Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hey!

Het wordt hier alweer gezellig druk.. :D
    Helaas weinig tijd om bij te kletsen...
    @ Mootje: Geeft niks hoor! Doe het maar rustig aan. Dikke knuffel voor jullie!!

@ Sandra: Wat een heftig verhaal! Was er echt even verdrietig van. Wat knap hoe je het allemaal doorstaat! Jasmijn is vast een hele lieve beschermengel voor Nathan!

Hier bijna positieve ovu-testen.. en een ongi gevoel in de rug, dus eitje staat op springen... Alleen kon ik van mijn temperatuur niets wijs worden, maar ook ruim twee uur later getempt dan normaal. Kijk morgenochten wel weer even.
    Iig maken we het maar weer flink gezellig!:D
    @ Tessa en Wupje, hetzelfde dus als jullie, lage rugpijn, ongi-gevoel en ook al twee dagen.. Nu ook nog tegelijk zwanger raken.. :D

Ga de computer uitzetten.. 't is wel weer genoeg geweest.
    Wupje... Heerlijk, morgen uitslapen! Geniet ervan ;).

2. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

ik ga toch nog even proberen om reactie te geven!

Tessa: Hoe gaat het met mason?
    mooie afsluiting van je hondje.
    en elke dag volgehouden! wel lang vooraf... je eisprong!
    mooi een lichtstreeepjee daar houden we van :)

Bianc:
    Lekker schoon zeker :D en lekker hier kletsen met klein groepje is ook niet erg vindt ik!
    spannend vreselijk deze dagen.
    Van mij mag je alles opschrijven :p zolang jij je daardoor goed voelt en je beetje rust krijg er van!! mag het hoor.
    haha: kind volproppen :p ja mijn moeder neemt ook van die rare dingen mee... koekjes met chocolade, speklollie,gekleurde pof rijst..
    ik vind het nu allemaal zo slecht voor hem.. dus krijgt het niet van mij.

Blijemama: welkom hopelijk gaat het je bevallen hier!!
    daar wordt ik nou blijvan :D van een blijemama :p
    Wij zijn nu ruim 12 maanden totaal bezig waar van 1 miskraam 8 weken en 1 postieve vroegtest jammer daarna ongesteld.
    De meeste weten het wel.. ik heb drager van erfelijke afwijking waardoor veel miskramen voor komen.
    maar ik ga gewoon door, joppe is geboren met opengesloten ruggetje..
    mits dat a.s donderdag de erfelijkheidsdeskundige wat anders zegt, dan gaat het via ivf worden.

kien: hoi hoi

lijst: zwangere: ik vind best leuk! maar de lijst zwangere is groter dan de lijst leden actieve... aangepast na de namen die we verder niet kennen? van claartje tot wannabemama heb ik geeen idee wie dat zijn.

Sandra: heb je nu iedereen een mailtje gestuurd?
    haha alles goed meisje? nog bloed gezien?
    Zo, je kan het mooi schrijven van het verlies van je dochter.
    ik was er even helemaal stil van.. had je de naam jasmijn ook meteen al?

wupje: heb je nu wel neergelegd om toch voor de volgende ronde te gaan of laat je het gewoon even zitten... heeey ovu test... ik dacht dat jedeze ronde overging slaan :p
    zijn jullie wel al bezig met de klus??
    hopelijk ga je lekker uitslapen :D

ff kijken ik mis chelleke hier nog, hopelijk vind ze ons weer terug.

missen jullie me nou echt wel.. met al mijn getyp :p

Hebben vandaag spinabifida dag gehad en zijn ook jongetje tegen gekomen met precies het zelfde als joppe..... ooo wat vond ik dat fijn! soort van klein geschenkje! fleurde weer mijn dag weer op naar de hele dag luisteren... was van 9.30 tot 15uur veel informatie. hoofd zegt boem :p hihi
    race daarna naar parediso... waar ze 10 min eerder begonnen ik dus te laat was. zit nu met een rot gevoel... pfff..... spijt dat ik nier eerder weg was gegaan... maar ik wou graag gezellig afsluiten.

mootje p.s was het weer voor vandaag!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Vanmorgen was het erg vroeg 4.50 :$ uiteindelijk is hij om 5.45 nog voor een 1/2 uur gaan slapen. Toen ik hem daarna uit bed haalde en de slaapzak uitdeed, bleek hij gepoept te hebben. Wellicht is hij daar wakker van geworden. Hopelijk slaapt hij tussen de middag wel ( doet hij al een paar dgn thuis niet) en gaat deze mama ook nog even liggen, want sliep zelf ook pas om 12.00.

Gister ovutest gedaan ,maar was hetzelfde als de dag ervoor, maar later dacht ik ik had toch tussendoor geplast ,moest zo nodig en was het vergeten op te houden en toen was de plas van 2 uur oud zeg maar. Wellicht te kort. Vanmiddag even opnieuw testen. Igg hebben we wel geklust :D

@ wupje, raar he met die ovutesten. Ik werd vannacht ook echt even wakker van zeurende ongipijn. Ik denk toch dat we beiden die overige maanden te vroeg hebben geklust en toen hadden we ook die zeurende pijn enz ,dus denk je gewoon dat het je ei is. Maar het kan best dat wij al ver voor het ei last van die symptomen hebben natuurlijk. En heb je lekker uitgeslapen?
    @kien, fijn dat je ei er bijna aankomt en idd nu allemaal zwanger :D:D
    @ mootje, ben het metje eens van die lijst van zwangeren. Sommige zeggen idd nooit wat hier of ken je niet eens. Misschien idd de lijst even updaten. Ikw as er idd op tijd bij met ovutesten haha. Nu weet ik dat mijn ei een stuk later is. Hopelijk is het volgende maand niet nodig ,maar zo wel dan begin ik later met ovutesten. Dus je had een drukke dag. Wel fijn dat jullie herkenning hebben gevonden,

4. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Heel even een kort berichtje, zal vanavond wat meer typen maar moet zo meteen weg. Wie missen we behalve Chelleke nog meer? Naar mijn idee is dat nog maar 1 van de weinige die we missen maar misschien dat jullie er meer weten. Laat maar horen. Chelleke heb ik iig al gekrabbeld.

Later reageer ik op jullie berichtjes, dat beloof ik ;).

Fijne dag allemaal.

5. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Halloo...

Hier hebben wij ook lekker uit kunnen slapen.. Nouja... ik ben dan toch altijd op tijd wakker! 10 uur haal ik niet zoals je ziet!

@mijn zwschap gevoelens... soms twijfel ik weer, gistermiddag en vanmorgen voel ik wat minder.. waardoor ik meteen weer twijfel en bang ben dat ik alles inbeeld...Soms denk ik, maak ik het mezelf nu zo moeilijk??? Ik heb gister rond de middag een testje gedaan, stom natuurlijk want dat was 4 dagen te vroeg, maar ik had even zo'n steken in mijn onderbuik en dacht, als ik alles zo heftig voel, dan zal dat hormoon toch ook wel al in mijn lijf zitten??? Nee, dus, 1 striepke.. viel een beetje tegen, maar tegelijk weet ik ook dat het echt te vroeg kan zijn... Moeilijk die laatste dagen tot de NOD. Om gek van te worden!!!!

@Snoepen kids, sja, ik ben daar best consequent in. Vind het dan ook soms moelijk te zien hoe zo'n kind op een verjaardag of bij oma volgestopt word. Ik zeg er ook altijd wat van, maar soms lijk ik lucht, en ga ook geen ruzie maken. Maartje heeft gister wel heel dun tot halverwege de rug gepoept.... 2 dagen verjaardag was teveel, arme meid..

@Mootje, knap en als je in zo''n situatie zit lijkt het me best lastig als andere meiden (zoals ik) soms wat zeuren dat het niet snel genoeg lukt.. zeker als het op de natuurlijke manier kan! Het is niet anders en ik duim voor je dat het goed komt en straks een lief broertje of zusje voor joppe ter wereld komt!!

@wupje en Tessa, theorien zijn fijn maar ik denk ook altijd dat je eigen gevoel een belangrijke rol speeld! Ik heb die ovutesten alleen gebruikt om te kijken of mijn gevoel juist was... en dat was ook zo!
    Heb ik ook tegen mijn man gezegd, als ik het gevoel heb dat.............. dan..................... haha, nee serieus... ga ook van je gevoel uit... dat is vaak het allerbeste!

Oke, dat was het weer even... inderdaad Chelleke nog.. en wat die lijst betreft, ik ken ze wel allemaal... maar ben dan ook wat langer hier. Maar wat mij betreft mogen die meiden die nooit meer tikken er wel af hoor.... Alleen laat Ingeltje nog maar ef staan, die komt zo af en toe nog een binnenvallen ;)

6. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Heb ik net een heel verhaal getypt is het ineens weer verdwenen, heel irritant. Dan nu maar even kort want het is bedtijd voor mn mannetje.

@ Mootje: Lijkt me heel fijn om mensen tegen te komen met een kindje die hetzelfde heeft als Joppe zijn toch mensen die begrijpen wat je allemaal doormaakt.
    Wij hadden de naam Jasmijn inderdaad al tijdens mn zwangerschap een mooie naam vonden wij dus perfect passend bij ons mooie kleine meisje.
    Hier verder alles goed, gelukkig geen bloed meer gezien dus hopelijk blijft dat ook zo.

@ Bianca: Balen van de negatieve test maar inderdaad als je te vroeg hebt getest kan het alsnog gewoon raak zijn, ik blijf hopen voor je.

@ Tessa: en heeft je mannetje nog geslapen tussen de middag, hoop het voor je anders zal het flink vermoeiend geweest zijn.

Nou ga gauw badderen met Nathan want hij is moe.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Hier in elk geval een gezellig weekendje met genoeg liefde achter de rug :D De ovutest was vanochtend zo goed als positief, 2 streepjes te zien de teststreep wel iets lichter dan de controle. Dus ik ben benieuwd of morgen de vette positieve test komt! Kyano had het naar zijn zin gehad bij mijn ouders maar hij was ook erg blij om ons weer te zien. Dat doet papa en mama dan wel goed :) Vanmiddag nog even gewinkeld en bij Toys XL geweest. Daar had Kyano echt lol op de glijbaan, heerlijk om te zien :D. Nu ligt hij lekker te slapen.

Mootje gelukkig weer een lekker uitgebreid verhaal van jou :)! Fijn dat je zo'n dag hebt gehad met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Zo kun je toch ervaringen uitwisselen en gewoon er over praten doet al goed.
    Spannend zeg donderdag weten jullie meer. Ik duim in elk geval!
    Wij hadden trouwens de vorige ronde overgeslagen. Ik heb maar een heel korte cyclus van 23 /24 dagen dus dan lijkt het misschien alsof het deze ronde was. Nu zijn we weer goed aan de klus 8).

Bianca nog niet teveel treuren, het komt vast goed over 4 dagen een positieve test!

Tessa ha ha wij lopen niet alleen gelijk met onze cyclus, onze mannetjes hebben ook nog eens bijna hetzelfde ritme :D! Kyano was vanochtend bij mijn ouders ook om 5 uur wakker vanwege zijn poepluier. Mijn mams had hem dus maar de luier gedaan en teruggelegd en hij was tot 6.30 ongeveer in bed gebleven maar niet echt veel meer geslapen. Daarom deed hij van 10.30 tot 13 uur nog maar een tukkie :) Heeft hij nog geslapen?

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kien had je vanochtend wel een positieve test?
    Hi hi samen zwanger worden lijkt me erg leuk :D

9. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hey allemaal!

@ Mootje: Fijn dat je op zo'n dag herkenning kan vinden.

@ Tessa: Oeiiii vroeg!!!! Ben nu weer verwend... al twee dagen 9 uur!

@ Wupje: Wel lekker dat hij vanmorgen bij je ouders was :D..

@ Bianca: Blijf voor je duimen.. het is nog vroeg..!

Onze kleine dame is niet fit, vannacht twee keer wakker geweest, 1 x flinke diarreeluier en koorts.. Daarna uitgeslapen. Door de koorts slaapt ze sowieso wel meer.. Gelukkig is ze verder prima te spreken.
    @ ovutesten: Bij mij zijn ze al een paar dagen donker.. Zal even spammen. Wat denken jullie? temp. was 36.6 vanmorgen. Stijgt die na de eisprong of vlak ervoor? Uit voorzorg gaan we maar ieder dag aan de bak.. :) Of was dat nou juist niet goed? Weet het af en toe niet meer. Wil eigenlijk de kansen wel goed benutten.. ;)
    Hoop op een heeeele vette ovutest morgen!!!

10. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Zou wel gezellig zijn :D

11. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    18-01 Chelleke
    28-01 Bianc76
    03-02 Wupje
    07-02 Tessa81
    09-02 Kien
    ??-?? Brett
    ??-?? Mootje1983

Geboortedata eerste kindjes:

Meissie 01-02-2008 (Kien)
    Damian 26-04-2008 (Chelleke)
    Mason 01-05-2008 ( Tessa81)
    Maartje 27-06-2008 (bianc76)
    Joppe 06-07-2008 (mootje1983)
    Kyano 24-09-2008 (wupje)
    Dochter 19-11-2008 (Brett)

Zwanger :):
    Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008
    Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)♂ Dochter 2008
    Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008
    Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ? Zoontje 04-09-2008
    Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008
    Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007
    kiss87 (uitgerekend 01-08-2010) ? Zoontje 15-10-2007
    Irisnaomi (uitgerekend ?-08-2010) ? Iris 29-11-2006
    Sandra82 uitgerekend 12-08-2010 ? Nathan18-09-2008
    MaryWoods (uitgerekend 03-09-2010???) ? Thomas 10-12-2007
    Citroentje (uitgerekend 04-09-2010) ? Tim 13-12-2007
    Cindy24 ( uitgerekend 04-09-2010 ) Dochter 30-09-2008
    Noukje (uitgerekend op 14-09-2010)

De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀ ♂

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kien bij jou zijn de testen een stuk donkerder als bij mij zie ik al. Maar elk lichaam zal ook wel anders zijn en minder of juist meer van die stof aanmaken.
    Beterschap voor je meisje! Het heerst echt de laatste dagen.

Oh ja Brett is trouwens zwanger dus die heeft geen nod meer :D
    Vraag me af hoe het met haar gaat.

13. wonderteam

Hoi :)

Mason heeft vanmiddag van 12.15 tot 14.45 geslapen, dus deze mama heeft ook even heerlijk een dutje gedaan :D:D Doe ik normaal eigenlijk nooit ,maar had het nu echt ff nodig haha.
    Ik heb duidelijk een late eisprong ,want vanmiddag was het streepje een stuk duidelijker dan gisteren. Ik denk morgen een positieve ovutest.

@ bianc, ja die laatste dgn voor de nod is echt lastig he. Vind dat iedere maand ook weer heel vervelend. Hopelijk over een paar dagen een mooie duidelijke test.
    @sandra, oh irritant he typ je een heel verhaal is het weg :( Hoe gaat het met de zw kwaaltjes?
    @wupje, fijn dat je zo'n leuk weekend achter de rug hebt. Af en toe echt lekker he. Jemig wel heel toevallig van onze zoontjes ook haha en onze ovutesten trouwens ook qua lichtheid haha
    @kien wauw wat een mooie ovutesten hier zijn ze echt niet zo duidelijk. Hier ook elke dag maar geklust haha. Vorige keer braaf om de dag enzo,deze keer maar gewoon elke dag haha. Beterschap met de kleine meid!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #34 Ingeltje, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
    Wachtbankje voor NOD:

18-01 Chelleke
    28-01 Bianc76
    03-02 Wupje
    07-02 Tessa81
    09-02 Kien
    ??-?? Mootje1983

Geboortedata eerste kindjes:

Meissie 01-02-2008 (Kien)
    Damian 26-04-2008 (Chelleke)
    Mason 01-05-2008 ( Tessa81)
    Maartje 27-06-2008 (bianc76)
    Joppe 06-07-2008 (mootje1983)
    Kyano 24-09-2008 (wupje)
    Dochter 19-11-2008 (Brett)

Zwanger :) van de 2e:
    Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008
    Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008
    Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)♂ Dochter 2008
    Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008
    Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ♂Zoontje 04-09-2008
    Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008
    Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007
    kiss87 (uitgerekend 01-08-2010) ? Zoontje 15-10-2007
    Irisnaomi (uitgerekend ?-08-2010) ? Iris 29-11-2006
    Sandra82 uitgerekend 12-08-2010 ? Nathan18-09-2008
    MaryWoods (uitgerekend 03-09-2010???) ? Thomas 10-12-2007
    Citroentje (uitgerekend 04-09-2010) ? Tim 13-12-2007
    Cindy24 ( uitgerekend 04-09-2010 ) Dochter 30-09-2008
    Noukje (uitgerekend op 14-09-2010)

De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀ ♂

Inmiddels bevallen:
    Runner (uitgerekend 18-12-2009)Jonathan 22-12-2009
    Justfem (uitgerekend 06-01-2010)Roos Joan 24-12-2009
    Claartje30 (uitgerekend 31-01-2010) ?

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ha daar zijn jullie! Heb jullie weer gevonden ;)
    Ik heb even de lijst opgesnord omdat ik inmiddels weet dat we een jongetje krijgen! En die moest natuurlijk ook op de lijst ;)
    Zag net pas dat er een nieuwere lijst was, heb hem geprobeerd zo goed mogeliijk over te nemen. Zag wel dat de bevallen dames er afgevallen zijn. Die heb ik er wel bij gezet, is toch ook leuk? Die dames zijn het topic begonnen namelijk ;)

Ik ben het helemaal met de stelling eens trouwens, leuk de nieuwe meiden, maar tijd voor de oude dames om het stokje nu definitief door te geven hoor! Blijf actief duimen en hopen dat het nu echt snel raak mag zijn.. potverdikkie ik ben al bijna bevallen :(
    Heel veel succes en ik duim echt voor jullie

16. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Je temp stijgt net na de eisprong, en je zal nu in de herfst en winter je eisprong aan het eind van de middag of begin van de avond hebben dus als hij is geweest zal je temp de ochtend erop +/- 0,3 graden hoger moeten zijn. Een paar dagen achter elkaar vrijen is helemaal niet erg, je man heeft dan minder zaad maar wel van betere en snellere kwaliteit. Kijk om 2 weken elke dag te vrijen voor je eisprong zal weinig nut hebben maar rondom je eisprong kan het absoluut geen kwaad. Heb ik ook de laatste twee keren gedaan en zowaar beide keren zwanger geweest.

17. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Tessa: de kwaaltjes worden wel wat minder al hou ik zere borsten en blijf ik wat misselijk maar de moeheid lijkt wat af te nemen. Nou vind ik het niet erg hoor die kwaaltjes dat zorgt er alleen maar voor dat ik zeker blijf van mn zwangerschap. Ik vind het allemaal al zo spannend, ben wel voorbij de miskraamperiode maar goed moet nog voorbij de vroeggeboortetijd. Mn gyn zei al jij bent pas gerustgesteld als je je kindje in je armen mag houden na 9 maanden, nou geldt dit natuurlijk voor elke aanstaande moeder maar ik heb na de vroeggeboorte nooit enorm kunnen genieten van zwangerschappen er zit teveel spanning bij. Maar goed dat weet ik van mezelf en ik vind het ook niet erg, ben allang blij dat ik weer zwanger ben en dat Nathan toch een broertje of zusje gaat krijgen.

@ Bianca: wanneer ga jij nog een keer testen?

Voor de rest van de dames hoop ik dat ze snel een duidelijke positieve eisprong hebben en dan die mannelijke zaadcellen flink hard zullen zwemmen naar dat eitje!

18. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    hey dames!

@ Ingeltje: Leuk een jongen erbij! Wat ben je alweer ver... Time flies!

@ Sandra, dat kan ik me wel voorstellen! Hoop dat je een hele fijne zwangerschap mag houden!
    Blij dat je hier nog wat komt buurten.. Jouw kennis kunnen we goed gebruiken, hi hi :D

@ Bianca: Hoe is het nu???

@ Wupje en Tessa, al positieve testen? Hier was de test weer wat lichter, gisteren vond ik hem niet overtuigend positief, maar als ik goed kijk is die wel ong. even donker.
    Sinds vanmiddag ontwikkel ik ook een knallende hoofdpijn, dus ws. nu eisprong. Nog even flink aan de bak en dan kunnen we het weer rustig aan doen.. :D

Heeft iemand Brett al gekrabbeld?

Liefs!

19. wonderteam

Hoi :)

Vandaag een bijna donkere ovutest :D Ik heb sinds vanavond ook hoofdpijn. Dus morgen nog even kijken wat de test aangeeft.

@ ingeltje ,leuk een jongetje :D
    @ sandra, wij hebben nu een week achter elkaar gesext :):), wou het zekere voor het onzekere nemen en had niet verwacht dat mijn eisprong zo laat zou zijn haha. Dit kan dus geen kwaad? Begon er vandaag ineens heel erg aan te twijfelen :)
    @ kien, dus vandaag je ei :D Nou hopelijk heeft al het klussen zijn vruchten afgeworpen :D

20. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo!

@Ingeltje, Hey Ingeltje, leuk weer even van je te horen! Leuk dat je een manneke krijgt! Wordt wel wennen zo'n..... piemeltje haha.

@ovutesten, Toch ook weer fijn als de KLUSperiode voorbij is he...toch een ander doel als normaal he.. En als ik die verhalen over die positieven ovutesten lees, denk ik..... hopelijk is het voor mij niet meer nodig.. sorry dames, heb maar 2 maanden de ovutesten gebruikt, werkte als bevestiging in een vrij constante periode voor ons...Maar vond het toch weer iets van, NOG meer mee bezig... Maargoed, tevens is het ook zo, als je al langere tijd bezig bent, dan wil je wel zeker weten of je goed sext! haha.

@Sandra, ik durf niet te testen!!! Volgens mijn banner mag ik woensdag testen.. de 27ste. Eerder doe ik ook niet.. Woensdag heb ik vrij, als ie negatief is, kan ik lekker in mijn eigen sop gaar koken, en als ie................... dan............................... durf ik niet te typen.
    Heel eerlijk weet ik het niet meer zo zeker. Midden vorige week voelde ik heel duidelijk mijn onderrug en een trekkende zeurende onderbuik. Op zich voel ik die nog steeds, maar had vanmorgen ook erge last van mijn darmen, alles even ontregeld.. dus weet het gewoon niet meer!! Kan vriezen kan dooien.. We wachten af!!!!!

Grtz!!

Deel Deze Pagina