Hoi Hoi Sandra: Wat fijn sandra....dit is echt supper nieuws.. hopelijk blijft je mannetje lekker lang bij je zitten!! wanneer mag je weer heen? Petra: wat een gezeur met jouw zeg... wou dat je snel wat duidelijkheid krijg.. hopelijk is het wachten waard geweest... hoe oud is je kindje? ik had na dat joppe geboren was.. rare cyclus.. tot ik weer zwanger werd na miskraam ging het beter. wupje: hophophop op naar de volgende rond hopelijk komt het snel weer goed tussen jullie pff. Brett: hubbie alweer thuis viel het mee? gevoel: ik voel me niet echt zwanger... dus kan krijg meer twijfels.. sorrie voor gezeur... ik weet dat sommige er niet op te wachten zitten...
@ Mootje: ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm twijfelt hoor en dat je je daardoor ook niet echt zwanger voelt. Van mij mag je hart gewoon luchten je zit helemaal niet in een makkelijke situatie. Heb je al een afspraak voor een echo staan? Dan heb je iig wat meer duidelijkheid. Of toch nog een testje doen ofzo. Ik moet volgende week weer terug naar het ziekenhuis dan krijg ik een inwendige echo zodat ze kunnen zien of de cervix lang genoeg is zodat er nog minder kans is op een vroeggeboorte en weer mn prik tegen de vroeggeboorte en een dan gelijk weer door naar de gynaecoloog voor de controle. Ik zal voorlopig wel regelmatig langs moeten komen maar goed dat heb ik er zeker wel voor over.
Goedemorgen! Hier is de ruzie weer voorbij Wij zijn eigenlijk nooit lang kwaad op elkaar maar de strijd is meestal wel even heftig, en daarna weer gauw goedmaken Ach ja dat zullen alle stellen wel herkennen Brett en hoe was de staat van jouw hubbie toen die thuis kwam ? Ik zie trouwens aan je onderschrift dat jullie er toch gewoon voor gaan? Spannend! Mootje lieverd jij mag altijd zeuren bij ons hoor! Zeker gezien jouw achtergrond kan ik me voorstellen dat je heel erg onzeker bent en de behoefte hebt om dat van je af te schrijven. Maakt helemaal niet uit! Het is in elk geval al heel fijn dat er geen bloedverlies meer is. Misschien eens met de gyn overleggen hoe ze jou nu willen blijven volgen? Sandra lijkt me ook fijn voor jou om zoveel controlemomenten te hebben. Dat stelt je toch ook weer gerust.
hey meiden, @ mootje je zeurt maar hoor, daar zijn we voor toch om je hart te luchten. @ sandra fijn dat je zoveel controle krijgt @wupje gelukkig is de ruzie weer over. nooit fijn he. @ brett hoe trof je je man thuis @ hier net de gyn gebeld. want nog steeds niet ongi. ik ben wel beroerd maar het komt gewoon niet. ik moet vanmiddag om half 2 terug bellen de assistente zou met de gyn overleggen. dus ik ben benieuwd of hij me nog wil zien vandaag of morgen ofzo zit inmiddels op dag 44 dus we zijn gewoon weer terug bij af.
@Mootje, Dat geeft toch helemaal niets gewoon lekker opschrijven hier hoor. Met jou achtergrond is het helemaal niet raar dat je zo onzeker bent!! @Sandra, Idd kan me voorstellen dat het prettig is dat je goed in de gaten gehouden wordt!! @Wupje, Fijn dat de lucht weer is geklaard, hier is het ook meestal zo over (dankzij mijn lieve mannetje) Maar het is nooit leuk.... Ja we hebben toch besloten omdat mijn ei-sprong niet mooier kon komen om er toch maar voor te gaan en te zien wat er gebeurt!! @Petra, Ik zou er gewoon op aandringen dat je vandaag nog langs mag komen, zeker als je zo beroerd bent!! Nou mannetje was om 23.30 thuis, flink aangeschoten natuurlijk, maar niet ladderzat gelukkig hihihi. Ik mag vanmiddag weer gaan werken, Donderdag en Vrijdag gaan we wat meubelzaken af op zoek naar een bankstel en stof voor de gordijnen uitzoeken. Ik heb er nu al zin in
Ik heb even een vraagje aan de meiden die een vmk meegemaakt hebben; bleef jullie cyclus erna hetzelfde als de vorige of was die compleet anders? Ik wordt echt compleet gestoord van mijn lichaam, vandaag ook alweer 2x hartstikke misselijk en een zeurende rugpijn Voor de zekerheid toch nog maar een keer getest maar die was natuurlijk knetter negatief. Maar ik vind het zo moeilijk te begrijpen. Het kan toch niet dat mijn eisprong al heel vroeg valt? Ik wil eigenlijk geen kans missen deze ronde maar ik heb mijn ovutesten ook nog niet in huis. Dus blijft nog maar 1 ding over; zo vaak mogelijk tussen de lakens Brett oh dat viel nog mee dan met jouw hubbie Had jij weer ovutesten gebruikt deze ronde? Petra ik duim voor je meid dat je gauw naar de gyn kunt! Echt niet fijn zo
hallo meiden de gyn wilde me niet zien. was niet nodig. heb nu medicijnen gekregen. moet nu eerst pillen slikken om menstruatie op gang te helpen en als ik ongi ben weer een clomid kuur. van 150 gr !!! zoveel heb ik nog niet gehad. mijn lijf reageerde al heftig op 50 en 100 gr dus ik ben benieuwd hoe dit gaat. baal er wel van dat ik weer medicijnen moet slikken maar aan de andere kant kan ik nu weer verder.
Hoi Hoi Ik vind het werken ook wel erg lekker ben daarna wel erg moe. joppe ligt wel heerlijk te slapen vanmiddag heerlijk was erg moe zeker van de opa oppas ochtendje Durf niet eens te bellen voor een echo.. Nu veel te vroeg. ik twijfel zo wat ik moet. ik wil morgen nog een test doen.. weet niet of handig is heb zaterdag nog test gedaan... zal het niet te vroeg zijn? mijn temp was weer gezakt naar 37.06... aan de hand van de test en temp morgen even bellen. Sandra: wel fijn dat je zoveel controlle s hebt.. hoevoel je je nu minder stress nu? mag je nu ook gewoon bellen als je onzeker of bang bent? wupje: gelukkig is die ruzie over! hier heb ik altijd ruzie met mijn man maar niet anders om hij houd er niet van... Zo, fijn om hier lekker te schrijven... bedankt voor alle steun. Doet erg goed. Petra: jammer van de medicijnen maar je kan zeker weer verder. gelukkig doen ze er wat aan. hopelijk werkt het snel! brett: toch fijn dat je ieder geval hebt geprobeert deze ronde nee heb ja kan je krijgen!!! duim voor je... fijn lekker he nieuwe dingen voor je nieuwe huisje uitzoeken!!! ik heb VMK mee gemaakt, maar je hebt niks aan mij. mijn lichaam doet wat hij wil... die is echt raar cyclus van mij wijkt van 27 dagen tot 37 dagen... na de vmk wel rond 33 dagen. precies het zelfde als de vorige cyclus... waarom geen idee...
Petra jee wat naar zeg allemaal die medicijnen Hopelijk gaat het nu wel de goede kant uit! Mootje als je zaterdag voor het laatst getest hebt, zou ik morgenvroeg nog een keer testen. Hoe zou het met Tessa gaan?
He Meiden, Ik zag deze topic en dacht hier moet ik zijn, Me zoontje is net 1 jaar maar we willen er graag nog een tweede bij. Ik heb geprobeerd de verhalen een beetje te lezen maar ben er nog niet helaal aan toe gekomen. Maar het lijkt me leuk om met jullie te kletsen over kinderen en kinder wensen. Gr Tam
Tataar! welkom hier hopelijk mag het hier je bevallen en voel je snel thuis in ons groepje hopelijk is snel raak voor jullie!! heeft de vorige x lang voor je zwanger bent geworden mootje
Hallo Dames, Even kort, want ik moet zo weer weg.. Carnaval overleeft, wel heftig, maar leuk! Even alles op zij, lekker biertjes gedronken en soms aangeschoten. Heerlijk. Voel zelf niks, ga ook nergens vanuit deze ronde, kans is wat klein nu, gezien we niet al teveel (3x, 2x voor ei en 1x na)) tussen de lakens hebben gesport SANDRA, wat super om te horen! Lekker genieten nu! Komt zeker goed! Ik reageer nog op andere meiden als ik iets meer tijd heb. Doei!
Ik moest hem even zoeken, maar hier is ons 'verlanglijstje.. Graag nog even jullie namen en data's updaten, want ik heb deze lijst van pagina 9!!! NOD: 26-02 Bianc76 03-03 Brett Geboortedata eerste kindjes: Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Mason 01-05-2008 ( Tessa81) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 30-09-2008 (Cindy24) Dochter 19-11-2008 (Brett) Zwanger van de 2e: Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)♂ Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ♂Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007 kiss87 (uitgerekend 01-08-2010) ? Zoontje 15-10-2007 Irisnaomi (uitgerekend ?-08-2010) ? Iris 29-11-2006 Sandra82 uitgerekend 12-08-2010 ? Nathan18-09-2008 MaryWoods (uitgerekend 03-09-2010???) ? Thomas 10-12-2007 Citroentje (uitgerekend 04-09-2010) ? Tim 13-12-2007 Noukje (uitgerekend op 14-09-2010) De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀ ♂ Inmiddels bevallen: Runner (uitgerekend 18-12-2009)Jonathan 22-12-2009 Justfem (uitgerekend 06-01-2010)Roos Joan 24-12-2009 Claartje30 (uitgerekend 31-01-2010) ?
Hoi hoi Ik kom ook weer even aanwaaien. Hier is het lichte bloedverlies nu zo ongeveer een week weg. Over 11 dgn de echo ,vind het erg spannend. Krijg wel steeds wat meer last van kwaaltjes ( moeheid en zere boobs worden erger ) @ kaatje, en al een mooie test in handen? Wel heel heftig wat jullie hebben meegemaakt, maar fijn dat jullie het een plekje hebben kunnen geven. @ wupje, Hoe gaat het nu met je moeder? Ruzie's zijn nooit leuk he,maar netw at je zegt het komt altijd voor heb je al wel nieuwe ovutesten besteld? @mootje, hoe gaat het nu met je.?Heb je nog een nieuwe test gedaan? @sandra, wat superfijn dat alles goed is!!!!!! En leuk een jongetje! @petra, hoe is het nu met je?ongi nog doorgezet? @bianc, lekker dat je het zo leuk hebt gehad!! Hopelijk een mooie test deze maand! Iemand nog wat wat van marywoods gehoord?
@ tessa dit had ik eerder vandaag geschreven de gyn wilde me niet zien. was niet nodig. heb nu medicijnen gekregen. moet nu eerst pillen slikken om menstruatie op gang te helpen en als ik ongi ben weer een clomid kuur. van 150 gr !!! zoveel heb ik nog niet gehad. mijn lijf reageerde al heftig op 50 en 100 gr dus ik ben benieuwd hoe dit gaat. baal er wel van dat ik weer medicijnen moet slikken maar aan de andere kant kan ik nu weer verder.
@ petra, sorry heb ik helemaal overheen gelezen. Heftig hoor. Hopelijk komt je ongi nu wel snel en helpt de hoge dosis clomid goed!
@Tataar, Welkom hier!! Succes met zwanger worden.... @Wupje, dit is ook mijn eerste cyclus sinds de vmk dus kan je niet helpen Heb geen ovutesten gebruikt omdat het niet de bedoeling was er echt voor te gaan. We zien wel als het niet zo is zal ik niet verdrietig zijn.... @Petra, Hopelijk doen de medicijnen z'n werk! @Tessa, Oh spannend de echo over al 11 dagen!! @Bianc, Fijn dat je hebt genoten van de carnaval, is ook lekker om even je gedachten te verzetten... Zo werkdag zit erop, nu pas het weekend weer. Verder doen wij het lekker rustig aan deze week!! Fijne avond allemaal!!
Goedemorgen! Tataar welkom meid! Hoop dat jullie gauw een positieve test in handen hebben! Tessa fijn zeg dat het bloedverlies al bijna een week gestopt is! Dat is een goed teken Brett oh ok dus jij hebt ook geen ovutesten gebruikt deze ronde. Afwachten dus wat het wordt. Bianca heerlijk toch even lekker feestgevierd!! Wie weet is het juist deze ronde wel raak! Ik duim voor je! Hier geen nieuws alleen weer die stomme rugpijn Bah waar komt het toch vandaan?