Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik hoorde laatst van iemand dat er een pilletje / medicijn is waarmee je de luteale fase kunt verlengen. Mocht het bij ons nog lang duren dan ga ik eens navragen of ik daarvoor in aanmerking kan komen. Ik weet ook niet of het helpt.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje gefeliciteerd!! 12 weken super zeg :)!

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh...daar zijn ze bij mij nooit over begonnen. Terwijl we wel in het ziekenhuis hebben gelopen en alles is onderzocht en heb ook temp. kaartjes moeten inleveren waarin ze zagen dat de luteale fase maar zo kort was. Ze zijn toen alleen maar begonnen over een IUI behandeling (maar gelukkig werd ik 1 maand daarvoor toch nog spontaan zwanger). Vreemd, misschien was de oplossing wel veel simpeler geweest. Ben wel benieuwd hoor, of het nu weer zo lang gaat duren. Maandag gaat het spiraaltje eruit en kunnen we aan de klus ;)

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mootje ik vind het leuk hoor als je zo af en toe is even gedag komt zeggen.

Wupje fijn dat Kyano weer is goedgekeurd.

Kipkip bijna je spiraaltje eruit en dan ook weer voor het echie! Spannend, hoop dat het dit keer snel raak is voor jullie.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Isra en hoe gaat het bij jou met de kwaaltjes?

Kipkip ik zal eens navragen hoe het heet, een mama waar ik in een ander topic mee schrijf heeft veel verstand van dit soort zaken (werkt in het ziekenhuis) en heeft het toen als tip aan mij meegegeven.

Hier komen de vruchtbare dagen weer langzaam in zicht :) Hoop dat het deze ronde ons wel gegund is!

6. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo,

ik meld me ook weer eventjes..

@Mootje, goh gaat toch best snel! Nu al 12 weken!

Ik begin sinds een paar dagen echte zwangerschapsverschijnselen te krijgen. Ben veel moe en sinds een dag of drie wat misselijk. Meer zo van, geen kracht, beetje zwak gevoel. Heb veel honger en het erge is, het honger gevoel gaat niet weg!!! Kan blijven eten echt waar, haha. Dat beloofd wat!!

Verder wacht ik rustig af, en zal ook wat 'rustiger' zijn als ik op de 12 weken aan kom. Geloof overigens niet dat we tot dan kunnen wachten met vertellen, want ik heb al een beetje buikje.. had ik bij Maartje ook, flinke borsten (valt nu nog mee) en al buik dus..

Jullie, klus ze nog! Bij ons is het nu even rustig wat dat betreft. ;)

Groetjes en succes he dames..

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    meiden vanmorgen ongi geworden, helaas! Had deze maand dus een korte cyclus van 25 dagen. Vind het jammer maar het was voor ons de 1ste ronde had het heel leuk gevonden, maar gaan weer vol goede moed ronde 2 in.

8. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    isra: jammer dat ongi ben geworden! hopelijk volgende de ronde meer kans jeetje wat een korte cyclus.

mootje

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bekijk bijlage 64403

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi meiden,

ik zie dat bianc en mootje zwanger zijn!! gefelicieterd!!!

@ wupje sandra en chelleke: you go girls!!! ik hoop nog steeds voor jullie!!!

Hier morgen al weer 19 weken. Ik werk nog steeds 50% en dat hou ik lekker zo; ik doe zo rustig mogelijk ;)
    Verder wel gespannen over een evt vroeggeboorte, een onbevangen ongezorgde zwangerschap is het niet, maar dat maakt neit uit. Als ik maar de 37 weken haal en een gezond kind op de wereld mag zetten! Volgende week dinsdag 2 weken echo, spannend!!!
    Verder met Thomas alles z'n gangetje: hi doet echt z'n best om te praten en woordjes te zeggen, maar veel klanken lukken hem gewoon niet. Hierdoor is hij vaak (vooral voor anderen) onverstaanbaar en geeft hij het op (zegt dus gewoon niks). Thuis ' kletst' hij wel en doen we ons best om hem te begrijpen. De logopedie blijft voorlopig dus hard nodig en we gaan combinatie-therapie krijgen samen met een fysio.... Ben benieuwd...
    Verder is hij meestal zijn vrolijke enblije zelf, dus hebben we ook veel lol met elkaar. waar ik echt blij van kan worden: op de fiets hebben we een grapje met elkaar: als ik op mn zadel wil gaan zitten dan legt hij snel zijn handjes op het zadel en ga ik dus (zachtjes natuurlijk) op z'n handjes zitten. Daar zeg ik dan wat van en maak grapjes en dan liggen we samen helemaal in een deuk op de fiets ;) echt ' ons' grapje. Daar kan ik echt blij van worden en probeer ik me aan vast te houden als ik me weer eens zorgen maar over zijn ontwikkeling of over de zwangerschap!

succes meiden en klus ze! Ik kom af en toe om de hoek kijken!

X MaryWoods

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Nou ging zo goed met joppe
    Opeens heeft hij vandaag hoge koorts... 39.8 ik vind het toch altijd beetje griezellig hoor als ze niet lekker zijn.
    na vanmiddag was toch weer even gezakt en nu was het weer hoog.
    ik vind het zo vervelend dat je niet weet wat er is met je kindje :S maakt me wel weer een over bezorgde moeder.
    paracetamolletje gegeven en dunnerslaapzakje alleen romper. hopelijk slaapt hij vannacht.
    mootje

12. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo!!

@Mootje, toevallig had Maartje dit ook! Inneens 39.2, knalrode wangen. Maar ik heb het idee dat het met haar tandjes te maken heeft. Ze is laat, en er komen er nu een paar te gelijk. Ze kwijlt ook enorm! De koorst was na een paar uurtjes vanzelf verdwenen.. Je weet het nooit idd. Maar als ze goed eten en drinken is het vaak niet ernstig.

Vanmorgen heerlijk gezwommen met een vriendin en onze meiden. Erg leuk nu op deze leeftijd..

Nu zelf wel moe, Maartje ligt net in bed en ik ga ook even de oogjes sluiten..Paps is voetballen, dus dan zijn we beide weer fit als hij thuiskomt! En vanavond frietjes eten..hmmmm nu al zin in haha.

Doei!

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Isra jammer meid :( en op naar ronde 2!

Marywoods fijn dat het goed met je gaat! Ik kan me voorstellen dat jij je wel zorgen maakt gezien de vroeggeboorte van Thomas maar laten we gewoon hopen dat deze uk een paar weken langer blijft zitten! Leuk hè die grapjes! Ik kan daar bij Kyano ook echt ontzettend van genieten. Succes bij de 20 weken echo!

Mootje beterschap voor Joppe!

Bianca ha ha ik kan me voorstellen dat je nu best even zonder klussen kunt :D ;)!

Hier alles goed, heerlijk weekend met Kyano en hubbie. Gisteren verjaardag bij vrienden gehad dus we hebben ons goed vermaakt.

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Marywoods: spannend, wil je weten wat het wordt bij de 20 weken echo?

15. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hoi allemaal!!

Jammer zeg Isra, weer ongi, idd. een kort cyclus.. En weer zwangeren, bianc en mootje! gefeliciteerd gaaf man!!! super zeg, hoe voelen jullie je?

hier is alles prima, zondag mijn ei zo goed gevoeld, was gewoon pijnlijk, pfff, maar za. heel goed geklust, dus ik hoop wat dat betreft dat het raak is, ik heb nu wel de hele tijd zón raar gevoel in mijn keel, rare smaak in de mond, dat had ik in de eerst zwangerschap ook, heb zo'n gevoel dat het deze maand raak is en we een kerstkindje krijgen, wie weet??? nog ff afwachten...

fijne avond allemaal, wij gaan even miljoenenjacht kijken met de koffertjes

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Emily oh spannend meid, ik duim voor je :)!!

Wij gisteren ook weer aan de klusactiviteiten begonnen :D Ik heb nog geen positieve ovutest, zal nog wel een dagje of 3 duren.

Mootje hoe is het met Joppe?

Kyano was vanochtend een beetje hangerig dus die heb ik lekker op bed gelegd, hoop dat hij een beter humeur heeft als hij wakker wordt ;)

17. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hier nog geen ongie te bekennen.
    Vanochtend testje gedaan maar negatief.
    Normaal word ik zondag's al iets ongesteld en nu nog niks.
    Verder voel ik niks en verwacht ik eigenlijk wel ongesteld te worden.

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    jodi jammer geen bloed dan houden we moed :D

Joppe geen koorts meer maar drinkt zo slecht gister 390cc gedronken en vandaag 295cc... zo moeite om hem te laten drinken.. misschien zo nog wat proberen en wat fruit...
    heeft iemand nog advies??

wupje: suc6 met klussen maar weer...

mootje

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi spannend meid, ik duim voor je!

Mootje ik geloof dat Kyano die hoeveelheid drinken op een gewone dag niet eens haalt ;). Je hoeft je nog geen zorgen te maken als hij dat nog drinkt. Moet natuurlijk niet te lang duren maar voor nu is het nog geen probleem.

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mootje ik kan dat gevoel als je kindje koorts hebt en je maar moet gissen wat er aan de hand kan zijn. Gaat het inmiddels alweer beter met hem?

Ja een korte cyclus he meiden. Als hij aankomende maand weer zo kort is heb ik al over ongeveer 8 dagen mijn eisprong. Dus we kunnen weer aan de knutsel.

Spannend Emily dezelfde kenmerken als bij je vorige zwangerschap!

Jodi ook spannend.

Mootje in fruit of in yogurt zit ook veel vocht. Heeft hij dat wel goed gegeten?

Deel Deze Pagina