Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lieve Sandra ik wens je een hele fijne vakantie en hopelijk krijg je de rust om lekker te genieten van je grote en kleine man!!
    Hele dikke knuffel voor jou!!

2. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje, dankjewel! Wanneer had jij een afspraak bij de gyn heb je die al gehad of nog niet? Ik hoop voor je dat het deze ronde raak voor je is zodat je niet de medische molen in hoeft!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Staat in mijn onderschrift :)
    NOD is 20 mei (alhoewel mijn ei pas op dag 17 was dus waarschijnlijk kan ik beter 22 mei als NOD aanhouden.
    En 25 mei de afspraak bij de gyn. Spannend dus!

4. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Wupje: hoop voor je dat het raak is.

Hier weer ongi geworden. vorige maand was mijn cyclus 35 dagen en nu weer 28 dgn wat ik normaal ook heb.terwijl mijn ei pas laat was. Maar ja op naar de volgende ronde maar weer.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi toch elke keer weer balen hè die ongi :(

Hier gaat alles verder prima alleen druk bezig met Kyano die ziek is geweest het weekend maar nu lijkt het weer wat beter te gaan. Wel nog steeds erg verkouden, veel hoesten en temp verhoging maar hij is gelukkig wel gezellig.
    Morgen weer werken na een heel lang weekend, zal tegenvallen ;)

6. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    jodi: balen man!

sandra: fijne vakantie en probeer er lekker van te genieten!

wupje: hoe beviel het werken weer??

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!
    Hoe is het hier?
    Hier alles goed, nou ja op de ongi na dan die natuurlijk weer gekomen is afgelopen donderdag :x
    We zitten nu dus officieel in de medische molen.
    Ons eerste gesprek gehad dinsdag en de gyn zag gelijk aan mijn temperatuurstaatje dat mijn luteale fase veel te kort was (7 of 8 dagen). Hij vermoedde daarom dat mijn eisprong niet goed ging of mijn eitje niet goed genoeg groeit. Daarom heb ik dinsdag een echo om te kijken hoe mijn eitje eruit ziet. Vervolgens worden weer vervolgstappen genomen.
    Ik ben er erg blij mee dat deze man ons gelijk begreep en ook niet moeilijk deed en gelijk een traject opstartte.
    We zullen zien wat deze periode ons brengt maar ik sta er wel positief in :)!

Emily hoe is het met jou? Ik zit trouwens helemaal in het werkritme weer 8)

8. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    hey wupje,

jeetje de medische molen in, aan de ene kant wel minder, maar aan de andere kant veel hulp toch!! fijn dat die man je begreep!! hoe ging dat bij kyano dan, zat je toen in de mediche molen?

hier gaat het, ondertussen 11 weken zwanger, maar wat een kwaatljes, rugpijn, misselijk, maagzuur, moe moe moe! ach het is voor het goede doel denk ik maar, maar fijn is het niet! iedeern weet het inmiddels, dat is wel heel fijn!! echo gehad, alles leek gelukkig goed! 2de kerstdag zijn we uitgeteld! spannend!
    heel veel succes wupje!

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi meiden hoe is het hier???
    goed nieuws te melden?
    Hier gaat alles vooralsnog goed! Spanning voor weer een vroeggeboorte neemt nu wel toe, dus ik hou me zo rustig mogelijk om de kleine maar zo lang mogelijk binnen te houden! Dit weekend al weer 28 weken!
    Kamertje is zo goed als af: roze (fuchsia) en rood!
    Ik werk verder nog steeds halve dagen, maar leef wel enorm toe naar de zomervakantie (werk in t onderwijs)!
    Komende week gaat mn man 5 dagen naar Rome voor zn werk en mn ouders zijn al twee weken op vakantie, dus weinig om op terug te vallen volgende week; daar zie ik wel een beetje tegenop...

ik duim nog steeds voor jullie!

10. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Hallo meiden,

wat is het hier enorm rustig. ben bijna 4 weken weggeweest maar we zitten nog op dezelfde pagina. Je merkt dat de meeste vroegere schrijfsters zwanger zijn en op een ander forum schrijven. Hoe gaat het met de meiden hier?
    @ Wupje, hoe is het met jou je hebt je tweede echo al een tijdje terug gehad hoe was die en is er nog wat uitgekomen? Kunnen ze wat doen om die luteale fase te verlengen of niet?

Hier alles prima, ben eindelijk na een cyclus van 15 weken op vakantie ongesteld geworden. Hopelijk wordt deze cyclus wat minder lang want dit is echt niks.

Liefs

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier gaat alles heel goed :)!!!

VANOCHTEND POSITIEF GETEST :)!!

Ik ben zo blij maar hou ook nog even een slag om de arm, ik heb al een keer een vmk gehad, dus wil niet te vroeg juichen.

Sandra fijn dat je ongi bent geworden meid. Hopelijk kunnen jullie nu een nieuwe start maken.

Marywoods doe idd maar rustig aan! Leuke kleuren voor het kamertje :)!

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Voorzichtig een felicitatie :)

13. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Gefeliciteerd Wupje! Wat fijn voor je dat het eindelijk raak is. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

14. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    mis: het schrijven hier heeeeel erg hoor! sandra...
    maar ik weet hoe zeer het doet al die zwangere mutsie die blijven schrijven.! maar lees altijd trouw met jullie mee... soms denk ik wel was je nog maar zwanger... denk veel aanje vergeet je niet hoor.
    hoe was het om vier weken weg te zijn geweeest?;)

Wupje: Eindelijk goed nieuws!! meid tuurlijk is allemaal spannend duim voor je dat het nu wel goed gaat! :)

groepje meiden mis ik gewoon die waren gewoon lekker gezellig!

chelleke hoe is het met je?

toch even berichtje hoe met mij gaat:
    gaat goed! vandaag 2de 20 weken echo gehad! zag er goed uit niks te vinden... dus geen echo meer dat is wel jammer hoor... nu alleen maar voelen! dat geeft gerust gevoel.
    operatie datum van joppe is bekend 14 juli! eindelijk pffffff
    wou al zo tijd ff hier melden... maar ik weet hoe moeilijk is... maar nu kan ff doen... :D

mootje

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat de 20 weken echo goed was :)
    Hier alles zijn gangetje, ups en downs ;)

16. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Wupje: gefeliciteerd! Super zeg

Hier gaat het goed we zitten weer in een nieuwe ronde.
    Van mij mag het nu wel een keertje een positieve test hebben.

17. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Mootje: de vakantie was echt heerlijk, even weg van alles zijn dat heeft me wel goed gedaan. Ik snap ook wel hoor dat de zwangere dames hier niet veel meer schrijven en het is ook aan de ene kant wel lastig als ik eerlijk ben maar aan de andere kant mis ik het wel dat groepje meiden waar we zoveel mee kletsten. Fijn dat alles zo goed gaat bij jou! Nu hopelijk lekker gaan genieten zonder al teveel stress.
    Ik ga deze maand maar weer aan de slag met tempen en ovutesten en hopelijk is het dan snel raak en blijft het een keertje goed gaan. Elke keer dat verdriet om het verliezen van je kindje is zo naar. Maar ik houd jullie op de hoogte.

Liefs

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje oh wat fijn om ook van jou weer wat te horen!
    En super dat jullie tweede ukje helemaal gezond is!
    En ik duim voor Joppe op 14 juli!!

Chelleke dikke knuff voor jou meid!

Jodi ik hoop dat jij ook snel een positieve test in handen hebt!

Sandra waar waren jullie ook alweer op vakantie? Lekker in de zon kunnen liggen?

Wij hebben deze week vrij gehad en ook lekker genoten maar ook wat minder leuke dingen tussendoor gekomen (peettante van hubbie overleden dus daar crematie van gehad, Kyano oorontsteking en virus op de pc en dat duurde lang voordat het verwijderd was :() Maar ook lekker gewinkeld en terrasje gepikt en morgen met Kyano naar Plopsaland. Ik ben benieuwd.

19. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    he wupje, gefeliciteerd!!!! spannend, ik hoop met je mee dat het goed blijft gaan!!

@ mootje: jeetje jij bent ook al weer een eind op weg! fijn dat de echo goed was!

@ sandra: ik snap dat dubbele gevoel wel over de zwangere meeschrijfsters. Voel me ook altijd een beetje bezwaard, dus wil niet te vaak posten.. Schrijf verder niet ergens mee in een ander topic ofzo (alleen wat algemenere topics)

Hier echt een verschrikkelijk week achter de rug. Mijn man ging dinsdagochtend weg voor congres in Rome, waar ik al verwschrikkelijk tegenop zag (omdat ik nu toch weer in de buurt kom van de bevallingstermijn van mn eerste).
    Toen werd Thomas woensdagochtend trillend wakker en had megadorst (ik denk dinsdag te weinig drinken gekregen op kdv); dus ik veel drinken gegeven (wilde alleen maar appelsap). Daarn aan z'n boterham maar moest toen spugen. Dus ik mn man gebeld (die is arts) en die zei meteen: heb je het nieuws al gezien. Ik begreep er niks van, maar begreep wel meteen dat er iets ergs was.
    Wat bleek: vrienden van mn ouders hadden mijn man gebeld. Ze vertelden dat ze kort contact gehad hadden met mn ouders in z-frankrijk (waar die overstromingen zijn geweest) en dat ze nog leefden en ok waren maar verder alles kwijt!!!!

Het bleek dat ze 's nachts zijn wakker geworden van een harde bonk; dit was een andere caravan die tegen die van hun aandreef waardoor hun caravan scheef zakte. Mn vader stapte uit bed en stapte al in het water. Toen hij de deur van de caravan opendeed kwamen er al golven water naar binnen. Ze zijn toen in pyama de caravan uitgevlucht en hebben alleen een portemonnee en een zaklamp mee kunnen grissen. Ze wilden de auto in om weg te vluchten, maar het water was in die heel korte tijd (auto stond 7 meter van caravan vandaan) al gestegen tot hun middel en de auto dreef al weg. Ze konden nog net mn tante wakker maken in de caravan ernaast en op tijd het huis van de boer/campingeigenaar bereiken (kolkende water met sterke stroming stond letterlijk al aan de lippen). daar hebben ze 12 uur op zolder gezeten terwijl het water steeds maar een traptrede steeg, wachtend op helikopters of een boot. Er was 1 telefoon waarmee summier sms contact was met een neef van mij via wie ik de meeste info kreeg. Uiteindelijk na 12 u gered door heli's en naar sporthal in frejus gebracht. Daar kleding gekregen en schoenen en uiteindelijk naar een soort hostel/bejaardenhuis achtige locatie gebracht om te overnachten. Daarna veel stress over tijdelijke paspoorten, verzekeringen die niet te bereiken waren (20 man 'vechtend' om 1 telefoon, geen electra om op te laden) en hoe naar huis te gaan. ANWB deed weinig.
    Dus mn zus en ik in NL via heel snelle korte en gestresste telefoontjes steeds 'opdrachten' van mn ouders gekregen om verzekeringsdingen uit te zoeken. Hier zijn we twee dagen non-stop mee bezig geweest en die arme Thomas niet zo lekker en maar achter de DVD

Consul en een neef daar ter plaatse hebben uiteindelijk tickets vanaf Nice naar A'dam geregeld en gelukkig waren ze 12u00 vanmiddag weer thuis! We zijn erg blij dat ze nog leven, want een paar minuten later uit de caravan en het had heel anders kunnen lopen, de kracht en snelheid waarmee het water steeg was zo enorm vertelden ze; heel angstig dus.
    Ouders erg aangedaan natuurlijk en heel erg hyper en druk. Het liefst willen ze morgen alles al geregeld hebben maar dat gaat natuurlijk niet.

pfffft, sorry voor het lange verhaal, maar werkt altijd wel lekker 'therapeutisch';)

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jeetje dat is wel schrikken zeg, dikke knuffel!!!
    Sterkte aan die kant.

Deel Deze Pagina