Wie gaat er nog meer voor een 2e kindje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kien, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel Wupje :)

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wel toevallig bij allebei de zwangerschappen in ronde 21.
    Hoe gaat het verder met je? Hersteld van de operatie?
    Balen van de misselijkheid en moeheid, ik heb het ook erg gehad en nu af en toe nog steeds.

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik ben aardig hersteld van de operaties. Tis nog niet 100% maar het vastgroeien is gelukt :)

Na het ontslag in een flinke depressie gekomen en daar vecht ik nog steeds tegen. Ik kreeg er 3 x 50 mg oxazepam voor, dat is best hoog. Ik zat nu op 3 x 10 mg en ging best goed,
    maar ben na de positieve test weer een stuk terug gegleden :) en zit nu op 2 x 20 mg en 1 x 10 mg

Maar de dagen zijn tot nu toe echt een ramp. Ben zo ontzettend misselijk en ik eet bijna niet omdat ik het echt niet weg krijg :)
    Ik moet nu de dagen echt overleven.
    Zal blij zijn als ik me weer beter ga voelen zodat ik weer wat mens word en dat mijn eetlust ook weer terugkomt. Vind het vooral voor Damian belangrijk.

4. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    @Chelleke! Supernieuws! Fijn toch? Sja, dat misselijk zijn, is klote, maar het gaat over!! Bij mij rond de 11de week al minder en nu 13,5 wk bijna weg. Wel nog beetje moe..

Hey weet iemand vanaf welke week je ' leven' kan voelen in de buik?? Voel nog niks, behalve wat plopjes of zoiets.. en mijn darmen!!!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca uhhh die plopjes zijn waarschijnlijk je beebje :)
    Ik heb nu ook wel eens momenten dat ik de kleine voel. Eerst kriebeltjes en vervolgens een plopje. Maar het komt nog niet zo vaak voor. Ik wacht er ook met spanning op dat ik zeker kan zeggen dit is ukkie :D

Chelleke jee dat is echt heftig :( Hoop voor je dat het gauw beter gaat en ik begrijp echt hoe jij je moet voelen. Knuff!!!!

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Komt wel weer goed met me :)
    Al lijkt dat nu een eeuwigheid te duren, haha
    Ik voelde Damian met een week of 15 a 16 geloof ik. De eerste voel je altijd wat later als de 2e omdat je weet wat je moet voelen. Maar ze zeggen inderdaad dat die plopjes toch wel meestal je kindje is.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je doet het super Chelleke! Het is je echt gegund.

Hadden wij hier eigenlijk al verteld dat we elkaar eindelijk ontmoet hebben? Haha.. woon je 500 meter van elkaar vandaan, heb je elkaar nog nooit gezien :p
    Maar we hebben elkaar bij een vies oud mannetje thuis ontmoet.

De Sint dus :D

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Whahahaha Inge :D

En dank je wel meis -x-

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hey hey

Chelleke: ben zo blij voor je dat je nu eindelijk zwanger bent!
    dat het nu na zo lang wachten voor je mag zijn! is een lange weg geweest.
    jammer dat je niet helemaal goed voelt nou het komt wel weer.

xxxx knuffel

mootje

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel meis -xxx-

11. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke; Van Harte Gefeliciteerd!!

Bianca; IK denk ook wel dat het je ukkie is,ik had dat ook al vrij snel maar bij week 17 pas echt dagelijks!

Wupje; Wat fijn dat je af en toe al je beebje voelt! Hoe gaat het verder?

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mootje hoe gaat het nu met jou?

Brett het gaat best goed, vandaag en gisteren volgens mij behoorlijke groeipijnen. Meer zo'n zeurderig ongi gevoel maar ik beschouw het maar als een goed teken ;)

Chelleke en Inge wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen :)!

13. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Goedenavond meiden,

@mootje, hoe is het met je? Zijn je borstjes weer tot rust gekomen? Hoop t voor je.

@chelleke, hoop voor je dat je je beter gaat voelen, wellicht als de misselijkheid verdwijnt en t lentezonnetje wat meer gaat schijnen. Een goede bekende van mij is 34 wk zwanger en krijgt 5 dg hulp en is alleen in het wknd bij haar 5 jarige zoontje en man. Ze heeft in haar verleden veel meegemaakt en dat komt er erg genoeg nu allemaal uit! Heel moeilijk en dubbel, zeker nu ze zwanger is en zelfs bijna mama wordt van haar tweede kindje.

Zelf heb ik niks te klagen. Alleen dat ik niet van die onzekerheid afkom die de miskraam ruim een half jaar geleden veroorzaakte. Na een supergoede echo afgelopen woensdag dacht ik... Wauw, ik voel me zeker en nu geloof ik wel dat t goed gaat! Van t weekend kreeg ik buikpijn, echt onderin, beetje steken en zeurend gevoel. Vanmorgen VK gebeld en kon om half twee terecht. Niks loos. Hoorde hartjd af en toe. Waarschijnlijk door t vele bewegen.. Ook plasje ingeleverd bij HA. Waarschijnlijk beginnende blaasontst. Morgen dd uitslag. Pffffff, was ik ef opgelucht...

Ik erger me aan mezelf dat ik zo heen en weer geslingerd word.. Kan t niet helpen. Hoop dat t minder wordt... Komt goed!

Sorry, moest ik ef kwijt..
    Truste, nu hoef ik ef niet te piekeren... ;)

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dikke knuffel voor jou, is ook niet niks!

Wat heftig van die bekende :(

Achjoh ik kom er ook wel weer ;)

15. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Afgelopen zondag ben ik een grote ronde prop verloren (zeg maar geen knikker maar de grote van een bonk) En het was helemaal hard. En sinds maandag bloed ik niet meer.
    Vanochtend moest ik weer voor naar het ziekenhuis voor controle en wat de afgelopen keer op de echo te zien was was nu weg. De gync. zag nog wel iets zitten maar dat was zo minimaal dat kwam er vanzelf uit.
    Wel met haar afgesproken als ik weer zo onregelmatig ongesteld word als voorheen dan mag ik direct bellen dan gaan ze mijn baarmoeder van binnen bekijken.
    En we mochten direct weer proberen zwanger te worden....ben helemaal blij!!!!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jodi oh meis wat een fijn nieuws! Maar gek toch hoelang zoiets toch in je lichaam blijft zitten.
    Ik ga heel hard voor je duimen dat je nu snel in verwachting raakt! Hele dikke knuff en veel succes!

Bianca jee zo herkenbaar wat jij schrijft! Ik had het er vanochtend nog met de september 2008 mama’s over. Ik heb nu al 4 goede echo’s gehad en elke keer als ik afgelopen periode een keer onzeker was, kon ik me geruststellen met het feit dat ik binnenkort toch weer een echo zou hebben. Nu is die geruststelling er even niet meer aangezien ik ‘pas’ 9 februari de 20-weken echo heb. Soms slaat dan ook de paniek weer toe, wat als het nu toch nog misgaat? Ik wil die gevoelens ook negeren en op het moment dat ik dan even een klein plopje voel of misselijk ben, denk ik zie je wel ukkie is er gewoon. Maar als ik dan een dag niks voel (wat gewoon heel normaal is bij deze termijn) ben ik weer bang.
    Pff het blijft gewoon nog even zenuwslopend voor ons.
    Ook dikke knuff voor jou en we gaan zeker weten een mooi beebje op de wereld zetten over een maandje of 6 :)!!

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jodi fijn dat jullie weer gelijk mogen beginnen.

Allemaal dikke knuffel

18. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Jodi wat fijn dat het nu eindelijk schoon genoeg is daarbinnen. En wat fijn dat jullie eindelijk weer kunnen proberen om zwanger te worden. Ik hoop dat het snel raak is.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoe gaat het met jou Sandra?
    Al redelijk klaar voor de komst van de kleine meid? Wat is eigenlijk jouw uitgerekende datum?

Ik voelde net 2 kleine schopjes!!!!! Zo lief :)
    Dit was echt duidelijk ukje, mama is weer blij.

20. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca, Fijn dat alles goed gaat en het lijkt me logisch dat je snel aan de bel trekt als je denkt dat er wat mis is!!

@Jodi, Hopelijk ben je nu snel van het vloeien af en kunnen jullie aan de volgende ronde beginnen!

@Wupje, Gelukkig voel je je beebje al wat vaker, hopelijk als je je kleintje straks echt goed iedere dag voelt kan je dat nog meer gerust stellen.

@Sandra, Jeetje 27 weken alweer :$ Hoe voel je je?

Deel Deze Pagina