Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ sandra, thnx voor je bemoedigende woorden :D Geeft weer hoop haha. Ik ga sowieso weer om een echo vragen met 6.5 wkn. Zeker met mijn geschiedenis van de vorige zw ( heb toen overigens ook een echo met 6,6 gehad) zal de vk er vast niet moeilijk over doen. Ik wist overigens helemaal niet dat er bij een 2e dus meer kans op bloedverlies is. Weer wat geleerd :)

2. wonderteam

@ petra, zou ook idd de gyn bellen ,want net wat je zegt om zo tot mei door te lopen elke maand is wel heel moeilijk.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Ik begin toch langzaam ook iets meer hoop te krijgen. Was vanmiddag echt in een keer zomaar uit het niets echt megamisselijk en moest overgeven :( Daarna alles weer normaal.
    Nu ik terugreken zit ik natuurlijk morgen pas 2 weken na mijn eisprong maar mijn nod was afgelopen woensdag al aangezien ik zo'n korte lf heb. En waarschijnlijk heb ik gewoon te vroeg getest en ben ik in de war geraakt door het bloedverlies dat ik een beetje gehad heb.
    Hubbie zei vandaag dan testen we donderdag, dat is namelijk zijn verjaardag! Vind het wel een leuk idee maar hoop dat ik zo lang kan wachten :D

Sandra mijn officiele nod was vorige week woensdag en toen had ik dus een heel klein beetje bloedverlies dus dacht ik dat de ongi was gekomen maar daarna buiten nog een beetje bruinverlies op donderdag niks meer. Vandaag ook weer ienimie bruinverlies.

Petra zo herkenbaar die toiletbezoekjes ;)

Oh dus bij een tweede is een beetje bloedverlies normaal.....nu heb ik helemaal hoop :D!

Tessa ik hoop dat het bij jou gewoon goed is!

4. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @wupje: het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn hè dat beetje bloedverlies telkens. Hopelijk blijft het lekker weg en heb je snel een positieve test in handen, het kan allemaal nog. Je luteale fase is ook niet telkens hetzelfde bij meer stress is hij langer en er zijn nog wel wat factoren waardoor hij wat langer is. En misschien ben je gewoon hartstikke zwanger! Je weet maar nooit, ik hoop het voor je!
    Ja bij een tweede meer bloedverlies is vrij normaal hoorde ik eerst van een ander die bij de verloskundige was geweest. Maar mijn gyn heeft het nogmaals bevestigd alles schijnt wat gevoeliger te zijn dus de adertjes enz ook daarom meer kans op bloedverlies.

5. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Tessa, Wat lees ik, Gefeliciteerd!!! Wat leuk! Ik hoop voor je dat het bloedverlies niets betekent!!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ga er morgenvroeg weer een testje tegenaan gooien. Mijn avondeten van vandaag heb ik ook al niet binnen kunnen houden :( Het kan toch niet zijn dat ik ziek wordt maar me verder gewoon normaal voel?
    Mijn gevoel zegt nu toch echt zwanger ** hopelijk is dat gevoel ook juist ** ;)

7. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    spannend wupje!! hopelijk is het ook zo!

Tessa: ook al zo spannend.

joppe gaat het nu redelijk weer mee, gister nog pijn met harde dingen eten.. maar ging vandaag weer vanzelf..
    al viel hij wel vandaag weer op zijn gezicht... nu de onderste lip... hihi geen tanden gebroken! 2 is echt wel genoeg.

ik waarschijnlijk een schimmelinfectie.. en mijn temp was weer gezakt 36.98 dus zal nu wel niet meer zijn... ga door voor de volgende ronde! wel handig zn temp lijst...
    moet morgen weer na een maand thuis te zijn geweest weer werken... dus sta 2 uur eerder op. zal temp ook wel anders zijn.

mootje

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Ik heb vanochtend getest en er is een hele lichte streep te zien :$ :D! Maar wel echt maar heel licht. Zelf weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik durf er nog niet op te vertrouwen. Ik hou rekening met alles, dus ook ongi binnen een paar dagen. Maar zolang die er nog niet is mag ik ook wel hoop houden :).
    Nu wacht ik echt tot donderdag, testen we op hubbie's verjaardag. Zou zo speciaal zijn!

Mootje oei oei arme Joppe weer opnieuw gevallen :(! Maar ze zijn ook zo onberekenbaar in deze leeftijd. Ook Kyano is soms zo enthousiast en wil dan echt ergens naar toe rennen en kijkt dan echt niet uit en valt zo op de grond. Meestal valt de schade wel mee.
    Hè vervelend zo'n schimmelinfectie :(
    Succes met werken vandaag!

Tessa hoe gaat het met jou?

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Een voorzichtige felicitatie :)

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dank je!

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Tessa: hoe gaat het met je!

Wauw: wupje dat is toch geweldig nieuws. hopelijk heb je a.s donderdag een betere test in je handen...

hebben jullie het snacht ook zo koud... brrrr... werdt er zelfs wakker van...
    nou morgen mag ik weer werken... als je toch uren hebt openstaan zorg je toch dat ze worden ingevuld...??
    blijkbaar niet dus... grr... snap niet hoor.

mootje

12. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie. hopelijk donderdag een dikke streep zodat je echt zekerheid hebt!

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ook al voorzichtig gefeliciteerd!!

14. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    brett hoe gaat het met je meid? heb je idee dat je weer aan het herstellen bent?

mootje

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    wupje en tessa
    hoe is jullie temp?
    ben wel erg benieuwd of ik nog een kans maak.

mootje

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje mijn temp was vanochtend 36.9 :)

17. wonderteam

@ wupje, wauwwwwwww :D:D:D

Hier nog heel af en toe wat rozeverlies, maar dat is vooral als mijn buik wat trekkerig is geweest. Ben erg moe en wordt steeds meer misseliojk. 1 maart heb ik een echo.

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wupje: kijk maar even in mijn album voor mijn tests. Heb er 1 gedaan 2 dagen voor NOD, 1 dag na NOD en anderhalve week na NOD.
    Nogmaals gefeli!!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik heb ze bekeken :)! Hopelijk kan ik mijn volgende ook weer vergelijken met jouw tweede test :D

Tessa klinkt goed moe en misselijk!

20. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje en Tessa, En is het nieuws al een beetje doorgedrongen??

@Mootje, Hier gaat het goed hoor. Maar we hebben besloten om toch nog wat langer te wachten tot we weer voor een 2de gaan....
    Ik wil me eerst even helemaal op de verbouwing richten en me voor 200% in kunnen zetten dan!! Dus in Juni gaan we er pas weer voor, maar blijf hier zeker meekletsen hoor. Manlief was het nog niet helemaal eens met het condoom gebruik :D Maar aan de pil gaan voor 4 maanden is me veelste definitief dus dat doe ik niet ;)

@Ingeltje, Hoe is het met jou??

En Sandra hoe is het met je??

@all, zie mijn berichtje aan mootje

Liefs Brett

Deel Deze Pagina