Hoi dames, Gisteren al proberen te kijken op zp, maar kon er telkens niet op. Nu maar weer proberen, maar ons onderwerp is gesloten. Dus maar even opnieuw! Hopelijk kunnen jullie het vinden. Hoe is het met iedereen? Hier gaat het z'n gangetje... Begin een beetje tegen de onderzoeken op te zien, nu ze dichterbij komen. De timing is ook wel lekker.. Manlief moet twee dagen sparen voordat hij zijn potje mag inleveren.. Laat dat net tijdens de eisprong zijn ws. Vanmorgen lekker koekjes gebakken met dochterlief. Supergezellig!! Groetjes, Karlien
Ook ik heb jullie weer gevonden Kien jee balen zeg dat je juist die onderzoeken rondom de eisprong hebt. Wij mochten zelf bepalen wanneer hubbie zijn potje moest inleveren dus hebben dat toen een week na de eisprong gedaan. Ik hoop in elk geval dat de onderzoeken iets positiefs voor jullie opleveren. Hier twijfel ik een beetje of mijn lichaam wel hersteld is na de curretage. Vorige ronde kon ik met alleen tempen al geen ei ontdekken dus nu deze ronde ovutesten gaan gebruiken maar die blijven negatief en ik zit inmiddels al op dag 17. Normaal is bij mij vanaf dag 14 wel al een licht streepje te zien en op dag 15 /16 is hij positief. Nu gewoon hartstikke negatief Hoop maar dat het gewoon een late eisprong is en mijn lichaam wel nog weet wat te doen. Pff ik baal er wel van. Zo'n curretage en herstelperiode hakt er echt wel in
Gelukkig heb ik jullie weer gevonden. @kien hopelijk levert het onderzoek wat op. @wupje: vervelend is dat als je lichaam niet doet wat hij moet doen. Dat is bij mij ook geweest na de miskramen en vroeggeboortes heel frustrerend zeker als je al zo lang bezig bent met zwanger worden en het gaat dan mis en daarna kan je niet eens op je lichaam vertrouwen. Ik hoop dat je test toch snel positief is.
Hallo, few... Jullie zijn er nog! Nu moet ik ook zeggen dat ik niet veel moeite heb gedaan nog maar via Sandra ben ik hier weer terecht! @kien... Ja spannend.. Ow dus jullie laten jullie allebei even 'nakijken'. Kan je niet een gedeelte van t kwakkie zelf houden dan!?? Haha. Net als dat wijffie van Beckham deed.... Haha. Komt wel goed, het zal niet van dat ene 'kwakkie' (sorry) afhangen. Hoogstens de kansen iets verminderen! Das natuurlijk ook jammer.. @wupke, pfff ik zou er ook van balen hoor, maar kan t niet zijn dat je m gemist hebt? Of idd, nog een late eisprong ivm herstel. Zou zeker ook logisch kunnen zijn! Mijn ongi is weg.. Voor de miskraam waren het max 4 dg! Nu 6.. Waar dat aan ligt, geen idee. Manlief. Wilde eigenlijk een mnd overslaan.. Voor de rust. Enerzijds ik ook wel, maar vind het dan zo def een gemiste kans! Lastig. Ben wel weervanalles aan t doen voor mezelf. Weer gestart met rennen (Evi) en ga over kleine twee wk 2 dg naar Antwerpen met twee vriendinnen. (en nu toch gewoon STRAKKE spijkerbroeken kopen! Heb ik nu al bijna 1,5 jaar rekeninv mee gehouden! Flauwekul!! Haha. Oke. Hopelijk vind de rest ons ook weer! Hier! Doei!
Bianca nee het kan echt niet dat ik deze ronde mijn ei gemist heb want temp schommelt steeds tussen 36.2 en 36.4. Vandaag geen ovutest gedaan, had er even schoon genoeg van. We hebben wel nog steeds om de dag geklust dus de kansen zijn nog niet verkeken. Tsja een ronde rust; ons lukt het niet. Ik wil toch steeds die kleine kans die er is pakken maar ik weet nu ook niet waar we aan toe zijn. Mijn ongi was deze ronde ook een stuk langer, normaal 5 / 6 dagen en nu zelfs 8 Hopelijk zijn we gauw zwanger! Wel goed dat je leuke dingen voor jezelf gaat doen, en idd zeker kopen die strakke spijkerbroeken!
Jee gevonden, even een stipje dat is makkelijker @Wupje, wat balen dat je nog geen eisprong gevonden hebt zeg, ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je geen kans wil missen!!
Hai.. @Brett, uhm wat is een stipje?? Haha, hoe gaat t nu met je? @Wupke, oke, dan komt ie vast snel. Je cyclussen zijn zoekende naar een fatsoenlijk ritme weer.. Komt vast goed. Bij mij is bijna alles weer als voorheen..(laatste twee cyclussen: 30 + 31. Op 26 mei was de curetage, dus dat heeft ruim drie maanden geduurd bij mij. Hou de moed erin en vertrouw toch op je lichaam dat het dadelijk weer goed komt. Voor hetzelfde geld ben je nu gewoon aangeteld! Oke, ga vroeg onder de wol, morgen drukke dag!
hey meisje Was weer even benieuwd hoe het hier is!! ik heb in 2009 curretage gehad dat was in augustus en in januari zwanger... was toen ook lang herstel voor ik er weer helemaal was... ik had ook rare cyclussen.... 45 tot 33 dagen dus ik wist niet waar ik aan toe was... met heel veel geluk en toevallig dat we sex hadden gehad.. is het toch raak geweest.. Nou denk aan jullie... x
Mootje hoe gaat het met jou meid? Het is bijna zover hè. Hoe gaat het met Joppe? Nou hier ziet het er al wat positiever uit. Vanmiddag een bijna positieve ovutest maar gisteren heb ik dus geen test gedaan. Mijn temp was zondagochtend 36.3 en vandaag 36.5 dus ik heb het vermoeden dat mijn eitje nu gesprongen is en de test gisteren positief zou zijn geweest als ik die gedaan had. In elk geval vanavond ook nog aan de klus en dan hebben wij zeker ons best gedaan en is het afwachten.
Heee dames! Mootje: Schiet al lekker op he? Succes met de laatste loodjes. Wupje: Ik duim voor je dat je gauw zwanger bent en de rest natuurlijk ook. Hier gaat het wel goed. Heel erg moe en misselijk gelukkig hang ik nog niet boven de pot. Alleen vanmiddag helder rood bloedverlies gehad. Dus ik schrok heel erg, Nu is het gelukkig bruin. Dit had ik ook bij mijn zoontje de eerste 16 weken elke week. Verloskundige gebeld ik moest daar volgende week voor het eerst heen en nu word ik morgen middag. Ik krijg dan gelijk een echo. Gelukkig hoef ik niet te wachten tot 1 november. Aan de ene kant ben ik hartstikke bang dat het foute boel is en aan de andere kant denk ik ach bij de eerste had je dit ook steeds en was het ook goed.
Jodi oei dat lijkt me idd schrikken Maar ik hoop dat het net zoals bij je zoontje niks ernstigs is en dat het op de een of andere manier bij jouw zwangerschappen hoort. Ik duim voor je morgen. Laat je iets weten?
Pff hier blijft mijn lijf raar doen. Ik heb al vanaf zaterdag buikpijn en rugpijn Voelt echt niet prettig. Jodi succes meid en hopelijk gewoon een klein minibeebje met kloppend hartje!
Hier geen goed nieuws. Mijn baarmoeder is leeg is geen vruchtje in te zien. Morgenochtend moet ik naar een andere echocentrum dan gaan ze inwendig kijken maar ik moest er rekenschap mee houden dat het niet goed was. Ze snappen niet dat ik geen krampen/ stolsels heb, of mijn lichaam gaat het nog afstoten dat t eruit komt en anders word ik door gestuurd naar de gyneceloog voor tabletjes of curratage. Er is een hele kleine hoop dat ik misschien heel erg pril zwanger ben dat ze daarom niks konden zien. Morgen weet ik dus iets meer.
Ahhh Jodi.. Neeee!!! Bah, da's geen leuk nieuws! Blehh.:x Hopelijk morgen toch goed nieuws. Ik duim voor je!!! Hier verder niet veel nieuws te melden. Gisteren positieve test. Vanmorgen heeft manlief zijn kwakkie weggebracht. Hopelijk heeft hij nog wat over voor vanavond We zien wel deze ronde.. Het duurt nu al zo lang, komt op 1 maand ook niet aan. Alhoewel.. Samen met een lieve collega afgesproken dat we tegelijk op gaan, en zij lijkt nu wel heel zwanger, maar durft niet te testen... Wupje wat balen dat je niet echt op je lijf kan vertrouwen... Gezellig dat we weer allemaal samen zijn Maar liever zie ik ons een "hoofdstukje verder" samen
Ohhhh jodi wat erg! Ik weet hoe je je voelt op dit moment en die twijfel onzekerheid en het verdriet samen maakt het niet makkelijk. @kien: hopelijk heeft je man nog genoeg sterk zaad over en is het deze keer eindelijk een keer raak. @ wupje al nog een ovutest gedaan? Wat raar dat je zoveel bui en rugpijn hebt. Hopelijk is dat snel over.
Jodi oh meid wat naar Het kan zijn dat het vruchtzakje wel groeit en je lichaam daarom nog steeds een zwangerschapshormoon aanmaakt en dat je daarom ook geen stolsels of krampen hebt. Bij mij was het vruchtje ook al een week van te voren overleden maar er gebeurde verder niks. Hele dikke knuff meid en heel veel sterkte voor morgen! Natuurlijk duim ik ook voor goed nieuws maar ik denk dat je uit moet gaan van het slechtste scenario Kien hè timing is dus niet zo best maar goed er zullen zeker nog wat goede zwemmertjes over zijn. Have fun Hier vandaag dan eindelijk mijn lang verwachte positieve ovutest! Inmiddels zit ik al op dag 21 wat voor mij echt niet normaal is. Normaal had ik mijn eisprong op dag 16 hooguit dag 17. Gek toch hoe je lichaam kan veranderen na zo'n curetage. Ben wel blij dat er in elk geval een positieve test is, het werkt dus toch nog Nu nog een keertje klussen, gisteravond ook al gezellig gehad dus we maken in elk geval kans. Moeder natuur en een portie geluk mag de rest doen....
@jodi.. Ooh das echt kut.. (sorry) vooral als je toch verwachtdat het bloedverlies niet echt zo erg was gezien je dit bij je vorige zwschap ook had.. Ik zou ook proberen uit te gaan van het minst positieve. Maar dat is erg balen, want dat betekend toch verdriet en traantjes.. Sterkte morgen en ik duim voor een lichtpuntje en dat iezich verstopt heeft.. X @kien.. Sja niet geschoten is altijd mis he! Hahaha.. Dus have fun! @wupke. Das al fijn he, dat ons lijfnog werkt en eieren legt kijk niet al te vreemd op van een langere cyclus zo kort na een curetage.. Ook niet als de vorige watkorter of normaler was. Ik hoor steeds meer dat een vrouwenlichaam toch een paar mndjes herstel nodig heeft en dat de dames die binnen die 4 mnd aantellen echt geluk hebben mede door de hormonen die nog actief zijn in het lichaam.. Ik weet niet of het klopt maar bij mij was het vruchtje al kleine 4 wk niet meer levensvatbaar en voelde me ookniet misselijk en moe meer.. Dus die hormoontjes waren al een heel end uit mijn lijf denk ik.. Maargoed. Hoe dan ook.. Het komt een x goed met ons.. Het wordt langzaan tijd voor meer goednieuws hier op het forum!
Bianca ik stel me er nu ook niet op in dat ik zwanger ben, meer gezien de buik en rupgijn die ik nog steeds heel erg heb. Trouwens nu na de eisprong is het gelukkig wel een stuk minder maar ik heb ook zelf het idee dat mijn lichaam nog aan het herstellen is. En in principe zijn we ook pas 2 maanden verder na de curretage dus dat valt nog mee. Zeker komt het een keer goed ook voor ons !! Jodi hoe gaat het met je meid? Ik hoop zo dat er toch nog wat goed nieuws was...