Hoi hoi Dankje wel voor jullie medeleven! top meiden. wupje: haha je hoeft geen oplossing te vinden, ik heb er zelf al moeilijk mee hihi het komt wel! we gaan nu gewoon voor de volgende ronde ben blij voor je dat je mannetje weer een baan heeft! wat zal jij hem straks nog gaan missen! Maak er maar een mooi feestje van. kayno kan die zelf al vertellen... nou joppe zegt echt minimaal die is volges mij nog ouder ook... hier geen klets kous... hij weet het heel goed wat het is... maar zeggen hoo maar. chelleke: klinkt wel al seen heftige operatie.. nou meidje.. pff nou gewoon lekker door bijven oeffenen, je ziet wel wat eerst mag! Afvallen: jeeh was vandaag 63 kilo... zo trots.. nog 1 kilo te gaan en dan hopelijk zo blijven.. eet weer veel te weinig.. krijg je ook geen energie van.. naja moet even een tussen weg vinden... Joppe: zijn urine is weer troebel ik vrees het ergste :S Nou ik ben er niet blij mee als het blijkt dat het weer niet goed is... ik heb het idee dat als iemand anders katheterd dat zijn blaas reageerd op iemands anders zijn bacterieen weet niet of dat kan. Goeie vraag a.s dinsdag echo van de nieren en de nefroloog..misschien heeft ze wel wat. marywood: mis ik ook trouwens... zat ik net te denken of heb ik het helemaal mis... is ze ons vergeten Tessa: jeetje meid ik heb het wel met je te doen! pff zit niet mee.. kom op hoor... wel leuke dingen blijven zien he... lekker koelen misschien verlicht het nog wat de pijn en wat van die annica op smeren.. sterkte mee met je pijn.. sorrie is weer een hele hoop geworden... haha moet altijd gewoon duidelijk bij mij mootje
Goedemorgen au au au heb slecht geslapen door mijn been. Straks idd maar even arnica halen ( goed idee mootje) ook wel handig om in huis te hebben met een kleintje. Nou vandaag ga ik een leuk dagje maken. Vanochtend gaat Mason naar mijn ouders en gaan manlief en ik samen met een goede vriend naar de ikea om meubels te kopen voor hem. 1x per 2 maanden spreken we met alle meiden af, doen we lekker borrelen en hapjes en vanavond is het weer zover ,dus dat wordt ook wel gezellig. @ mootje, wat balen zeg van die urine. Hopelijk hoeft Joppr niet weer aan de antibiotica.
tessa: ziet er uit als meer leuke dingen om naar uit te kijken! heel veel sterkte met dat been... en anders lekker paracetamolletje nemen... dan heb je misschien niet heel veel last van. paar wijntjes gaat het ook wel wat beter Nou ik ben van plan om straks ov testen te gaan kopen. Urine blijft troebel maar hij heeft geen koorts van. nou wij gaan even shoppen tot straks maar weer.. mootje
hallo meiden ik kom me hier ook melden. wij willen ook graag een 2e kindje het duurt alleen al 2 jaar. we lopen al een jaar bij de gyn en die heeft ons nu tot mei de tijd gegeven om nog op de natuurlijke manier zwanger te worden, anders gaan we verder stappen ondernemen. dat is in het heel kort mijn verhaal ik hoop dat ik hier mee mag kletsen. groetjes Petra
Petra: hopelijk gaat het je hier bevallen en voel je snel thuis hier! hier gezellige groep meiden (vrouwen). vervelend dat het al zo lang duurt. hoe oud is jullie kindje? mootje
Hoi hoi ik dacht ga toch maar een ov-testje proberen maar die geeft aan dat ik nu bijna mijn eisprong al heb... kan toch niet? snap er niks van.. Iemand nog tips? wel of nu niet om de dag of nu gewoon elke dag totdat test supper donker is? zo snel al postief... heb er 10 gekocht is niet hele scherpte foto dat lukt anders niet met mijn fotot toestel. mootje
hallo allemaal mootje onze zoon is 3,5 jr lastig bij jou dat je ov test nu positief is maar dat je niet weet wat je ermee moet. ik heb die dingen nooit erg vertrouwd, maar dat is persoonlijk.
Bij mij werkte ze altijd goed. Kwam altijd precies allemaal uit. Mootje waarom kan jou test nog niet positief zijn dan? Misschien is je cyclus nu korter?
Hoi! Wij hebben een gezellig dagje gehad vandaag. Vanochtend gaan zwemmen met Kyano en vanmiddag naar mijn vriendin geweest want haar zoontje werd 1 jaar. Erg leuk. Kyano was wel helemaal ko want hij had vanmiddag niet lang geslapen dus die was om 19 uur al in dromenland Chelleke GTST krijgt in elk geval een verassende wending! Meer zeg ik niet Ik had het in elk geval niet verwacht. Tessa oei dat is niet zo mooi dat je zo hard bent gevallen In elk geval wel veel plezier vanavond! Mootje nou ja Kyano vertelt ook nog niet veel hoor. Hij zegt voornamelijk ha tegen iedereen. Verder alleen wat kleine, korte woordjes. 63 kilo is toch een mooi gewicht Hè bah vervelend dat Joppes urine weer troebel is. Marywoods komt hier denk ik niet meer omdat ze zwanger is en zal nu wel bij een ander topic meeschrijven Dat is een hele duidelijke ovutest! Ik zou zeggen huppa het bed in Petra welkom meid! Jeetje vervelend zeg dat jullie al zolang proberen zwanger te raken. Maar hoe kan het dan dat de gyn er toch nog zoveel tijd voor uit wil trekken? Natuurlijk is een spontane zwangerschap het mooiste maar als het dan niet lukt dan is het niet fijn om zolang te moeten wachten. In elk geval duim ik dat je gauw zwanger bent!
Goedemorgen Nou heb gisteren een enorm gezellige dag gehad en de avond was een zeer geslaagde afsluiter Ik heb uiteindelijk vannacht maar 5 uurtjes geslapen ,maar dat neem ik maar voor lief haha. Vanmiddag zouden we eigenlijk naar mijn schoonmoeder gaan ,maar dit is 3 kwartier rijden en met het wisselvallige weer steeds zie ik het toch niet echt zitten. @ petra, welkom. wat ontzettend naar dat het al zo lang duurt. Hopelijk lukt het toch snel deze maanden ,zodat je niet naar de gyn hoeft. @ mootje, dat is een mooie test Heb je waarschijnlijk een vroeg ei. Ik bleek juist steeds een laat ei te hebben ,zonder dat ik het door had. Daar ben ik deze maand ook achter gekomen. Zijn fijne testen die he. Heb je ze bij de Etos gehaald? @wupje, leuk zwemmen Hier ook maar eens gauw weer doen. Heeft Kyano ook lekker uitgeslapen vandaar door de moeheid? zou wel lekker zijn Ik denk idd dat Marywoods in een ander forum kletst.
goede morgen de gyn heeft me nu zo naar huis gestuurd omdat toen ik net bij hem kwam mijn cyclus heel onregematig was. lees 56 dagen lange cyclus daarom wil hij me nu nog tot mei de tijd geven,omdat we een valse strart hadden zeg maar. en omdat mijn cyclus nu wel regelmatiger is heeft hij ons daarom naar huis gestuurd ik heb vorige maand een baarmoederfoto laten maken en die was helemaal goed.
hi meiden, was jullie niet vergeten hoor! Ik heb laatste tijd sowieso weinig meegekletst op topics hier, want heb niet veel puf gehad Erg moe, msiselijk en duizelig, dus veel voor pampus op de bank.. Nog niet veel meiden in het roze hier... wordt tijd voor een nieuwe impuls! hihi Ik blijf met jullie meehopen hoor! Echo was hier helemaal goed, dus een geruststelling. Geheimhouden wordt lastig aangezien het al best zichtbaar is.... klussen he dames!!!
@ Mootje: Als je ovutest positief is (kon het niet goed zien op de foto) dus als de testlijn net zo donker is als de controlelijn dan kan je het beste 3 dagen achter elkaar vrijen 1 dag niet en dan nog 1 dag dan zou je de meeste kans maken.
Hoi meiden! Ook hier vandaag een gezellige dag gehad. Ik had met 2 mama's van het september 2008 topic afgesproken samen met kids en hubbie's en dat was erg leuk. Veel gelachen en natuurlijk onze dreumesjes bewonderd. Kyano was wel bekaf want hij had alleen maar in de auto geslapen dus ook zijn middagdutje gemist. Voor een keer niet erg maar die is nu blij dat hij slaapt Marywoods heerlijk een goede echo! En bij 9 weken en een goede echo kun je het toch ook gerust vertellen? Of wachten jullie liever nog even? Petra oh ok zo'n lange cyclus is idd moeilijk om dan op het juiste moment te vrijen. Kan me voorstellen dat je nu met een regelmatige cyclus de gok nog een paar rondes waagt. Hopelijk lukt het!! Tessa fijn zo'n gezellige dag!! (hi hi ondanks de korte nacht ) Hmm Kyano heeft niet uitgeslapen......5.30 was hij weer present Wel nog tot 6.30 in bed gebrabbeld maar toen was het toch echt tijd om op te staan. Ach ja hij is gewoon geen uitslaper. Maar wij hebben wel altijd heerlijk de avond voor onszelf. Dat is ook fijn.
hoi Zo ben weer bij, heb vanmiddag 2 1/2 uur geslapen. Weet je wat zo lastig is ,ik kan dan wel uitslapen 's morgens en dan gaat manlief eruit ,maar Mason roept dan de hele tijd om mij. ik hoor dit ook best goed boven alle herrie van beneden dus ga er dan net zo lief zelf uit haha. Ach we hebben het weer gehad @ petra, wel fijn dat de baarmoederfoto goed was! @marywoods, wat fijn dat je een goed echo had. Heerlijk zeg. Durf je het nu nog niet te vertellen dan? @sandra, jemig ik wist niet dat je na een positiev ovutest nog zin had zoveel te klussen. Poeh heb ik deze maand niet gedaan. Ik dacht hij springt binnen max 48 uur. Dus het is zinvol nog wel 4 dgn door te klussen na een posi ovutest? @ wupje, wat gezellig zo afspreken. Dat is erg leuk Onze mannetjes zijn precies hetzelfde haha. Hier was het ook weer zo vroeg ( eerst 4.30 en toen 6.15 )
Tessa: zaadcellen van de man overleven gemiddeld 3 dagen , maar soms zelfs 5 dagen! Daaom lekker blijven doorklussen
Nou hopelijk is het niet nodig ,maar zoja dan onthoud ik het voor de volgende keer Ik wist wel dat ze doorleefden ,maar dacht echt dat het na de eisprong geen zin meer had. Heb tot aan de eisprong ( heb hem gevoeld ) wel alle dagen geklust ,dus er is nog hoop haha
wat zou ik het handig vinden als ik mijn eisprong kon voelen hoe voel je dat dan. krijg je dan buikpijn of voel je hem gaan