Hallo... @wupke, let's shake hands!!! Ik ben nog bijna te misselijk om op dit forum te type! Pfffheftig ja. In se ochtend t meest en val ik soms bijna flauw.. Lig nu in bed heb net een crackertje weggewerkt... Bah. Nu even rustig laten zakken en dan opstaan! Gisteravond lag ik om 21 uur in bed. Weer misselijk en erg moe! Nee, valt niet mee, zeker als alle dagelijkse dingen gewoon door moeten draaien. Vandaag over 2 wk heb ik de echo!! Jij veel succes vandaag. Zit zeker goed! @jodi. Leuk dat je wknd fijn was. Op naar je ongi en een normaal ritme! @sandra.. Jij was toch ook zo misselijk... Duurde t lang? En hoe ben jij t doirgekomen??
@wupje, succes met de echo vandaag, blijft toch altijd een spannend moment. @bianca, bij mij ging de misselijkheid meestal even weg als ik wat at, het heeft tot week 12 heftig aangehouden en daarna alleen nog licht in de ochtend. Ik weet dat er pilletjes voor zijn als het te heftig is om normaal te functioneren dat hebben meiden gekregen die ik van een ander forum ken. zouden jullie kunnen navragen bij de dokter of gynaecoloog. Jodi fijn dat het bloedverlies weg is nu hopelijk snel een normaal ritme en weer verder kunnen gaan.
Dames ik heb een mooi kloppend hartje op de echo gezien ! Over 2 weken maken ze nog een keer een echo om de definitieve termijn vast te stellen maar waarschijnlijk idd 7 weken. Dus nog even 2 spannende weken en dan mag ik toch wel wat zekerder zeggen dat het goed zit. Bianca ah knuff voor jou, ook al zo misselijk dus Nou ja we doen het voor een goed doel
Wupje wat fijn!!! Het blijft spannend natuurlijk maar die kleine in je buik doet het dus goed. Mooi nieuws.
Hallo!! @wupke.. Superrrrrr!!! Echt gaaf.. Daar doen we t voor he... Ik heb precies over twee weken de eerste echo. Ik verwacht dat ik dan 8,5 ben. Precies 2 wk later ook weer een. Leef ik echt naartoe. Hoewel ik me vandaag een beetje minder beroerd voelde (gelukkig us niet elke dag zoals gister) vind ik t best zwaar dat voortdurend misselijk zijn. Ik belde gistermorgen dan ook de arts, deze kon me niet helpen, masr bevestigde dat deze misselijkheid een supergoed teken was!!! Dat wist ik al, maar soms is t goed als anderen dit nog eens zeggen tegen je.. Verder.. Hebben/hadden jullie ook zon super vreemde (vieze) smaak in je mond?? Ik heb een overvloed aan speeksel. Echt vies!! En nou zie ik op tv iem met een glas wijn.... Aaaaarch! Haha.. Alles over voor een nieuw klein wondertje! Maar ooit zal ik hem of haar dat wel vertellen. Hihi.
Ik kwam even spieken hoe de echo van Wupje geweest is en lees gelukkig dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!! Hardstikke fijn zeg!! Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn zeg, ik heb dat de eerste weken ook ontzettend gehad. Hier werd het vanaf week 17 beter, maar het is gewoon heel erg vervelend zeker als je er nog eentje hebt rond lopen om voor te zorgen. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf! @Sandra, Hoe gaat het met jou?? Ook alweer bijna op de helft zeg!
Bianca hier gaat het nu wat beter. Heb ontdekt dat ik 's avonds na het avondeten gewoon niet meer mag snoepen, jammer maar ja als ik het wel doe weet ik wat mijn straf is Ik eet nu voor het slapen gaan nog een boterham of wat pudding en 's ochtends idd gelijk een crackertje met wat drinken en dan gaat het wel. Ik ben dan evengoed wel misselijk maar hoef niet over te geven. Vieze smaak in mijn mond heb ik deze keer niet. Had ik bij Kyano wel. Aarrggh ik zou ook een moord doen voor een lekker wijntje Maar ja is voor het goede doel. Sommige zeggen wel eens, 1 wijntje mag toch wel, maar ik heb zoiets ik drink de komende maanden geen druppel alcohol. Wil het risico gewoon niet lopen. Jodi hoop dat het voor jou ook weer snel goedkomt! Bianca en ik zijn eigenlijk allebei toch vrij snel na de miskraam weer in verwachting geraakt. Hopelijk is dat een steun voor jou! Dikke knuff!!
Hier alles goed, voel het kindje elke dag en dat is heel prettig. Voelde het sowieso al heel snel maar nu is het echt heel duidelijk. Maandag de twintig weken echo en dan ben ik alweer op de helft! @bianca vieze smaak heb ik nooit gehad maar heb wel vaker gehoord.
Hey meiden, @sandra, oh bij jouw vliegen de weken ook om zeg! Zo voelt t zeld misschien niet.. Je bent denk ik t meest blij als je bij die 37ste week bent en alles toch veilig is.. In elk geval duim ik voor jullie dat alles dur op en dur aan zit! Geniet er ook van.. Ik heb vandaag op het eerste uurtje na, best een redelijke dag gehad. Geloof toch dat de basis (t crackertje) best helpt.. Meteen als ik me iets beter voel word ik onzeker.. Dat heb ik niet als ik me zo misselijk voel.. Dan zit t wel goed namelijk.. Verder groeit mijn buikje wel al.. Ongelofelijk.. Nog geen cm groot en toch al 2 kg eraan! Oeps!!! Haha.. (de cheeseburger riep me vanmiddag toen ik bij de Mc langs reed!!! Oooh ik zou weer een moord doen.. Hmmm als t maar hartig is! Ga zo maar slapen! Truste..
Nou wij zijn met Noëlle bij de ka geweest en ze heeft Erbse Parese Home: Erbse Parese Vereninging Nederland. Sinds vandaag zijn we met de fysio gestart en 8 dec moeten we weer naar de ka om te kijken of er verbeteringen te zien zijn bij de arm van Noëlle. Het gaat dus nog een hele lange weg van herstel worden voor onze kleine schat, maar er is een hele grote kans op herstel desnoods met een operatie. Dus we gaan de komende 3 maanden maar flink duimen draaien en kaarsjes branden.
Brett ik ga ook volop meeduimen voor jullie lieve kleine meid. Zielig dat zo'n klein mensje al zoveel moet ondergaan. Maar ze komt er vast bovenop! Bianca hier gaat het nu ook een stuk beter als ik maar goed op het gezonde eten let. 's middags iets snoepen kan nog wel maar 's avonds echt niet meer. In de ochtend ben ik altijd wel misseijk maar het is te doen. Zo en nu gauw naar huis weekend vieren !
Brett: ik ga ook voor jullie duimen wat een spannende tijd komt eraan. Hoe gaat het verder met haar? Lekker aan het genieten ondanks de zorgen voor haar arm?
@Wupje, ja is zeker sneu, we hopen dan ook dat een operatie haar bespaard blijft en dat de fysio genoeg is. Maar dat is allemaal nog erg onzeker. @Sandra, Ja we kunnen zeker genieten van haar het is echt een heerlijk kind. Ze is erg tevreden en lijkt gelukkig een pijn aan haar arm te hebben. We hebben wel zoiets van we zien wel wat de toekomst brengt er is nog zo weinig over te zeggen...
Hoi hoi nou ik hoor veel misselijke verhalen. mooi ik kon niet meer functioneren zonder medicijnen, Emesafene zetpillen hebben goed geholpen. heb er nog een hele stel liggen wie wil. brett: vervelend van je mooie meid, hopelijk is het met fysio nog aardig wat aan te helpen. heb je ook al met lotgenooten gesproken! ivm ervaring. want als je weinig voordering ziet hoe eerder opereren dan te lang wachten. wupje: blij dat je echo goed was! spannend voor de volgende echo sandra: nou maandag weer een spannende echo (ik en vele) natuurlijk denken aan je! Hier stomalekkage..pff wat een stank maar hij is net in slaapgevallen op mijn schoot :S niet zo handig... ik vind het verschrikkelijk werkje.. nou ga meneer maar wakker maken xxmootje
wat een goed nieuws Sandra! gefeliciteerd ik hoop dat je nu echt kan gaan genieten!! dat je weer een beetje vertrouwen krijgt mootje
Helemaal super Sandra, wat leuk een meid!! @Mootje, hoe gaat het bij jullie? En hoe gaat het met de rest??
Hallo, even tijdje niet gekeken hier, maar heb niet superveel gemist gelukkig!! @Brett.. Moeilijk, maar wel fijn dat het een naam heeft. Kunnen ze er tenminste gericht wat aan doen. Hopelijk werkt de therapie! (vraag me wel af hoe dat werkt met zo'n kleintje..) sterkt en veel kracht toegewenst! @Sandra, JOEHOE!!! Superfijn! Alles goed. Heerlijk toch! Jullie hebben t hartstikke verdient! En ook nog een meid, bijzonder.. Geniet! @Mootje, hoe gaat t nu?vervelend zo met die stoma. Je raakt er aan gewend maar lijkt me toch niet niks zo? Blijftdit voor altijd zo? @anonymuisje.. Waar ben je? Hopelijk gaat t goed.. @wupke.. Enne? Hoe is t daar? Nog zwak ziek en misselijk? Hier wel.. Hoewel t de laatste drie dagen wat beter vol te houden is. Heb t met vlagen. Mijn borsten groeien wel enorm! GIGANTISCH! (vorige x van B naar E!) dat beloofd wat! Vanaf gister wat meer gepiekerd.. Over een goede week de echo. Vind t nu wel wat spannend worden. Zelfde verloskundige en kamertje als de vorige x, toen we slecht nieuws kregen.. Hopelijk is alles goed en flink in groei en bloei!
@ Bianca: Spannend hoor over een week de echo. Die eerste echo is zo zenuwslopend. Maar de symptomen zijn natuurlijk hartstikke goed, misselijk en grotere borsten. Jeetje van b naar cup e vorige keer misschien ga je er nu wel overheen . Ik was ook zo blij met de goede echo ze was ook enorm beweeglijk dus beter kon eigenlijk niet. Heerlijk hoor, druk zowaar zelfs een beetje te genieten. @ Mootje: hoe is het met de kleine? Lijkt me erg lastig zo'n stoma, al zal je er wel handigheid in krijgen. Doet hij het verder goed? En hoe is het met Joppe? @ Kien, ben zo benieuwd hoe het met jou is, blijf voor je duimen!