@Tessa, Fijn dat de echo er goed uit zag @Wupje, Kan me goed voorstellen dat je je er zo onder voelt, hopelijk gaat de wens voor een 2de bij jullie snel in vervulling!! Knuff @Mootje, Hoe voel je je?? Morgen de echo toch?? @Blijemama, Heel veel succes met je studie!! Hier gaat alles verder prima, dus weinig nieuws. Gisteravond gewerkt en vanmorgen Britt opgehaald want die is blijven slapen bij opa&oma dus kon lekker rustig opstaan vanmorgen. Volgende week Dinsdag bloed prikken en die week erop alweer naar de vk.
Brett: ja, gaat redelijk vandaag. zo lang ik maar blijf eten! maar het blijft beetje hangen.. zon gevoel ergens boven in de keel. Temp. blijft goed 37.22. Morgen de echo 12 uur, moet morgen wel alleen heen daar zie ik best tegen op, mijn man moet naar school. En ik moet nog ergens mij kind zien te dumpen. wel handig dat je britt af en toe zo bij je ouders kan brengen. ideaal. jij lekker uitslapen mootje
@Mootje, Ik moets werken gister tot 22 uur vandaag de logeer partij hahaha. Je hebt de echo wel lekker op tijd dat is wel fijn!! Maken ze de echo's in de vk praktjk bij jullie??
nee, ik loop bij gyneacoloog in MCA (alkmaar). wel benieuwd of ik daar moet blijven als het nu goed gaat. Denk als ik ooit de eerste 3 maanden voorbij kom dat ik gewoon naar een verloskundige mag. of ik dat wil weet ik ook niet eerste keer geen suc6. We zullen zien. ik vind het maar wat spannend.. mootje
Dankje wel. ik had vanmorge getempt was nog al gezakt.. 37.09... ik hoop dat het niet een slecht teken is. we zullen zien. mootje
lief hoor meiden! ik heb hartslag gezien en ukkie zit goed ongeveer zo ver als ik dacht zo blij... ik mag ook niet meer tempen. die maakt me gewoon onzeker twee weken weer echo... dat weten we of we dit keer een kans maken! ze was wel zeer postief.
ik vind het zo dubbel GUN het jullie ook zo... chelleke en wupje! duim zo voor jullie... ik ken het gevoel nog wel iederen wel jij niet.. kom op he... dikke knuff wupje: heb je nog wat gedaan met je info van de dokter heb je het besproken of laat je het zinken! xx
Mootje we weten het eigenlijk niet zo goed. Zelf hebben we ook het idee dat het domme pech is dat het nog niet gelukt is. En we zien ook een beetje op tegen het hele medische en dus nog meer op uur en tijd vrijen. Deze en komende ronde wachten we in elk geval nog even af. In juli zijn we een jaar bezig dus dan kunnen we dan altijd nog actie ondernemen.
Hallo Meiden, Mootje, fijn voor je, wilde je toch even feliciteren met de goede echo. Super. Hoef je niet dubbel te zien. Wat jij nu hebt is allemaal ons uitgangspunt, en vroeg of laat, komen wij ook aan de beurt SJa, ben ik weer... kan het toch niet laten. We zijn er iets minder mee bezig, maar vandaag voelde ik me raar... dacht volgens mij komt de eisprong snel! Dus even mijn slijm gecheckt, en superdraderig! Vanmiddag even gezellig gemaakt.. dus beetje spontaan was het wel. Nu de komende dagen nog even gezellig maken en wie weet! Mocht het raak zijn, dan is december de maand... niet de beste maand, maargoed, dat mag de pret niet drukken en uiteindelijk maakt het niks uit, als de wens groot is. Oke, vanavond lekker op stap. Maartje is bij oma en ga mezelf even verwennen: badje, scrubje, maskertje, cremepjes Heerlijk! (geloof dat ik jullie toch niet kan missen hiero.. dus tot gauw...haha) Grtz!!!