Net na de eisprong nog wel aangezien een eicel ook nog een tijdje leeft maar de zaadcelletjes moeten er ook nog komen dus veel tijd heb je na de eisprong niet meer Tessa hi hi ook het 'uitslaapprobleem' is erg herkenbaar Ik ga ook afsluiten en lekker mijn bed in!
hoi hoi... Joppe is nog steeds wakker en huilt afentoe, jalooeers op jullie kindjes die zo vroeg slapen. het test streepje was lichter als de controlle streep en de test streep was vandaag weer veel minder... is het niet gewoon verstandig om te testen met ochtend urine? mijn temp was vanmorgen ook hoger... dus ik denk dat ik toch mijn eisprong heb gehad... snap niks van mijn lichaam... dat zou toch moeten uitkomen dat mijn cyclus veel korter is en 28 dagen of zou het kunnen dat mijn eisprong nog komt? snap er niks meer van. Tessa: heerlijk toch zn kleintje die het liefst zijn mama wil hebben. gelukkig heb je smiddags wat kunnen slapen. marywood: ben blij je weer te zien mootje
Staat erop dat je het NIET met ochtendurine moet doen, dus ik denk dat die uitslagen misschien niet betrouwbaar zijn.
Oh Cindy is het hier denk ik vergeten te plaatsen.. nou vooruit. Ik geef een kleine hint: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/189032-echt-wonder.html#post6523289
Meiden ik begin een beetje zenuwachtig te worden Ik heb nog eens opnieuw geteld en blijkt dat ik nu al op dag 23 van cyclus zit, dus morgen is mijn nod al!! En..........normaal gesproken heb ik een dag vooraf aan nod toch altijd wel al een beetje bloedverlies of bruinverlies.....nu nog helemaal niks Juist zelfs witte afscheiding, terwijl ik die normaal nooit een dag voor nod heb. Als ik terugkijk naar afgelopen week waren mijn darmen 3 dagen compleet van slag en had ik vaak diarree terwijl ik me verder helemaal goed voelde. Vrijdagavond had ik ontzettende rugpijn en onderin in mijn buik een zeurderig / trekkerig gevoel. Gisteravond pijnlijke boobs..........Is het heel stom als ik een beetje hoop krijg nu??? Ik kan nog niet testen aangezien mijn ei altijd erg laat is (vorige week zondag pas) en mijn lf erg kort maar een zwangerschapstest zal nu waarschijnlijk nog te vroeg zijn. Oh ik hoop zo morgenvroeg geen duiveltjes te zien....dan mag ik echt gaan hopen! Sorry voor dit emo verhaal, moest het even kwijt
@ wupje, natuurlijk mag je hopen. ik hoop heel hard met je mee. hopelijk blijft je ongi weg en heb je binnenkort een positieve test in je handen hier ook nog steeds geen ongi te bekennen. maar vanmorgen voor het eerst niet overgegeven sinds 3 dagen. wel misselijk maar daar bleef het bij. ik durf nog niet te testen omdat ik altijd een paar dagen over tijd loop dus het kan nog komen, en dan valt het weer erg tegen maar ik heb wel meer dingen dat ik denk hoort dit bij mijn ongi of is het wat anders pijnlijke borsten, buikkramp gehad eergister witte afscheiding wat ik normaal niet heb. meer emo en last van mijn ogen gister dus ik wacht nog maar even af. hoop dat hier ook een keer een positieve test tevoorschijn mag komen
@ Wupje en Petra: Wat spannend zeg, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid in de vorm van een positieve test! @ Tessa: je eitje leeft inderdaad na de eisprong nog 12 tot 24 uur ( ze weten niet precies hoe lang en het verschilt ook nog bij elke vrouw.) Dus als je een positieve test hebt komt je eisprong binnen 24 tot 48 uur en dan daarna heb je ook nog 12 tot 24 uur de kans oim bevrucht te worden. Die laatste dag die ze aanraden om te vrijen (dus 3 dagen achter elkaar 1 dag niet en dan nog 1 dag) is puur voor de zekerheid maar die heeft waarschijnlijk heel weinig nut. @ Mootje: wat gek dat het allemaal zo onduidelijk is bij je. Ovutesten moet je inderdaad niet met ochtendurine doen omdat dan het resultaat van de test niet altijd klopt dit dus in tegenstelling tot zwangerschapstesten. Hopelijk blijft je temp nu gewoon hoog en kan je er iig vanuit gaan dat je eisprong is geweest. Hebben jullie het verhaal van Cindy gelezen? Wat ontzettend fijn voor haar hè, echt goed dat ze om een echo heeft gevraagd!
he dames......bedankt voor jullie lieve berichtjes en idd het hartje klopt gewoon......eigenlijk niet normaal dat ze gewoonweg zeiden het wordt een mk...we zijn natuurlijk ontzettend blij maar ook een beetje boos want wat een ***week was dit man!!! Maar ik wilde jullie gewoon even bedanken meiden voor jullie steun!!!
Ja idd die reactie die jij kreeg is kl*te :x Een keertje extra checken moet gewoon kunnen. Gelukkig heb jij doorgezet!! Instinctief voelde je het misschien al dat het geen miskraam zou worden. Moedersinstinct
Hoi Vanaf hier weinig nieuws te melden Ik voel nog geen dingen ,alleen jeukerige borsten en gister wat krampjes ,maar nou was ik ook aan de diarree. Maar goed deze klachten heb ik ook wel als ik ongi moet worden. Ik moet wel zeggen dat ik me deze maand voor het eerst anders voel en niet zo er mee bezig ben. Ik denk dat dit komt door de ovutesten, dit heeft mij meer duidelijkheid gegeven en een soort rustgevoel. @ wupje ,,wauw spannend. Wanneer zou het dan zin hebben om te testen? @mootje, Joppe gisteren nog lekker gaan slapen? Ik zou niet testen met ochtendurine hoor. @cindy, echt geweldig nieuws zeg. Wat goed dat je om een echo vroeg. Ik heb dit al eerder bij een bekende van mij gehoord. Zij is inmiddels 20 wkn zwanger @petra, ook voor jou spannend zeg @sandra, bedankt voor de verhelderende uitleg. Ga het onthouden en hopelijk niet gebruiken haha
Hoi hoi Wupje: hoe is het nu dat je man er niet was! hoe was zijn eerste werkdag? petra: waarom is je ervaring zo slecht met ovulatie testen? klinkt wel helemaal postief dat je steeds moet over geven, hopelijk is nu wel een keer raak voor je! cindy: ben zo blij dat het toch goed is met je kleintje. wat drama zo! nu lekker van gaan genieten. Mijn ov-was nog steeds postief, niet heel erg maar nog steeds een streepje, hoe lang blijf je postief zien?.. mijn temp was 37,04.. normaal 36.61. ik ben zo zenuwachtig voor morgen hopelijk valt de mri van joppe mee! :S kan de operatie uitgesteld worden. mootje
Vandaag dus weer mijn eerste hubbie-loze mamadag gehad en Kyano en ik hadden het gelukkig bere gezellig. Ik kon niet weg omdat ik vandaag geen auto had dus we hebben het met z'n tweetjes gezellig gemaakt . Wel nog een stukje gewandeld tussen de sneeuwbuien door . Hubbie' s werkdag was ook goed gegaan. Maar veel kun je er toch nog niet over zeggen na 1 dag. Heb nu toch het gevoel dat ik een beetje te enthousiast ben geweest over mijn zwanger zijn gevoel. Sinds vanavond last van zeurderige rugpijn dus ik denk dat de duiveltjes toch wel weer komen. Ik ben benieuwd morgen en overmorgen. Tessa ik test pas als ik donderdag nog niet ongi ben. Mootje ik duim voor je voor morgen! En nu ga ik gauw douchen en slapen!
hallo meiden ik heb gisteravond toch maar een test gedaan omdat ik niet veel zin had om nog langer in onzekerheid te zitten. nou dat zit ik dus nu niet meer. ik heb negatief getest en sinds vanmorgen enorm buikpijn. dus denk dat de ongi eraan komt vandaag of morgen. dat heb ik heel vaak, de dag na een test word ik ongi * zucht * vandaag mijn 2 oppaskindjes hier dus we maken er maar een gezellige dag van