Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijemama

blijemama Lid

17 jan 2010
    34
    0
    0
    @ Brett die is gewoon hardstikke positief hoor, ik had dezelfde test nog veel lichter en er ligt nu een prachtig kereltje in de box en dat je misselijk word is toch ook een goed teken, dan is t druk aan t werk om van jou te eten ;)

En hopelijk hebben jullie een mooie echo meiden, hier zitten we nog steeds in twijfel, aan de ene kant willen we zo snel mogelijk weer zwanger worden, met 2 kindjes is ons gezin compleet en dan zijn we snel 'klaar' zeg maar, aan de andere kant zou ik er ook wel 2,5 drie jaar tussen willen omdat we dan vol overgave van dit ukkie kunnen genieten. de eerste zwangerschap was ik extreem misselijk en veel ziek ( al was t ziek zijn door galstenen en mijn galblaas is er nu uit dus dat kan niet meer terugkomen iig) en ben zo bang dat ik t dan niet red.
    zucht.. twijfels..

2. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @blijemama, Ja de test van vanmorgen is alweer nog duidelijker, deze is van 's middags ;) Ik herken je gevoel ook wel hoor, toen onze dochter 9 maanden was zijn we er weer voor gegaan ben nu toch wel blij dat het iets langer heeft geduurd ze is nu 15 maanden en het is zoveel makkelijker nu ze loopt. Maar wij wilden er ook niet te vele tijd tussen omdat je er dan ook snel uit de kleine kindjes bent en anders weer "opnieuw" moet beginnen. Zo voelen wij dat iig!!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Zo wij hebben ons mupke vandaag al vroeg in bed gelegd (hij was dan ook al om 5.45 wakker maar gelukkig wel nog kunnen blijven liggen tot 6.30) Nu slaapt hij vanaf 10.30. Ben benieuwd hoe laat hij wakker wordt.
    Verder nog weinig interessante dingen gedaan, alleen huishouden ;) Vanmiddag even lekker weg.

Brett mooie test hoor! En misselijk zijn is idd een goed teken, alhoewel niet altijd prettig voor mama :D

Blijemama ik denk dat voor beide keuzes wat te zeggen valt. 2 kids vlak achter elkaar is leuk omdat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit en je idd toch nog in de luiers en slaapjes zit. En je eerste kindje went er al snel aan dat het de aandacht moet delen. Ik heb echter ook een vriendin die bewust 4 jaar tussen kindje 1 en 2 heeft gelaten zodat ze ook weer genoeg tijd voor haar tweede kindje had omdat de eerste al naar school gaat.

Wij kiezen voor snel achter elkaar aangezien ik al 32 ben en mijn biologische klokje dus ook tikt. Achteraf maar goed want na 7 rondes is het nog steeds niet raak :( We denken erover mocht het bij deze en volgende ronde nog niet raak zijn naar de ha te gaan. Kijken of die ons kan helpen.

4. blijemama

blijemama Lid

17 jan 2010
    34
    0
    0
    Ja wat jullie allebei zeggen kan ik me prima in vinden, daarom is t zo moeilijk hahaha
    Maar ja wat Wupje al zegt, het kan nog best even duren voor het raak is. wij waren ook een 8 maanden bezig om zwanger te raken van de eerste en dan met behulp van hormonen en bij de gynaecoloog. Toen we eenmaal aan de clomid zaten kregen we drie kuren mee en bij de tweede was t al raak dus dat was dan wel weer snel voor ons gevoel.
    Wie zegt dat we dat nu weer hebben, misschien wel verstandig om gewoon rustig aan te beginnen en als t wel raak is dan mazzel en tja anders langer wachten.
    Maar ik heb vaak als ik dan iets wil dat ik er dan veel mee bezig ben.
    Heb trouwens sinds vandaag enorm menstruatiegevoel net als toen ik zwanger was, maarja zonder eisprong kun je toch niet zwanger worden lijkt me ;)

Wupje als je gevoel zegt dat je eraan toe bent zou ik gewoon naar de huisarts gaan, ik voelde na 4 maanden niet ongesteld te zijn geworden dat t niet goed zat en ben toen al vrij snel naar de huisarts gegaan en doorgestuurd. anders hadden we nu nog kunnen vrijen tot we erbij neervielen.
    hoelang duurde t voor je zwanger was van je eerste?
    Ik ben trouwens getrouwd, 27 en ons zoontje heet Lucas.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik weet eigenlijk niet zo goed waar het bij ons aan ligt. Ik heb een erg korte luteale fase, soms maar 8 dagen, dus misschien heeft het daarmee te maken maar misschien is er niks aan de hand en is het domme pech. Bij Kyano stopte ik in oktober 2007 met de pil en in december 2007 zwanger :) En toen nog niet eens bewust gevreeën want daar zouden we in januari mee beginnen. Daarom had ik ook wel verwacht dat een tweede ukkie zich gauw zou aandienen, helaas :(
    Ik beschouw Kyano nu wel nog meer als een wonder dan dat ik al deed.

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

spijt me voor afwezigheid! voel me niet echt toppie.. maar ja goed doel...

Tessa: ja verschrikkelijk dat zelfde schuitje! gelukkig krijg jij eerder een echo hopelijk is gewoon goed nu! hoe voel je je nog bloedverlies? ik voel me goed misselijk.... de hele dag door. bah

Brett: hoe voel je?

ik hou op... gaat niet voel me niet lekker morgen weer een poging...
    mootje

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, anders toch eens langs de ha gaan??

@Mootje, Hier gaat alle goed hoor, voel me nog prima. Jiij voelt je niet zo begrijp ik??

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje knuff meid!!
    Misselijkheid is wel een goed teken ;)

Brett we kijken het nog even aan. Gezien het feit dat ik vorige keer een vmk heb gehad betekent toch dat het mogelijk moet zijn. Vanwege die vmk denk ik dat het deze ronde niet gelijk weer raak is, maar ik heb wel goede hoop voor de volgende. En het lijkt me ook helemaal niet prettig die MMM. Dus ik wacht nog heel even af. Mocht ik na april nog steeds niet in verwachting zijn, ondernemen we verdere stappen.

9. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,

Soms vindt ik het moeilijk om met jullie mee te praten.
    Bij sommige is zwanger worden niet van zelfsprekend.
    Ik zelf ben totaal niet bezig met ovuluatie`s en hoef niet aan de hormonen dus kan hier weinig over zeggen. Vindt het soms dan best moeilijk om een berichtje achter te laten.

En als ik dan lees hoe groot een kinderwens kan zijn en het gaat niet vanzelf lijkt me dat best zwaar.

X Tam

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ja je weet idd dat je zwanger kunt worden, ga echt duimen voor je dat je niet het medische traject in hoeft!

@Tataar, Dat geeft toch niets! Een berichtje als blijk van steun is toch genoeg :)

Wij hebben een erg druk weekend achter de rug... Veel gewerkt "gezellig" op bezoek geweest bij schoonouders (vader+vrouw van vriend) En gisteravond om 20.30 op de bank in slaap gevallen :) Om vanmorgen om 8.00 uur weer met onze meid op te staan. Toch maar vandaag afspraak met de vk gemaakt op 29-3 de intake. Volgens hun bereking ben ik 29-10 uitgerekend maar dat zal na de echo nog wel bij worden gesteld na ongeveer 7 November omdat hun van een cyclus van 28 dagen uitgaan en de mijn gemiddeld 37 dagen was ;) Dus morgen papieren ophalen en bloed laten prikken.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tataar maakt toch helemaal niet uit op welke manier je meeschrijft! Ik ging er toen ik hier kwam meeschrijven ook vanuit dat ik over een paar maanden wel weer kon verhuizen naar een ander topic :D Helaas pakte dat wat anders uit. Ik ben ook pas sinds een maand of 2 gestart met ovutesten en temperaturen. Voor die tijd vond ik dat ook allemaal onzin. Maar het heeft mij in elk geval wel inzicht gegeven :)

Brett oef die vermoeidheid, kan ik me nog goed herinneren bij Kyano dat ik daar ook zoveel last van had.

Vandaag een lekker mamadagje gehad. Kyano was gisteren uit het niets ineens hartstikke ziek, de hele dag bijna 40 graden koorts :( Gelukkig ging het vandaag alweer beter. Wel nog erg verkouden maar geen koorts meer. Dus we zijn wel heel even snel boodschappen gaan doen maar voor de rest lekker gezellig binnen gespeeld en gebadderd. Is ook wel eens lekker :) Morgen weer werken voor 3 daagjes.

12. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He meiden,
    Heb een gevoel dat ik deze maand zwanger zou kunnen zijn.
    Ik heb het gevoel dat me borsten onploffen en vlagen van misselijkheid. Heb gister testen besteld. Moet volgende week ongie worden maar ga vanvond een testje proberen.
    Ik weet nog van Joey dat de test toen ook eerder positief aan gaf. Aan de ene kant hoop ik zo dat er 2 streepjes komen maar soms denk ik wel eens van misschien toch maar ff wachten helemaal met z`n nacht als vanacht. Joey was om 00:30 klaar wakker en ging niet meer slapen ook bij ons niet. Heb hem uitendelijk om 03:00 weer op bed kunne leggen.
    Het lijkt me heerlijk om weer een kleintje in me armen te hebben maar moet wel beseffen dat het niet zo is als de eerste. De tweede is nartuurlijk een stuk zwaarder.

@ Brett je gewoon lekker laten verwenden door man en kinderen. Vroeg naar bed en een ontbijtje op bed.

X Tam

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tataar jee spannend zeg!!!
    Je hebt wel gelijk hoor, de eerste lijkt mij ook het meest speciaal maar mama's die 2 kinderen hebben, zeggen toch dat je voor de tweede weer precies eenzelfde overweldigend liefdesgevoel hebt als voor de eerste :)! Maar het zal zeker een stuk drukker zijn!

Ik duim voor je, wanneer ga je testen?

14. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    O maar dat je evenveel van je kinderen zou gaan houden dat geloof ik zeker.
    Alleen zal het genieten van de zwangerschap en het pasgeboren wel anders zijn. We hebben tenslotten al een wonder op de wereld mogen zetten en die zal wel zijn of haar aandacht willen hebben van papa of mama.
    En ik wil vanavond al een testje wagen.

X Tam

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kom vanavond nog wel even spieken :D
    Succes!

16. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik hoop dat ik er vanavond op kan want heb sins gister geen internet meer th. KPN glasvezel ligt er uit sins gister.
    Maar morgen kom ik zekers ff langs. Dan ben ik toch alleen op me werk.

17. blijemama

blijemama Lid

17 jan 2010
    34
    0
    0
    Spannend ik lees even mee tataar!

18. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Nou zo als ik eigelijk al had verwacht niks. Maar het was te proberen gewoon wachten tot volgende week. Was veelste voorbarig. X tam

19. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Erg spannend Tataar....Wie weet heb je volgende week een geweldige test in handen!

20. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    jaja ik heb eindelijk geloofi k het topic terug gevonden, ik deed ook mee met het topic joehoe wij gaan voor een tweede, ik heb zo lang gezocht naar dit nieuwe topic, toen heb ik laatst toch maar eens een beireichtje gezet in het topic, zwanger van de tweede of zo heette het topic, toen verwezen ze hierna..
    mag ik hier ook weer meedoen?? dan ga ik gauw alles lezen... pfffff

Deel Deze Pagina