Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het gaat allemaal best goed hier! Wat vermoeid en soms last van bekken en rug als ik verkeerd getild, gezeten of lang gelopen heb. Maar nog prima te doen allemaal.
    Het gaat ook echt snel hoor... 25 weken al!

Was de optocht leuk? We zijn hier ook net geweest, leuk en Julian vond het reuze gezellig!

2. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    De optocht was leuk maar brrrr wat was het koud, wij zijn naar een uurtje naar huis gegaan....

Fijn dat alles goed gaat Ingeltje :)

3. petra26

petra26 Actief lid

goede middag allemaal

hier vanmorgen een test gedaan en die was erg negatief
    ga dinsdag weer bellen naar de gyn dan is het een week geleden
    verder word ik er een beetje sago van dat ik niet verder kan. daar baal ik nog het meest van. omdat ik gewoon niet weet waar ik nu ergens zit in een cyclus. dus ja nog steeds afwachten maar

hier een rustig weekend we doen niet aan valentijn, manlief ligt met migraine op bed en zoonlief is aan het spelen. dus mooi even tijd voor het forum :)

@ ingeltje fijn dat alles goed gaat met je
    @ brett hier is het ook koud hoor brrr

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Petra: heh jakkes :( wéér een negatest... bah bah bah... wat zul je je rot voelen :(

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bekijk bijlage 51520

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

chelleke: jeetje wat een pech... dikke knuff... ik hoop zo voor je dat het snel wel lukt!

kaatje: mooi dat het leuk optreden is geweest, toch ook spannend voor al die grote mensen optreden!

knap dat je er zo goed mee om kan gaan met je verlies van je dochter.
    ik weet nu wel waarom ik vroege miskramen krijg en dat er nog vele kunnen volgen. 33% dat het fout is.. maar ik vind het niet makkelijk, maar ik weet als het mis gaat dat kindje echt niet gezond is. ben wel blij dat het nu weet.

bianc: ik heb niet heel veel bloedverlies het is soms weer beetje rozig en dan weer donkerbruinbloed. ik heb er ook een schimmelbij....
    combinatie is niet echt heel handig...
    ik probeer toch postief te blijven...... temp was wel 1 graad gezakt 37.09 en test was niet heel postief.. maar het was een andere test.
    streep was wel te zien.
    spannend is het weer! naja je hebt maar 1 zaadje nodig :D

brett: hier weinig sneeuw.. rotterdam was veel meer.. en hier in bergen heel weinig.
    je moet je lichaam en je gevoel volgen :D

sandra: hoe is het????

ingeltje: mooi dat het prima is!! ja het is zwaarder met kleintje erbij

petra: wat een teleurstelling weer! hopelijk komt het nu eindelijk snel..

mootje

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Nog steeds niet ongi, wordt nu toch wel erg spannend

Mootje, ik had ook niet verwacht dat ik het al zo snel een plekje zou kunnen geven, maar denk dat het vooral komt doordat we haar echt hebben kunnen zien, afscheid hebben kunnen nemen, laten cremeren, thuis een plekje geven ect.
    Wat niet weg haalt dat ze iedere dag in mijn gedachtes is
    Jeetje 33% kans op een mk, lijkt me best heftig en onzeker. Weten ze ook waar het aan ligt ?

8. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Bianca: Dankje voor die link van de site daar kan ik wel wat mee. Kan ik iig mn gedachten verzetten

@ Mootje: Ik kon na de geboorte van Jasmijn praten met een psycholoog maar had er toen geen behoefte en nu nog steeds niet. Praat veel met mensen die heel dichtbij staan en dat helpt al goed. Het komt gewoon allemaal weer boven nu dat maakt het zo moeilijk. Het is iets wat je de rest van je leven met je meedraagt.
    Vervelend dat jij bloedverlies blijft houden, maakt je natuurlijk niet echt geruster. Hoop dat je het bloeden snel stopt en je gewoon lekker zwanger mag blijven!

@ Petra: wat vervelend dat je zo in de onduidelijkheid blijft zitten, hoop dat de gyn je goed kan helpen.

@ Kaatje: Het wordt erg spannend voor je, wanneer is precies je NOD?

@ De rest: heb ik allemaal gelezen maar ben het allemaal alweer vergeten, schaam schaam:)

Verder gaat het wel goed met mij, heb geen bloedverlies meer gehad het weekend, morgen dus de echo ben nu al zenuwachtig. Ik heb er ergens wel een goed gevoel over maar ja f dat gevoel klopt is dan nog maar de vraag.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra oh wat spannend morgen dus de echo!! Ik duim voor je meid!

Petra och meissie voor jou een dikke knuff! Wat vreselijk steeds een negatieve test en toch geen ongi :x Hopelijk helpt de gyn jullie nu wel verder.

Hier is de ongi voorbij dus we kunnen weer actie ondernemen :D
    Ben benieuwd wannneer mijn ei komt deze ronde.

Mootje gelukkig steeds niet veel bloedverlies.

Ik ga even mijn haar fohnen voordat ons menneke wakker wordt.

10. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Kaatje: Fijn dat je het zo mooi heb kunnen afsluiten!

ja, ze weten ook waarom ik miskramen heb, even kort. ik heb een translocatie... dus kan kindje krijgen met trisomie 13 of 22...
    1% kans dat ik beval met kindje trisomie 13 zwaarlichamelijk en geestelijk gehandicapt en kindje met 22 gaat meestal in de eerste weken mis (niet levensvatbaar). dus daar die 33 procent dat het misgaan...
    maar 76% kans dat het goed gaat :D probeer daar van uit gaan...
    en nog 2 procent kans op kindje met een openruggetje.... omdat joppe een gesloten openruggetje heeft.

bloeverlies: niks vandaag... echt zo raar... maar heb ook minder jeuk lijkt iets beter te gaan. Temp ook goed.

kaatje: wanneer was je vanplan om te gaan testen?

Sandra: Ik weet het... verschrikkelijk dat je zulke dingen moet mee maken. dikke knuff...
    ik hoop gewoon morgen met goed nieuws... voel je je kleintje nog bewegen???

Tessa: hoe gaat het met je, hoe is het met jouw bloedverlies???

wupje ga je aan de ov testen deze ronde!?

morgen... hopelijk eindeiljk meer weten voor operatie... ben echt nu supper zenuwachtig... pfff...

mootje

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Sandra: 16 dec. ben ik bevallen van Milou*, die cyclus erna was 32 dagen ( eisprong op dag 22 ), normaal zit er altijd 10 dagen tussen ei en ongi. Nu had ik ei op dag 18 dus zou ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden

Mootje, jeetje wat heftig zeg. dus als kleintje blijft zitten dan kan hij/zij ook nog gehandicapt zijn :( Is het iets erfelijks ?

Ik ga morgenochtend een test kopen en doen

12. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

kaatje: ja het erfelijk ik ben de drager erfelijk trisomie 13 en 22.
    Van wat joppe mijn zoontje heeft is niet erfelijk, of hij ook drager is ven deze erfelijkheids afwijking weten we niet.
    Pure pech... maarja hoeveel pech kan je nog hebben.

mootje

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo hier zijn de carnavalsdagen ook voorbij. Vanmiddag nog gezellig met Kyano naar de optocht geweest. Hubbie moet morgen weer werken en ik mag woensdag weer. Morgen nog even een lekker mamadagje met Kyano :)

Kaatje oh ik ben zo benieuwd naar je test morgen! Maar ga je dan niet woensdagochtend testen met ochtendurine of gewoon nog dinsdagavond?

Mootje ja ik denk dat ik nog een setje ovutesten bestel omdat ik niet weet of ik nu een andere cyclus heb vanwege de vmk.
    Als ik gewoon ongi was geworden had ik dat niet meer gedaan aangezien ik wist dat mijn ei dan rond dag 15 zat. Maar nu voor de zekerheid toch nog maar een ronde ovutesten. hopelijk de laatste ;)
    Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad!! En succes morgen!

Sandra jij ook heeeeeeel veeeeel succes morgen!

14. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Sandra: hoe is het gegaan??

wupje... ik hoop dat het maar snel weer postief mag wezen dan is wel handig met een korte cyclus..

petra: hoe gaat het?

kaatje: nog een test gedaan?

Hier geen bloedverlies snap er niks van... ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan...
    mootje

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Mootje: wat fijn dat je geen bloedverlies hebt nu, hoop heel hard met je mee dat het goed blijft gaan.

ik heb goed nieuws!!!! Er zit nog een stolsel in mn baarmoeder maar die zit niet in de buurt van de zwangerschap en die wordt waarschijnlijk door mn lichaam opgenomen. Verder is het een randbloeding van de placenta geweest en heb ik net zoveel kans op een goede afloop van de zwangerschap als ieder ander. De placenta zit prachtig aan de rand vast zoals het hoort en er zit geen placentaweefsel in het bloed. Mn mannetje (ja ja het is een jongentje) maakt het hartstikke goed en lag lekker rond te draaien en te trappen. Ik moet het wel nog rustig aan doen, toch wat oppassen met tillen maar het ziet er allemaal weer positief uit. Verder heb ik alvast prolutoninjecties gehad dit is tegen een vroeggeboorte, kreeg ik bij mn zoontje ook, zodat mn baarmoeder rustig blijft. Dus ik mag weer gaan genieten!

16. petra26

petra26 Actief lid

@sandra dat is goed nieuws

hier gaat het redelijk heb vandaag heel erg buikpijn gehad, dus wilde wachten tot de ongi vanavond of vannacht komt zo niet ga ik morgen ochtend gelijk gyn bellen

17. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Petra: ik hoop dan voor je dat het inderdaad doorzet want dit is zo vervelend voor je!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje nog niks gepost?! Ik zal eens vragen op ander topic of ze al getest heeft ;)

Sandra: fantastisch nieuws meid!!

Petra: heh wat vervelend allemaal :( :(

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra oh meid wat heerlijk voor je!! Ik heb echt aan je moeten denken vandaag en zie je het duimen heeft geholpen :) En wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd!

Petra ik hoop dan ook dat de duiveltjes komen morgen, kun je in elk geval weer verder. Dikke knuff meid!

Hier niks bijzonders. Vandaag de eerste ongi-loze dag :D
    Verder heb ik een beetje ruzie met hubbie dus ik ga maar niet te lang hier op het forum hangen anders is de lucht dadelijk helemaal niet meer te klaren ;) Komt wel goed verder hoor, maar ik vind het toch vervelend :(

20. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Fijn dat het bloedverlies is gestopt!! Ik ga duimen voor je dat alles goed blijft gaan!!

@Sandra, Ohhh!! Dat is super nieuws en wat leuk een jongen helemaal super dat hij het goed doet!

@Petra, Hopelijk zet het door...

@Wupje, Succes ermee ;)

Hier is de carnaval ook weer voorbij, mannetje is nog niet thuis en hij is al om 13.30 vertrokken vanmiddag dus wil niet weten in wat voor staat hij thuis komt ;)

Deel Deze Pagina