Goedenavond. @sandra! Wauw dat is weer goed nieuws. Had niet anders verwacht, maar bevestiging geeft rust! Geniet ervan! @Mootje, och, das fijn. Ja geniet maar lekker, met jullie mannetje komt t wel goed hoor. Zo te horen nu al een dapper ventje. Een goed herstel voor jullie beide. @wupke, oei, middn in de nacht, das vervelend. Hoor vriendinnen wel eens met dit soort indianenverhalen en moet dan meestsl wel lachen. Dit kunnen ze zelf pas na die 14 weken.. Gelukkig hwb ik g niet erg, meestal met vlagen. Gistermiddag toen ik boj de Appie stond! Voelde me zo misselijk en raar. (heb ik ook nog 3x de foutieve pincode ingetoetst! Muts die ik ben!) kreeg een black out! En verder ben ik toch wel meer moe nu! Plus die rare smaak. Maarrr ik klaag niet hoor @nieuwe naam forum?? Als dat zou kunnen.. Iets in de trant van: ..een tweede kinderwens..
@bianca en wupje, fijn dat jullie je zo zwanger voelen al kan de misselijkheid wel heel irritant zijn vooral midden in de nacht. Een andere naam voor het forum zou wel beter zijn maar denk niet dat dat kan. Vind het wel erg fijn met jullie allemaal te schrijven heb toch het idee dat ik jullie ken en het is een fijn en betrokken groep mensen. Brett hoe is het met jou? @ mootje, fijn hoor dat jullie zo' n stoer mannetje hebben die het ondanks alles zo goed doet.
Goedemorgen, ja, misselijlheid is zeker heel vervelend! Ik doelde meer op dat eten midden in de nacht want vaak als er weer even iets in de maag zit dan ging t weer. Wat hormonen met een lijf kunnen doen he!
Ik at altijd een cracker voor het naar bed gaan dan kreeg ik minder last van de misselijkheid in de nacht. Misschien dat dat een idee is.
Ik heb idd gisteravond voor het slapen gaan een boterham gegeten (mann wat heb ik de laatste tijd een honger ) en vannacht gelukkig niet wakker geworden van misselijkheid. Vanochtend wel weer moeten overgeven, echt als het nu niet goed zit dan weet ik het ook niet meer ...... Nog 6 dagen en dan de echo!!!! Ik heb ondertussen van heel veel meiden begrepen dat er bij 7 weken al zeker een kloppend hartje te zien moet zijn als alles goed zit dus ik laat de afspraak wel staan.
Jahoor wupje bij 7 weken is er een kloppend hartje te zien dat weet ik heel zeker. Het is zelfs al eerder te zien maar bij zeven weken wel duidelijk iig met een inwendige echo. Spannend hoor de eerste echo. Als je de symptomen moet geloven zit het wel goed zo te horen.
@ brett: gefeliciteerd! @ tessa: jij ook en fijn dat je kindje weer thuis is! @ sandra: fijn, weer een goed echo! @ mootje: lange weg, maar jullie gaan nu de goede kant op... sterkte en probeer ook van je ventje te genieten!
Marywoods jij bent nog laat wakker! Net laatste voeding gehad Ik ga nu ook gauw slapen, ben al veel te lang op. Welterusten!
Halloo, Nou de misselijkheid is ook hier toegeslagen! Gister maar vandaag nog een tikkeltje erger. Hoef niet te braken, maar heb wel braakneigingen.. bah! Dit had ik niet bij Maartje, en de vorig zwschap ook niet.. ben nu aan het werk maar heb geregeld dat manlief onze dochter ophaald en kookt. Kan ik dadelijk even rustig aan doen. Probleem is dat ik veel honger heb, maar als ik wat eet, wordt ik daar weer misselijk van.. Maarrrr, dit wilde ik zo graag, dus zal ik dur van lusten! )
Even tussen de voedingen door; Hier gaat alles goed hoor, na een heftige start doet ons meisje het echt heel erg goed. Even in grote lijnen het verhaal; Ik ben thuis bevallen van Noëlle, Zaterdag begonnen zo tegen 11.30 de weeen, om 16 uur is de vk voor het eerst geweest 4 cm ontsluiting. Dat gaat lekker dacht ik want het was goed te doen. Om 18 uur kwam de vk terug nog steeds 4 cm en heeft toen besloten de vliezen te breken en weer even weg te gaan en alvast een kv te sturen om mij te begeleiden. die arriveerde om 18.30. Om 19.30 heeft ze toch maar de vk terug laten komen omdat de weeen om de minuut bleven komen en ik wat druk gevoel had om 19.45 was ze hier en ja hoor 8 cm maar Noëlle lag nog niet goed dus moest lopen of staand even de laatste weeen opvangen zodat ze wat zou zakken. Om 21.00 had ik persdrang en volledige ontsluiting en mocht beginnen met persen. Hier na werd al snel het hoofdje geboren maar daarna ging het heel erg mis omdat de rest van het lijfje niet volgde, ze zat met haar schouders vast in het geboortekanaal. Ik werd op handen en knieën gegooid en ze hebben haar na veel getrek gelukkig los gekregen en is ze om 21.10 geboren. Maar ze was helemaal blauw, slap en haalde geen adem. 112 werd gebeld maar gelukkig ook weer gelijk afgebeld omdat Noëlle al binnen 1 minuut ademde en bijkleurde. Door het getrek aan Noëlle is haar rechterarm beschadigd en gebruikt ze deze niet. Hoe dat af gaat lopen moeten we even afwachten, as Dinsdag hebben we de eerste afspraak bij de kinderarts die gaat het dan beoordelen. Maar ons meisje doet het verder super, de borstvoeding loopt als een tiet en ze is een erg tevreden kidnje. En Britt doet het super als GROTE zus.
Jeetje wat heftig brett, fijn dat je meisje het wel heel goed doet en leuk dat Britt zo'n grote zus is. Wanneer kunnen ze zien hoe erg haar armpje beschadigd is? Goh wat zullen jullie in spanning hebben gezeten. Nu lekker gaan genieten van je meisjes!
@brett.. So dat is nogal wat.. Gelukkig dat t goed gaat nu. Hopelijk is t niks blijvends. Geniet lekker sanen, top dat de borstvoeding zo lekker loopt! @wupke, Hoe gaat t nu met je? Heb je dit elke dag hetzelfde? Ik had dit bij mijn eerste zwschap met vlagen. Verder gaat t hier weer iets beter. Ben wel thuis gebleven, we zouden vandaag de 11de vd 11de vieren. Heb ik toch altijd zon moeite mee, zo vroeg.. Dus ik lig met een dekentje op de bank. Theetje erbij en gtst kijke, helemaal niet zon straf! Lekjer vroeg onder de wol ook!
@ wup: ja wachten tot een uur of 23u30/00u00 en dan maak ik haar vaak wakker voor de late avondvoeding @ bianc: sterkte met je misselijkheid,.. t is voor een goed doel! @ brett: heftig bevallingsverhaal hoor! Hoop dat t goed komt met Noelle dr armpje!
Brett oef dat is idd een erg heftig verhaal! Hopelijk trekt het bij met haar armpje en kan ze die straks gewoon weer goed gebruiken. Zo blijkt toch maar weer dat het spannendste deel van de zwangerschap toch ook op het einde zit. Geniet nu maar lekker van je kleine meid en fijn dat Britt ook zo trots en tevreden is ! Bianca gisteren had ik wonder boven wonder een dag dat ik geen enkel kwaaltje spotte, dus ik was weer gelijk bang dat het mis zou zijn gegaan. Maar 'gelukkig' vanochtend wel weer misselijk en ontzettend pijnlijke boobs dus het zal nog wel goed zitten. Maar het blijft zenuwslopend Ha ha wij waren eerst ook van plan naar Maastricht af te reizen gisteren, ben blij dat ik het niet gedaan heb. Sowieso vanwege het weer Hoe gaat het bij jou met de misselijkheid?
Jemig wat een heftig verhaal. Wat zal dat schrikken zijn geweest.. Wat fijn dat je een tevreden meisje hebt , en een geweldige grote zus meteen al. Geniet er lekker van.
@wupje, wanneer had jij je eerste echo dat is toch al bijna? @jodi, hoe gaat het met jou is je lichaam al weer op orde? @kien met jou ook alles goed?
We hebben een heerlijk weekendje Center Parcs gehad vorige week. Had alleen dat weekend weer ietsje bloed bloed verlies volgens mij kwam dat omdat ik donderdag controle had bij de gyn. door de inwendige echo ofzo. Er zat toen nog wat bloed in de baarmoeder. Maar sinds een week is het bruine echt weg. Nu afwachten wanneer ik ongi word. Hopelijk is dat gauw en kunnen we weer flink aan de klus.
HELP!!! Wil iemand mijn misselijkheid overnemen??? Pff ik wist even niet meer wat het was maar nu is het weer helemaal terug. Ik kan 's nachts niet slapen van de misselijkheid en honger, ga ik wat eten wordt de misselijkheid weer erger Vanochtend 2x moeten overgeven en ik kan nog maar weinig eten. Hoop echt dat het niet te lang duurt want met een peuter erbij is dit vrij lastig. Maar ....... morgen de echo! Dan weet ik in elk geval of ik het voor een goed doel doe Jodi oh fijn dat jullie zo'n geslaagd weekend gehad hebben! Dat had je ook wel verdiend na alles! Hopelijk gauw ongi en dan lekker klussen Bianca hoe gaat het met jou?