Jee Marywoods wat heftig ! Niet te bevatten wat natuurgeweld allemaal kan doen zeg. Gelukkig zijn je ouders ongedeerd maar het zal een hele impact op ze hebben. Heel veel sterkte gewenst!! Hoe gaat het nu met Thomas? Sandra ik wil je nog even een dikke knuffel geven en hoop echt dat het geluk jullie nu eens toe gaat lachen!!
Jeetje Marywoods wat heftig zeg, gelukkig gaat het wel allemaal goed met je ouders maar het zal wel even wat tijd kosten om dit een plekje te geven en al die persoonlijke bezittingen die ze kwijt zijn dat zit toch ook emotionele waarde aan wat moeilijk zal zijn. Maar wat fijn dat je zo in je armen hebt kunnen sluiten!! @ Wupje, dankjewel, ik ga er vanuit dat de tijd vast wel zal komen hopelijk duurt het niet al te lang maar ja dat geldt natuurlijk voor meer meiden hier waaronder Chelleke. Ik houd jullie op de hoogte. Vind het wel fijn dat het vaste clubje nu wat meer terug is (mootje en marywoods) het is toch altijd fijn met jullie allemaal te schrijven . Liefs
thanx voor het hart onder de riem meiden! Had ik ff nodig. Loop nu volledig op mn tandvlees en Thomas is onmogelijk (misschien nog kwakkelig, maar zou ook zo maar 'gewoon' gedrag/peuterpuber kunnen zijn)... Maar gelukkig komt mn mannetje vanavond laat weer thuis van het congres, dus dat scheelt!
Dan mag jij morgenvroeg vast even uitslapen van je man.......of niet ? Nee even zonder gekheid, ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is en zeker als je peuter ook nog gaat 'puberen'. Ik hoop dat het nu weer wat rustiger voor je wordt!
Hey Hey Chelleke: wat een lekker manneke om te zien op je fototje heerlijk! ik hoop dat je snel hersteld ben van al die ellende. nog 7 weken dan is over geen operaties meer?? Jodi: jammer op naar de volgende ronde!! TOOI TOOI TOOI~!! Sandra: Hopelijk is het je nu wel gegund. heb je nog extra hulp gezocht? en plekje kunnen geven? lekker dat je fijne vakantie hebt gehad! doe took goed.. ff tijd voor elkaar... ook heel belangrijk.. Wupje! dankje! blij ook eindelijk weer eens goed nieuws van uit hier! hoever ben je heen nu? moet je nog bij gynecealoog komen? hoe was dagje plopsaland nog leuk gehad? je hubbie gecondoleerd met peet tante (naja jij ook natuurlijk) Marywoods: pff was gister avond helemaal stil van... dit is toch de ergste nachtmerrie was je kan overkomen! Nou gelukkig is er niks ernstig met je ouders en je tante aan de hand! tenminste ze zijn er nog! zal wel weer een moeilijk zijn... allles is weg... al je spullen maar gelukkig spullen zijn vervangbaar! Sterkte met al dat geregel...... Doe je wel rustig aan, al die stress is nu niet zo handig... maar je zal het wel zelf al te goed weten... ben jij nu nog onder controlle van de gynecealoog? gaat allemaal goed? geen aanwijzingen voor een vroeg geboorte?? en joppe zit ook hier in lekkere pubbertijd erg lief hoor... maar wel doenig maar hier is het ook echt door wel duidelijk willen maken maar het niet kunnen zeggen... dit werkt bij hem heel frustrerend. hoe gaat het met zijn achterstand loopt het al in? zo grappig alles wat maar rond is en lijkt op een ei.... dat is dan aaai aaai zeg ik bv... appel of druifjes enz... dan is echt zo eigenwijs JA..... mijn aankijkend aaai.. zo van ik(joppe) hou ff lekker stug vol. Nou ik hoop dat iedereen morgen een fijne papa dag heeft met zijn kleintje (s) natuurlijk. san: voelt wel weer erg vertrouwd hoor moet ik zeggen. slaaplekker doei doei mootje
Dank je wel meis Bekijk bijlage 79958 Als het goed is geen operatie meer, voorlopig Woensdag krijg ik verversing van het gips, eindelijk, en dan worden er even foto's gemaakt om te kijken hoe het er nu van binnen uit ziet, ben echt reuze nieuwsgierig, heb het zelf nog helemaal niet gezien van binnen.
@mootje: sta gewoon hele zwangerschap onder strenge controle van de gyn. Vooralsnog geen tekenen van vroeggeboorte, maar ja, dat was de vorige keer ook niet.... Spannend dus. Thomas blijft qua spraak en grove motoriek flink achterlopen, dat is niet anders... maar hij ontwikkelrt zich wel en daar zijn we heel blij mee en trots op! T is gewoon echt een lief en beminnelijk jochie, dus knuffel hem regelmatig lekker plat , of ie nu wil of niet, hihi
Marywood: zo goed om te horen!! je bekijkt het van de postieve kant!! een mama die trots is op thomas fijn om te lezen. al is het niet atlijd makkelijk. ik zie het als elke stap is er een en had veel erger gekund! en lekker je meisje heerlijk vast houden!! rustig aan he... mootje
Hoi iedereen Hier heel lang niet meer geweest Vond het soms ook moeilijk wat neer te zetten ,zeker omdat er nog zoveel zijn die graag zwanger willen worden. Wel heb ik vaak gelezen hier. Hier gaat alles zijn gangetje. De zwangerschap is wel een stuk stressvoller, maar dat komt ook door alle emoties ,die het ernstige ziek zijn van mijn moeder met zich meebrengen. Gelukkig las ik zo'n leuk pb-tje met geweldig nieuws van Wupje. Dus Wupje ,bij deze nogmaals van Harte!!!!!!!!! @ mootje,. hoe gaat het met je zwangerschap? Hoe is het met Joppe? @marywoods, alweer bijna 30 wkn zie ik. Hoe is het met je? Wel schrikken zeg van je ouders. @Sandra, Hoe gaat het met jou? wat ontzettend fijn dat je eindelijk weer ongesteld bent geworden. Hopelijk nu een normale cyclus.
@ Tessa: hoe is het met je moeder? Red ze het allemaal een beetje? Hier nu steeds geen positieve ovutest maar volgens fertility friends heb ik mn eisprong al gehad dus erg onduidelijk allemaal. We moeten maar afwachten nog even. Even een vraagje wie van jullie heeft allemaal een wiegje gebruikt of gaat nu een wiegje gebruiken? Wij hadden bij Nathan een ledikant en dachten eraan om bij een volgende toch een wiegje te nemen omdat dat wat meer geborgenheid met zich meebrengt. Hebben jullie ervaringen?
@ sandra, mijn moeder heeft nu 3 kuren gehad en de tumor in de longen is gekrompen. Ook zijn haar leverwaarden verbeterd. Ze krijgt 12 juli een ct-scan en ze willen dan haar lever opnieuw bekijken.13 juli start de 4e chemokuur. Al met al slaat ze zich er erg goed doorheen. Alleen geestelijk is het wel heel zwaar. Het idee dat je nooit meer beter wordt en eigenlijk een soort van wandelende tijdbom bent, is ook een flinke aanslag. Hier doen we voor de baby een wiegje. Mason had erg veel last van het ledikantje toen en we hopen dat dit wiegje idd wat meer geborgenheid zal brengen. Huhm wel gek van je ei, maar het zou natuurlijk goed een laat ei kunnen zijn. Hopelijk komt die alsnog snel.
@tessa: wat heftig, de situatie van je moeder... sterkte! @ sandra: wij hebben ook een wiegje bij ons op de kamer voor de eerste periode. Hebben we bij Thomas ook gedaan, maar die was natuurlijk met 8 weken te vroeg helemaal veel te ieniemienie voor het ledikantje in t begin... hier vandaag mn laatste cervixlengte meting gehad en die was helemaal goed! Hoeveelheid vruchtwater ok, groei en positie kindje ok, lokatie placenta ok, dus ik lig prima op koers vooralsnog! Vind het erg spannend allemaal en hoop in ieder geval de 36 weken te halen.... duim duim...
hey hey... ik dacht ga maar nog even wat schrijven hier voor topic wordt gesloten... hoe gaat het met jullie allemaal? operatie van joppe is nog steeds niet gebeurd (kwam ff spoedgeval tussen door) grr... weer op die wachtlijst... misschien dat het pas september oktober wordt... ik hoop het niet.. mootje
Ik vond het ook al zo stil hier. Wat vervelend Mootje dat de operatie weer uit is gesteld schiet ook niet op zo. Hopelijk zijn jullie toch sneller aan de beurt dan september of oktober pas. Ik heb gelijk even een vraagje aan de meiden die hebben tempen of hebben getempt voor ze zwanger waren. Ik heb normaal een heel lange cyclus de een na laatste duurde dus 16 weken maar goed de vorige 29 dagen. Nu temp ik en doe ik ovutesten want zwanger worden wil ik nog steeds maar nu is mn temp van 36,5 naar 36,7 gegaan terwijl ik pas op dag 12 zit. Ik begrijp er dus niks van. De testen zijn nog negatief maar ik heb wel op dag 10 een tempdip gehad van 36,3 ipv 36,5 alle andere dagen wat zou kunnen wijzen op een eisprong alleen heb ik verder helemaal geen vruchtbaarheidstekenen gehad. Heeft 1 van jullie ook weleens een verhoging gehad waarna hij weer lager werd? Ik begrijp er niks van, vorige maand bleven de ovutesten ook negatief maar hij is dus wel een eisprong gehad tussendoor. Gek word ik er van, zo maken we natuurlijk niet zoveel kans op zwangerschap ondanks dat we om de dag vrijen.
Hey meiden! Hier ook nog een levensteken van mij Het gaat goed voor zover ik kan inschatten. Op 1 juli zijn we bij de gyn geweest voor het bespreken van de uitslagen en aangezien ik vertelde over de positieve test wilde hij wel een echo maken. Er was een mooi vruchtzakje en dooierzakje te zien en hij schatte mij toen op iets minder dan 6 weken. Nu hebben we woensdag weer een echo, hopelijk krijgen we een mooi klein frummeltje te zien. Ik zou nu dus ongeveer 8 weken en een paar dagen zijn. Ik vind het erg spannend, hoop zo dat het goed zit! Chelleke hoe gaat het met jou? Ik lees dat je afneembaar gips hebt nu? Sandra ik weet ook niet zeker of we nu een wiegje voor de eerste periode met de kleine uk gaan aanschaffen. Tessa hoe gaat het nu met je moeder? Mootje balen zeg dat jullie weer moesten wachten voor de operatie . Weet je al een nieuwe datum? Sandra ik had het wel eens vaker dat mijn temp 0.2 of zelfs 0.3 graden steeg maar mijn ei nog moest komen en dus vervolgens weer daalde. Maar gelukkig werkten bij mij de ovutesten wel en wist ik eigenlijk zeker dat mijn ei op dag 15, 16 of 17 was dus dat is dan toch weer iets anders als in jouw situatie. Afscheiding was bij mij nooit echt een pijl op te trekken, altijd anders. En hoe gaat het met alle andere zwangere meiden?
Spannend, jullie gaan gewoon een heel mooi frummeltje zien Hier alles zijn gangetje met ups en downs. Ik heb nu een paar weken afneembaar gips, heerlijk met dit weer
Fijn dat het allemaal goed gaat Wupje, spannend de volgende echo, hopelijk een mooi frummeltje te zien met een pracht hartslag. Ik hoop dan dat mn temp morgen weer wat lager is want zo is er natuurlijk geen pijl op te trekken. Mn afscheiding enzo is ook geen pijl op te trekken ik had zo gehoopt op een positieve test dan weet je iig een beetje wanneer je echt goed moet vrijen. Nou ja het is nog even afwachten. Morgen hopelijk weer een normale temp en een positieve test zou erg fijn zijn. @ chelleke: Lekker hoor afneembaar gips, met dit weer moet je er toch niet aan denken als je in het gips zit.
hey hey Chelleke: gaat opzich goed met me! wel veel stress gehad van dat de operatie niet door gegaan. maar ben nu lekker bezig met de kamer aan het klaar maken voor Joppe! beetje niet aan de operatie te hoeven denken. woensdag komt mijn broertje lamminaat leggen!! kunnen meubels eindelijk in elkaar.... chelleke: ja, kan me voorstellen afneembaar gips... heerlijk. en ik hoop echt dat de operatie ook eerder komt, hoog zwanger in z'n ziekenhuis is ook niet zo prettig. Sandra: oei ff denken.. ik had duidelijke ovulatie test en een tempratuur verschil.... ik had ook voor mijn ovulatie verschil van tempraturen.. het was ook omdat mijn temp na de daling echt omhoog ging.. is dat nu ook het geval of blijft hij weer lag? Geef je lichaam ook de tijd om te herstellen is echt niet niks geweest! gewoon om de dag blijven klussen maak je de meeste kans. test je elke dag met ovulatie test? sterkte met je onzekerheid. hey wup!: ik hoop dat het deze keer goed is duim duim duim. wupje: wieg is wel heel makkelijk lekker naast je bedje! ik vond het makkelijk... heb je niet ergens een familie weigje! hebben wij namelijk anders marktplaat ook meestal niet zo duur. morgen gaan we weer bellen kijken of joppe nu dan toch een operatie krijgt! heeeeel misschien a.s maandag.. maarja kans is zo klein... en anders wordt echt pas september (neurochirurg) gaat op vkantie... (jammer dan helaas)... en het isalleen de schuld van dat monitor aparaat.... grrrrr die kan steeds niet. mootje
Pff mootje ik duim voor jullie hoor dat het niet zo lang wachten wordt Leuk dat je bezig bent met het kamertje! Chelleke idd met dit weer erg prettig Sandra hopelijk gauw een positieve ovutest!! Respect voor jou meid, maar ik kan me voorstellen dat jullie wens voor een tweede kindje zeer groot is.