Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    nog geen duivels gesignaleerd... maar rugpijn is dat ook een zwangerschapskwaaltje?? nooit van gehoord, als ik eerlijk ben, moet zel zeggen dat de rugpijn gelukkig weer over is.. we wachten t nog even af.. wat lief dat jullie zo meeleven!!

2. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Na 1 week overtijd te zijn dan eindelijk ongi geworden.
    Had liever ander nieuws gehad dat ik zwanger zou zijn maar ging er helemaal niet meer vanuit na 2 nega testen.
    Dus we kunnen weer met een nieuwe ronde beginnen.

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jodi: balen zeg. Maar in ieder geval kun je nu weer verder.

Emily: knap hoor dat je zo lang kunt wachten, ik had al lang een test gedaan. Sterkte, ik zal duimen dat het raak is.

Hier gister de verjaardag van de dreumes gevierd, helemaal leuk, super mooi weer. Heerlijk.

4. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

jodi: wat vervelend dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden.
    wel duidelijkheid nu...

kipkip: nog gefeliciteerd met je dochter! leuk dat haar verjaardag een suc6 is geworden! leuke kadootjes gehad? joppe had toen zn hele groote berg met kadootjes gekregen..

emily: en hoe is het nu?

mootje

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, heel veel leuke dingen gekregen. Ik leg een gedeelte maar op zolder dan pak ik het met sinterklaas wel weer in haha. Wat een spullen heeft een kind van 1, zeg. Ik weet nu al niet meer waar ik het moet laten!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi hè balen zeg :(. Hoelang was je cyclus nu?

Emily en nog geen duiveltjes???

Kipkip gefeliciteerd met jullie dochtertje! Leuk hè die eerste verjaardag :)! En wat een prachtig weer was het gisteren, super zeg!

Hier een lekkere rustige mamadag. Vriendin van mij is even komen kletsen en we zijn nog naar het speeltuintje gelopen. Gisteren ook volop van het weer genoten en nu zie ik langzaam toch weer een zonnetje verschijnen, heerlijk! Vanmiddag nog even boodschapjes doen als Kyano wakker is.

7. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Ik zat nu op de 35 dagen normaal altijd 28 dagen.
    Voor de zwangerschap was ik ook altijd onregelmatig ben toen gaan temperaturen. En mijn cyclus was na de zwangerschap wel goed vorige maand ook iets minder toen zat ik op 25 dagen.
    Gaat lekker met mijn cyclus! Ze zeggen 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren nou dat klopt wel ik ben weer zo onregelmatig als ervoor.
    Ik zei al tegen mijn vriend we gaan maar weer es temperaturen zo weet ik nooit wanneer mijn eisprong is.

8. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey ff een snelle reactie, straks meer, maar nog geen duivels hier.. ik moet ook zeggen datik geregeld een beetje duizelig ben, heel herkenbaar van mijn 1ste zwangerschap, dus...... spannned... of tja mischien wil ik het ook wel graag symptomen voelen, dat je je wat in je hoofd haalt...

9. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    jodi: balen dat je toch ongi bent geworden... ik schommel ook nog wel met cyclus van 28 tot 32, vandaag is mijn 32ste dag, dus ik hoop dat het rustig blijft!! lastig he, ja klopt moet je kijken wat die pil allemaal doet!

kipkip: gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag! leuk joh wat verwend, kan me voorstellen dat je ff wat cadeautjes weg zet, deed ik ook altijd af en toe een keer ruilen..

ik ga gauw gtst kijken en dan lekker languit op de bank! ik laat van de week nog wel ff horen of ik duivels heb gezien of toch niet.......

10. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Ik slik de pil al niet meer sinds de eerste zwangerschap dus ontpillen is het niet.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Emily wanneer ga je testen??? Jeetje wat heb jij trouwens een geduld.....volgens mij had ik al zeker 5 testen versleten :D ;)

Jodi ja tempen geeft idd wel wat meer inzicht en als ik jou was zou ik starten met ovulatietesten. Deze hebben mij ook veel meer duidelijkheid gegeven.

12. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Emily: Ik had denk ik ook al getest. Alleen ik ben altijd weer bang voor een teleurstelling.

Ovulatietesten heb ik toen ook gehad maar daar kwam ik ook niks uit wijzer. Mijn eisprong was toen ook heel laat. Dan moest ik met die testen beginnen en tegen die tijd dat er een eisprong moest zijn waren ze alweer op.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi de eerste ronde heb ik ook veel ovulatietesten versleten. Aangezien ik zo'n korte cyclus had van 24 dagen begon ik dus braaf met testen op dag 8 /9 uiteindelijk kwam de eerste positieve test pas bij dag 15 ;) Maar nu weet ik dat en begin ik ook pas op dag 12 /13 ongeveer met testen en heb ik dus maar 4 of 5 testen nodig. Je kunt ze op internet bestellen daar zijn ze echt niet duur. bijv babyboomshop heb je 10 testen geloof ik voor iets meer dan 10 euro.

14. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    #674 emily, 21 apr 2010
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
    hoi dames,

inmiddels wel een test gehaald net, maar heb nu toch wel echt last van pijn in de onderrug:x, zo begint mijn ongi ook altijd, dus.. Maar vrijdag is onze zoon jarig:) en dan gaan we een test doen, als het tenminste nog nodig is....:(:(:(

In de eerste zwangerschap hebben we geloof ik pas na 1,5 week getest, omdat ik toen zo ineens een keer een hele lange cyclus had. Nu schommelen mijn cyclussen ook tussen 28 en max. 32 dagen, ik ben nu 34 dagen, maar ik heb mijn ei zo duidelijk gevoeld dit keer dat was 1ste paasdag(17de dag) toen heb ik met de calculotor hier uitgerekend dat ik dan een cyclus van 30 dagen had als mijn ei op 4 april was., dus dan kom je echt op een cyclus uit voor 30 dagen zou je zeggen....

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi emily
    dat je zo lang kan wachten tot te testen.
    ik zou zeggen ik wil het weten!

heb je wel vaker afwijkende cyclussen gehad?

mootje

16. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Gisteren zat ik in de auto, terug van mijn werk en toen dacht ik echt, ja ik ben zwanger, ik weet het zeker en wel van een tweeling en beval op 26 dec. Geen idee hoe ik er bij kwam, maar zo ineens zat dat in mijn hoofd, moet ook zeggen dat ik het niet uit krijg.. hhahaha.. dat wordt nog wat...

17. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    ha mootje: mijn cyclussen nadat ik met de pil ben gestopt: 29-29-31-29-28-32 en dan wachten wat het nu wordt! op zich valt het nog mee met verschil er in toch? scheelt hooguit 4 dagen met elkaar. Bij onze zoon was het bijna direct in een keer raak, toen hadden we zoiets, laten we het toch nog even een maandje uitstellen, omdat ik toen erg ziek was, zul je altijd zien, is het raak. Nu hebben we echt zoiets van we klussen wanneer we zin hebben, niet speciaal op of rond de dagen, het komt van zelf wel een keertje dat ik zwanger ben.

maar ontzettend lief dat jullie zo meeleven!

18. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Heb wel steeds mee gelezen maar niets gepost:)

@Wupje, op welke dag van de cyclus zit je nu. Hoop echt voor jullie dat het snel raak is hoor!

@Emily, Wat knap dat je zo lang kan wachten met testen!

Hier verder nog steeds heel erg veel misselijk als ik over 2 weken nog elke dag moet spugen ga ik medicatie vragen. Ben Zondag zelfs eerder van mijn werk terug gekomen omdat ik zo misselijk was. Verder hebben we een goede echo gehad en as Maandag krijgen we nog een echo!
    Verder nog steeds druk met de voorbereidingen voor de verbouwing over 2 weken.

19. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Brett: gaaf een goed echo, wat bijzonder moet dat weer zijn!! Oh vreselijk zeg da je zo misselijk bent!!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kijk dat lijkt me nu leuk :D!!!
    Doe nu gewoon een testje morgenvroeg voor ons......please????
    ;) ;) :D :D

Deel Deze Pagina