oooowwww....ik d8 dat dat automatisch ging, dan laten we het er maar bij.. Gaan we hier gewoon lekker verder.. Nou krijgen zo nog de laatste visite voor de verjaardag van mijn dochter en dan begint het gewone ritme weer gelukkig. morgen gaat ze trakteren op de psz, daar heeft ze helemaal zin in haha
He Debby! Ik dacht ik kom nog even rondneuzen op het forum en tadaaa! Je bent zwanger!!! Echt super gefeliciteerd!!!
Oorspronkelijk geplaatst door debby82 http://www.zwangerschapspagina.nl/im...s/viewpost.gif Meiden ik heb deze lijst even overgenomen van Zina. Maar schroom niet om zelf wijzigingen aan te brengen. rood = overtijd groen = zwanger Januari 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 16 okt. uitgerekend. April 9 Mel Gefeliciteerd!!! 10 Twijfel Gefeliciteerd!!! Mei 3 Brademarie Gefeliciteerd!!! 8 Jan. uitgerekend 8 Zina Gefeliciteerd!!! 16 Jan. uitgerekend 30 Lavendel Gefeliciteerd!!! 31 Peetjuh Gefeliciteerd!!! 7 Feb. uitgerekend juni 14 Debby82 Gefeliciteerd!!! 25 Feb uitgerekend De laatste 4 meiden: Juni 13 Flowerz????? 20 Dikkebuik Juli 10 juli Chicken 20 futuresounds Even de lijst hierheen verplaatst... en mezelf op zwanger gezet
[Oorspronkelijk geplaatst door debby82 http://www.zwangerschapspagina.nl/im...s/viewpost.gif Meiden ik heb deze lijst even overgenomen van Zina. Maar schroom niet om zelf wijzigingen aan te brengen. rood = overtijd groen = zwanger Januari 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 16 okt. uitgerekend. April 9 Mel Gefeliciteerd!!! 10 Twijfel Gefeliciteerd!!! Mei 3 Brademarie Gefeliciteerd!!! 8 Jan. uitgerekend 8 Zina Gefeliciteerd!!! 16 Jan. uitgerekend 30 Lavendel Gefeliciteerd!!! 6 Feb uitgerekend 31 Peetjuh Gefeliciteerd!!! 7 Feb uitgerekend juni 14 Debby82 Gefeliciteerd!!! 25 Feb uitgerekend De laatste 4 meiden: Juni 13 Flowerz????? 20 Dikkebuik Juli 10 juli Chicken 20 futuresounds Even de lijst hierheen verplaatst... en mezelf op zwanger gezet
haaaai lavendel, lang niet gesproken futuresounds haha nee heb geen medicijnen meer over... weet wel iemand die ze nog heeft... maar ik zo ze niet zonder toezicht gyn gaan slikken hoor
kiekeboo dikkebuik (speel ik ook de hele dag met mijn dochter ) future wanneer ga je beginnen met ovu testen?
Hier alles goed. ben blij (voor zo ver je dat kunt zijn) dat ik nu weer verder kan met de volgende ronde. En met jou?