Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    wupje: ben het ook echt met sandra eens!

mootje

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik weet het :(
    Daarom moet het ook maar gewoon gauw woensdag zijn dat er toch een einde komt aan deze onzekerheid, en dan bedoel ik ook in de vorm van curretage.
    Jullie hebben ook echt gelijk want het kan helemaal niet meer dat het wel goed zit. Op de echo bij 6 weken was namelijk heel duidelijk een klein levend vruchtje aanwezig en nu was er gewoon helemaal niks meer alleen die waas.
    Maar mijn lichaam houdt mij nu zo voor de gek dat ik het af en toe ook echt geloof......daar moet ik nu toch maar echt mee ophouden.

3. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    lief wupje!
    zo hard om te zeggen van iemand die nu zwanger is ik weet het!
    het voelt ook zo je blijft hoop houden misschien toch... je weet het maar je gevoel zegt wat anders... je lichaam laat je ff in de steek...
    ik hoop voor je dat snel woensdag is!
    Daarna zijn we we weer meteen voor gegaan... ik had wel veel troost bij dat het geen gezondkindje is geweest.
    hoeveelste keer ben je nu zwanger?

o, wat zie ik tegen de operatie van joppe op zeg (a.s woensdag)... kan wel janken.... ik wou dat mijn ouders en schoon ouders gewoon thuis waren... bah.... Heerlijk hoor iedereen op vakantie.... waaarom nu... zo ik ook weer ff klaar ben het ff kwijt.
    mootje

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  5. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Sandra nog een postieve test?
    spannend

6. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hier gaat het goed. Nog steeds niet zwanger. Ben ondertussen gestopt met tempen dacht misschien ben ik er wel teveel mee bezig.
    Ben sinds 2 maanden dat ik ineens midden in mijn cyclus 1 dag bloed verlies heb en op dag 30 wordt ik ongi. Had de huisarts gevraagd maar die deed niks ik zou mijn hele leven onregelmatig blijven omdat ik altijd al onregelmatig was. Er was maar 1 optie dat was weer de pil maar ja als je een 2e wilt gaat dat moeilijk.
    Dus we zijn weer druk aan het klussen maar mag van mij ook wel es raak zijn.

Wupje: hoe gaat het met jou? Ik heb het met je te doen. Dikke knuffel.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi grr dat is een stomme reactie van de ha :x!
    Ik weet dat ik ook totaal geen begrip kreeg van onze ha terwijl toen ik naar de gyn belde zij ons gelijk wilde helpen.
    Raar zeg midden in je cyclus zo'n dag met bloedverlies.
    Misschien een tip voor jou om als je over 2 of 3 maanden nog niet zwanger bent ook eens de gyn te bellen.

Mootje oh wat zal jij blij zijn als woensdag achter de rug is. Maar heeft de operatie ook risico's in zich? Ik duim heel hard voor jou en Joppe dat alles goed gaat!!!
    Dit was trouwens de tweede positieve zwtest in al die tijd.
    1x vmk en nu dus een mk.

8. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Wupje:
    Nu word het nog gekker. Vorige week donderdag was mijn ongi over Ik ben altijd een volle week en in het gister begon het weer opnieuw 's avonds is het weer weg en nu ben ik dus weer. Ik had de gyneceloog gebeld maar dat gaat alleen via een verwijzing van de ha. Nu heb ik de ha gebeld daar kan ik morgen middag weer terecht.
    Hopelijk doen ze er nu wat aan.

Hoe gaat met jou?

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi hopenlijk kun je nu snel terecht!!! Is idd erg vreemd allemaal.
    Weet je wel zeker dat je niet zwanger bent?

Tsja hoe gaat het met mij? Vanochtend echt heel erg misselijk tot overgeven toe dus voor mij mag het nu wel woensdag zijn. Ik heb het inmiddels geaccepteerd dat er echt niks meer leeft in mijn buik en denk dat ik er wel klaar voor ben om het weg te laten halen. Ik wil wel woensdag nog even goed de voor en nadelen van pillen of curretage bespreken en dan een keuze maken.
    Het blijft natuurlijk heel verdrietig zeker omdat het zolang duurde voordat we eindelijk zwanger raakten. Ik ben zo bang dat er nu weer een jaar overheen gaat.
    Maar 1 troost; onze kleine man is er en die neemt niemand mij weer af!!

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lees ik nu, Wupje wat een ontzettend kl*te nieuws zeg :( Wil je even heel veel sterkte wensen.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dank je Brett!

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ wupje: nog een dikel knuffel van mij. Vind t zo rot voor je!....

@ sandra: still going strong here! Meisje zit nog veilig in mn buikie.... spannend, maar het begiont er steeds meer op te lijken dat ik een wat normalere termijn ga halen!!

13. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @marywoods: fijn dat het goed gaat nog ff meid dan mag je.

@mootje: ik had geen extra test gedaan ik dacht positief is positief dus nu afwachten wat er over 2 weekjes gebeurt hopelijk dan een positieve zwtest. Ik was iig al blij dat de ovutest positief was.

@wupje: je krijgt woensdag toch wel eerst een echo voor de zekerheid? Ellendig is dat dat je je dan zo zwanger voelt. Mijn gyn zei je bent wel zwanger maar niet in verwachting. Je moet je even goed laten inlichten over de pillen en curetage beide hebben zowel voor als nadelen. Sterkte.

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sandra ja idd woensdag eerst nog een echo maar ik heb het nu voor mijn gevoel al afgesloten.
    Na een goed gesprek met mijn moeder kan ik er redelijk vrede mee hebben.
    Nu is het idd nog zaak een goede afweging te maken tussen pillen of curretage. Ik hoop dat de gyn mij daar goed bij kan helpen.

Marywoods fijn zeg dat je kleine meis nog lekker veilig binnen zit!!

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Wupje,ohnee wat lees ik nu :(:(:( Vind het zo erg voor jullie!!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel vanaf hier!

16. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    fijn dat het gesprek met je moeder heeft geholpen. Ik vond zelf de pillen fijn omdat ik dan gewoon thuis was als het gebeurde maar het duurde wel even voor de miskraam op gang kwam door zelf te persen heb ik het wat geholpen. Je hoort wel redelijk wat verhalen van meiden waarbij het niet goed werkt of waarbij er wat weefsel achter blijft en dat is bij curretage niet. Laat je maar goed inlichten en doe wat goed voelt voor jou.

17. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    wupje: heel veels sterkte morgen denk aan je!

x wij gaan nu naar het ziekenhuis doei doei <

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Succes mootje!

19. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Vanmiddag bij de ha geweest ze hebben nu eerst een uitstrijkje gemaakt. Over 3 weken krijg ik de uitslag. Dus afwachten maar. Als ik over 1 jaar nog niet zwanger was werd ik door gestuurd.

Ik wou je voor morgen heel veel sterkte wensen!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje hopelijk gaat alles goed met Joppe!!!
    Ik duim voor jullie!

Jodi ik hoop in elk geval dat de uitslag van het uitstrijkje goed is.
    En we duimen dat je niet nog een jaar moet wachten :$ Sommige doktoren begrijpen echt niet hoeveel invloed zoiets op iemand kan hebben. Als ze mij nu zeggen 'wacht nog maar 1 jaar' kun je me volgens mij in het gekkengesticht plaatsen ;)

Deel Deze Pagina