goedemorgen @ mootje, durf je eigenlijk niet te zeggen wat mijn temp is ,ik heb dat namelijk niet bijgehouden. Ik hoop voor jou op een knaltest @ wupje,zie net dat ik bij mijn zin helemaal geen gefeliciteerd heb gezegd, dus bij deze Gefeliciteerd @ brett,vind het nog erg onwerkelijk allemaal hoor. Ik snap dat je je op de verbouwing wilt concentreren, hopelijk is het daarna snel raak!
Tessa ha ha is niet erg hoor! Ik kan het ook eigenlijk nog helemaal niet bevatten. Zo lang mee bezig geweest en nu is het zover en weet ik niet goed hoe ik me moet voelen Maar ik zou ook officieel nog de test van donderdag afwachten Ik wil eerst een dikke vette streep zien! Brett knap hoor dat je tot juni wilt wachten! Maar ik kan me voorstellen dat zwanger raken / zijn en een verbouwing ook niet echt een ideale combi is. Hier gaat alles goed. Vanochtend een klein beetje last van ochtendmisselijkheid maar was ook weer zo weg. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.
wupje en tessa die onwerkelijkheid het komt vanzelf wel! vooral als jullie wat zien met een echo... duim duim dat het gewoon goed blijft gaan hier is mijn temp weer gezakt 36.88 had net ook steek in mijn buik... ik hoop eigenlijk dat ik snel ongesteld wordt! want dat heb ik dit keer een korte cyclus... zou ook voor het eerst zijn. mootje
'he meiden ik ben er ook nog hoor ik ben nog steeds niet ongi geworden en test nog steeds negatief heb net de gyn gebeld en ik moet nu nog een week afwachten. als ik dan nog niet ongi ben moet ik weer bellen en dan wil hij me waarschijnlijk zien. maar doordat ik een paar maanden clomid gelikt heb kan het zijn dat mijn hormoonhuishouding een beetje in de war is vandaar dat het kan dat het langer duurt of dat ik mijn eisprong later gehad heb. dus we wachten het nog maar een weekje af. wupje en tessa spannend allemaal hoor. het word vanzelf werkelijkheid brett misschien ben je snel na de verbouwing wel zwanger omdat je dan juist met iets anders bezig bent geweest.
Petra klussen jullie nu dan nog steeds om de dag? Lijkt me erg moeilijk hoor al die onzekerheid Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt of dat de gyn jullie goed verder kan helpen. Knuff voor jou!! Mootje ben benieuwd hoe de cyclus voor jou wordt. Maar weet je nu wel wanneer je ei geweest is? Tessa is het bloedverlies nu helemaal gestopt? Bij mij nu alleen nog maar witverlies dus dat is goed lijkt me
wupje: ik ging uit van cyclus van 33 dagen... daarbij stond toen van zoveelste dag moet je beginnen... ik ben zelfs toen een dag eerder begonnen maar de test was bijna helemaal postief... was net zo donker als het streepje... alleen ik dacht o de eisprong moet komen maar ik denk dat hij net geweest was...want daarna is hij niet donkerder zelfs lichter geworden... kwa mijn tempratuur zou ik dus woensdag een eisprong moeten hebben gehad... ivm met temp die omlaag was... ik heb die test toen op zaterdag gedaan. Dus ik zou morgen ongesteld moeten worden. (maar ik geloof er niks van) mootje
Ik had dus een korte cyclus maar mijn ei kwam meestal laat, toch begon ik altijd vroeg met ovutesten. Liever geen dag missen Maar je hebt dus wel nog tijd gehad om te klussen toen je de positieve test had?
Hoi Gelukkig is hier vandaag het rozeverlies weggebleVEN. Toch voel ik me ondanks de kwaaltjes erg onzeker. @ wupje, ga je morgen nog een keer testen of echt donderdag? @ mootje, hopelijk een mooie positest en zoniet dan idd snel een korte cyclus en dan weer verder klussen @petra, he wat naar die onzekerheid
Dames ik heb sterk het vermoeden dat deze zwangerschap niet goed gaat aflopen Vanochtend zakte mijn temp naar 36.7 en had ik weer een beetje bloedverlies ik ga morgen wel nog een test doen maar verwacht er weinig meer van. We zien het wel maar ik ga toch van een ongi uit
wupje wat een onzekerheid ook bij jou. ik hoop voor je dat je morgen toch een positieve test hebt. bloedverlies kan ook innesteling zijn he. hier mega hoofdpijn, maar nog geen spoor van ongi verder. ook weer sneeuw hier. wanneer word het lente
hoi hoi wupje: jeetje van je temp...hopelijk is gewoon goed! ik duim verder voor je! Hier ook rare temp: gister 36.88 wel twee uur eerder en vandaag 37.19... sneeuwt weer hier... ik vind het wel lastig om joppe soms te begrijpen... zn huilbui en boos... ik heb echt dan geen idee. ' mootje
Helaas. Ongi is nu echt doorgebroken , moest hoognodig de tampon alweer verwisselen (sorry voor het detail ) Maar ergens ben ik er ook wel blij om. Ik heb dit liever dan dat ik nog meer dagen in spanning zit. Ergens wist ik gewoon dat het niet zo ging zoals het moest gaan. En misschien is dit dan de bekende eerste miskraam na de bevalling en raak ik toch weer snel zwanger waarbij dan wel alles goed gaat. Ik weet nu in elk geval dat het ons wel gelukt is om zwanger te worden en dat geeft toch weer vertrouwen voor de volgende ronde. Ik zal de komende periode maar van een cyclus van 30 dagen uitgaan voor de zekerheid. We zien wel wat het wordt. Ik heb er vrede mee. Petra ik hoop dat jij ook gauw duidelijkheid krijgt! Mootje hmm heel vreemd die temperatuurswisselingen . Tsja kids, zijn vaak moeilijk te begrijpen Hebben ook wel eens een baaldagje
wupje: wat een teleurstelling toch.. meid een dikke knuffel... dit is niet wat je van had voorgesteld! dikke knuffel! je weet wel dat het kan.. hopelijk de volgende ronde meer suc6 mootje
@ wupje ,ah nee sterkte! @ petra lastig he die onzekerheid @ mootje, dat herken ik met die buien, soms als Mason een driftbui heeft ,weet ik ook echt niet wat ik moet doen. Hier helaas vanmorgen weer wat bloedverlies ( geen roze ,maar echt een sliertje bloed) Hier is het verder bijgebleven ,maar de onzekerheud wordt steeds erger zio.
wupje wat vervelend meis. je hebt wel een positieve test gehad toch? ik heb dat 2 maanden geleden gehad. een positieve test heel ligt streepje maar er was een streepje en toen 4 dagen later werd ik ook ongi. en dat was heel extreem veel. de gyn zei later dat dat ook een vroeggeboorte was. dus het zou best kunnen dat dat bij jou nu ook zo is dikke knuffel voor jou
Petra ja ik heb positief getest maandag. Ik heb gisteren nog een aantal keren naar de test gekeken en verwonderde mij steeds over het streepje aangezien het voor mijn gevoel ook niet klopte. Nu dus idd heel heftig ongi met best wel wat buikpijn. In elk geval beter in een vroeg stadium fout gaan dan wanneer ik al 12 weken of zo zwanger ben. Hier kan ik nog wel mee leven. Tessa oh ik duim heel hard voor jou meid! Bloedverlies is niet fijn ook al kan het soms erbij horen. Het maakt je toch onzeker Dikke knuff!!
Wupje knuffel Je kan ook beter niet testen voor je NOD Je word best vaak bevrucht maar het daadwerkelijk innestelen is maar 20%. Ze spreken dan ook niet van een mk oid.
Chelleke ik was al een week overtijd . Afgelopen maandag zat ik 5 dagen na mijn nod. Daarom vond ik het ook zo vreemd dat er maar een licht streepje te zien was en had ik al een vermoeden dat het niet goed zat. En dat werd vanochtend bevestigd.