ja het is wel idd precies 1 wk geleden.. Maar we wachten af. Probeer er niet teveel op te letten... Blijft toch iedere mnd spannend. Gister sprak ik ook weer een vrouw die ook een miskraam gehad had en meteen die maand daarna weer positief testte en dus zwanger was!! Je hoort zovaak dat ut snel weer raak ik omdat je vruchtbaarder bent! Staar ik me ook blind op geloof ik. Voor ons maand 3 na de miskraam... Duim duim..
@ Bianca: Het is helaas toch allemaal afwachten. Ik voel het aan of het raak is of niet ik weet niet wat dat is. Op het moment dat ik me heel zwanger voel ben ik het niet (dat weet ik dan ook) maar als ik maar een beetje symptomen heb dan weet ik ook gewoon dat het raak is. Maar dan blijft het moment van testen spannend en ik roep dan wel altijd heel hard dat het niet raak is om teleurstelling te voorkomen. Ik weet het ook altijd bij vriendinnen en schoonzussen daar voel ik het blijkbaar ook aan heel vreemd. Nou hoop voor echt voor je dat het raak is, het is inderdaad zo dat veel vrouwen na een miskraam snel weer zwanger worden maar goed het geldt helaas niet voor iedereen. Ik blijf duimen voor maar probeer er inderdaad niet teveel op te hopen zo'n menstruatie is altijd al rot als je zwanger probeert te worden maar op het moment dat je ervanuit gaat dat je zwanger bent en je wordt toch ongi is het helemaal kl.te.
En wat voel je bij mij???? Hahaha... Nee probeer nuchter te blijven en te denken! Vandaag een nieuwe bh gekocht!!! Eerst hield ik altijd rekening met t feit dat hij misschien gauwgenoeg niet meer zou passen omdat.... maar dat doe ik nu niet (ben bij Maartje gegroeid van cup b naar e! Gedver aks ik die tenten nu weer terug zie!!! Haha. Belachelijk! Maargoed ik wil wel weer van die joekels hoor, alles voor over hihi..
Ik moet iemand zien wil ik het kunnen zeggen, jammer hè. . Ik denk wel dat je goede kans maakt. Grappig dat je een nieuwe bh hebt gekocht dat had ik ook net gedaan en even daarna bleek ik zwanger. M'n borsten groeien dan niet zoveel maar m'n bh zit al wel te krap maar dat is helemaal niet erg!
Ha ha ik geloof dat ik ook maar gauw een bh moet gaan kopen Bij mij viel het trouwens mee tijdens de zwangerschap van Kyano. Ik heb 2 mooie voedingsbeha's en die passen nu nog. Ik draag ze soms nog wel eens. Bianc nog een paar dagen en dan mag je testen, ik hoop het echt voor je!!!
Mijn zwangerschaps en voedingsbh's passen echt alleen in de zwangerschap daarna worden mn borsten weer hun normale formaat. Stiekem hoop ik altijd dat er een beetje aan blijft zitten maar helaas ook zonder het geven van borstvoeding gaan ze gewoon weer terug naar hun oude formaat. Nou ja niks aan te doen. Jaaah Wupje dat is het geheim het kopen van een bh na de eisprong. Zou wel toevallig zijn als het bij Bianca dan ook raak is!
Zit hier echt te lache op de bank! Als ut bij mij nu raak is gaat heel ut forum nieuwe BHtjes kopen! Denk dat ik maar snel een lingeriezaak begin! Alle gekheid. Ooit komt ut allemaal goed met ons en lachen we als we terugdenken aan dit forum!
Volgens FF is er echt al een eisprong geweest dus dat betekent dat ik volgende week donderdag ongeveer ongi wordt......... Of hopen op een wonder en gauw een bh kopen Nee effe serieus dat wonder zal er niet zijn deze ronde maar dat is ook niet erg. Als we in september goed kunnen klussen en een kans krijgen ben ik al heel blij!
@wupje: wel fijn dat je dan vrij snel een eisprong hebt gehad. Zou leuk zijn als het wel raak is maar die kans is inderdaad wel klein. Wat een snertweer vandaag! Hoop dat het nog wel beter wordt want morgen gaan we nog een weekje op vakantie. Nou ja we zullen wel zoen.
Pff ja het weer is idd bagger Alhoewel het hier nu toch alweer een tijdje droog is. Wel veel wind en grijs maar nog niet zo extreem als ze voorspeld hebben. Veel plezier in elk geval!!!
@wupke, ja het is een fijn gevoel wanneer je weet dat het 'mechanisme' daarbinnen weer werkt! Geeft je weer vertrouwen in je eigen lichaam. Ergens was ik ook weer blij met mijn toen eerste menstruatie Dit is echt een duidelijk teken dat je lichaam weer hersteld en je cyclus weer op gang is. @sandra, hoe is het nu met jou? Nog steeds moe en last van de bekende kwaaltjes? Hopelijk voor je, nog even volhouden ...zelf voel ik nog steeds een erg trekkend gevoel. Verder niks. Kan ook niet zeggen dat ik nou het gevoel heb dat ik zwanger ben. Bij Maartje wist ik het ook meteen! 3 of 4 dg na de eisprong al, ik voelde me anders... Maar mijn tweede zwschap niks. Ik testte dan ook pas 4 dagen na NOD. Bleek toen dus wel zwanger, niet verwacht en een verassing dus. Kan dus vriezen en dooien... Vandaag lekker werken, komend wknd nog niks op de planning staan, lekker..
@Bianca: het blijft inderdaad spannend lastige tijd altijd die twee weken voor je nod. Hier alles goed, doodmoe heel misselijk en zere borsten ben zo blij! Nog steeds geen bloedverlies gehad en dat wil ik graag zo houden. Vanmiddag lekker op vakantie en als ik dan terug ben hoef ik nog maar een weekje te wachten op de eerste echo.
Bianca spannend meid!! Sandra geniet van de vakantie! Hier vandaag nog naar de ha geweest. Ik heb al een paar dagen behoorlijke last van rugpijn en vanmiddag werd het zo erg dat ik bang was dat ik Kyano zelfs niet meer kon dragen Het straalde ook helemaal uit naar mijn benen. Hubbie gebeld en die kwam gelukkig gelijk terug van het werk. Toen naar de ha. Die controleerde mijn urine en was goed. Als ik geen koorts krijg of buikpijn moet ik het met paracetamols bestrijden en anders gelijk weer bellen. Net had ik bij het toiletbezoek beetje bloedverlies, zou ik soms nu al ongi worden? Jeetje zo'n rare situatie Nou ja het is natuurlijk niet erg om nu al ongi te zijn, des te eerder komt de klusperiode in zicht maar het voelt gewon raar. Even afwachten dus ....
Hallo!! @sandra, goed dat je je zwak ziek en misselijk voelt, zou ik normaal nooit zeggen.. Maar nu is het voor een goed doel. @wupke, al ongi? Of was het loos alarm wat je voelde. Kan natuurlijk dat er nog wat zat wat weg moet he. Ik had dat ook, alleen was dit een week naar het eerste vloeien. Toen drie dagen of zo. Maar, nee vlogens mij is het bij jou al te lang geleden en zou je cyclus al opgebouwd moeten zijn dat er nu een menstruatie voor de deur staat! Zelf ben ik dus in afwachting. Heb vandaag extreem ongi-pijnin mijn onderbuik. Ging zelfs net plasse en verwachtte gewoon streepje bloed bij t afvegen (sorry) Zo heftig voel ik het. Maar niks. Heel gek maar denk bijna dat ik vandaag of morge al ongi wordt. Wat niet echt zou kunnen omdat (volgens de ovutest) de eisprong waarschijnlijk op woensdag was! (+ twee wk is pas komende wo) nagoed. (of zou ik mijn cyclus opbouw gewoon zo duidelijk voelen omdat il dit vorige mnd ook had.. We wachten af. Nog paar daagjes. Idd wel erg spannend. Oke, even nieuwe kleertjes webshoppen voor onze boef. Heb nier veel lange mouwtjes spul! Doei
Bianca spannend meid!! Ik ben gisteren heftig ongi geworden en de rugpijn is inmiddels zo goed als weg.....dus het kwam idd daarvan Voor nu dus een heel korte cyclus. Ik ben 2/8 gecurreteerd en nu dus ongi. Komt wel goed uit want dan vallen onze klusdagen als het goed is precies in onze vakantie en zelfs weekendje weg
Das mooi Wupke! Je weet dat t weer op gang is.. Misschien voor de zekerheid even ovutesten?? Of doe je dit altijd al.. Hier afwachten dus. Mijn gevoel geeft me hoop.. Gevaarlijk want dan valt straks misschien meer tegen.. Maar voel t nu eenmaal. Maar zeg heel bewust tegen mezelf dat ik niks verwacht. Beetje verknipt he! Lijk wel een schizofreen!!! Haha. Ga snel weer So you think you can dance kijke! GAAF!!
Hey grappig dat jij ook SYTYCD kijkt! Wij volgen het ook altijd. Hubbie en ik hebben aan stijldansen gedaan (wedstrijden totdat Kyano geboren werd) en vinden het ook helemaal geweldig Ja ik ga wel weer ovutesten gebruiken. Deed ik eerder ook al.
* vliegt weer ff laag over* Hi meiden,, hoe is t hier? Sandra: alles nog goed met je zwangerschap? Wup: hopelijk snel weer aan de klus! bianc: wachten wachten wachten.... aaahhhrgg. Altijd vervelend... Hier nog steeds (!) zwanger en in afwachting van de bevalling.... Kindje is ws 2x zo groot als Thomas destijds, dus ik vind het allemaal erg spannend en een beetje eng... *vliegt er weer uit*
Marywoods oh wat gaaf 39 weken al!! Maar nu mag jullie meid dus eigenlijk gewoon komen Ik hoop dat ze jullie niet meer al te lang in spanning laat. Veel succes met de bevalling!!!
Hallo dames, ben lekker met manlief weekendje weg geweest, heerlijk! Sinds gisteren lekker aan het klussen gegaan voor de tweede ronde. Eisprong is op z'n vroegst denk ik donderdag (dag 16) maar kan ook op dag 24 zijn, dus we gaan lekker door...