Spannend dus zowel voor Sandra als voor Bianca!!! Duimen draaien Ja ik zie wel heel erg op tegen morgen maar aan de andere kant ben ik ook blij dat het dan achter de rug is. Alleen vond ik raar, ik kreeg een brief met bevestiging van alles en nu blijkt dat ik me bij de gyn afdeling moet melden en niet op dagverpleging zoals mij de hele tijd verteld werd Hoe gaat het in zijn werk dan voorafgaand aan de operatie? Eerst werd er gezegd dat ik op de dagverpleging een infuusje kreeg, operatieoutfit aan en dan wachten totdat het 12.30 uur is. Waarom eerst dan bij gynacologie melden?
@wupje: kan het niet zijn dat ze eerst nog een extra echo maken voor de 100% zekerheid. Dat heb ik weleens gehoord een andere reden zou ik ook niet weten of misschien om te checken of alles nog er zit zodat ze weten hoeveel ze weg moeten halen ( klinkt heel vervelend maar weet niet hoe ik het anders moet op schrijven) heel veel sterkte iig morgen! @bianca: spannend dus morgen hopelijk nu wel 2streepjes, ik duim voor je.
Hallloooooooooooooooo allemaal!! Heb jullie ernstig verwaarloosd.. ga wel even terug lezen.. inmiddels ben ik bevallen, maar dat was misschien al wel bekend. Het gaat hier best goed, wel druk, Sven is ook een gevoelig mannetje en beweegt veel, spuugt wat en drinkt veel. Dus da's allemaal wel heavy, maar ja.. ik heb dan wel een lief klein mannetje ervoor terug Allemaal veel succes en voor bianc: succes met testen! De rare (ijzer)smaak had ik ook beide keren, klinkt veelbelovend!!
Heej hallo, @wupje: jep zeker!! Ze maken eerst even een echo. Ze moeten dit nogmaals checken voor 100% zekerheid. Het is natuurlijk allemaal heel dubbel maar de curetage viel me erg mee.. Toen ik op de recovery lag werd ik alleen even heel emotioneel: realisatie. Ook omdat ik alleen was denk ik. Verder vond ik dat ze me beter hadden mogen inlichten over ut vloeien daarna. Ik had de eerste paar dagen maar heel weinig. Dacht, oooh als dit t is?? Maar na een dag of vier verloor ik heel erg veel bloed! Dag erna ook en ben toen nog naar ziekenhuis gemoeten. Alles was goed. En dit kan ook vaker zo gaan. Daarna alles prima. Wilje niet bang maken, want dit is helemaalniet nodig, maar dan kan je er rekening mee houden... Komt goed meid echt!! @mezelf... Straks beetje geschrokken, meende heel lichtroid bloedverlies te hebben.. Maar nu een paar uurtjes niks.. Ga er maar gewoon vanuit dat mijn ongi op hang komt.. Mocht dit niet t geval zijn, enorgenvroeg ook niet gooi ik er maar een test tegenaan!! En als die dan negatief is KEIHARD tegen de muur!!! Haha. Oke wupke sterkt morgen! Liefs van mij!
Bianca en Sandra bedankt voor jullie reactie! Ergens ben ik heel blij dat ze nog een keer een echo maken. Dan kan ik het ook accepteren en zeker weten dat de curetage nodig is. Ik kan me voorstellen dat je emotioneel werd na de operatie, ik denk dat ik dat ook wel heb. Zo overdag gaat het best goed, maar zodra Kyano slaapt en hubbie en ik alleen zijn komen de tranen weer en voel ik continue een brok in mijn keel Bianca mijn duimen draaien voor jou en misschien kom ik morgenavond nog wel even spieken en anders dinsdag. Lieve meiden bedankt voor jullie steun!!
@Bianca, Spannend hoor, ik hoop echt voor jullie dat het raak is!! @Sandra, Ik heb niet alles terug gelezen dus misschien heb je het al geschreven... Is dit je eerste cyclus nu, kan me herinneren dat je daar eerder op zat te wachten? Wupje, Heel erg veel sterkte morgen
Wupke.. Weet je.. Als ik jou bericht lees krijg ik zelf weer wat traantjes. T is niet niks ook! Huil maar lekker, dat is t beste. Toen ik ons kleintje voor t laatst zag op die echo, lag hij zo vredig stil langs de kant van mijn baatmoeder dat t me ook rust gaf.. Dan kan je ook accepteren. Na twee weekjes af en toe wat emotioneel ging ut langzaam beter. En nu zelfs goed! Natuurlijk zit het er nog.. Anders komen er niet zo snel traantjes he... Ik weet dat sansra nog een stuk verder was en dat is natuurlijk nog veel moeilijker. Als je dit ziet en alles probeerd te relativeren (er is toch iets niet goed/gezond geweest met t kindje dus heeft zo moeten zijn) kun je het verwerken. Probeer t zo te zien. Sterkt en spreek je later! Kus!
Hoi Lieve meiden, Ik weet niet of jullie me nog kennen, maar ik wil graag weer meekletsen.. Ben nu bijna een jaar onderweg voor de tweede, helaas zonder resultaat. @ Wupje, ik heb even teruggelezen, wat vreselijk frustrerend allemaal!! Wil je heel veel sterkte wensen vandaag. @ Bianc; Wat naar ook voor jou! Ik hoop dat het snel weer raak is. @ Sandra, Ik heb vaak aan je gedacht. Ik had zo gehoopt dat je inmiddels weer zwanger zou zijn! Liefs, Karlien
@brett: ik ben nu in m'n derde cyclus de eerste cyclus duurde 16 weken na de vroege vroeggeboorte het is dus even afwachten. @bianca: weet je al wat? @wupje: wat Bianca al zegt doe het rustig aan en neem detijd. Ik kon bij de miskramen het wel een goed plekje geven met te denken aan dat er iets nietgoed was met het kindje. Bijde vroeggeboortes weet ik dat beide kindjes helemaal gezond waren dus dat is dan wel cru. @kien: welkom terug! Fijn dat je hier weer meeschrijft maar wat vervelend dat het nog steeds niet raak is voor je! Ik ga heel hard hopen voor je het is je zo gegund!
Hallo meiden, Helaas was een test niet nodig vanmorgen, vannacht heb ik mijn menstruatie gekregen... jammer. Wel een hele lichte... weet nog niet of het doorzet.. maar geloof toch dat wanneer je bloedverlies hebt in het begin van een zwangerschap, dit meestal donker is... (oud bloed). (whaahaa, zet het uit je hoofd...lastig soms) Nee, we mogen gewoon nog even doorgaan met zwanger raken.. @Kien, jazeker kennen we je nog! Succes en we gaan er gewoon vol goede moed weer tegenaan!
Jammer Bianca hopelijk volgende maand meer geluk. @wupje: alles goed gegaan? Hopelijk heb je weinig last na afloop zodat je er niet telkens mee geconfronteerd wordt.
Hallo ladies, mag ik me bij jullie clubje aansluiten? Ik heb een dochter van 1,5 en sinds deze maand gaan we voor baby 2. Maar ik heb deze maand volgens mij geen eisprong gehad. De ovulatietesten (vanaf dag 12) zijn niet positief geweest (nu dag 22) en ook niks gevoeld. Zonder eisprong geen baby, dus ben erg bang dat deze maand 'voor niks' is geweest... Heb jullie topic al een tijdje gevolgd, hoop me snel in te lezen in alle berichten...
Hey meisjes Volgens mij zijn we allemaal weer terug! Joppe heeft de opeartie gehad! het is erg goed gegaan we zijn na een week in het ziekenhuis te zijn gebleven! weer lekker thuis! oo wat is dat heerlijk. hij loopt weer wel beetje stijf en wankel! maar gaat goed. joppe is van de rel is nu nog steeds wakker! misschien maar idee om hem niet meer naar bed te doen... smiddags... hebben jullie nog ideeen? nu net 2. Bianc. jammer dat het niet goed is gegaan... ik hoop nog steeds dat het vandaag eindeijk weer goed nieuws is maar zo te zien vandaag niet geweest.... wupje: hoe is het gegaan met je!? dikke knuffel sandra: weer een vervelendetijd hopelijk snel met wat meer duidelijkheid! mootje
Hoi allemaal, Hier even een verslagje over hoe het gisteren gegaan is: Het is voorbij .... Gisteren was een vreselijke dag. Ik moest me melden op de gynaecologie en dus ook de afdeling waar ik bevallen was van Kyano, is echt niet prettig om daar dan terug te komen om deze reden. De verpleegkundige bracht mij naar mijn kamer (gelukkig voor mezelf) en we namen afscheid van Kyano die met smoeder meeging. In eerste instantie zou ik om 11.30 klaar moeten zijn en dan werd de echo gemaakt en kon ik naar de ok. Ineens rond kwart voor 11 kwamen ze aan dat ik nu gelijk naar de ok kon. Moest ik me maar snel klaarmaken Toen hadden ze zoiets van 'ach een echo is eigenlijk niet nodig als je toch geen bloedverlies meer gehad hebt, anders zijn we straks te laat op de ok' Toch op aangedrongen en ze heeft er toch een gemaakt. Frummeltje zat nog netjes in de buik, het leek wel of het vruchtje iets aan het oplossen was maar kan ook aan het apparaat gelegen hebben. Toen naar de ok en infuus en alles gekregen. Het moment dat het kapje op mijn mond ging was wel raar, ik hoorde de arts nog zeggen slaap lekker mevrouw en vervolgens weet ik niks meer pas toen ik weer wakker werd op de recovery. Het ging redelijk met me, voelde me slap natuurlijk en had het heel erg koud maar voor de rest ging het wel. Toen terug naar de kamer, maar alles gaat zo onpersoonlijk. Ik moest bijv huilen toen ik wakker werd uit de narcose gewoon omdat toen het besef kwam dat alles nu voorbij was. Niemand die even bij je komt staan met troostende woorden. Dat vond ik erg moeilijk. Gelukkig was hubbie er en beetje bij beetje ging het wel weer. Wel nog extra pijnstillers gekregen in de middag omdat ik erge rugpijn en buikpijn had en tegen 17 uur mocht ik naar huis. Ik was nog slap maar was erg blij weg te kunnen uit het ziekenhuis. Vannacht toch redelijk geslapen, het vloeien valt nog mee. En nu ons dan toch maar weer richten op de toekomst. Ik heb zelf ook wel het idee dat ik nu weer toe ben aan vrolijkheid en leuke dingen in mijn leven. De afgelopen 2 weken hebben we heel veel verdriet gehad maar nu is het ook tijd om verder te gaan. Frummeltje is er niet meer maar in ons hart wel en zal daar ook altijd blijven! Hopelijk brengen de komende maanden ons meer geluk.
Bianca ja ik probeer het ook steeds te verwerken door me te realiseren dat het kindje waarschijnlijk geen overlevingskansen gehad zou hebben en het dus eigenlijk goed is dat het hartje niet is gaan kloppen. Maar als je dan het kleintje op de echo ziet is het toch heel moeilijk. Maar goed we gaan verder en proberen er het beste van te maken! Balen van de ongi Kien hey meid, fijn om weer wat van je te horen! Alleen ik dacht dat jij zwanger was? In elk geval een hele dikke knuffel want het is zo frustrerend om steeds maar weer ongi te worden. Ik hoop echt dat je heel snel zwanger bent! Yummy mummy welkom en succes!! Mootje gelukkig dat de operatie goed is gegaan! Oef lastig hoor dat hij zo moeilijk inslaapt. Kyano wordt ook bijna 2 maar heeft zijn middagslaapje echt nog nodig. Hij slaapt meestal tussen half 1 en half 3 en gaat tegen 20 uur weer naar bed. Je kunt het proberen een dag zonder middagslaapje hoe dat gaat. Zo ik ga toch even liggen want merk dat een tijdje zitten behoorlijke impact op mijn rug heeft.
@Wupje: wat een nare ervaring heb je gehad in het ziekenhuis. Hopelijk gaat het je lukken om te gaan proberen te genieten na de curretage het is toch een heftige ingreep. Gewoon de tijd nemen dat is belangrijk en niet vechten tegen tranen laat het maar komen en gaan dat doet soms juist goed! @mootje; fijn dat de operatie goed is gegaan! Dat middagslaapje slaat Nathan ook weleens over maar meestal doet hij hem fewoonsoms lijkt hij er geen zin in te hebben en dan pluk ik hem er na een halfuurtje tot uurtje uit tenzij hij huilt dan eerder.
@Wupje, Wat naar zeg dat de verpleging zo met je omging. Neem idd lekker de tijd om dit alles te verwerken. Heel veel sterkte ermee... @Mootje, Fijn dat de operatie goed is verlopen en alles goed gaat met Joppe!! Britt is 20 maanden maar slaapt ook nog iedere middag tussen 11.30 en 12.90 gaat ze naar bed en slaapt toch gemiddeld wel 2 uurtjes. @Bianca, Wat balen zeg! @Sandra, Hoe gaat het nu, je nod is bijna toch?? @Yummy mummy, welkom!