Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: wat een raar advies heb je gekregen, je vraagt toch niet hoe je de seks in je relatie kan verbeteren je vraagt hoe het kan dat het zo lang duurt voor je zwanger bent en of er wat aan de hand is. Ik zou als ik jou was gewoon eens naar de gyn gaan (en niet heel lang wachten, als je het gevoel hebt dat er wat moet gebeuren mag je dat best aangeven!) en dan daar eens vragen wat zij vinden. Ik ben voor Nathan in het UMC naar het COLA spreekuur gegaan dat gaat dus over menstruatiestoorissen en alles daarom heen en ook omtrent het zwanger worden en werd daar gewoon gelijk serieus genomen en werd volledig nagekeken. Dus volg echt je gevoel! Hebben jullie nu wel een vast ritme qua vrijen, ik bedoel bv om de dag of dat niet? Nou ik hoop voor je dat je door een ander gewoon serieus genomen wordt want dit is echt heel vervelend!

2. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @Wupje: te vreemd voor woorden.... Een huisarts hoort je verder te helpen. Je komt daar toch niet voor niets... Je hebt groot gelijk dat je voor een 2nd opinion naar de gyn belt.

@Sandra: Het zou idd domme pech kunnen zijn...Hoop dat je binnenkort meer geluk zult hebben.

@Mootje: Spannend.... 'k duim voor je

@Brett: Fijn dat jij je goed voelt. Het blijft spannend om zwanger te zijn.

3. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Nou ik heb na donderdag avond geen helderrood bloedverlies meer gehad.. gister weer oudbloedverlies en vandaag beetje rozige Zooitje..
    wel vandaag erg misselijk weer..en voor het eerst overgegeven en mijn temp was nog redelijk hoog 37.18.

maar ik krijg wel het gevoel als het niet goed is laat maar komen hier heb ik ook niks aan... ik merk als ik lang sta snel last heb van mijn buik. gister avond liep is als een oud vrouwtje door het huis heen. krampen in mijn buik....ik was klaar voor laat maar komen..... maar ik denk dat het toch mijn darmen waren.

Wupje: eindelijk de moed om naar de dokter te gaan! wordt je gewoon zo behandeld! eigenlijk verschrikkelijk... al had ze gewoon naar je geluisterd of gewoon contact met gyneaceloog opgenomen om het te bespreken.... gevoel geven dat je begrepen wordt... zo jammer voor je.
    en je hebt wel vaker een periode overgeslagen... maar ik vraag me af... of dat heeft geholpen??.. je moet er beide voor klaar zijn, natuurlijk als je tijdje bezig ben gaat misschien beetje het moeten klinken! Volgens mij hebben jullie dat wel onder controlle.
    ik hoop dat je nog wat moed over hebt en gewoon de gync. durf te bellen! om dit probleem gewoon voor te leggen. waarom wachten... zit toch nu met het probleem...

Nou ik ben zo blij met alle lieve woordjes... dank jullie wel!

mootje

4. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Wupje:
    P.s ik bel niet eens meer vaak de huisarts... die geven af en toe zulk raar advies... nou zorg wel dat ik met de behandelaar contact opneem.
    mootje

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dank jullie wel voor de lieve reacties!

Ik voel me ook heel raar nadat we geweest zijn. Net alsof ik een puber ben die maar eerst eens opnieuw moet leren vrijen of zo :(
    Maar toch geloof ik ook wel dat ze in bepaalde zaken best gelijk kan hebben. Er komt natuurlijk wel een druk op een relatie te liggen als het niet lukt met zwanger worden. Maar toch vind ik onze vrijpartijen nog steeds best spontaan en lekker. Natuurlijk de vonken vliegen er niet elke keer vanaf :) maar dat hoeft toch ook niet?
    Maar om het zo af te doen met zo'n advies is gewoon niet netjes.

Mootje ja idd wij hebben al 2x een ronde overgeslagen dus waarschijnlijk helpt haar advies ook helemaal niet.
    We gaan ons er ook echt niet aan houden.
    Balen zeg dat je zoveel last van je buik had. Hopelijk idd gewoon je darmen. Hoe was het concert?

Ik ga gewoon de moed verzamelen om de gyn te bellen. Kijken wat zij zeggen.

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    wupje: ik vind het niet raar dat je zo voelt hoor! natuurlijk weet je dat het lukt het kan en is mogelijk. je zit met veel onbeantwoorde vragen ivm je cyclus. korte en late ei sprong enz.. tenminste zo krijg ik het idee.
    misschien gewoon beter om eens te horen van iemand die er echt verstand van heeft.
    je bent goed bezig! je hebt al templijsten en je wil graag...

we hebben opgetreden in breidablick in middenbeemster in Noordholland het is een woon- en werkgemeenschap voor mensen met een verstandelijke beperking, waaronder ook mensen met niet-aangeboren hersenletsel. (antroposofische zorg)
    Voor deze groep mensen optreden is zo leuk ze zijn zo dankbaar... of de muziek helemaal past bij deze bewoners weet ik niet... maar de mensen hebben genoten..
    ik heb site waar mijn solo opstaat van een andere dag hoor: kan natuurlijk altijd beter
    ik heb gezongen angels within tempations.
    klik op de link als je het wil horen :D De stemband in actie

mootje

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Kom ik ook weer even aanwaaien.

@Sandra, hoe gaat het nu met je?
    @wupje, wat een idiote reactie van die Ha zeg. Dat is echt iets waar je gewoon helemaal niks mee kan!
    @brett, hoe gaat het met de zw?
    @mootje, balen dat verlies steeds he. Het maakt je zo onzeker. Wanneer heb je weer een echo?

Hier morgenavond om 18.00 een echo. spannend!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje ik ga zeker nog eens luisteren maar nu even niet aangezien de kleine man op bed ligt, en ik zit boven aan de pc :)
    Fijn dat de mensen zo genoten hebben. Oh en dat is een geweldig mooi lied!!

Tessa spannend morgenavond!!! Gaat zeker goedkomen!

Hier een gezellig ochtendje met Kyano gehad. Een heel stuk gefietst, heerlijk in het zonnetje en lekker wat gedronken met gebak erbij :p
    Nu nog even huishouden.

9. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hoi, daar ben ik ook weer.... ik snap er nix van, geloof niet dat deze cyclus gaat kloppen, de ander cyclussen was ik trouwens netjes rondom de zelfde dagen ongi, nu heb ik hem volgens mij helemaal nog niet echt gevoeld, mijn ei.hihih.. vanavond had ik ook zoiets of heb ik hem nu vandaag, raar... we wachten het gewoon af... verder weinig nieuws hier..

wupje: raar jah die reactie van de ha.. ben benieuwd of de gynacoloog iets kan zeggen zo aan de telf... succes!
    mootje: spannend lijkt me dat, hopen dat ;t dan nu ophoudt, wanneer heb je echo??

10. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo Meiden,

Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen. Druk met vanalles en nog wat geweest! (Bedrijfsovername, en Maartje heeft de waterpokken!!). Maar ook omdat ik even helemaal niet bezig wil zijn met zwanger worden.

Allereerst wil ik Sandra veel sterkte wensen. Dat was toch wel het meest ontroerende bericht wat me aangreep bij het lezen van wat berichten! Heel erg voor jullie, en ook ik vind het moeilijk om je wat te zeggen. Hopelijk kun je het een plaatsje geven en dit verwerken. Er zou toch een reden moeten zijn waardoor dit gebeurd?? Nagoud, hou je taai meid.

Verder, zijn er nog zwangeren??? Ik heb niet veel terug gelezen.. lui aangelegd ;)

Wat mezelf betreft, niet zwanger de vorige ronde zoals je nu merkt. Jammer maar zoals ik al zei, had ik het erg druk en ben er ook weinig mee bezig geweest. Niet erg, een "pauze" was nodig.. Nu nog steeds. Ik zit wel lekkerder in mijn vel en langzaam (als de zon zo lekker straalt) zie ik het wat luchtiger in en zie ik ook dat ik er teveel mee bezig was. Wil het even los laten, en zo ook dit forum. Ben niet weg, maar zal wel minder actief zijn! Ik wens jullie allemaal veel succes, en als ik nieuws heb, of toch mijn ei kwijt moet, dan zien of lezen jullie me weer.. haha.

Oke, doei!!

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Tessa: ja van dat bloedverlies wordt je heel onzeker! maar gelukkig hebben we a.s donderdag om 12 uur een echo ik hoop dat er dan meer te zien... voel me erg misselijk en ziekig kan weinig doen.. heb jij hier ook last van?

Wupje: heerlijk lekker uit waaien! wij zijn met z'n drieen weze wandelen naar de paardjes en autos kijken! daarna heeft joppe van half 1 tot half 5 geslapen! en zijn mama ook was zo moe.

Emely: Raar dat je ei nog niet hebt gevoeld... nou ik hoop voor je snel duidelijk en anders nog even aan de klus!

bianc: ik hoop dat je er weer aan toe bent weer hier komt! zo bijzonder je hebt zo eigenlijk regelmatige cyclus... nou hopelijk als er minder druk op kom te staan ben je snel zwanger! duim voor jullie.

geen bloedverlies maar echt lekker voelen nee...

mootje

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca hey gelukkig nog even een levensteken van jou! Ik begon je al te missen :). We zitten denk ik een beetje in het zelfde schuitje, hier ook weer ongi geworden :( En mijn ha denkt ook dat het tussen de oren zit en ik me met andere zaken moet bezig houden. Nou ja de waarheid ligt misschien ergens in het midden.
    Maar ook voor ons moet dat wondertje er toch een keer komen denk je ook niet? In elk geval dikke knuff en hopelijk kom je gauw weer meekletsen!

Mootje fijn dat jullie ook weer gauw een echo hebben!

Emily hmm even afwachten dus hoe je cyclus nu is.

Zo en nu ga ik lekker slapen!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Nou heb vandaag de 2e echo gehad en alles zag er gelukkig super uit!

@mootje, ik ben met vlagen misselijk.
    @bianca, hopelijk voel je je snel wat prettiger!
    @wupje,weet zeker dat jullie wondertje ook gaat komen!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tessa gefeliciteerd meid!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment in een grote dip zit wat betreft zwanger worden en ik vaak zelfs vrees dat een tweede ons niet meer gegund is :( Ik weet dat ik dit niet moet denken en dat een tweede kindje er vast nog wel komt maar het is zo moeilijk omdat je niet weet of het nog lukt en zo ja wanneer.
    Gelukkig heb ik Kyano en die sleept me dan weer door die 'verdrietaanvallen' heen. Hij is echt mijn wondertje!

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ Wupje: dikke knuf voor jou!!! vage huisarts.......

@ mootje: wat zit jij in spanning meid! hoop dat het donderdag helemaal goed blijkt te zitten!!

@tessa: fijn een goede echo!

Hier gaat het weer wat beter. Vooral omdat ik op mn werk heb aagegeven dat ik voorlopig niet meer trek dan halve dagen. Dan ga ik om 12u30 weg, snel naar huis en even een uurtje (of twee ;)) slapen! Heb ik echt nodig!
    Thomas gaat ook lekker: hij kletst superveel, alleen weinig is nog te verstaan :)
    Ik begin al lekker rond te worden, dus dat gaat de goede kant op !

16. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Tessa: wat mooi een goeie echo :D gelukkig eindelijk weer goed nieuws!

wupje: dikke knuffel ik kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt! hopelijk is het ook wel snel raak voor jouw! en heb je lekker ongelijk!!! lekker van je afschijven misschien lucht dat op.

marywoods: gelukkig houd je werk er nu rekening mee!
    gelukkig gaat het goed met thomas zo te horen! mooi dat hij zo veel gaat kletsen... gaat dus met sprongen voor uit :D
    nog wel een beetje verstaanbaar leren praten... want hier snap ik er ook niks van. Dus komt goed :D

ik ga naar bed voel me alles dan fijn... vanavond 1 uurtje geen misselijkheid gehad.... nou ik dacht is voorbij ... nu alle hevigheid terug gekomen :S
    ben zo blij dat ik even niet hoef te werken..

mootje

17. blijemama

blijemama Lid

17 jan 2010
    34
    0
    0
    hoi meiden ik ben er net maar nu alweer een afscheidsberichtje, we hebben definitief besloten nog een tijd te wachten met zwanger worden van de tweede, ga toch nog verder met studeren, nu kan het nog en nu is dat nog makkelijk te doen maar met twee wondertjes wordt dat toch lastig. bovendien mag ik ivm rontgenstraling dan ook absoluut niet zwanger zijn dus het zou erg onpraktisch zijn.
    Jullie heel erg veel succes met zwanger worden/zijn en bedankt dat ik even mee mocht kletsen!
    xxx

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Blijemama: Gelukkig heb je mooi besluit genomen! en als je nu nog kan studeren! ik zou het met beiden handen aanpakken! Hopelijk zien we je ooit nog terug! en natuurlijk mag je altijd weer meekletsen :D
    suc6 met de toekomst.

mootje

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Blijemama succes met je studie! En als jij nog lekker jong bent en jullie zoontje is ook nog piepjong, dan hebben jullie ook nog ruim de tijd om straks weer voor een tweede wondertje te gaan!

20. blijemama

blijemama Lid

17 jan 2010
    34
    0
    0
    Bedankt voor de reacties, ik ben zelf bijna 28, en heb de mogelijkheid om een hbo studie 1 dag per week te gaan doen, en dan een dag stage, net mooi ben ik niet teveel weg bij de kleine en evengoed de mogelijkheid mezelf te ontwikkelen.
    Mijn man gaat in september ook beginnen met een hbo studie via zijn werk dus t zal aanpoten worden maar komt vast goed!Nogmaals heel veel succes in de toekomst!

Deel Deze Pagina