Ooooowwww das geweldig! Op welk forum zitte jullie nog meer te kletsen? Sowieso is t hier soms heel rustig.. Trouwens.. Kan ik een x uitslapen omdat Maartje bij oma slaapt lig ik al vanaf zeven uur wakker!! Ben nu maar opgestaan... Fijne kerst allemaal!
Hoi Hoi Nou, was weer een leuke wittekerst! gezellig. weer jammer dat het voorbij is. al was joppe wel erg onrustig. en op kerstavond overgeven voor het eerst was wel zeilig. met zijn handjes voor zijn mond om het tegen de houden.. toen was ik vies.. en toen verdrietig dat hij vies was. ik geef borstvoeding en heb heel erg last van mijn borst.. al 2 weken denk ik nu... was ween witte plek op mijn tepel nu nog een bijgekomen. ik gelezen op internet je moet het warm maken nu dus gedaan. komt na het voeden komt er opeens bloed uit... blijft zeer doen. iemand ervaring mee? Jodi: wat een gedoe dat je nog steeds bloedverlies hebt. ik hoop nu dat het keer afgelopen is... want schiet niet erg op voor je! ja ik zal zeker wel ff bellen. ik vind niet dat je klaag je hebt helemaal gelijk! bianc: jammer dat je zo vroeg op was.. dat als je lekker kon uitslapen.. mootje
Hoi hoi! Hier ook fijne kerstdagen gehad en zelfs niet teveel gegeten. Lukt ook niet echt als je zwanger bent . Jodi wat naar zeg die hele nasleep. Ik hoop dat je er gauw van verlost bent! Ik zie dat je trouwens wel hoopgevende pendels hebt, hopelijk kloppen die! Heel veel succes woensdag! Mootje och arme Joppe. Overgeven is nooit leuk. Ai lijkt op borstontsteking of niet? In elk geval even de ha bellen. Chelleke wow toppie zeg!! Ik hoop dat je gauw langskomt om felicitaties in ontvangst te nemen Sandra hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van de bewegingen in je buik? Ik heb trouwens soms al het idee dat ik ukkie voel. Veel kriebeltjes dan en heel soms een plopje. Kunnen ook darmen zijn maar het voelt gezelliger als ik gewoon denk dat het van beebje is .
Ik kom net weer bij de gync. vandaan. Ze hebben weer een echo gemaakt maar er zit dus nog iets maar wat weten ze niet. Het kan een bloedstolsel of nog weefsel zijn. Ik moet over 2 weken weken weer komen en ze hopen dan dat ik ongesteld ben geweest en dat het weg is. Ook hebben ze mijn hcg geprikt kijken of ik nog zwangerschapshormonen heb. dus afwachten maar weer maar ben er onderhand echt zo moe van!
@Jodi, Wat ontzettend balen zeg dat je nog steeds niet "schoon" bent en vindt dat ze je wel erg lang laten lopen. Of ze hopen natuurlijk dat het zelf weg gaat. @ Mootje, geen idee, heb je al bij de ha geïnformeerd? En hoe gaat het met alle zwangere dames?? Wupje en Bianc is het spugen al minder?? En Sandra gaat met jou ook alles goed. Hier gaat alles lekker hoor, zal wel blij zijn als het weekend voorbij is. Weer lekker het normale ritme. Wat doen jullie op oudjaar?? Hier komen mijn zus en zwager met de kleine gourmetten en kaarten.
Hoi Hoi Brett: hoe is het met je meisje? hoe doet ze het... gaat nog steeds voor uit of blijft het zelfde? Ha: ik ben afgelopen dinsdag naar de dokter geweest.. kon er weinig van maken.. gilde van de pijn smorgens.. na het aanleggen ging het alwat beter... dus ja... zei overgevoelige tepels of zo iets.. maarja met een zalfje (vasaline) en van die tepelhoedjes naar huis gestuud.. maar met tepelhoedjes drinken dat werkt niet... en de zalf ook niet. nou vannacht was een hel... deed nog meer zeer dan bevallen... (of ben ik het nu vergeten) maar pff auuu de paracetamol hielp niet eens. steken enz... ben maar opgegeven moment gaan afkolven.. kijken of dat verlihting gaf.. nou dat deed het.. maar ja.. een half uurtje.. pff kon ik me bed weer uit om weer te kolven... was niet te doen. alleen het aanleggen van martijn is zo pijnlijk.. maarja je moet er wat voor over hebben maar zit toch erg aan te denken om te stoppen... maar dat kan nu niet want dan krijg je weer allemaal problemen. monique
@mootje, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt, is het geen borstontsteking? Ik ben na 3 weken gestopt met de bv, Noëlle leek pijn te hebben met drinken als ze op de verkeerde arm lag dus dronk ze helemaal niet goed aan die borst. Met Noëlle gaat het gelukkig nog steeds erg goed, ze kan haar arm vanuit de schouder al vrij hoog optillen en dat is goed, ook beweegt ze zelf haar vingers maar verder doet ze nog eigenlijk niets. Dus we wachten maar af, 15 februari hoeven we pas weer terug dus er kan nog veel gebeuren in die weken.
Jee Mootje dat klinkt echt niet goed Ik zou me toch niet laten afschepen hoor want je kan echt behoorlijk ziek worden van een borstontsteking. Anders gewoon terug naar de ha. Dikke knuff! Brett oh klinkt goed dus zoals het nu gaat met Noëlle! Met mij gaat het lekker. Misselijkheid is voorbij alleen de moeheid nog niet maar ja 's avonds gewoon lekker op de bank en dan geniet ik van de rust
Oh ja morgenavond gaan we bij vrienden eten en daarna gezellig samen spelletjes doen of zo. Kyano doen we daar in bed en maken hem dan rond 2 uur wakker om weer naar huis te gaan. De afgelopen jaren sliep hij steeds door het vuurwerk heen dus ik verwacht nu ook.
Hallooo... @jodi, wat balen voor je zo. Duurt wel lang zo.. Ik kan me je irritatie erg goed voorstellen! Bij mij liep t ook wat anders.. Hoewel ik toch twee weken niet gevloeid heb en daardoor aannam dat t mijn eerste ongi was. Deze duurde toen weer 10 dagen wat me weer heel onzeker maakte. Weet je.. De meeste vrouwenlichamen moeten toch langer herstellen. (de artsen kunnen beter zeggen: 2 maanden minimaal herstellen ipv: binnen 4 mnd tellen de meeste vrouwen weer aan.) Hopelijk is t bij jou niet iets in de trant van een vleesboompje of littekenweefsels, maar gewoon een lang herstel! Sterkte meid. @Mootje, klote van die borst van je... Ik zou zeggen borstontsteking! Als t zon pijn doet zoals je schrijft.... Actie ondernemen. @Brett, Over het armpje van Joelle, klinkt al erg goed! Moet je kijken hoe snel! Vind ik dan he... Ik heb er een goed gevoel over! @wupke. Fijn dat je je beter voelt. Nog eventjes moe dan.. Als je twee uur maar haalt vannacht! Ik heb hetzelfde als onze Wup! Ook minder misselijk maar nog wel moe.. Net twee uur geslapen.... Voor vanavond! Hopelijk haal ik nu 12 uur met gemak! Zitten ook bij vrienden, maar dan tegenover ons! Dus de babyfoon mag weer eens aan! Wij hebben 5 jan nog een echo. Ik vind t opnieuw kei spannend. Echt... Ben nu bijna 13 wk.. Daar waar de vorige zwschap geconstateerd werd dat t hartje niet meer klopte. Als deze goed is hoop/denk ik iets meer te kunnen genieten.... Iedereen een goede jaarwisseling!
Meiden allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!!!!! Wij hebben het gezellig gehad maar ben wel een beetje brak nu. Heb het tot bijna 2 uur volgehouden en Kyano riep om 7.45 uur en wilde toen nog even slapen dus tot half 9 in bed gelegen. Bianca ik kan er ook nog steeds niet met volle 100% van genieten. Nu moet ik bijv maandag naar de vk en regelmatig schiet de gedachte door mijn hoofd 'wat als het hartje nu niet meer klopt' De angst zit gewoon heel diep en gaat er denk ik niet meer uit. Maar we moeten er wel gewoon vanuit gaan dat ons beebje gewoon helemaal gezond in juli ter wereld komt!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! @ Jodi: wat ontzettend balen dat er toch nog een stukje weefsel of wat dan ook achter is gebleven en vervelend ook dat ze er niks aan (kunnen) doen. Ik hoop voor je dat je snel een normale menstruatie krijgt en gewoon daarna eindelijk weer verder kunt. @ Wupje en Bianca: kan me heel goed voorstellen dat jullie het spannend vinden ik denk dat het toch gewoon spannend blijft tot de kleine geboren is ook al zul je er meer en meer van geniten zodra de weken verder gaan en jullie de kleine echt goed zullen gaan voelen. Hier gaat alles goed, de kleine meid beweegt volop, maar ook hier blijft het hartstikke spannend en blijf ik uitkijken naar april de maand waarin ze geboren mag gaan worden. Nog 2 weekjes en dan ben ik weer voorbij de mijlpaal van 28 weken dat is ook wel erg prettig. Ik blijf het gevoel houden dat het gewoon allemaal goed blijft gaan maar wat ik al zei het blijft spannend allemaal.
Hallo! Even een ego berichtje.. Vanmorgen de prenatale screening gehad. Wilden we eerst niet maar door de twijfel van de vk bij de vorige echo over vocht in t nekje of baarmoederslijmvlies toch besloten van wel. Nou hij was super! Zag er allemaal kei goed uit. Uiteraard even uitslag afwachten maar ik ben nu al een groot stuk van mijn onzekerheid kwijt! Voelt echt beter nu. Ben nu 13wk2dg. 20 wk echo op 22 feb! Vlak voor de carnaval! Ben ik al wat minder moe en de misselijkheid is ook voor een groot deel weg! Genieten dus nu!
Hallo allemaal Hoi Bianc: wat een mooi ego berichtje!! lekker zo door gaan wat een gerustelling he. Sandra: Blij te horen dat het allemaal zo goed gaat! zo door gaan. op naar de 40 weken! Hier nog steeds last van mijn borst niet meer zo heftig... maarja lekker is anders... moet eigenlijk bellen.. vind het maar gezeur. nou mannetje is goed gegroeid! 5.5 kilo en 57 cm nou lekker stevig mannetje. vandaag de eerste prikjes... gaat goed! mootje
@Bianca, Fijn dat de echo helemaal goed was!! En fijn dat je je goed voelt! @Mootje, Toch even bellen hoor, volgens mij hoor je bij bv geen pijn te hebben. Dan is Martijn zeker goed gegroeit, hoe gaat het verder met Martijn en met Joppe natuurlijk! Hier gaat alles nog steeds lekker, morgen met Noëlle naar het cb die krijgt ook haar eerste prikken, ben ook erg benieuwd wat ze weegt nu ben haar tussendoor niet extra gaan wegen.
Heeeej meiden, ik was jullie helemaal uit het oog verloren Lieve Inge heeft me er even opgewezen Wij zijn inderdaad zwanger We hadden net de onderzoeken er weer op zitten en hadden de afspraak staan voor de uitslagen. Maar die waren dus goed, haha. Hadden gisteren de 1e echo. We hebben een mooi knipperlichtje gezien Ipv 7 weken en 3 dagen was ik 8 weken en 1 dag zwanger. Bekijk bijlage 119176 Ik overleef de dagen een beetje want ben steeds ontzettend misselijk en heel erg moe. -xxx-
Chelleke geweldig meid!!! Ik ben zo blij voor je! Van harte gefeliciteerd! Bianca oh heerlijk voor jou dus ook lekker genieten! Beebs met eerste prikje succes!! Oei ik moet er vandoor, heb overleg