@ Tessa: De test ziet er hartstikke positief uit hoor, dus gewoon proberen te vertrouwen op je lichaam en het kindje in je lichaam, hoe moeilijk dat ook is. @ Mootje: voor jou geldt hetzelfde als voor Tessa! Kan me voorstellen dat je zo gaat twijfelen ik ga heel hard voor je duimen dat dit een prachtige zwangerschap van 9 maanden lang gaat worden. @ Wupje: wat vervelend dat je moeder haar heup gebroken heeft, kan me voorstellen dat het de feestpret een beetje bederft. Moet ze geopereerd worden? @ Bianca: Fijn om weer wat van je te horen en gelukkig kan de verzakking geen kwaad. Goed dat je je wel even hebt laten controleren! Met mij gaat het redelijk. Vandaag gelukkig geen bloedverlies gehad en weinig last van mn buik maar ik zit helemaal vol met stress. De vroeggeboorte komt telkens weer terug in mn hoofd en dat maakt het er niet makkelijker op. De geboorte van Jasmijn heb ik toen al heel moeilijk kunnen verwerken en ik geloof dat ik het nog lang niet goed hebt verwerkt merk ik nu ik weer in een zelfde soort situatie zit. Maar ja ik moet door en blijven hopen en meer kan ik niet doen helaas. Het is afwachten. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet. Ik hoop stiekem dinsdag op ineens positief nieuws, slaat natuurlijk nergens maar goed toch hoop ik het .
Thnx voor jullie reacties betreft de test Doet een mens toch goed als anderen het ook een duidelijke test vinden. @ sandra, wat fijn zeg dat de bloedingen zijn gestopt. Ik kan me je stress heel goed voorstellen. heb je toen destijds ook met iemand gepraat over Jasmijn? Ik hoop echt op supergoed nieuws dinsdag voor jullie!
Nee verder heeft ze niks gezegt, dat weet zij ook niet. Helaas gaf ze me niet eens een nieuwe verwijzing naar de gyn, moest over 2 a 3 maanden maar terug komen. Wij vonden dat best stom gezien het met Damian ook bijna 2 jaar geduurd heeft en lichamelijk gezien. Knuffel allemaal
hey meiden ik heb niet bijgelezen want ik heb gewerkt vandaag en ben het nu zat nog steeds niet ongi wel buikpijn sinds vanmiddag dus ik zie het wel. ik ga nu op de bank liggen en tv kijken fijne avond allemaal en tot later
Mootje, alle resultaten van de nageboorte, de kweekjes en het bloed waren goed. Was dus geen infarct, handicap of infectie. Mag bij een volgende zwangerschap in het begin een paar keer extra komen voor een echo Bloedverlies in het begin van je zwangerschap kan voorkomen. Hoop dat beeb goed blijft zitten ! Petra, vervelend he die onzekerheid. Hier is morgen mijn NOD. Dubbel gevoel erover. Heb een paar symptomen die ik bij Milou* ook had ( last van borsten, stemmingswisselingen en puistjes ) maar net ook wat stekende pijn in mijn onderbuik. Afwachten dus
Hoi! Tessa test ziet er goed uit hoor! Sandra pff moeilijke situatie zeg Ik kan me goed voorstellen dat alles van toen bij Jasmijn* weer boven komt. Dikke knuffel en ik hoop dat je er met iemand goed over kunt praten om toch proberen te verwerken. Chelleke jee raar zeg dat je nog steeds geen verwijzing krijgt Petra grr stomme onzekerheid :x Kaatje ben benieuwd meid! Met mijn moeder gaat het gelukkig goed en mag alweer naar huis!! Ze zal nog wel moeten revalideren maar thuis is toch beter dan in het ziekenhuis.
@ wupje fijn dat je moeder naar huis mag @ sandra moeilijk hoor @ kaatje spannend je nod het weekend hopelijk bijft je ongi weg ik heb net op bed gelegen. ben zo moe. en nog steeds zeurende pijn in mijn buik. maar nog geen ongi. mss ga ik morgen nog een test doen maar weet het nog niet zeker. hoop dat ik eindelijk is duidelijkheid krijg. mag dinsdag de gyn nog een keer bellen als ik dan niet ongi ben en hopelijk kan ik er dan snel heen en kan hij wat zien. hoe het komt dat het nu zo lang duurt of weg blijft wij gaan vanavond chocolade fonduen heb ik wel zin in. verder doen we niets aan valentijn ofzo maar wss met een film op de bank samen vanavond doen jullie nog niets leuks aan valentijn? nou ik ga nog ff wat doen. fijn weekend in ieder geval
wupje: ook hier ben ik blij voor je dat je moeder weer naar huis mag! Tessa: het is een duidelijketest hopelijk blijft het zo! morgen ga ik weer een test doen... want bloedverlies blijft ook nog steeds...ik heb het toch wel zwaar mee... maar dat is ook omdat je blij moet doen en je niet zo blij voelt... krijg wel steeds meer het gevoel om het te vertellen... dit is zo zenuw slopend. gelukkig was mijn temp nog hoog... 37.19... daardoor blijf ik nog beetje hoop houden... Sandra: pff ik leef met je mee hopelijk krijg je dinsdag snel uitslag over hoe het gaat!! Kan je niet met iemand hier over praten? lotgenootjes? psycholoog? ik heb ook eens gezocht hulp verwerken bevalling of zo iets... weinig vond ik over te vinden. chelleke: kan je niet gewoon de gyneacoloog bellen, moet je daar nog echt een verwijzing voor hebben...? of dat je met de assistente even overleg... even je gevoel voor leggen. Petra: wat duurt het lang.. en dan blijf je ook nog hoop houden he! weet je eigenlijk je temp...? hopelijk morgen gewoon postief nieuws!! hoe lang duurt het nu al? veel plezier en eetsmakkelijk lekker krijg wel trek van!! wil ook wel chocolade.. kaatje: gelukkig waren alle onderzoeken goed! het vervelende is wel dat ze geen oorzaak hebben gevonden! maar hopelijk gaat het de volgende keer gewoon goed! met hoeveel weken milou geboren? ben je nog ongesteld geworden wanneer ga je test doen als het niet zo is? wij gaan bij mijn zwager en schoonzus in rotterdam op visite en verder niksbijzonders. mootje
Hallo Vanavond had ik een gym optreden met mijn zoontje, was erg leuk maar had toch behoorlijk plankenkoorts Hier wel ongi krampen maar nog geen bloed verlies. Petra, vervelend dat je nog geen zekerheid hebt. Wel fijn dat je eventueel naar de gyn kan Mootje, moet zeggen dat het voor mij niet echt een meerwaarde had/heeft om te weten waaraan het lag. Kan er toch niets aan veranderen. Bij de vk controle van 18 weken kwamen we erachter dat het hartje met 14 weken gestopt is. Ben toen 16 dec. bevallen. Ben 17 jan. voor het eerst ongesteld geworden,en nu dus in afwachting Lastig zeg dat je nog steeds bloedverlies hebt. Je weet nu niet of je blij moet zijn, of dat het alweer voorbij is. Hoop dat beeb zich goed vast heeft en blijft zitten.
Goedemorgen meiden, @ Mootje: Niet fijn die onzekerheid. Heb je erg bloedverlies? Of gaat het om druppeltjes? Een vriendin van mij heeft gedurende de eerste 2 maanden van de zwangerschap ook bloedverlies gehad, erg vervelend en zorgde voor veel onzekerheid. Het was inneens weg.. Hopelijk stopt het snel en is alles goed!! @ Wupje: Vervelend van je moeder, ja dan valt alles even in duigen, snap ik wel. Ga je toch nog een beetje vieren? @ Sandra:Goed dat het gestopt is. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er radeloos van wordt... en inderdaad weer terugvalt in andere herinneringen. Probeer wat afleiding te zoeken. Sja praten over dit soort dingen lost ook niks op momenteel. De beste remedie is een positief bericht dinsdag!! Ik duim voor je (jullie). IK weet helemaal niet of je er van houd, maar ik wordt soms blij van de simpelste dingen!! (effe spammen: www.hiphandwerk.nl) Daar kreeg ik vorige week mijn bestelling van.. echt geweldig! Ga zo'n gepimpt vogelhuisje maken met een vriendin. Ook een memorybox, dit staat bij 'gratis zelfmaakideeen'. Ik voel me net als een kind in een snoepwinkel als ik op die site ben. Sja en we zijn vrouwen he, soms is 'kopen' goed voor ons humeur, haha. @Kaatje, oooh, grappige droom, alsof je dat zo kan zien!!! Zou wat zijn he! Hopelijk komt je droom uit! @Tessa, Ja, gewoon op vertrouwen! Dat streepje staat er niet voor niets! (en anders gewoon nog een testje tegen aan gooien??) @Chelleke, Ja ik begreep van de Arts dat heel veel vrouwen een verzakking hebben, soms maar heel licht, zoals wij dan, ligt natuurlijk aan de soort bevalling! Ik had moeten vragen of je dat nog kan trainen? (bodembekkenspieren). Dan ga ik er acuut mee beginnen. haha. Wat mezelf betreft, vandaag is 2 dagen na mijn ei (theoretisch dan) en we hebben niet zo goed ons best gedaan als andere maanden. Een kansje blijft natuurlijk bestaan! We zullen zien. Ef tussendoor: ik zit hier te janken bij de beelden van Sven Kramer!!! wahaaaaa, sjiek, hij heeft goud gehaald. Verder zit ik wat lekkerder in mijn vel, ben heerlijk aan het genieten van de carnaval. Gister heerlijk (gedronken) en gedanst! En leuk met wat mensen gepraat, doet goed!! Oke, het is nog niet voorbij, dus ik ga weer eens in de kast kijken wat we ons vandaag mee verkleden! Gr. Bianca
@Wupje, Fijn dat je moeder weer thuis is! @Petra, Heb je nog getest?? Wat vervelend die onzekerheid... @Mootje, Wat balen van het bloedverlies meid, gelukkig nog wel een mooie hoge temp.. Ben benieuwd wat het resultaat van je test is. @Sandra, Fijn dat het bloedverlies al wat is geminderd, hoe gaat het vandaag?? @Tessa, Test ziet er goed uit hoor, bij mij is die nooit zo donker geweest!! @Bianc, Fijn dat je wat beter in je vel zit nu, wij hebben gister ook heerlijk carnaval gevierd en de wijn ging er goed in hahaha. @Kaatje voor jou ook spannende dagen dus... Hier ook een druk weekje achter de rug, wat extra gewerkt om het weekend met carnaval thuis te kunnen zijn Mannetje heeft de hele week lekker vrij!! Sneeuwt het bij jullie ook?? Ik zit nu midden in de vruchtbare dagen en dat merk ik ook op alle mogelijke manieren We hebben toch besloten om te zien wat het doet en geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Baat het niet dan schaadt het niet
Van haar moest ik dat wel goed doen, maar of dat echt werkt? Voor sommige wel. Hier zijn we weer een ronde verder
Chelleke hè gatsie Dikke knuff meid ik vind dat jij nu echt aan de beurt bent voor een positieve test! Bah zo oneerlijk dat het zo lang moet duren :x Brett hi hi is toch veel leuker zonder bescherming Misschien is het nu wel heel gauw raak. Mootje een hoge temp is in elk geval goed! Ik duim voor je meid! Oh ja Valentijnsdag vandaag, eigenlijk doen we er helemaal niks aan Verder heb ik wel bijgelezen maar ga even niet uitgebreid reageren, sorry . Ik moet nog even wat klusjes hier doen voordat ons menneke wakker wordt. Ik kom vanavond nog wel even buurten
@Chelleke. Balen meid @Wupje, wie weet Ik heb vanmorgen een roos en een doos chocolaatjes gehad @Ingeltje, Wow alweer 25 weken zie ik, hoe voel je je?? Wij gaan zo lekker met ons meisje naar de optocht kijken, niet te lang want het is erg koud hier
Kaatje hi hi is beter bij te houden hè dan bij de sept mama's Brett oh wat attent van jouw hubbie, echt aan valentijnsdag gedacht dus! Veel plezier bij de optocht! Ik ga Kyano uit bed halen, ik hoor hem nu wakker worden.