Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Hopelijk komt er niks raars uit het onderzoek. Hoelang zijn jullie al bezig? Ik hoop voor je dat je lichaam snel normaal doet, het is zo frustrerend als je je lichaam niet begrijpt en daar niet op kan vertrouwen.

@wupje: heel veel succes morgen, ik denk aan je.

2. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Sandra82; We zijn nu 9 maanden bezig voor de 2e. Ben na de zwangerschap van de eerste niet meer aan de pil gegaan omdat we al snel een 2e erachteraan wouden. Bij de eerste duurde het 13 maanden ga nu alweer aardig die richting weer op.;)
    Mijn vriend is chauffeur dus is de hele week van huis en als je dan ook nog steeds bloedverlies hebt schiet het zwanger worden ook niet op.
    Mijn andere ha deed er niks aan en dit was een vervangster dus was al blij dat die wat deed.

3. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @Jodi: Vervelend dat je ha er niks een deed, merk je toch vaak dat je voor het jaar proberen niet serieus genomen wordt. Wel fijn dat de vervanger iig wel wat deed. Had je voor de eerste ook dat bloedverlies of is dat nieuw? Ik heb het wel gehad na de laatste vroege vroegeboorte toen had ik een cyclus van 16 weken met wel tussendoor om de week bloedverlies maar door het tempen wist ik dat het m'n menstruatie niet was. Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten. Wel lastig als je partner vrachtwagenchauffeur is dan kun je ook niet echt plannen.

4. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wupje, sterkte vandaag.

@jodi, Ik heb ook een man die int. chauffeur is en dat maakt het idd niet makkelijker. Wij hadden de eerste 3 rondes ook geen "kans" omdat mannetje gewoon weg niet thuis was. Zoals het er uitziet ben ik precies in zijn vakantie zwanger geraakt.

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  6. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo Meiden!

Ik ben weer even terug..
    Ik zie een heleboel bekende namen! Goh, lijkt wel of de tijd heeft stil gestaan... niet voor iedereen, want zie dat enkele van jullie al aardig wat weekjes zwanger zijn!! PROFICIAT allemaal...

In het kort even wat er met mij gebeurd is...

Ik was zwanger van de 2e. Bij 8 wk, mooie echo met flink bonzend hartje. Echter met de Echo van 13 wk was het vruchtje al 4 wk niet meer gegroeit en klopte er ook geen hartje meer.... Heel triest. We verwachtte dit natuurlijk niet meer nu.. Ook omdat mijn lichaam geen enkel teken heeft afgegeven dat er iets niet goed was.
    Alles ging vanaf toen heel snel. Ik had 2 dagen later een curetage. Wel fijn, want ik kon even niks met mijn lichaam. Na 5 weken had ik weer mijn menstruatie en het lijkt erop dat alles weer heel normaal is. Na een controle in het ziekenhuis op 12 juli zag de arts dat mijn eisprong over zo'n dag of 3/4 zou zijn. Flink ons best gedaan, en nu afwachten. Komende vrijdag kan ik testen. Dit zal ik ook doen, want ik heb al een paar dagen een sterk ongi-gevoel. Dit had ik eerder ook wel eens, en heeft uiteindelijk ook niets van betekenis gehad. Dus het kan vriezen en dooien! Spannend, dat wel, want ze zeggen dat de kansen vergroten na een curetage. (meeste vrouwen binnen 4 mnd weer zwanger). Ik hoor dus nu eigenlijk niet in deze discussiegroep, maar wacht nog even een paar dagen of ik hier echt weg moet ;)

Ik zou nu dus eigenlijk 21 weken zwanger zijn..

Oke, dat was mijn verhaaltje.. Had dus een tijdje even geen zin om hier terug te komen. Nu gaat het echter heel goed met me!!

Dit berichtje heb ik zo'n beetje ook op de pagina: 'zwanger van de 2e/3e/4e' gezet, omdat ik daar ook een paar weekjes geweest ben... Gelukkig heb ik jullie ook weer gevonden.

Nu dus in afwachting...samen met Sandra lees ik, zou heel bijzonder zijn, want jij hebt ook best wat ellende gehad!!

Oke, doei doei!
    Bianca

7. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @bianca: jeetje wat naar dat je dit hebt moeten meemaken. Wel fijn om weer wat van je te horen. Heb je het een plekje kunnen geven? Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent nog maar heel even en dan kun je testen. Ik zit een weekje na jou met testen spannend hoor. Ik duim voor je.

8. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @wupje:hoe is het met je, hoe was het in het ziekenhuis?
    Ik heb veel aan je gedacht.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi,

Hier vandaag een moeilijke dag gehad. Ik had me voorbereid op een echo met een leeg vruchtzakje maar tot mijn schrik zat er toch echt een klein mensje. Hoofdje en rompje waren duidelijk zichtbaar alleen dan zonder hartactiviteit :( Oef hakte er wel even in.
    Het vruchtje had de grootte van 8wkn 3 dagen.
    Maandag wordt ik gecureteerd, aangezien met pillen waarschijnlijk niet alles afkomt.

Bianca jeetje meid ook al zo'n naar bericht. Ik hoop echt dat je volgende week positief test.
    Dikke knuff voor jou!!

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo lief van jou en alle andere hier!
    Echt meiden jullie zijn toppers, bedankt voor alle steun!

11. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Jeetje heftig Wupje dat je je kindje nog zag terwijl je een leeg vruchtzakje verwachtte. Sterkte met het wachten tot maandag en het verwerken van het verlies geef het de tijd die je nodig hebt. Ik denk aan je en ben er voor je wanneer nodig.

Dikke knuffel

12. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @mootje: hoe is het met joppe?

13. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Hallo,

Vanmorgen getest, en helaas maar 1 streepje. Sja, blijft toch gek als je toch wat verschijnselen hebt. Maar dit is niet de eerste keer.
    Weet ook niet wat het lichaam allemaal nog ondergaat na een curetage.... misschien is alles nog wat gevoeliger??

We wachten af, ben er pas helemaal zeker van, als mijn menstuatie komt..

Hey Wupje, wat vervelend zeg, even moeilijk.. herken het.
    Sterkte!

Snel aan het werk nu!
    Gr. Bianca

14. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Balen dat er maar 1 streepje kwam, ik denk wel dat alles wat anders is na een curretage. Even afwachten nog ik blijf duimen voor je.

15. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl

Ja, denk ik ook.. maar omdat de arts toevallig een echo maakte zo vlak voor mijn eisprong, en dus ook kon zeggen dat die binnen 3/4 dagen was.. hebben we goed ons best gedaan.. en daardoor hadden we wat meer hoop natuurlijk.. maar het is en blijft een wonder... en wil dit misschien niet altijd wat zeggen.

Voel nog steeds erg sterk dat ongigevoel wat ik al een week heb.. maar zou nu dus ook mijn menstruatie kunnen zijn.. er is nog niks..
    Maar de kans is natuurlijk wel erg klein nu nog.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca balen meid :( We duimen nog door!
    Sta jij nu onder controle van de gyn?
    Ik heb eigenlijk nog niks gehoord over nacontrole en vervolgtraject maar dat zal allemaal nog wel komen.

Hier gaat het redelijk. Vandaag even mijn gedachten kunnen verzetten. Eerst met Kyano op controle bij kno-arts ivm zijn buisjes en alles was goed, daarna lekker gaan spelen bij Ballorig samen met mijn ouders. Was gezellig.
    Ik merk dat ik het nu langzaam begin te accepteren en hoop ook dat we na maandag gauw verder kunnen maar verwacht er de eerste tijd ook nog niet teveel van.

17. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Hallo meiden..

...spannend hier, nog steeds niet ongi..
    Geloof er eigenlijk niet meer in na de neg. test. Maar toch beetje hoopvol nog omdat er geen menstratie is. Voel nog steeds (nu al bijn 1,5 wk) een zwaar ongi/trekkend gevoel in onderbuik. Vsndaag en gister best heftig en dacht dan ook, dat de ongi wel zou komen.
    Als ik het maandagmorge. Nog niet ben, test ik weer. Heeft iemand toevallig ervaring met: eerst neg dan pos test??

Oke, betreft nacontrole/gyn. Heb ik al allemasl gehad. Was na mijn curetage na 5 wk alweer ongi. Net als vanouds. Precies in t midden van mijn per. had ik een afspraak met de gyn. Alles was goed en hij zag dat ik over 3/4 dagen mijn eisprong had! (heb zelfs mijn Ei gezien, gaaf!). Dus wij weer (opnieuw) aan de klus en dachten een goede kans te benutten! Zou mooi zijn... Misschien te mooi...

Ach, na een miskraam is niks te mooi eigenlijk en hebben we dit zeker verdient zei mijn man.. Hij heeft wel gelijk.

Afwachten dus nog!

@wupje... Komt zeker voor jullie ook weer. Ik duim voor jullie.

Grtz!!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Spannend Bianc!!! Ik hoop het zo voor je!

Sandra hoe is het met jou?
    Al enig teken van kwaaltjes ;)???

19. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Hier alles goed ik heb nog geen kwaaltjes maar dat is bij mij meestal wel positief als ik al heel zere borsten heb na de eisprong word ik gegarandeerd ongesteld. Het is nog een weekje afwachten ik ga denk ik zaterdag testen tenzij ik eerder ongesteld wordt natuurlijk.
    Hoe gaat het met jou, zie je op tegen morgen? Hopelijk verloopt alles soepel en kan je snel de draad weer oppakken.

@Bianca: al wat meer duidelijkheid of kan je wachten met testen tot morgen?

20. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Ha...

Sandra, erg spannend ook voor jou... het kan vriezen en dooien he!! 50/50..

Nou ik heb het volgehouden, als er vandaag geen ongi komt test ik morgen. Ben vandaag wel wat (snel)duizelig steeds, en heb een rare smaak in mijn mond. Dit had ik bij mijn tweede zwschap ook heel sterk. Ik produceerde toen heel veel speeksel! Maf he!

Maar nog even pas op de plaats... is gewoon niet te doen, elk half uur naar de plee checke, om gek van te worden! En als ik morgen test ben ik gewoon bang voor weer maar 1 streep...
    Heb de testen van MatCare, de vorige keer gewoon onder mijn plasstraaltje gehouden, nu ga ik hem dompelen denk ik..

Oke, hou jullie op de hoogte..
    Doei..

Deel Deze Pagina