@wupje; fijn dat de datum voor de eerste echo staat dan heb je iets om naar toe te leven. Ik leef nog steeds van echo naar echo. Als de eerste echo goed is ga je dus naar de verloskundige toch of blijf jr onder controle in het ziekenhuis? @brett ; ik hoop voor je dat de kleine meid zich snel aandient je zal wel benieuwd zijn naar haar. Vervelend dat britt. Zo vroeg wakker was hopelijk kom je je middag goed door.
@Mootje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat naar dat hij een aandoening heeft. Hoe is de operatie gegaan? @Wupje fijn dat je al een datum hebt. Kan me voorstellen dat je wat onzeker bent. Hopelijk krijg je een mooie echo te zien. @hier heb last van een heleboel symptomen die je vaak zowel aan ongi als aan zwangerschap kan hangen. Veel slijm (groengelig..sorry) mn borsten branden , aderen op mn borsten en tepels mn tepels zijn zelfs gegroeid. En al ruim over een week last van ongi krampjes. Toch al getest en niets op te zien. Best frustrerend omdat ik dus gewoon niet weet waar ik zit. Had niet verwacht nu al zwanger te zijn hoor begrijp me niet verkeerd. Maar de ongi zet normaal toch vrij vlug door als ik eenmaal klachtjes heb , en dit keer niet. Afwachten maar weer dus.
Nou meiden hier is het denk ik begonnen, er zit nog niet heel veel regelmaat in en de weeen duren nog geen minuut. Maar het zijn duidelijk weeen en ik wil het graag even delen
@Brett: go girl! Ik wens je veel succes. Toi toi toi! @anoymuisje, oeh, t lijkt er wel een beetje op hey. Spannend. Afwachten is zo irritant! Maar helaas zit er niks anders op.. @mootje.. Wij zijn hier erg benieuwd naar hoe de operatie is gegaan.. Hopelijk goed. We leven mee. @Vroege echo, wupke ik begrijp heel goed dat je die vroege echo wil! Tuurlijk ik ben ook onzeker, (zeker nu ik gister en vandaag wat minder verschijnselen heb..verwachtte juist sterkere versch.) maar wat ik heel sterk heb, is dat ik een kloppend hartje wil zien/horen!! Dat is voor mij pas echt een goed teken. Dat er nu een vruchtje zit geloof ik wel. Daarom ben ik niet ongesteld geworden en had ik een streep! Geloof dat een hartje pas rond de 8ste wk gaat kloppen dus moet ik nog 3 wk geduld hebben! Aaaarrchh!!! Volg wk bel ik de verlosk. Kijken wat zij zegt... Oke zometeen even wat sint inkopen doen! Hopelijk hangen ze niet met de benen buiten in de speelgoedzaak! Haha
Wat ontzettend spannend.. als je al niet bevallen bent , zet hem op! @Bianc volgens mij kun je het rond de 6e week al zien. Ik meen dat ik op mijn echo toen een hartje heb gezien. Scheelt weer 2 weekjes
Dit vind ik net op een website. Maar volgens mij is het met 6 weken dus ook al zichtbaar. Pin me er niet op vast.
Hallo allemaal, Nou gisteravond is om 21.10 onze Dochter Noëlle geboren, de bevalling is niet helemaal vlekkeloos verlopen maar dat verhaal schrijf ik een andere keer op!! Groetjes Brett
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noëlle. Wat een mooie naam. Jammer dat de bevalling niet vlekkeloos is verlopen.
Gefeliciteerd brett met jullie dochter. Hoop dat alles goed met jullie gaat ondanks de bevalling. Geniet van de mooie tijd die komen gaat.
Brett gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam!! Lekker genieten en herstellen nu! Bianca ja ik heb gevraagd toen ik belde voor een afspraak en toen gaven ze aan dat er bij 7 weken een kloppend hartje te zien moet zijn. De vorige keer had ik bij 6 weken al een echo (omdat we toevallig een gesprek hadden om de uitslagen te bespreken) en toen kon je al lichte hartactiviteit zien. maar ergens twijfel ik ook wel een beetje om het niet een week te verschuiven. Ik kan er nog even over nadenken Anonymuisje oef moeilijk hoor
Ha... Nog ef snel want de luikjes vallen me dicht @Brett! Proficiat met je dochter, ik hou ook van die naam.. Hopelijk is t niet al te erg.. Geniet maar van je spruitje.. @wupke.. Laat je niet leiden door mijn gevoel he. Volg je eigen gevoel. Ik bel morgen de verlosk. Ze geven me vast goed advies. Maar waarschijnlijk zal t ergens in de buurt vd 8 wk zijn. Ik voel me (zeker vandaag!) erg zwanger.. Borstjes=auw buikje=trekt ogen=willen steeds dicht! dusssss, dat zit goed. @anonymuisje... En weet he al iets meer??
Hihi toch fijn dat je je zwanger voelt he. Ik schrok ervan toen mijn symptomen weg gingen. "gelukkig" kwamen ze de dag erna weer terug. Ik weet nog niets meer. Gister ovu test gedaan en die leek een stuk donkerder dan de andere testen , maar nog niet positief. Dus vandaag misschien? Geen ongi in ieder geval nog.
Als je het idee hebt dat je eisprong al een tijdje geweest is, kan een positieve ovutest ook zwanger betekenen maar voor de zekerheid zou ik toch maar even gezellig klussen Weet je zeker dat je niks mist Jee ik ben vandaag behoorlijk misselijk, al vanaf half 6 wakker omdat ik gewoon niet meer kon slapen vanwege het misselijke gevoel. Lang leven zwanger zijn Maar het stelt me wel gerust en ik ben er idd ook wel blij om.
Hallo... @anonymuisje, ik zou t ook flink lastig vinden. Toch maar ef gezellig doen nog.. Hang in there.. Succes! @wupke.. Oooh ik weet t. Bij mij vandaag voor t eerst weer die vreemde smaak in mijn mond en vlagen misselijk.. Herkende t meteen! Ook kan ik niet tegen sterke luchtjes! Bah! Ik ruik heel sterk! Tot t misselijkmakend toe. Wellicht was vandaag ook mijn laatste koffiedag. Smaakte al niet zo lekker meer.. Toch wel veel t zelfde als andere twee zwschappen.. Al heeft t bij de tweede maar kort geduurd Maarrrrrr.. De tekenen zijn prettig voor t idee! Dan weet ik dat t nog steeds goed zit! Dit gaat weer over! Jij ligt dus 1 week voor mij dan? Ik ben nu ruim 5 wk. Verder heb ik vandaag gebeld met mijn verloskundige. (oftewel mijn heldin! Ze deed mijn bevalling waardoor ik veel respect heb gekregen voor haar.. En zei voor mij zegt ze altijd ik heb op 30 nov mijn 1e echo. Dan ben ik 8,5 wk. Na overleg bleek dit toch mijn voorkeur te hebben.. Dan heb ik 2 wk daarna (10,5 wk) mijn 2e echo alvast ingepland. Is een beetje voorbarig misschien, maar geeft me een rustig gevoel. Oke, ben kei moe, maar moet me vanavond nog oppakken want heb een afsptaak! Hoe zou t met Brett gaan? Ze zal zich wel even niet druk maken om forums enzo.. En terecht. Ik duim dat alles goed gaat. Oh en Mootje, ook daar hoop ik dat er meer duidelijkheid is en dat t goed gaat.
Ik zocht nog steeds in het andere topic ,maar zag inmiddels een nieuwe @Wupje en bianc, Ik zie dat jullie zwanger zijn. Van harte gefeliciteerd. ben erg blij voor jullie!!! @sandra, hoe gaat alles met jou? @mootje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een anre aandoening Sterkte er mee.
Tessa wat fijn dat julie meisje lekker weer thuis is. Gaat alles goed met haar? En hoe is het verder met jou? Hier alles goed vandaag weer een echo gehad en alles was goed. Erg fijn dus.
Sandra oh wat heerlijk weer een goede echo !! Helemaal toppie! Tessa ik had je al terug gemaild maar wat heerlijk dat je meisje weer thuis is! Lekker genieten nu Bianca ha ha ook al aardig wat kwaaltjes. Ik ben vannacht om half 2 mijn bed uit gegaan omdat ik wakker werd van de misselijkheid Ben maar wat vla met muesli gaan eten en toen kon ik weer goed slapen Fijn dat jij ook de echo gepland hebt!
hoi meiden! Nou, zit ons niet mee allemaal.. is toch wat. brett: hopelijk ben je snel hersteld maar zo te horen zal het nog wel even duren.. gefeliciteerd met jullie dochter! eindelijk he mag je haar in je handen houden.. wat bijzonder... hier mogen we hopelijk vrijdag weer naar huis! kan eindelijk genieten begin met hele gezin! mannetje hier doet het heel goed. gaat nu van de minimix (voeding) die direct in de bloedbaan gaat.. gestopt! en de zonde is uit zijn neus. en hij heeft geen pijn.. het ziet er allemaal kleurig uit! over driemnaanden weer een operatie... dan wordt er een anus gaatje gemaakt. dan weer drie maanden verder wordt stoma weer gesloten.. nou we hebben nog wel even te gaan.. maar hij is er nog! en ik ben echt trots op me ventje! sandra: mooi goed nieuws! hopelijk blijft het ook zo gaan! maar klinkt stuk hopvoller! op naar de 24 weken.! we hadden het forum wel andere naam kunnen geven hihi blijven beetje hangen liefs monique