@TEssa, Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, ik ga duimen dat alles goed blijft gaan! @Sandra, Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt voor je, gelukkigg was wel alles goed met jullie kindje! @Mootje, Wat vervelend dat je weer wat oud bloed verliest, ik hoop een goede echo Vrijdag!! @Wupje, Ik ga duimen voor een cadeautje voor jou @Petra, Hopelijk voel je je snel wat beter! Hier gaat het alweer iets beter als gister lang leven de paracetamol!!! Nog 3 dagen te gaan, het gekke is dat ik helemaal geen testdrang heb deze ronde terwijl ik me normaal amper kan inhouden
Leuk om te lezen dat een aantal dames zwanger zijn gefelicieerd. Hoop voor jullie dat alles goed gaat zo als het moet gaan en dat de 12 weken snel voor bij zijn dat jullie kunnen genieten van het zwanger zijn. Ik kan eigelijk ook niet wachten om weer zwanger te zijn. Ik vondt het z`n gewelige periode. Vroeger zei ik altijd ik neem maar 1 kind. Maar moet zeggen heb nu 1x een zwangerschap mee gemaakt en het was zo bijzonder. Vanaf het moment dat de test positief was tot het moment dat Joey was geboren. Ik zal proberen jullie te blijven volgen met alle onwikkelingen x tam
Petra mooie weblog en gedicht! Ik wilde een reactie plaatsen maar kon niet gelijk zien hoe dat moest Verder hoop ik dat jullie wens heel gauw mag uitkomen! Brett hi hi paracetemols kunnen veel doen. Gelukkig alweer wat beter! Tataar ja zwanger zijn is idd geweldig! Hopelijk is het gauw raak! Vandaag dan toch de dikke positieve ovutest Vanaaf weer gezellig avondje met hubbie
@ Wupje: Veel plezier vanavond @ Mootje: wat vervelend weer oud bloedverlies, hopelijk blijft het bij een beetje oud en zet het verder niet door. Gelukkig krijg je vrijdag al een echo dan weet je iig iets meer. @ Brett: Paracetamol is echt een goede uitvinding hè. Misschien wel een goed teken dat je geen testdrang hebt, ik hoop het voor je. @ Petra: Mooie weblog hoor! Ik hoop echt voor jullie dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.
Hoi Hoi Brett: ik vind het ook echt niet leuk weer oudbloedverlies... het zou bijzonder zijn als het nu wel een keertje goed gaat. ik ging er voor dat 2010 een goed jaar zou worden... ik hoop het zo... sterkte hopelijk ben je snel weer de oude Brett: misschien goed teken! je ziet het wel vanzelf... heb je je gordijnen al gekocht? het lijkt wel allemeiden die hier nu schrijven: lijkt het of we allemaal problemen om zwanger te worden of zwanger te blijven of problemen met de zwangerschap..... tataar: ja dat gevoel van zwangerschap ik heb er zo naar uigekeken dat gevoel dat je wat voelt in je lichaam dat het van ons samen af komt zn wonder. Dat maakt het ook ondanks alle tegen slagen dat we toch door gaan voor een kinder wens. maar ik moet toch nu wel even zeggen dat ik supper veel twijfel NU of dit nu echt de goede keus is. Lief fototje van Joey. wupje: klusser de kluss... suc6 Sandra: hoe gaat het met jouw nog veel rood bloedverlies? Mootje
Tataar, Ik herken dat wel hoor ik kan ook niet wachten om weer zwanger te zijn! Wupje, Dat wordt aan de klus vanavond!! Sandra, Ik hoop het, op dit moment heb ik echt zo iets van nou ik wacht rustig tot 3 maart Mootje, Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt van het bloedverlies... Nee nog geen gordijnen helaas 6 maart ben ik vrij Zaterdag en dan gaan we op jacht. Vanavond wordt wel de vloer gehaald!!
@ Mootje, vandaag weinig bloedverlies, dus hopelijk is het ergste voorbij. Heb wel veel last van mn buik, lijken wel harde buiken maar goed dat kan natuurlijk ook door de stress komen. Nu even rustig op de bank zitten en hopen dat ik de kleine zo nog even voel dat doet me dan toch weer erg goed. Het is trouwens heel logisch dat je zo onzeker bent hoor, je hebt natuurlijk al een miskraam gehad en dan ook nog eens die chromosoomafwijking dat maakt het allemaal niet echt makkelijk. Ik hoop echt voor je dat je vrijdag een goede echo hebt en dat 2010 voor jou (en voor alle anderen) een topjaar wordt.
Hallo Meiden Zit hier al een tijdje mee te lezen maar reageer niet zo vaak. Ben in Januari gestopt met de pil, ben gelijk een paar dagen later ongesteld geworden. Precies 27 dagen. Volgende week is het weer 'klustijd'haha. Met mijn zoontje gaat het prima, klimt zelf de trap op en klimt al in zijn tafelstoel. Wordt echt al een grote vent. Heb vandaag een sollicitatie geprek gehad voor verzorgende voor 18 uren, op hetzelfde adres als waar ik nu een 0 urencontract heb. Krijg deze week nog bericht. Ben erg benieuwd. Hoop voor de meiden die zwanger zijn en problemen hebben, dat het goed blijft gaan en de kleintjes lekker bij mama mogen blijven zitten. Groetjes
Hoi hoi, Wil me ook graag hier toevoegen... Ben moeder van een meisje van 2 jr en 7 mnd. En nu willen we heel graag een 2e kindje erbij. Het is voor ons erg spannend; bij de geboorte van onze dochter is mijn man overspannen geraakt. Daarna heeft het erg lang geduurd voordat we weer een beetje onszelf konden zijn. Nu heeft hij 2 maanden geleden zelf aangegeven er weer actief voor te willen gaan. Maar goed...ik heb nu een tijdje meegelezen met jullie berichten en wat hebben velen van jullie flink wat meegemaakt zeg. Voor de zwangeren: ik wens jullie een prettige zwangerschap met een goede afloop. voor de niet zwangeren: Dat 2010 jullie jaar mag zijn! Groetjes, Sjantalle
Welkom Sjantalle en meisje84 hopelijk mogen jullie ook snel genieten van een zwangerschap. @sjantalle: zal best een heftige tijd geweest zijn toen je man overspannen was zeker als het net na de geboorte van jullie dochtertje was. Fijn dat hij nu zelf heeft aangegeven er weer voor te willen gaan! @ Meisje84: Lekker dat je zoontje al zoveel zelf kan dat is erg handig als je weer zwanger bent, spreek uit ervaring
Welkom Sjantalle en Meisje84!! Nou de vloer is binnen!! Nog 10 weekjes en dan gaan we beginnen! Nog 2 dagen tot NOD, vindt het toch wel spannend nu. Ben vooral erg bang dat mijn cyclus langer zal zijn na de vmk.... Ik ga lekker wat doen hier in huis Brit ligt op bed dus moet ik het er goed van nemen!! Fijne dag allemaal! Liefs Brett
Hoi Hoi Brett: mooi de vloer is binnen lees ik net! nou leuk naar zaterdag kan je weer naar uit kijken!! Sandra: heb je kleintje nog gevoeld? wat een spanning. meisje84: ook hier welkom, gezellig we hebben wel weer wat gezellige meiden nodig.. wordt steeds rustiger! wat worden die kleintjes toch snel groot he! mooie cyclus!! hopelijk is snel voor jullie raak!! ik hoop voorje dat je voor 18 uur bent aagenomen. suc6 met klussen volgende week sjantalle: jij ook welkom, hopelijk mag het je hier bevallen . Ik vind het heel goed dat je hebt gewacht tot je man er aan toe is! weet je ook wat de reden is geweest dat hij zo overspannend is geraakt! ik hoop voor jullie dat het straks gewoon goed mag gaan. Tessa: hoe gaat het? Hier vannochtend geen bloedverlies... ik heb wel voor mijn geruststelling nog een test gedaan. maar was eigenlijk bijna zelfde als de vorige.... hoort dit dan ook wordt hij niet donkerder??? streepje was donkerder dan test streepje. temp is nog wel goed. het is wel goed dat ik morgen echo mag hebben, even voor mijn geruststelling. mootje
Mootje, Ja dat worden 2 lange dagen.... Heb wel krampen alsof ik ongi wordt maar we wachten af. Kon die test die je hier hebt gepost nog positiever dan
Hoi hoi Ik kom heel even spieken onder werktijd Ik heb net een behoorlijk lang overleg gehad dus dan mag ik wel even iets persoonlijks doen Meisje84 welkom! Hoe oud is jouw zoontje? Spannend van jouw sollicitatiegesprek! Sjantalle jij ook welkom hier! Jee wat jullie meegemaakt hebben is ook niet niks . Hopelijk is het gauw raak! Brett spannend! Bij mij is de cyclus wel gelijk gebleven na de vmk. Gelukkig maar. Mootje hi hi ik vond die foto van de test die jij plaatste echt knal positief hoor! Vertrouw er maar gewoon op meid, het zit echt goed! Zo en nu ga ik weer gauw verder!
Nou Mootje spannend morgen weet je gelijk hoe alles er voor staat. En ook lekker dat je geen oud bloed verlies hebt. Ik kan hier niet wachten tot het 9 maart is dan weet ik of mag juigen of dat ik er nog een maand tegen aan moet. Me vriend en hebben de afgelopen dagen wel ons best gedaan maar was het wel goed genoeg. Me zoontje heeft trouwens van de week 3 kiezen er bij gekregen ben blij dat ze door zijn want het was me weekje wel. Maar heb trouwens nog een vraagje. Sins vorige week vrijdag heb ik best veel last van afschijding. Dat heb ik lang niet meer gehad. De laatste x dat ik het heb gehad was ik zwanger van Joey. Maar ik kan ook nog niet zwanger zijn want de week er voor was ik onggie. Zou het een teken zijn of is mijn ligaam gewoon raar aan het doen? X Tam
Hallo meiden: dit is het laatste berichtje wat jullie van zullen ontvangen. Vannacht weeën gekregen en de vliezen zijn gebroken en vanochtend is ons zoontje geboren met 16 weken en 4 dagen. Hij was al overleden toen we in het ziekenhuis kwamen. Tweede vroeggeboorte in 3 jaar en dat na ook nog 2 miskramen dus ik zit er helemaal doorheen. Ik ga maar rust nemen en even nergens aan denken. Er worden onderzoeken gedaan naar Lucas (zo hebben we ons zoontje genoemd)en moet over 3 weken terug voor nacontrole. Ben erg bang dat het zwanger worden er niet meer in zit voor mij. Jullie veel geluk met zwanger worden of zwanger zijn. Liefs Sandra
Wat een Rot nieuws... stil van te worden!! lijkt ons wel niet te mogen! sandra als je zin hebt om over te praten kom gerust. mootje
oh lieve Sandra Het kippenvel staat hier op mijn arm en een brok in mijn keel Verschrikkelijk. Dit mag gewoon niet. Lieverd ontzettend veel sterkte gewenst. Ik hoop dat we ooit nog een positief bericht van jou mogen ontvangen maar nu kunnen we je alleen maar sterkte wensen en aan je denken.
Lieve Sandra, Wat een vreselijk bericht lees is hier.. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen voor nu en de komende tijd... Heb er verder geen woorden voor.... Liefs Brett