Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wonderteam, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Nou Mason kwam vanmorgen om 7.30 bijna nagenoeg droog uit bed. Ik zeg moet je nog een plasje doen? Hij zegt: potje potje. Ik Mason erop gezet en ja hoor ,daar kwam een enorme plas :D Nu is hij vanaf vanmorgen 7.30 nog steeds droog en hij zegt ook niet te hoven plassen. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat ,maar ik ga niks pushen ,want wil het niet forceren.

@ sandra, bedankt voor je uitleg.Is dat ook weer duidelijk :D Echt handig dat jij zoveel weet :)

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Tessa hey wat goed van Mason zeg!!
    Ik word al heel snel na mijn ei ongi (soms al na 8 dagen) dus het hoeft niet altijd 14 dagen te zijn. Dat is het meest normale waar de meeste mensen vanuit gaan. Maar veel vrouwen hebben ook een lf van 10 of 11 dagen.
    Oh hi hi ik lees dat Sandra mij voor is geweest :D

Ik merk nu dat mijn cyclus echt aan het veranderen is. Gisteren dus een klein beetje ongi (dag 24 van de cyclus) en tot nu nog niks alleen bij afvegen een heel klein beetje bruin. Dus de echte ongi moet nog steeds doorbreken. Ik vraag me nu ook af vanaf welke datum ik weer moet tellen voor de nieuwe cyclus :(. Het is zo vervelend als je niet meer weet waar je vanuit moet gaan. Gisteren nog met hubbie over gehad misschien gaan we toch de ha bellen om ons verhaal eens een keer te doen en te kijken hoe de ha erover denkt. Wij zijn inmiddels vanaf augustus bezig :(

3. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    wupje: je moet beginnen van de datum dat je echt ongesteld ben geworden. dus flink bloed verlies.. niet wat je nu hebt.

ik zou anders ook even contact opnemen misschen ook gewoon voor je gerust stelling.

Tessa: jeetje wat goed zeg van masson, jij voelt je vast heeel erg trots... :D zo dat is echt heel snel!

mootje

4. wonderteam

@ wupje, is het geen innestelingbloeding bij je? Ik hoop het wel voor jullie :D

5. wonderteam

@ mootje, ja ben zeker wel trots :D nu ff afwachten hoe het verder gaat :D

6. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer even een berichtje van mij...

Erg druk weekend achter de rug, gewerkt en een feestje gehad! In april/mei gaan wij een kleine verbouwing houden. Nieuwe vloer, muren stucen, nieuw likje verf op de kozijnen, nieuwe gordijnen enz.... Dus ben druk bezig met uitzoeken van kleuren, stof, vloer..

@Wupje, Balen van de duivels, maar idd misschien innesteling??

@Tessa, Wat goed van Mason!! Hoe gaat het verder kwaaltjes??

@Sandra, Wat leuk dat je je kindje al voelt!! En idd de kwaaltjes nemen vaak wat af nu!

@Mootje, Ik lees dat Joppe weer onder het mes moet?? Gelukkig waren zijn nieren en blaas wel goed! Hoe gaat het verder met je??

Nou ik ben al 3 kilo kwijt :$ ik=trots :D Verder doen wij het lekker rusitg aan deze ronde maar het kriebelt wel hoor :) Maar wil eerst nog wat meer kilo's kwijt ben nu erg gemotiveerd en kost me weinig moeite dus wil dat nog wel eventjes volhouden. Ben vooral erg benieuwd hoe mijn cyclus nu zal zijn???

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oja, van het weekend gehoord dat schoonzusje zwanger is... Ik wordt gewoon 3 keer tante volgend jaar!!! 2 schoonzusjes zijn zwanger en mijn eigen zus is zwanger. Echt leuk dat alle neefjes en nichtje zo dicht op elkaar zitten straks.

8. wonderteam

@ brett, leuk zeg 3x tante :D Hopelijk ook snel weer zelf mama. Dus jullie gaan flink verbouwen. Wel leuk om dan alle dingen uit te zoeken.
    Hier nog geen kwaaltjes. Wel vanaf zondag wat steekjes en af en toe wat krampjes, maar voor de rest geen enkel kwaaltje. Zelf denk ik dat het deze ronde niet raak is.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik heb dit wel eens vaker gehad dat de ongi op deze manier begint. De eerste keer dacht ik ook dat het misschien een innesteling zou zijn maar ik weet nu dat het bij mijn ongi hoort. Alleen het vreemde is dat het niet elke keer zo begint.

Brett leuk is dat hè allemaal nieuwe kleurtjes en dingetjes uitzoeken voor jullie huis. En zeker leuk om 3x tante te worden! En idd nu zelf ook nog een keer mama!!

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Tessa, Heel de woonkamer gaat op de schop hahaha, we gaan dan een weekje bij schoonouders bivakeren die hebben de hele zolder vrij en Britt heeft daar al haar eigen kamertje omdat schoonmama op haar past ideaal. Dan kan Britt bij mijn schoonmoeder blijven overdag en wij flink aan de gang we hopen met een weekje klaar te zijn :)

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    #171 mootje1983, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    Hoi Hoi

wupje: De ongesteldheid is hier ook heel wisselend begint elke keer weer anders... dus geen touw aan vast te knoppen.

Tessa: ja, veel wachten... voel me niet zo geduldig hihi... krijg steeds meer het geveol... pak hem bij zijn jas...en hij zegt het NU

Brett: lekker aan de klussss (het echte klussen)eigenlijk uitzoeken nog. Leuk voor uitzicht! wel een flinken verbouwing!
    Goed hoor 3 kilo!! hoeveel wil je kwijt?
    leuk dat iedereen om je heen zwanger is, jammer dat het mis is gegaan bij jullie. was toch wel speciaal geweest.
    als je er aan toe bent komt het gevoel wel! je voelt het wel aan je lichaam.

Met mij gaat het opzich wel redelijk, voel me beter na dat ik toch ook wat kilos kwijt (ook 3) ben geraakt! heb iets meer energie dat gaat goed. straks weer even op de wii staan. wel veel spanning merk het aan mijn lichaam. meer hoofdpijn.

had gister mijn eisprong moeten hebben.... had vanmorgen temp: 37.16 dus ei moet wel zijn geweest.
    ik temp elke dag voor ik opsta en zorg op zelfe tijd... heb zelfs een wekker gezet :p

mootje

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Misschien een stomme vraag maar gebruiken jullie een normale thermometer dus tussen de billen zeg maar :) of kan een oorthermometer ook :)?

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wupje, Ik heb alleen een "normale" :)

@Mootje, Ja kan me voorstellen dat je last hebt van stress en spanningen... Wat goed dat je 3 kilo kwijt ben, hier mogen er nog wel 20 af maar mijn streven is eerst 15 kilo af te vallen dus nog 12 te gaan. Ja kijk er naar uit, weer lekker alles opfrissen hier in huis!!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ok thanks! Ik denk hier dan ook maar een normale ;)

Het grappige is dat mensen mij de laatste tijd juist vragen of ik ben afgevallen :( Terwijl ik dat idee helemaal niet heb. Qua kilo's zit ik altijd rond de 61 /62 ongeveer maar misschien is mijn buikje ineens wat minder geworden. Zou goed kunnen met al dat gesleep met Kyano :D

Kyano is ziekjes. Sinds vanmiddag verkouden en net voor het slapen gaan ook koorts :( Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Wupje: ze zeggen dat rectaal inderdaad de beste manier is om te tempen voor dit soort dingen.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik las op Fertility Friend dat je ook vaginaal kunt tempen!?!?!?

17. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Ja dat heb ik ook gelezen, heel apart had ik echt nog nooit van gehoord.

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hoi hoi

Ik zou het gewoon rectaal doen! ik heb eentje met 2 achter de comma... maar dat kwam omdat de kraamhulp het heeft laten liggen.

vandaag weer getempt weer omlaag... dus kans vrij groot dat deze ronde ook voorbij is... 37:04
    heb toch weer een ov test gedaan.. nou was klein lichtstreepje te zien.. snap er niks van.

ik hoorde vandaag dat meiden van de puff cursurs dat twee weer zwanger zijn!! jeeh
    ik was de eerst zwangere... nu alweer 3 voorbij.. baal er wel van... maar blij ben ik zeker.. beetje raar gevoel bij?.
    brett: heb jij dat gevoel ook?

wat is stil hier?

mootje

19. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mootje, Ja dat gevoel heb ik zeker ook alle meiden in de familie zijn gewoon zwanger!! Nu is het voor hun allemaal de eerste en wij hebben onze lieve meid natuurlijk!! Maar toch zou ik het ook graag willen....

20. wonderteam

Hoi :)

Nou heb lekker weekend :D Heb vanmorgen vroeg een klein beetje rose verlies gehad. :(

@ brett, nou dat wordt een hele klus, gelukkig hebben jullie igg onderdak :D Ideaal zo en voor Britt ook net zo makkelijk.
    @mootje, goed hoor ook al 3 kilo kwijt. Heb je wel goed geklust voor je ei? Denk dat je hem echt wel gehad hebt.
    @wupje, ik temp ook tussen de billen. Hoe is het nu met Kyano? Vele beterschap.

Deel Deze Pagina