door lage hcg gehalte komen of van de innesteling. Het lastige is dat ZW test in beide gevallen nu geen duidelijkheid geeft, maar pas over aantal dagen Gelukkig dat je vrolijk voelt! Ik snap jouw behoefte aan duidelijkheid al te goed
Babybelle Zolang geen ongi, zou ik stiekem genieten van de mogelijkheid die er nog bestaat Ik ben erg benieuwd voor je wat jouw droom betreft ....