Hoi Tessa Wat weer baal moment. Dikke knuffel. Hopelijk de volgende ronde wel!! ik hoop het voor je!! joppe is gisteravond gevallen... was in kruiwagentje gekropen en die is rechter naar voren gevallen plat op zijn gezichtje dus 2 tanden hoekje er van af... jammer dat het net zijn voortandjes zijn. dikke lip. hopelijk heben zijn tandjes niet te veel schade van opgelopen. mootje
tessa vervelend joh dat je ongi bent geworden ff een knuffel voor jou hier nog steeds geen ongi, ga morgen weer testen. heb wel steeds buikpijn sinds gister dus ik wil vandaag nog even afwachten
hey petra... jeeetje ik hoop het toch voor je wat een gestress dat je niet gewoon wil weten :S hopelijk is het morgen toch postief testje ik duim voor je! mootje
Tessa dikke knuff meid! Stomme duiveltjes :x Mootje och arm Joppe ook al zo'n brokkenpiloot Kyano is donderdag bij mijn smoeder gevallen met zijn wang tegen de tafelpunt. Werd dus een flinke paarse streep en gisteren is hij bij mijn ouders gevallen tegen zijn oogje Hij ziet er echt niet uit nu aangezien hij ook nog verkouden is. Moeten uitkijken dat ze niet de kinderbescherming op ons afsturen Petra jee ook al zo'n onzekerheid. Raar hè. Hoeveel dagen zit jij nu na de eisprong? Ik maandag 2 weken. Dan moetje toch wel positief kunnen testen als het raak is of niet? Sandra jij als onze expert weet dat misschien ?? Meiden hier gaat het nog steeds vreemd Woensdag dus een beetje bloedverlies en donderdag bruin. Vanaf donderdagavond helemaal niks meer en vanaf vandaag dus weer gewoon witte afscheiding. Getest maar die is negatief. Ik heb het idee dat er geen ongi meer gaat komen. Vanochtend kreeg ik ook een heel raar gevoel, wat als ik al in de overgang ben en daarom deze keer maar heel kort ongi ben geweest? Of ik ben misschien toch te vroeg geweest met testen en moet nog even geduld hebben. Ik heb nog 1 test liggen die ga ik denk ik maandagmorgen gebruiken.
wupje... rare cyclussen heb jij maar.. vreemd zo kort hoeveel dagen ben je normaal ongesteld? en hoe lang was deze cyclus? haha nou van mij mogen ze komen hoor die kinderbescherming hihi voelde me gister heel slecht... als ze dan waren gekomen dan hadden ze me mogen meenemen! Nou ik ga hem naar bed brengen! zal er wel niet echt mee eens zijn! kreeg te horen dat ik maar weer meerst moest gaan eten omdat ik er niet uitzag. maar mijn zwangerschapsbuikje is nu voor het eerst weg daar ben ik wel heel blij mee! mootje
Hoi Hier blijft het vreemd Dacht vanmorgen echt ongi te worden ,omdat ik wat rood had met het afvegen, maar daar is het verder ook bij gebleven. Heel af en toe wat roze ,maar heb nog überhaupt geen maandverbandje hoeven gebruiken. Vind het maar vreemd allemaal. Ik kom vanavond even verder reagewren.
ohhhhh. Ik heb net getest en heb een streep Wel hel licht ,maar had ook net een 20 min daarvoor geplast. Dat rozeverlies heb ik ook tijdens de zw van Mason gehad de 1e 13 wkn. Roze verlies in combi met bloed. Ooh ga morgen opnieuw testen.
Thnx voor de reacties Nou vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk allemaal. Heb de test al tig keer bekeken en er staat toch echt een streep. Ben benieuwd morgenochtend. @ Mootje, oh wat sneu voor Joppe . Hopelijk hebben zijn tanden idd niet teveel schade. Heeft hij er nog veel pijn aan? @petra, jeetje je houdt het spannend. Hopelijk kotm er ene positest. @ wupje, ah Kyano ook al zo gevallen Heeft hij er nog veel last van? Wat vreemd van je cyclus zeg? Ik zou ook niet weten hoe dat kan.
meiden ik heb toch maar getest net werd gek van onzekerheid maar had ( weer) een negatieve test in handen dus ik moet nu gewoon wachten tot mijn ongi komt want ben nu een week overtijd dus komt er geen positieve test meer @ tessa leuk dat je een positieve test hebt. morgen nog een keer kijke voor de zekerheid, maar die zal ook wel positief zijn toch @ wupje. raar van je cyclus. heb er geen verklaring voor en wat naar dat kyano gevallen is. heeft hij veel last @ mootje joppe ook al pijn. wat vervelend wij zijn gister naar mama mia geweest. lezen hoe het was kijk dan op mijn log Onze weblog ik wens jullie een fijne avond en nog een fijn weekend
Hoi Ik had vanmorgen een positieve test , maar helaaas ook een bloedstolsel. heb er toch wel een hard hoofd in nu.
Petra jee wat naar zeg Daarom durf ik ook niet meer te testen omdat ik het gevoel heb dat ie dan ook weer negatief is. En daarbij heb ik natuurlijk op woensdag het kleine beetje bloedverlies gehad dus ik weet niet wat dat betekende Tessa oei een bloedstolsel is niet fijn. Maar het hoeft niet persé van het vruchtje te komen. Balen zeg dat je nu nog even in onzekerheid zit Hier nog steeds dezelfde situatie. Geen echte ongi. Nog niet opnieuw getest.
@ Tessa: Wat fijn een positieve test! Vervelend van dat stolsel maar als het daar bij blijft dan maar hopen dat het gewoon van wat anders is. Was het een groot stolsel? En heb je verder nog bloedverlies gehad? Ik had bij mijn miskramen eerst bruin bloedverlies en daarna werd het steeds heviger rood bloedverlies een menstruatie met wat meer krampen en meer bloed dus als je een miskraam hebt krijgt dan moet het bloedverlies nu wel doorzetten en zo lang dat niet is mag je gewoon lekker gaan genieten!! @ Wupje: Wat een vreemde cyclussen heb je. Wanneer is/was nou je officiele NOD? Want als die maandag is zou ik dinsdag pas de test doen mocht je nog niet ongi zijn geworden tussendoor. Dan ben je iig overtijd en heb je meer kans op een positieve test. En dan dus echt met ochtendurine testen dan maak je de meeste kans op een goede test. En mocht de test nog negatief zijn dan zou ik toch even langs de huisarts gaan en je even laten nakijken. Misschien dat ze wel een bloedtest kunnen doen om een zwangerschap iig uit te sluiten en kan je door gestuurd worden naar het ziekenhuis voor goed onderzoek. Heb ik dus ook laten doen na de vroeggeboorte en dat gaf mij wel wat meer duidelijkheid en daardoor wat rust. Er zijn zoveel dingen waardoor je menstruatie raar kan doen. Bij mij is het zo dat ik heel vaak amper een menstruatie heb omdat ik geen eisprong heb. Dan krijg ik na iets van 8 weken 1 dagje wat bloedverlies en dan houd het weer op. Volgens de gyn komt dat doordat mn lichaam dan wel het idee heeft dat er bloed vrij moet komen (net zoals de pil eigenlijk regelt) maar dat het maar zo weinig is omdat er geen eisprong heeft plaatsgevonden en dus de rest van je lichaam ook niet alles doet zoals het hoort. Kijk als je maandag je NOD hebt dan kan het best zijn dat een test voor die tijd nog negatief is. De ene vrouw maakt sneller hCG aan dan de ander en ik geloof dat het ook nog per zwangerschap verschillend is. Ik had expres bij deze zwangerschap pas 4 dagen na mn NOD getest zodat ik echt zekerheid zou hebben. Nu wist ik deze keer ook wel zeker wanneer mn eisprong was omdat ik dat duidelijk aan mn lichaam en mn temp had gezien en gevoeld. Dus is het makkelijker. Maar sowieso als je je zorgen maakt of blijft maken gewoon naar de huisarts als vrouw zijnde voel je je eigen lichaam toch het beste aan. Succes!! @ Petra: Wat raar dat bij jou je ongi nog steeds niet komt maar dat je ook negatieve testen hebt. Weet jij wanneer je eisprong was? Jij hebt toch ook PCOS? Misschien herken je ook wel wat in het verhaal wat ik hierboven heb geschreven. @ Wupje en Mootje: Succes met jullie mannetjes hopelijk hebben ze al geen pijn meer. Een ongeluk zit in een klein hoekje dat zie je maar weer.
@ sandra, ik heb geen pcos. tenmiste zo heeft de gyn het nooit benoemd. Ik heb een onregelmatige cyclus maar wel elke maand een mensturatie. de cyclus duurt de ene keer langer dan de andere keer. mijn cyclus was weer normaal op de rit maar nu dus niet meer. daarom ga ik maandag gelijk de gyn bellen want op deze manier heb ik geen zin om tot mei door te lopen. @ tessa goed zeg weer positief, maar wel raar van dat stolsel. hopelijk blijft het positief !!! @ wupje hoe is het nu bij jou @ hier nog steeds geen ongi. de buikpijn die ik gisteravond had is ook weer helemaal weg. ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is best lastig. elke keer als je naar de wc gaat toch even kijken enzo. maar goed ik wacht het wel af. zoals ik al zei ga ik wel morgen de gyn bellen. fijne zondag nog verder allemaal
Hoi Het was een klein stolseltje vanmorgen. Daar is het ook bij gebleven. Wel heel af en toe wat roze verlies bij afvegen ,maar dit heb ik ook 13 wkn lang bij Mason gehad. Heb verder geen krampen. Ben wel Misselijk en erg moe. Hoop dat alles goed gaat ,maar durf mijn banner nog niet aan te passen. Ik wacht nog even tot woensdag af. Ja die onzekerheid is heel naar ,maar dit heb ik ook bij Mason zo gehad en eigenlijk is het wel weer herkenbaar. @ wupje, bij jou blijft het ook wel spannend hoor. Hoop toch echt op een positest @ sandra, bruin verlies heb ik verder niet gehad ,echt een paar keer minimaal rozeverlies ,bij het afvegen. heb ook geen verbandje of iets dergelijks nodig. Als het wel een ma is ,zou het toch andaag of morgen wel moeten doorzetten? Ik krijg mijn test helaas niet op de foto, want mijn camera overbelicht hem steeds.
@ Petra: dan ben ik in de war met een ander. Verstandig dat je de gyn gaat bellen want zo is het ook vervelend met al die onduidelijkheid. Hopelijk ben je toch gewoon zwanger maar duurt het even voor je test positief is (maar ja een week is dan ook wel weer erg lang). Nou ik hoop iig dat je snel duidelijkheid krijgt in welke vorm dan ook. @ Tessa: Bij mij was de tweede miskraam (de spontane miskraam) 3 dagen voor de echte miskraam kwam kreeg ik een beetje bruin bloedverlies wat steeds meer werd en overging in donker rood tot helder rood bloedverlies. Veel last van mn buik en ja na 3 dagen dus de miskraam. Het bloedverlies was continu niet alleen bij het afvegen maar ook gewoon als ik opstond enzo ik voelde het lopen laat maar zeggen. Meestal als je een miskraam krijgt begint het dus met wat bloedverlies wat steeds meer wordt en dan krijg je je miskraam er is wel een duidelijk verloop te zien. Als ik zo lees hoe het bij jou is en hoe je je voelt lijkt het niet op een beginnende miskraam. Een vriendin van mij heeft ook de eerste 13 weken bloedverlies gehad dat begon al iets na de eisprong. af en toe roze verlies dan weer wat helderder rood dan weer bruin met af en toe wat kleine stolsels. Zij is nu 21 weken zwanger en alles gaat hartstikke goed. Het schijnt zeker bij een tweede zwangerschap vaker voor te komen dat je in het eerste trimester bloedverlies hebt. Ik zou maar van het positieve uitgaan en anders rond de 6,5 week een echo vragen want dan zou je meestal wel een kloppend hartje moeten zien (zei mijn gyn).