Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

dank jullie dames....begin langzaam te genieten nu!!

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Petra hè balen zeg dat de test negatief was :( Probeer er idd maar een leuke dag van te maken!!

Hier nog geen ongi maar sinds vanochtend wel het gevoel dat ie toch gaat komen, steeds erge lage rugpijn. Ik wacht nog even af.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Echo echo.....waar is iedereen vandaag????

4. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: het was inderdaad nogal stil vandaag, ik ben er ook niet toegekomen om eerder te kijken. En nog ongesteld geworden of bleef het bij de lage rugpijn? Ik hoop het voor je. Nog 2 daagjes en dan ga je dus testen als je nog niet ongi bent, zou erg fijn zijn een positieve test!

@ Petra: Hoe is het bij jou al ongesteld geworden? Balen van de negatieve test, kan je humeur zo beinvloeden vind ik. Hopelijk de volgende ronde meer geluk, al zal je het zo langzamerhand wel zat zijn dat je telkens naar de volgende ronde moet doorschuiven.

@ Mootje: dus nu ook nog een hoge temp, als hij morgen nog hoog is dan mag je er vanuit gaan dat je eisprong is geweest. Wanneer had je je positieve ovutest ook alweer? Er blijft wel eigenlijk altijd nog een streepje staan bij ovutesten omdat er altijd wel wat lh-hormoon in je lichaam is dus als de teststreep niet meer even dik is als de controlelijn mag je ervanuit gaan dat de test weer negatief is.

@ cindy: lukt het een beetje om te genieten? Ik zou ook zo boos geweest zijn als ze eerst zeggen dat je een miskraam krijgt terwijl dit dus helemaal niet klopt. Zeker omdat je bijna zeker wist dat je nog niet zover kon zijn. Nou probeer maar lekker van dat ukkie in je buik te genieten.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Het is vandaag precies 1 week geleden dat ik mijn eisprong heb gehad. Heb vanmiddag wat zeurderige buikpijn gehad en steken. Weet niet wat ik ervan moet denken. Verder heb ik absoluut geen kwaaltjes. Ach we wachten maar af he :D
    Was ik om 17.00 thuis ,ik vlug lekker pannenkoeken bakken ( had manlief gisteren zin in) komt hij om 17.45 thuis, heb ik een stapel gebakken. Heeft hij geen zin ,want hij is niet lekker :(:( Ik zeg sms me de volgende keer even ,nu heb ik het voor niks zoveel staan te bakken.

@mootje, ik had na die vette positest 3 dgn later een licht streepje. Vervolgens heb ik niet meer getest. Ik denk dat je het best een paar dgn kan zien. Hoe was de uitslag van Joppe?
    @petra, he bat balen zeg van die negatest :(:(
    @wupje, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met Kyano. Hoe was de 2e werkdag van je man? Hopelijk blijft je ongi weg.
    @sandra, hoe gaat het met je zwangerschap en de kwaaltjes?

6. petra26

petra26 Actief lid

hier nog steeds niet ongi. buikpijn is ook weer helemaal weg.

@ tessa beetje jammer he dat je voor niets staat te bakken.
    @sandra ja het is wel vervelend om steeds door te schuiven. en een negatieve test beinvloed zeker je humeur
    maar ik heb een nieuwe lijfspreuk geen bloed geeft moed.
    dus we wachten maar af meer kan ik toch niet doen
    @wupje hoe is het met jou ongi. nog gekomen of niet. hoop het niet natuurlijk voor je
    @ cindy hoe is het met jou, kan je al een beetje genieten.

meiden ik ga lekker tv kijken en laptoppen vanavond
    en even mijn log bijwerken

fijne avond nog allemaal

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Nog geen ongi 8)! Ik durf nog niet volledig te hopen maar het is in elk geval een langere cyclus dan anders. Normaal gesproken heb ik de dag voor nod echt al wat bruinverlies en nu dus nog niks. Morgenvroeg zien we wel weer verder :).

Tessa hmm strakke actie van jouw hubbie :x ;)
    Hubbie heeft het goed naar zijn zin op zijn werk! Gelukkig maar.

Sandra met jou ook alles goed? Voel je de kleine nu nog af en toe?

Petra gek zeg, misschien gewoon te vroeg getest?

Meiden ik ga slapen, welterusten!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heel spannend Wupje!! Laat mijn pendel maar uitkomen pleaz!!

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hoi Hoi

Sorrie voor de stilte: ik vond dat ik toch even wat van me moest laten horen.. was pas tegen half 7 weer thuis was een lange dag.

Wupje: wat is het weer spannend meid!
    ik ben blij dat het gister een suc6 was weer gezellig alleen met kyano!

Petra: balen dat deze test niet postief was... kan het niet zijn dat je gewoon te veel hebt gedronken..?
    Temp je ook?

Sandra: afgelopen zaterdag had ik de meest postiefe test (was ook de eerste)... maar ik had ook echt niet verwacht dat hij nog postief zou zijn. pas nu verwacht. raar hoe je lichaam voor de gek houd.
    vandaag was hij nog steeds 37.05. ik doe het nu bijna elke dag om de zelfde tijd!! veel beter te zien.
    Dus kan ik nu 14 dagen na zaterdag rekenen...????
    zelf denk ik dat mijn lichaam misschien het erg moeilijk zelf kan regelen..... weet niet hoe dat zit.

ingeltje: ja ik hoop eigenlijk dat het de volgende maand ook uit komt! maar of dat gaat lukken!

mootje

10. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Berichtje hoe het vandaag gegaan is!

We moesten eerst bij de neuroloog zijn nou geweldig liep een half uur uit dus waren we te laat bij de echo. (voor de nieren).. :S
    maar ja was ook niet echt heel erg, maar voor je gevoel wel.

die neuroloog vertelde toch dat er verandering was te zien, vergeleken met de vorige echo... dat er vet weefsel vermedering was in het ruggenmerg.. waardoor dit zou gaan groeien en nog meer zenuwen beklemd zouden komen.

dus hier mee meer uitval kans was...
    hij loopt met 1 klauw veotjes.. gespannen lopen... dit blijkt ook spiervermindering te zijn in dat beentje... dit kan het vet vermeerdering verklaren... dat het niet te lang moet blijven zitten.

Dus deze operatie zal zeer binnenkort plaats vinden, maar hoe snel dat is nog niet bekend.

binnen twee weken naar de neurochirurg en dan hopelijk maakt hij bekend wanneer hij gaat opereren. ik vind nu wel echt eng worden.

De neuroloog en nefroloog arts voor de nieren en de blaas.... die waren zeer tevreden! als hij vier wordt gaat hij nog keer voor een nier scan om te kijken of er schade is. hij moet stil blijven liggen.
    6 maanden weer terug! jeeeeehh had eigenlijk een jaar vewacht maar oke

toen was het 16 uur moest hij nog bloedlaten prikken... dit ging weer niet.... dat is toch ook raar armkind... helemaal over zijn toeren...
    waarom ze dat ook niet gewoon smiddags doen... voor mijn grote vraag. toen zijn vinger melken... zo noem ik het maar...
    moest nog veel zijn ook was namelijk, 4.ml. afwijkend beeld te zien in zijn bloed... maarja volgens mij was het bloed weer niet goed.. maarja niet mijn probleem.. hadden ze het beter twee weken geleden kunnen doen toen hij onder narcose was... had ook een infus.

ik hou weer op is weer genoeg geweest.

gr. mootje

vragen gewoon stelle hoor:

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Helaas geen leuk nieuws op deze vroege ochtend :(
    Duiveltjes zijn weer gekomen :x
    Ik baal ontzettend want ik had toch wel een beetje hoop.
    Vanochtend ook nog gevallen met de fiets dus het is officieel mijn baaldag vandaag ;).

Mootje ik begrijp dus uit jouw verhaal dat vetweefsel vermeerdering niet goed is? Jeetje dus meer kans op uitval :( Maar de operatie kan dit dus weer verhelpen? Gelukkig nieren en blaas wel goed.
    Arm menneke dat hij dit allemaal moet doorstaan :(.

12. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Wupje wat vervelend weer die duiveltjes..... :S

vetweefsel is die buis aan het groeien...

joppie is niet in zijn sass ik moet zo op kraamvisite hopelijk blijf het niet zo... :S

mootje

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :( Bekijk bijlage 48696

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje en hoe is de kraamvisite gegaan? Toch nog met een vrolijke Joppe?

15. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Wupje: ja het is goed gegaan gelukkig! hij wil geen pap meer smorgens.. hij drinkt namelijk niet zo heel goed!
    dus was handige iets... dus niet meer of ik moet het zelf laten doen met een lepel! nog en idee...

nu gaat hij niet slapen... ga even zuigen... zo even niet meer op mijn dikke billen zitten.
    ga nog ov test doen... hij was gister weer donkerder dan eergister... dus echt wij wordt ik niet van en mijn temp 37.

mootje

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi Kyano heeft ook nog best lang een ochtendflesje gehad omdat hij dat zo graag dronk......ineens hoefde hij dat niet meer. Nu ontbijt hij gewoon 1 boterham met een bekertje melk. Maf hè dat dat zo ineens veranderd.
    Oef ook nog niet slapen.
    Ovutesten kun je trouwens het beste rond het middaguur doen (12 uur ongeveer) en dan proberen zo weinig mogelijk te drinken vooraf dan zijn ze het meest betrouwbaar ;).

17. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    dat was ik ook vanplan... maarja dan moet je niet op de wc zitten en denk potverdrikkeie ben wat vergeten... hihi ook erg stom

hij slaapt.. denk ik hoor hem niet meer... zo onhandige tijd... maar dan kanik even door het huis heen rennen beetje opteruimen!!

mootje

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ wupje: balen dat je toch ongi bent geworden, ik had toch wel goede hoop, maar helaas. Echt kl.te voor je!

@ Petra: Hoe is het bij jou al ongi of nog niet?

@ Mootje: temp je elke dag en is hij nu al meer dan 3 dagen 0,3 graden omhoog gegaan dan mag je ervanuit gaan de je eisprong toch is geweest, alleen moet je dan dus wel elke dag hebben getempt en op hetzelfde moment en voor het opstaan anders klopt je temp niet. Als je dit allemaal hebt gedaan en je temp is dus al meer dan drie dagen hoger dan mag je rekenen vanaf de laatste alge temp en dan inderdaad 14 dagen later. Het kan zijn dat je menstruatiestoornissen hebt dan werken ovutesten niet goed.

@ Tessa en wupje: hier alles goed, nog steeds wat verschijnselen maar ze worden wel minder wat natuurlijk normaal is rond deze tijd. Heb het gevoel dat ik het kindje wel af en toe voel, voel steeds vaker wat fladderen en van die kleine plopjes in mn buik sinds het weekend.

@ Mootje: moet het verhaal over Joppe zo nog even goed lezen maar moet nu eten koken dus dacht dat doe ik vanavond in de rust anders lees ik over alles heen.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Deze mama is erg trots, want Mason heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast :D:D Hij zat er al een paar dgn tegen aan ,maar durfde er niet met zijn blote kont op te zitten en vanavond ineens wel. Hij gaf aan dat hij moest plassen , broek uit potje en daar kwam ook gelijk een plasje.

@ mootje, dat is zeker een lange en heftige dag voor jullie geweest. Gaan ze tijdens de operatie dit vetweefsle weghalen? Wat naar ook voor Joppe al die onderzoeken en dan ook nog dat stomme bloedprikken :(
    @ wupje, verdorie wat balen van je ongi :(:(:( Heb je je erg bezeerd tijdens het vallen?
    @ sandra, fijn dat de verschijnselen wat minder worden. Leuk hoor dat gefladder in de buik.

Nog iets anders. Als je je ei hebt gehad ,ben je dan altijd 14 dgn later ongesteld, of kan dit ook 10 dgn zijn bijv en zoja valt dan een mogelijke zwangerschap wel te constateren, of kun je dan beter tot de 14 dgn wachten met testen?
    Niet dat ik het gevoel heb zwanger te zijn, maar volgens berekening moet ik 10 dgn na mijn ei ongi worden en zou het jammer vinden als het normaal is dat 14 dgn later wordt en ik stiekem ga hopen zeg maar.

20. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @ Tessa: Wat goed dat Mason op het potje heeft geplast! Echt knap van hem. Over je vraag, je luteale fase (dus fase tussen je ei en je ongi) kan tussen de 10 en 18 dagen duren geloof ik. Die 10 weet ik zeker maar die 18 kan ook wat langer zijn. dus het kan inderdaad dat je 10 dagen na je ei ongi wordt of dat je dan al positief kan testen.

Deel Deze Pagina