Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Goedzo jummy jummy, doorgaan tot je er bij neer valt... Neee, maak je er dan wel een feest van?

Sex zonder doel is natuurlijk veel lekkerder... Maar moet zeggen dat je wel creatief wordt op den duur ;) ha..

En marywoods, jeetje wat vliegt de tijd.. Weet nog goed toen jij met het goede nieuws kwam! Succes straks, toi toi toi. Je kunt het..

Oke, hier afwachten.. Voel niet veel alleen dat ongi-gevoel dan. Denk ook wel af en toe nu.. Moet ik niet meer gaan voelen als het raak zou zijn dan? (had ik bij mijn tweede zwschap ook niet trouwens... En pas 4 dagen na nod getest, toch zwanger! Ach het hele gedoetje maakt je soms wat onzeker..

Ach ga maar snel slapen, dan is het snel weer morgen........

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianc ik hoop echt dat de duiveltjes niet komen deze ronde!!!

Feest tijdens klussen: ik merk dat bij ons de 'drive' er af en toe wel een beetje uit is :) We zijn eigenlijk al ruim een jaar bezig en dan voelt het soms toch wel als verplichting. Ik merkte echt een verschil toen ik zwanger was, toen was de sex ineens weer veel anders. Ongedwongen zeg maar.
    Ik baal er wel van, maar ja soms valt een eisprong niet op de ideale dag en moet je toch aan de klus ook al heb je een lange dag gewerkt. Daarom ben ik ook heel blij dat ik nu zo snel ongi werd. Hopelijk doet de vakantie ons en het klussen heel goed :D

3. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Ja, we hopen, hopen en nog eens hopen.... Toch wel spannend nu. Volgens mijn ovu test had ik de eisprong of op dinsdag of woensdag ergens.. (postief getest dinsdag rond de middag).. Dus zou ik morgen zeker wel kunnen testen...

Ik durf dat bijna niet!! Vind het zo eng.. Bang voor tegenslag.
    Kom net van de kapper af... die kon niks met mijn haar!! Heb soort van een boplijn, maar kreeg het niet goed gefohnt.. zegt ze. je bent toch niet zwanger of wel???? Nou, dan wordt ik helemaal gek he!

Wat zouden jullie doen.. morgen een test tegen aan gooien?????

Verder, ons boefje wordt smorgens zoooo vroeg wakker! (zes uur)... en roept vrolijk: Maartje KLAAR slapen!! Lukt ons dan niet lang om haar weer te laten geloven dat het MIDDEN in de nacht is.. Volgens mij voelt ze dit aan hoor... om half zeven gaat dan ook de wekker.. en moeten we toch op staan.. maar in het weekend gebeurd het natuurlijk ook zo! Hebben jullie nog tips?? Gelukkig slaapt ze wel meestal de nacht door..

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jaaaaa je moet morgen gewoon een test doen :D ;)! Nee even zonder gekheid doe wat jouw gevoel zegt. Zelf zou ik barsten van nieuwsgierigheid maar iedereen is daar anders in.
    Trouwens het gebeuren bij de kapper geeft wel hoop!!
    Ik duim voor je!

Kyano is ook een vroege vogel. Max 7 uur is hij wakker en vaak ook wel eerder. Zondag was het nog voor half 7 en het was mijn beurt om op te staan ;) dus ik dacht nou is echt nog te vroeg voor een zondag voor mij, ik blijf nog een kwartiertje liggen....ben ik in slaap gevallen :) en werd om iets voor half 8 wakker. Meneertje was stil dus waarschijnlijk zel ook nog even in slaap gevallen. Dus wat dat betreft is hij wel heel makkelijk. En ik denk dan altijd maar hij gaat 's avonds ook vroeg naar bed dus de avond hebben we lekker voor onszelf :)

5. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    @Bianc: Blijft gelukkig feest, haha! Manlief gisteren ook maar weer even te grazen genomen, haha! Moet wel een beetje oppassen dat 'ie 'niet al z'n kruid verschiet', want hoewel streep op de ovutest dikker wordt, nog zeker geen positieve ovu test....

6. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Hallooo... Klusserdeklus, lijkt wel Plopsaland hier!
    Als er na al dat 'geklus' ook maar wat blijft ploppen! Hah!

Alle gekheid op een stokje.. Jummy jummy (waarom heet je eigenlijk niet gewoon 1x jummy?? Veeeeel gemakkelijker voor ons!) ;) jullie klussen intensief voordat de test positief is... Topsport of niet?wij begonnen pas bij twee even vette strepen.. Maar hadden dan ook van een super licht streepje meteen een dikke! Maargoed, kwaliteit of kwantiteit.. Thats the question! Ik denk een goede combi van beide!

En wupke, ik twijfel nog steeds.. Zo deed ik dat de 2e zwschap ook telkens een dag rekken.. En toen ik na 4 dg na nod nog geen drupkes bloed had heb ik toch maar getest!
    Maaarrrr ik denk dat ik t morgen doe... Drink er nu eerst maar even een rood wijntje op...

7. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Oooooooh!!!! Jummy MUMMY!!! Nu zie ik t pas. Muts die ik ben.... Sorry!!

8. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Haha, geeft niks Bianc...
    Zolang sexen geen verplichting wordt maar gewoon leuk is, en er idd ook rond een positieve ovu test geplopt wordt (zoals jij dat zo mooi vertelt, haha) vind ik alles doed!
    Het wordt nu spannend voor jou! Laat je 't ons snel weten als je getest hebt? Succes!!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wha ha ha :D :D
    Geniet van je wijntje, is misschien je laatste ;) :D

10. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Hallo... Neeee maar 1 streep.
    Balen. Dacht misschien staat t geluk ons dit keer bij..
    Nu de ongi afwachten, zal vandaag of uiterlijk morgen wel komen.. Moet.

Beetje vroeg berichtje, maar dat krijg je met een vroege vogel..
    Doei.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ach wat balen :(
    Dikke knuff hoor!
    Het blijft toch vreemd hè, we klussen steeds op de juiste momenten maar toch betekent dat helemaal niet dat je dan ook maar gelijk zwanger wordt :(
    Heel misschien ben je gewoon te vroeg en is er nog een kleine kans, maar daar kun je maar beter niet vanuit gaan.

12. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hallo allemaal

Alles goed hier?
    Net de ha gebeld voor de uitslag van de soa test.
    En ik heb ook geen soa ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
    Hij zei al alles is verder helemaal goed uitstrijkje en deze test dus waar die bloedingen vandaan komen weet die niet.
    Als ik over 2 maanden nog niet spontaan zwanger was moest ik weer contact met hem opnemen (dan waren we 1 jaar bezig geweest) dan werden we door verwezen.
    Hopelijk is dat niet nodig en raak ik spontaan zwanger!

13. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi hoi

Sandra: hoe is het met je?
    ja ik moet voor me lage HB steeds ijzer tabletten slikken denk tot het kindeke er is en langer ben ik bang. ben erg benieuwd of hij nog is gaan draaien in deze twee weken... kwam er achter dat ik al lang weer niet hier was geweest
    veel plezier op vakantie...

chelleke: rot spul is dat predniselon... denk aan je!

yummie mummie: suc6 met de klus maar weer :D

bianc: ik heb zo met je te doen.... het is zo zwaar.. dat iedereen om je heen zwanger wordt en jij dan niet...
    enige waar ik toen wat rust bij had... liever een gezond kindje en goede zwangerschap.... dan wat langer wachten...
    sterkte meid dikke knuff
    jammer van de nega test... :(

Jodi: Dat je nog zo rustig blijf... gelukkig geen hele bijzondere dingen van je uitstrijkje. gelukkig geen SOA ben blij dat te horen!
    Maar ik dacht je wordt meteen door gestuurd! nou hopelijk hoef je niet door gestuurd te worden! bloedverlies tussen door over?

kien: jammer da the tniet raak is deze maand... knuff..

wupje: jammer dat je ongi bent geworden! maar zeker wel duidelijkheid! je lichaam doet het nog :D

marywoods: wat zal je meisje groot zijn! hihi zal wel raar zijn maar ben blij dat ze blijft zitten! sterkte met de bevalling straks

iedereen knufffieee... klusserdeklusssssssss plopplopplop hihi vind hem goed :)
    mootje

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje hoe gaat het met jou?
    Alles goed met beebje en de voorbereidingen?
    En hoe is het met Joppe? Goed hersteld?

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey wupje:

Ja, mag niet klagen! binnen 10 min weg bij de verloskundige ik heb alleen erg last dat ik heel erg moe ben. Maarja blijf lekker door slikken mijn ijzertabletten.
    Huis blijft een grote bende lijk daar wel niet door heen te komen! maar joppe slaapt op zijn nieuwe kamer. nu nog de babykamer (oude kamer van joppe) klaar maken en dan kan onze kamer worden opgeruimd voor wieg.
    ik heb eigenlijk engergie te weinig
    aan joppe merk je eigenlijk weinig verschil :D gaat heel goed met hem... lekker ventje is het! trots op hem.

mootje

16. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Ik dacht ook dat ik dan werd door gestuurd. dat zei hij ook vorige week maar nu wil hij toch even 2 maanden wachten dan waren we 1 jaar bezig.
    Bloedverlies is er nog steeds zo'n 1 x per week .

17. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    @Bianc: Balen meid... Hou ons op de hoogte...

hier een dikke tweede streep op m'n ovulatietest! Dus dat wordt weer goed klussen vanavond en morgen!! Succes allemaal!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi lijkt me ook een frustrerende situatie zo. Ik hoop dat je gewoon zwanger raakt voordat de 2 maanden voorbij zijn maar anders lijkt het me best zinvol dat een gyn jouw cyclus eens in beeld brengt. Misschien kan hij wel zo het probleem zien.

Yummy mummy you go girl, hup aan de klus :)!

Mootje oh herkenbaar dat opruimen in huis wat zo moeilijk verloopt. Komt goed! Heerlijk om te lezen dat Joppe zo goed vooruit gaat, super hoor!!

Hier is oma met haar rode fiatje nog steeds aanwezig. Ik dacht vanochtend dat het over was maar vanmiddag toch nog wat bloedverlies. Nog even geduld dus voor mij ;)

19. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Heeej... Wat is hier loos? Bom ontploft? Haha.
    Hopelijk geen ernstige dingen. Beetje creepy als er een tijdje niemand is..

Nougoed, hier nog geen ongi, waar ik wel op wacht! Hoplijk duurt het niet al te lang!! Pffff

20. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Ha, ben ik weer zon kip! Op mijn i phone zag ik de nieuwe pagina met de nieuwe reacties niet!!! Echt weer wat voor mij.

Bedankt dus alsnog voor jullie lieve reacties!!

Hier gaat ut dus redelijk. Gister kwam er nog een vriendin zeggen dat ze zwanger is! 8 wk. Kon er redelijk goed mee omgaan merkte ik.. Na een nachtje slapen ook nog ;)

denk bijna, nou hoef niet perse bij die hele horde zwangeren te horen zo!!! Haha.. Maar dat meen ik natuurlijk niet..

Deel Deze Pagina