Haaa, hier ben ik met een (helaas) nieuwe banner. Menstruatie is op gang. jammer, maar ik weet weer waar ik aan toe ben! Heel fijn, mogen we het rond de carnaval weer gezellig gaan maken... Op naar ronde 8..
NOD: 03-02 Wupje 07-02 Tessa81 09-02 Kien 15-02 Chelleke 21-02 Mootje1983 26-02 Bianc76 03-03 Brett Geboortedata eerste kindjes: Meissie 01-02-2008 (Kien) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Mason 01-05-2008 ( Tessa81) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Joppe 06-07-2008 (mootje1983) Kyano 24-09-2008 (wupje) Dochter 30-09-2008 (Cindy24) Dochter 19-11-2008 (Brett) Zwanger van de 2e: Trotsemama1(uitgerekend 20-04-2010) ? Noa 25-08-2008 Wannabemama(uitgerekend 26-04-2010) ? Zoontje 02-04-2008 Tinkerbel1984(uitgerekend 04-05-2010?)♂ Dochter 2008 Kimm29 (uitgerekend 14-05-2010?)? Zoontje 03-05-2008 Ingeltje (uitgerekend 23-05-2010) ♂Zoontje 04-09-2008 Lee74 (uitgerekend 28-05-2010?) ? Sandro 27-06-2008 Manuela79 (uitgerekend 21-07-2010) ? Louise 18-06-2007 kiss87 (uitgerekend 01-08-2010) ? Zoontje 15-10-2007 Irisnaomi (uitgerekend ?-08-2010) ? Iris 29-11-2006 Sandra82 uitgerekend 12-08-2010 ? Nathan18-09-2008 MaryWoods (uitgerekend 03-09-2010???) ? Thomas 10-12-2007 Citroentje (uitgerekend 04-09-2010) ? Tim 13-12-2007 Noukje (uitgerekend op 14-09-2010) De tekentjes voor geslachtsaanduiding ? ♀ ♂ Inmiddels bevallen: Runner (uitgerekend 18-12-2009)Jonathan 22-12-2009 Justfem (uitgerekend 06-01-2010)Roos Joan 24-12-2009 Claartje30 (uitgerekend 31-01-2010) ?
Nou ik wou na de vorige ronde weer terug naar de gyn maar er is iets tussen gekomen waardoor ik dat weer uitstel. Binnen nu en inmiddels 2,5 maanden word ik geopereerd (mits ik niet zwanger raak in de tussentijd) en wacht dus alles maar even af Bekijk bijlage 47324 @ All Dank jullie wel @ Kien Beterschap
Bianca sjit zeg :x Nou ok dan veel plezier met carnaval en lekker drinken en dat worden dan je laatste biertjes van de komende 9 maanden ok???
@Bianc, Wat balen van je ongi zeg :x @Wupje, Ja erg hé, ik was gister avond nog gevallen hier recht voor de deur hahahaha. Ging nog even snel iets uit de auto halen en daar ging ik hihih. @Kien, Wat is je temp normaal?? @mootje, Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt vandaag.. Nou wij hebben besloten om deze ronde het even rustig aan te doen. We zien wel waar het schip strand. We doen het gewoon als we zin hebben. Ook begonnen met afvallen want er zitten na de zwangerschap van Britt nog altijd 17 kilo teveel aan Tot nu toe lukt het allemaal prima en kan ik het goed volhouden!! Vanmiddag met Britt naar het cb, dan krijgt ze voorlopig haar laatste prikken! En ben zo benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. Gister haar eerste stap schoentjes gekocht omdat ze toch al wat meer aan de hand mee gaat stappen nu!!!
Brett fijn om weer van je te horen! Tuurlijk jullie moeten de tijd nemen om dit weer even te verwerken. Je voelt zelf het beste wanneer je er weer aan toe bent. Leuk zeg leuk zeg de eerste schoentjes !! Hi hi ik heb geen bal zin vandaag om iets te doen Ben wel al redelijk productief geweest maar lees liever hier Ga nu even naar het kruidvat kijken naar een kruimeldiefje en stoffer speciaal voor onze kleintjes
@ Bianc: balen van je menstruatie maar wel fijn dat je nu weer waar je aan toe bent. Lekker genieten tijdens carnaval en op naar de volgende ronde (helaas) @ Chelleke: spannend over 2,5 maand een operatie, zou ergens wel erg fijn zijn als het niet door kan gaan door een zwangerschap natuurlijk. Wat duurt het lang bij jullie, erg vervelend en frusterend lijkt me. @ Kien; heb je al een echt positieve ovutest gehad? Ik weet het niet meer zo goed. Want het is raar dat als je wel een positieve ovutest hebt gehad dat je temp nog niet omhoog is gegaan. Ik weet dat als je ovutest positief is dat binnen 24 tot 48 uur je eisprong komt dus misschien moet je eisprong nog wel komen en is je temp morgen omhoog bv. Ik hoop het voor je, dan is het wat duidelijker allemaal. Als ik kan naar je fertility friends ben je nu in je vruchtbare periode uds ik zou nog even doorvrijen tot je temp echt omhoog is gegaan dan maak je de meeste kans. @ Mootje: hoe was het vandaag?
@ Brett: fijn dat je weer aanwezig bent. En inderdaad gewoon naar je gevoel luisteren je weet zelf het beste wanneer je weer toe bent aan alles. Komt goed! Neem je tijd.
Nouja eigenlijk mag ik niet klagen. Ik heb al een lekker (ondeugend) mannetje Bekijk bijlage 47462 Al baal ik ook nog wel steeds hoor als het mislukt is Ik ben vooral de reuma en de prednisolon zat, ik baal ontzettend hoe ik er uit zie enzo. En hoe mijn ogen doen. Ik wil graag dat alles achter de rug is en weer helemaal op mijn oude medicijnen ingesteld kan worden zonde dat dat nog weer onderbroken word Maar eigenlijk mag ik niet klagen vind ik omdat ik al een mannetje heb en we zijn nog maar 10 rondes bezig
hoi Blehh ik heb al 2 dgn van die dipdagen. Ik kan er niet echt inkomen zeg maar en ben snel geïrriteerd. Ging ik net internetbankieren en zag ik 50 euro bijgestort van de postcode loterij ( prijs gewonnen in dec) dat is dan wel weer leuk @mootje, hoe is het gegaan vandaag? @kien, veel beterschap!!! @bianc, verdorie balen zeg @ wupje, is het het stoffertje van de aanbieding voor kinderen? Heb nog getwijfeld hem te kopen. @ brett, Logisch dat je het rustig aan wil doen. idd je tijd nemen. Succes met afvallen!
@Wupje, En heb je je dingetjes die je zocht nog gevonden?? @Tessa, Oh dat ken ik hoor die dagen Gister nog mannetje belde op met de mededeling dat hij naar huis zou komen die avond, wat denk je krijgt hij een spoed rit en is morgen avond pas laat thuis blegh. Ben de hele middag chagerijnig geweest Zo voor Britt zitten de laatste prikken erop voorlopig, ze moest zo huilen het arme prulletje. Tot nu toe nog niets gemerkt. Mocht ze echt koorts krijgen slaapt ze er hopelijk lekker doorheen vannacht. Ze was weer goed gegroeit 10.2 kilo en 80 cm.
Tessa hi hi wel een leuk meevallertje als je net zo'n dipdagje hebt. Gewoon even lekker uiteten met hubbie of zo Brett nee lijkt me ook niet leuk als mannetje dan op het laatste moment toch nog niet naar huis kan Ah prikjes zijn ook niet leuk. Mootje hoe is het gegaan meid? Kruimeldiefje en stoffer nog niet gekocht bij het Kruidvat maar zag er wel leuk uit. Ik denk dat ik morgen even samen met Kyano ga dan kan ik zien hoe hij erop reageert. Hubbie heeft vandaag een introductiedagje op zijn nieuwe werk gehad. Hij vond het erg leuk en maandag gaat hij weer aan de slag! Echt fijn dat hij maar een maandje in de ww heeft gezeten. Hij krijgt een jaarcontract dus is voorlopig weer van de straat
Wat zou je het liefste nu eerst hebben, toch de operatie of toch liever eerst zwanger? Gelukkig heb je inderdaad al een heerlijk mannetje, maar dan nog is het je van harte gegund dat je nogmaals zo'n heerlijk kindje in je armen mag houden en voor mag zorgen. Wat gaan ze precies doen tijdens de operatie?
Hoi hoi sorrie... we zijn gister geweest... maar of ik veel me opgeschoten ben nee... eigenlijk was er veel al duidelijk door info op internet enz. wat ik wel heb besloten: we gaan gewoon via de natuurlijk weg verder... het lastige is wel dat we in aanmerking komen voor vlokkentest of vruchtwaterpunctie... de kans dat dat het een miskraam opwekt is vrij hoog 1:100 en 1:200... Verder is het kans op kindje levend 1 a 2 procent met trisomie levend geboren wordt... maar dat joppe geboren zou worden met spinabifida was ook 2 procent... dus ja wat doe je... ik heb juist gevoel... dat ik nu nog meer moet nadenken wat wil ik en hoe doe ik het nu... ik had meer duidelijkheid verwacht. is ook wel duidelijk maar ja... hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. ik ben vanplan om vanmiddag ov testen te gaan kopen.. dat ik mijn cyclus wat duidelijker wordt. Brett: ben blij je weer tezien! je voelt vanzelf wel weer dat je er aan toe bent! sterkte er mee! Chelleke: jeetje meid operatie... ik hoop voor je dat je snel wat meer geluk hebt... zit niet mee. en ik vind elke ronde is er een teveel!! Tessa: dikke knuffel van hier uit... gelukkig ook nog leuke dingen!! mootje
Mootje pff moeilijk hoor . Ik zou het ook niet zo 1,2,3 weten. Natuurlijk hoop je het beste maar er zijn toch risico's. Uiteindelijk geeft jouw gevoel wel aan waar jullie het meest achter staan en wat dus dan de juiste beslissing is. Dikke knuff meid!! Vandaag een vrij dagje en vanochtend al lekker met Kyano gespeeld maar ik had toch echt op beter weer gehoopt. Eens kijken of we vanmiddag evengoed nog iets leuks kunnen doen. Hubbie is voor de laatste dag thuis vandaag en dan maandag weer aan de slag dus we moeten het weekend maar feestelijk afsluiten
Moeilijk hoor Mootje Bekijk bijlage 47705 De zwangerschap Al is dat natuurlijk niet de slimste keuze Ze gaan een nieuwe polsprothese plaatsen
Chelleke ik duim voor je meid dat je heel gauw zwanger bent! Hier een gezellig middagje met Kyano en mijn ouders gehad. Vanmiddag even het dorp in geweest zonder buggy en Kyano vond het machtig interessant om zelf te kunnen lopen. Hij had veel plezier en vertelde tegen iedereen Zo meteen lekker GTST kijken en dan finale popstars
Dank je wel Plof zo ook op de bank. Gtst had ik gisteren gemist, dus kijk vandaag ook even niet. Doe ik in het weekend wel even via internet
Hoi Oh mijn dipdagen konden nog erger Ik ben vanmorgen bij mijn ouders van de trap gevallen en flink hard ook. Mijn linker bovenbeen is echt 2x zo dik en helemaal een paarse/zwarte vlek erop. Het doet ook gigantisch pijn en kan amper zitten. @brett, zulke spoedritjes zijn ook niet fijn. Hoe gaat het met Britt? @ wupje ,ja uit eten is een goed idee. We zouden ook nog steeds gaan haha. Wat super dat je hubbie een nieuwe baan heeft. Ik had daar helemaal overheen gelezen schijnbaar. Wat leuk zeg dat Kyano zoveel plezier had met het lopen @ mootje. moeilijk zeg al die informatie ,ik kan me voorstellen dat je er veel over nadenkt. Hopelijk komen jullie er goed uit in jullie keuze's. @ chelleke, hopelijk snel een zwangerschap