Ha ha hier is ook alles rustig Gisteren even met Kyano naar de vk geweest en alles was goed. Aanstaande woensdag de 20-weken echo dat vind ik wel spannend. Verder moeten we hard aan de slag met de kamertjes maar het lukt nog niet zo Als het goed is gaan we zaterdag voor een nieuwe kamer voor Kyano kijken. Mootje ai balen zeg dat je de griep hebt . Beterschap meid! Sandra oh gelukkig dat alles er toch goed uitzag! Chelleke is de misselijkheid wel al wat minder?
Ik mag vandaag niet klagen wbt de misselijkheid. Het gaat wel. De vermoeidheid is nog echt heel erg en dat is soms best -piep- met de kleine Maarja komt goed
Hier heel even ego berichtje! Hier loopt het ook allemaal niet erg lekker, heb sinds de geboorte van Noëlle last van galkolieken, dus naar de ha, echo laten maken en ja hoor een heel kluitje met galstenen. A.s. Vrijdag naar de chirurg en dan op de wachtlijst voor een operatie waarbij de galblaas verwijdert zal worden. Verder ook met Noëlle weer ziekenhuis maandje, volgende week naar het regio ziekenhuis hier voor controle. Die week daarop weer naar Leiden. Ze beweegt nog steeds de biceps spieren nu dus het ziet er meer en meer naar uit dat een operatie nodig is Dat houd aan dat ze op korte termijn een ct scan zal krijgen om de schade te bekijken, dat is ook een dagopname met narcose en daar zie ik ontzettend tegen op. Laat staan als ze straks een operatie van 8 uur moet ondergaan. Britt gaat sinds vorige week naar de peuterspeelzaal en toen ik haar vandaag op ging halen hoorde ik dat Britt gemeen is naar andere kindjes en bij een meisje had ze het gezichtje open gekrabt ik kon wel huilen zo ontzettend erg vond ik dat zeg. Dat ze een pittige dame was dat wist ik wel, maar als ze de leidster zegt dat ze het eigenlijk nooit zo erg meemaken schrik ik daar toch wel behoorlijk van en ben ik gelijk bang dat er iets mis is met haar. Dus dat maalt ook al de hele middag door mijn hoofd. Pffff Donderdag toch nog maar eens een gesprek met haar aangaan over hoe ze het nou allemaal precies bedoelt want merk dat het toch wel behoorlijk indruk op me heeft gemaakt zeg. Sorry voor het ego bericht maar moet het echt even kwijt.
Hallo! @Sandra, super dat je kindje goed groeit! Fijn. @Mootje, beterschap! Vervelend, mama's hebben geen tijd voor ziek te zijn he @Brett, pfff, das ef vanalles om je druk over te maken. Toen ik 20 was (zo'n 14 jaar terug,zucht) had ik ook galsteen met flinke koliekaanvallen. Ze hebben mijn gal ook verwijderd, maar die operatie stelt niks voor. Je herstelt supersnel! Geen pijn enzo. Die koliekaanvallen waren veel erger!! Betreft Noelle.. Toch spannend allemaal hey. Lijkt me alleen al doodeng dat je kindje onder narcose moet, laat staan de rest.. Maar ze is dan in goede handen.. En van Britt. Maartje heeft dit ook een fase gehad dat ze wat gemeen was. Wellicht is het voor je dochter even de enige manier om zich te weren. Soms zijn andere kindjes gewoon slim en gehaaid of ook zelfs gemeen tegen haar.. En dan slaat zij toe. Nagoed, even in de gaten houden.. Als ze er misschien wat gewend is, gaat t misschien beter. Maartje gaat begin april naar de peuterklas en is ook een pittige tante! Ben benieuwd!! @wupke, ooow spannend! Ik mag dan nog 2 weekjes langer wachten! Nou ik wil zo onderhand de baby wel gaan voelen. Ben dit wknd 18 wk en voel bijna niks. Soms voel ik iets maar dat weet ik dan niet zeker.. Darmen of baby? Mijn moederkoek zit aan de voorzijde EN voor de 'uitgang'. Das lekker.. Hopelijk groeit dat laatste goed, anders moet ik een keizersnede. Verder gaat hier alles goed. Oh merk wel wat meer dat ik last heb van mijn onderstel.. Bekken vrees ik. Moet nu al af en toe een tandje terug!! Komt goed.. Nu is het drukker he san?
Brett jeetje het loopt dus even niet lekker bij jullie . Voor jou in elk geval heel veel succes met de operatie aan de galblaas en hopelijk valt het voor jullie kleine meid ook mee. Kyano heeft destijds een operatie gehad ivm buisjes plaatsen. Nu is dat natuurlijk een stuk minder ingrijpend als zon lange operatie maar hij heeft er weinig last van gehad. Alleen het nuchter blijven voor de narcose was voor Kyano erg moeilijk, leg dat zon kleintje maar eens uit. En wat betreft het agressieve gedrag; tjsa ik hoop dat het een periode is en dat je een manier vind om haar uit te leggen dat het niet kan. Kyano heeft heel erg dat hij met alles wil gooien en dat krijg ik er ook moeilijk uit. Dikke knuff en heel veel succes met alles! Bianc bij mij is het ook echt pas sinds een paar dagen dat ik de kleine wat actiever voel. Vandaag is het weer heel rustig in mijn buik maar gisteren was ze wel lekker actief. Maar ik herken je frustratie hoor, zeker als het een keer mis is gegaan wil je het liefst elke dag zekerheid.
@ Brett: Wat vervelend dat je galblaas verwijderd moet worden hopelijk is het een snelle operatie waar je niet veel last van zult hebben. Kan me heel goed voorstellen dat je opziet tegen de dagopname voor Noelle en zeker als er ook nog een operatie moet gaan volgen van 8 uur. Wat apart dat Britt ze gemeen lijkt te zijn op de peuterspeelzaal, hopelijk krijg je vandaag iets meer duidelijkheid over wat er nou precies aan de hand is. Misschien vindt ze het gewoon zo spannend allemaal dat ze niet zo goed weet wat ze moet doen en hoe ze voor zichzelf moet opkomen ofzo. Nathan was ook naar de peuterspeelzaal maar die was er nog helemaal niet op zijn gemak en juist heel erg rustig en stil dus ik heb hem er maar weer afgehaald. Hij gaat nu gewoon over een tijdje weer ik denk als hij net drie is want voor die tijd is de baby er natuurlijk net en dan raden ze het af dus dan maar gewoon in september. @ Chelleke, vervelend dat je zo verschrikkelijk moe bent, hopelijk wordt dat snel een beetje minder, zeker met nog zo'n peuter die thuis rondhuppelt is het extra zwaar. @ Bianca: Jammer dat je je kindje nog niet goed voelt, zou fijn zijn als die placenta gewoon snel naar boven verhuist helemaal voor de bevalling maar ook voor jou gemoedsrust. Het is toch altijd een bevestiging als je je kleintje gewoon goed voelt trappelen.
@Bianca, Bij Britt zat de placenta ook voor en toen voelde ik pas bij 22 weken voor het eerst iets! Bij Noëlle zat ie voor en toen vanaf week 17 al iedere dag, dus het kan zijn dat het wat langer duurt! @Wupje, Operatie is operatie hoor, het is nooit leuk als je kindje onder narcose moet en je het "uit handen" moet geven! Ik las dat jullie een meisje erbij krijgen wat ontzettend leuk! @Sandra, Hoe gaat het met je?? Nou hier is het vandaag goed gegaan met Britt op de psz!! Ze heeft niet een keer een kindje pijn gedaan, kon wel huilen van blijdschap hahaha. Ze was mee geweest naar de bieb met haar klasje en ze had ontzettend goed mee gedaan! Nou ben helemaal opgelucht (en de juf ook geloof ik hihi)! Morgen al om 8.45 in het ziekenhuis zijn, dan eerst naar de chirurg, dan naar het opnameplein en dan nog even wat buisjes bloed af staan brrrrr.
@ Brett: Wat fijn dat het goed was gegaan op de psz!! Misschien moest ze gewoon even inkomen ofzo je weet het toch nooit met die kleintjes. Succes morgen in het ziekenhuis! Hier alles goed, blijft spannend maar ja dat is logisch. Nog een week of 10 en dan heb ik hopelijk mijn kleine meisje in mn armen. Ik begin nu wel wat meer weer last van vermoeidheid te krijgen en hard doorlopen zit er ook niet echt meer in maar dat geeft niks. Ben alleen snipverkouden en dat is wel naar, dat had ik bij Lucas* ook en toen ging het mis dus er zit dan zo'n gekke kronkel in mn hoofd die maar blijft malen en ik blijf daardoor heel hard hopen dat er nu niks raars gebeurt wat natuurlijk een beetje vreemd is aangezien ik nu veel en veel verder ben in mn zwangerschap, maar goed die kronkel krijg ik niet weg dus hopelijk is mn verkoudheid gewoon snel over.
@Sandra, Nou heel begrijpelijk hoor, hopelijk zijn de 10 weken snel voorbij en kun je je mooie meid gezond en wel vast houden! Ja ik denk ook dat ze moet wennen. Nou hopelijk blijft het zo goed gaan, het kan natuurlijk altijd voorkomen dat kinderen elkaar zeer doen omdat ze ruzie maken om speelgoed. Maar dat is wat anders dan dat ze steeds kindjes zeer doet om niks! Geniet toch nog lekker van de paar weekjes zwangerschap!
Brett oh wat fijn dat het de laatste keer op de psz wel goed is gegaan !!! Sandra logisch dat 'die kronkel' er is. Je hebt zoveel meegemaakt! Jouw meisje is er over een paar weken en dan is alle onrust in elk geval voorbij. Knuff!! Ik heb woensdag de 20 weken echo, ik vind het wel heel spannend. Hoop zo dat alles goed is.
@wupke.. Kwam net kijken of je m Misschien al gehad had! Niet dus.. Kom ik woensdag terug Ps. Ik voel sinds zaterdag iets neer activiteit in mijn buik. Niet vaak maar wel af en toe.. Joehoe!!!
Wupje, succes morgen bij de echo hopelijk geen bijzonderheden. Geniet ervan om je meisje te zien. Bianca wat fijn dat je de kleine wat meer gaat voelen.
Ik vroeg me al af of iemand al wat had gehoord maar zo te zien dus niet. Hopelijk niks ernstigs aan de hand.