Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey bianc.

Hoe waren je vorige cyclussen? heel afwijkend?

mootje

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca maar kan het misschien dat je toch iets te vroeg getest hebt? Aangezien jij ook bij je vorige zwangerschap pas 4 dagen na je nod positief testte.
    En als je echt niet zwanger bent, laat dan die duiveltjes maar komen :x
    Ha ha gekke muts ik snapte je eerste berichtje al niet ;) :D

3. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    ik ook niet hihi maarja ik dacht zal wel....

4. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Ik heb mijn man gister het bed weer ingesleurd en voel m'n eisprong vandaag. Zondag, maandag en woensdag geklust, donderdag eisprong. Ik zeg; aan ons ligt het niet als ik niet zwanger ben...

5. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallooo.. Daar is die muts weer ;)

@mootje, mijn cyclussen waren vrij constant (29/30 soms 31 dg). Sja, nu na de curetage is het anders, namelijk (35, 45 en nu zit ik op dag 33 geloof ik) afwachtend. Heel gek, omdat ik toch dinsdag 2 wk geleden een positieve ovutest had, verwachtte ik vandaag toch echt ongi te worden. Morgen kan ook nog misschien, maar als 'oma met t rode fiatje' (geniaal!) er zaterdag nog niet is, is t vreemd. Een ovutest liegt toch niet? En gemiddeld worden vrouwen twee wk na het ei ongi toch???

Wahaaaaa, al die theorieen. Om gek van te worden...
    Nouja, we wachten af!!!

6. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Ha,

Ef wat research gedaan.. ja sorry wil ef precies weten hoe het nu zit... (en Sandra is ef afwezig.. hopelijk gaat alles goed meid!!)

De duur van de menstruatiecyclus wordt vooral bepaald door de eerste fase. Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen valt de eisprong op dag 14, precies in het midden. Maar als de cyclus langer of korter duurt, verschuift de eisprong naar voren of naar achteren. De eerste fase kan dus ook een week duren, of drie of vier weken.

De tweede fase van de cyclus, na de eisprong, duurt altijd veertien dagen, met hooguit twee dagen verschil.

Dus: als mijn ovutest klopt had ik op woensdag de eisprong, en zou ik nu (inclusief die twee dagen extra) vandaag mijn ongi moeten krijgen.

Als dit niet zo is, dan klopt OF mijn ovutest niet, OF ik ben WEL zwanger....

Oooh, vinden jullie mij niet erg zo????? Voelt wel beetje zo van: bietje veel mee bezig!! Maar hey, ik zit hier te wachten en te wachten op oma met die rode fiat!

Beetje ego berichtjes misschien, maar koppie zit nu effe vol met mijn eigen gedachten en spinsels..

Misschien morgen nog een test tegen aan gooien...

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianc hi hi die oma toch :D
    Als je morgen niet ongi bent zou ik ook nog een keer testen.
    En anders....tsja al die theorieën snap ik ook niet altijd ;)

Even een leuk berichtje; ik heb vakantie vanaf vandaag!!
    Heerlijk en al veel leuke dingetjes gepland voor de komende week dus dat gaat goedkomen :)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Duimen draaien voor jullie!!!!
    Trouwens ik hoorde van de gyn dat de pijn die je voelt niet altijd de eisprong is maar kan juist ook de laatste pijn voor de eisprong zijn! Ik dacht ook altijd ik heb nu zoveel krampjes nu moet het echt wel gesprongen zijn maar dat blijkt juist niet. Dus ik weet nu dat we juist op de dag dat ik die pijn voel toch nog maar even aan de klus moeten......heeft uiteindelijk ook resultaat opgeleverd maar helaas mocht dat niet zo zijn.

9. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    @Sandra, zit me ef af te vragen waar jij bent?? De vorige keer toen je zo lang weg was... Maar hopelijk alles goed met je, geef maar ef een tekentje van leven ;)

@wupke, ja klopt de pijn/krampjes zijn inderdaad kort voor je eisprong. Meestal voel je de spanning in de eierstok. Dus als je dan METEEN vrijt, dan ben je net op tijd nog ;)

@yummie mummy, en is the party over? haha... het zware werk is weer gedaan, nu afwachten en dat duurt altijd zoooo lang.. maar gelukkig vliegt de tijd..

Oke, verder niks onder de zon, twijfel of ik morgen zal teste, of nog een dagje ga wachten. Wat zouden jullie doen... (meeste stemmen gelden )

Deel Deze Pagina