Van mijn blog op de hyves! Vanmiddag rond 13 uur weer met Noëlle vertrokken naar het LUMC in Leiden voor de 2de controle. De artsen constateerde dat de arm van Noëlle niet genoeg vorderingen heeft gemaakt om haar niet te opereren. Erg jammer, we hadden natuurlijk gehoopt dat de arm van Noëlle spontaan zou herstellen maar dat heeft het helaas niet gedaan, dus zal ons kleine meisje omstreeks April geopereerd worden om de beschadigde zenuwen weer te herstellen. 29 Maart zal eerst een ct-scan gemaakt worden om te bepalen in welke mate de zenuwen van Noëlle beschadigt zijn, dan hebben ze een beetje een richtlijn van wat ze kunnen verwachten bij de operatie. Maar pas als ze daadwerkelijk aan het opereren zijn kunnen ze goed zien wat er is beschadigt en in welke mate. Voor de ct-scan zal Noëlle een dag opgenomen worden omdat de ct-scan onder narcose plaats zal vinden. Vandaag zijn we daarom gelijk langs de polikliniek anesthesie om ons wat uitleg te geven over wat ons een beetje te wachten staat. De precieze datum voor de operatie is nog niet bekend maar zullen daar snel schriftelijk bericht van ontvangen. Na Noëlle nog een fles te hebben gegeven zijn we rond kwart voor 6 weer vertrokken uit Leiden om weer fijn door de files naar huis te mogen rijden. Ook na de operatie zal het nog een lang traject van herstel worden, maar uiteindelijk zal de functie van haar arm altijd beter zijn dan wanneer er niet geopereerd wordt en dat gunnen we onze meid natuurlijk!! We zien wel hoe alles gaat verlopen en laten het maar gewoon over ons heen komen allemaal. Verder doet de kleine meid het ontzetten goed het is een heel erg vrolijke en goedlachse baby, die zich verder prima ontwikkeld! Wordt uiteraard vervolgd.....
Sandra ha ha Nathan staat dus bovenaan de lijst wat betreft schoenmaat ! Bianca hi hi slappe buikspieren. Dat wordt trainen na de bevalling. Gaan we gewoon samen, bij mij moet er ook hoognodig wat gebeuren dan Brett jammer dat het dus toch een operatie wordt maar net zoals jij zegt je gunt haar wel het beste. En waarschijnlijk is dit een goede periode om zoiets te doen, we gaan voor haar duimen en komt vast goed allemaal!
@brett, sja toch spannend maar zoals ik lees wel noodzakelijk. Gezond om voor een optimaal resultaat te gaan. Hopelijk ben je t straks bij t zien van vooruitgang snel allemaal vergeten.. Verder mooi dat ze t goed doet! Poeh vannacht de kinderen van mijn broer hier te logeren. 2 meiden, eentje van bijna 3 en een van 4,5. Pfff 3 meiden bij elkaar. Gaat prima maar dat tegelijk naar bed doen enzo valt wel zwaar we houden t mooi bij 2 kids straks De oudste is vannacht 2x wakker geworden. Flink huilen.. Gelukkig viel ze snel weer in slaap. Ze maakt ook nogal wat mee.. Willen jullie het (ongelofelijke) verhaal horen?? Mijn broer is 2 jaar geleden weggegaan bij zijn vriendin. Ze waren verrast door de komst van de eerste (die nu dus 4,5 is) ze hadden toen pas 3 mnd een relatie. Hun relatie bestond uit veel list en bedrog vanuit de vriendin. Allereerst loog ze over haar leeftijd. Ze zei tegen mijn brper dat ze 21 was terwijl ze 17 was! Daar kwan hij laat in de zwschap pas achter. Mijn broer was 29 toen. Zo nog veel van dit soort dingen.. Ik wist niet wat ik aan haar had. Heel aardige meid, maar was t allemaal waar wat ze zei? Haar afkomst was nou niet bepaald fris. Maagoed. De relatie was niet top, maar mijn broer besloot voor deze relatie te gaan dn voor t kind te gaan. Snel volgde nrtje twee. Het idee daarachter was om niet te lang ertussen te laten.. Zodat de vriendin nog terug naar school kon (deeltijds) maar ongeveer een klein jaar naar de geboorte ging de relatie (die naar mijn mening gedoemd was te mislukken) ook echt stuk. Een hoop gezeik in t begin zoals bij veel gevallen van deze aard. De vriendin moest terug bij haar ouders met deze twee kids, waar ze niet blij mee waren. Simpelweg moest het. De vriendin had geen inkomen. Werke n is sowieso niet aan haar besteed.. Alom, een hoop trubbel! Vanaf het begin heb ik getwijfeld of t 1e kind wel van mijn broer was. Ik vond ze niks lijken op mijn broer... Maar dat kan natuurlijk. Maar omdat ik de vriendin niet vertrouwde samen met haar afkomst.. dacht ik wel eens.. dat ook doe zwschap verzonnen zou kunnen zijn om bij mijn broer te kunnen blijven. De relatie was nooit top.. Ooit heb ik dit uitgesproken ook tegen mijn moeder. Na de 'break-up' heeft mijn broer een DNA test gedaan, ook omdat ze naarmate ze ouder werd, steefs minder van onze familie bleek te hebben. Zelfs iets 'zuiderlijks'. Wat bleek: Ze was niet van mijn broer!!!! Zooo erg. Echt. Alles stond op zijn kop! Ik ben zo kwaad op de vriendin! Dom schepsel.. Gedacht dat dit nooit uit zou komen zeker! Net als die leeftijd! Maargoed, zoals je begrijpt lastig allemaal. Mijn broer ziet de meid nog altijd als zijn eigen dochter. Opa en oma ook, hoewel ik wel wat verschil voel. Met de jongste heb ik meer aantrekkingskracht. De oudste is erg op zichzelf.. De toekomst is erg onzeker zoals je begrijpt. De echtd vader is bekend maar wil er niks van weten!!! Jammer want als de meid ooit 16 is.... Mijn broer krijgt de kids een maal per 2 weken een wknd. Gelukkig nog allebei. Maar de kids leiden een zigeuner bestaan omdat de moeder het ene (verkeerde) vriendje na t andere. Er zijn al zoveel dingen gebeurd, van drugs tot autos jatten, echt niet normaal! Ze zijn zo lief die kids maar makkelijk hebben ze t niet. Nu hebben ze een leuk logeerpartijtje achter de rug. Mijn broer doet zijn best, meer kunnen we niet doen.....
Bianca jee wat een hartverscheurend verhaal zeg en zo erg voor je broer ! Zo kun je zien wat mensen tot bizarre dingen in staat zijn. Trekt je broer de situatie een beetje? Lijkt me heel erg om erachter te komen dat iemand niet je eigen kind is terwijl je nooit anders gedacht had. Verschrikkelijk allemaal. Wat fijn dat ze bij jullie een mooi weekend gehad hebben! Kan me voorstellen dat je wel bekaf was erna Wanneer heb je de 20-weken echo? En hoe gaat het verder met je?
hoi hoi ik vond het ook verschrikkelijk verhaal... ik zou het niet kunnen.. ik heb ook mensen mee gemaakt die alles aan elkaar verzonnen.. ik denk altijd de waarheid komt een keer aan het licht! maar het is niet leuk.. vooral dat het zo is gegaan. ik hoop voor hem dat hij plekje kan geven.. maar ik denk dat altijd wel zal blijven houden als of zijn eigen kind is. zodat zij misschien goede basis heeft bij je broer.. gehad en nog steeds waarscijnlijk!! hopelijk is dan je broer grote voorbeeld hoe het wel moet!! wat is dit toch moeilijk... maar volgens mij komt dit veel vaker voor dan we denken... van het weekend had ik ook twee kindjes extra.. ja dan ben je weer blij als ze weg zijn! maar ik weet niet of ondanks alles we met twee kleine mannen blijven ik vind het zo iets moois en bijzonders.. zo gezellig.. liefst groot gezin.. maar of het ooit nog zal komen. leef in soort van twee strijd... soms denk ik nu... nou liever geen operatie dan wel een operatie.. ik vind het wel goed zo... martijn doet het supper goed.. echt gewoon gezonde bolle baby!! en joppe gaat nu heel erg met praten vooruit. ben zo benieuwd wanneer de volgende babytjes komen! nu nog ff blijven zitten.. maar ben erg nieuwsgierig.. knufffies mootje
Mootje ha ha idd die van mij mag nog wel een hele tijd blijven zitten We zijn net gestart met het leegmaken van de babykamer dus hebben nog een hoop te doen. En ik geniet nu lekker van de actieve meid dus houden zo Ik denk dat wij het echt bij 2 kindjes laten maar idd een groot gezin lijkt me ook heel gezellig (maar is natuurlijk wel duur....)
Hallo! Verhaal van mijn broer.. Sja horrable.. Maar hij is zelf ook geen perfect voorbeeld.. Beetje een rebel die op zoek is naar de droomvrouw. Helaas bestaan die niet.. En in zijn situatie sowieso lastiger.. En ja.. Gister de 20 wk echo gehad! Alles leek goed! We hebben vol kunnen houden om blanco te blijven betreft t geslacht! Onbewust ga je wel goed opletten.. Ik dacht.. Ik zie geen balzakje dus zal wel een meisje zijn.. Terwijl manlief dacht wel iets te zien... Dus nu weten we gelukkig nog niks! Wel heerlijk om weer dat hummelke te zien! Verder hebben wij ook weer even wat te verwerken.. Een goede kennis van ons (beste vriendin van een vriendin van mij) heeft zelfmoord gepleegt.. Heel erg.. Maar wat ik zo gruwelijk vind.. Ze heeft een zoontje van 4,5 en een zoontje van 3 weken!!! Ze was al langer manisch depressief maar in haar zwschap is dit vanwegee de medicijnen terugloop sterker geworden. Ze zat een groot gedeeltevan haar zwschap op de Paaz afdeling (gesl. Afdeling) echt verschrikkelijk. Geen woorden voor en veel dubbele gedachten.. Als moeder maar ook als vrouw van dezelfde leeftijd. (33 jaar) ik heb er 6 jaar bij op de basisschool gezeten.. Ga dadelijk even naar die vriendin toe.. Sorry, wil niet steeds van die gruwelverhalen bij jullie neerleggen.. Maar moet t ef kwijt.. En als er zoiets gebeurd in een dorp.. Dan is dit t onderwerp van de dag! Wel even een realisatiemoment hoor. Overal is wel eens wat! Maar over t algemeen voelen wij ons gelukkig en vooral rijk met onze dochter en kleintje op komst!
Ai wat een vreselijk bericht zeg Vaak zijn die mensen zich helemaal niet meer bewust van hun omgeving en beseffen ze volgens mij niet wat ze aanrichten . Ik schrok er toen ook zo van toen Antoinne Kamerling zelfmoord gepleegd had. Onbegrijpelijk. Veel sterkte! Maar....daarbij natuurlijk van harte met de goede 20 weken echo !!! Hi hi ik ben benieuwd wie van jullie een goed gevoel heeft wat betreft jongetje of meisje.
*Waarschuwing EGO bericht* Nou de eerste operatie, die van mij, hebben we gehad. Woensdag om 11.30 moest ik me melden. Ik was al op tijd om 11.10 op de afdeling, om half 1 zou ik als eerste aan de beurt zijn, maar om kwart voor 12 kwamen ze al vragen of ik klaar was om naar beneden te gaan. Dus snel ok jasje aan en om tien voor 12 was ik al op de holding en werd het infuus geprikt. Uiteindelijk werd ik pas om kwart voor 1 gehaald om naar de ok te gaan. Daar ging het heel snel en om 14 uur is mijn vriend gebeld dat alles goed gegaan was. Om 15 uur was ik weer terug op de afdeling. Gelukkig weinig pijn gehad en die nacht geslapen als een blok. De volgende ochtend kwam de arts me controleren en daarna mocht ik alweer naar huis!
bianc: tuurlijk mag je gewoon met je gruwelverhalen komen! beter van je afschrijven dan er mee blijven zitten!... daar zijn we voor! brett: nou noem ik nu niet bepaald een ego berichtje hoor! ben blij dat het goed is gegaan! snel herstellen... want ja narcose is ook niet niks! mootje
Brett gelukkig is het goed gegaan meid! Heel veel succes met herstellen! Wanneer is jullie kleine meisje aan de beurt? Hier alles goed en geen gekke dingen
Weer een sterfgeval.. Een vriend/goede bekende van ons, 44 jaar.. Hartaanval op de bank gestorven. Ben echt down nu. Heb ook nog buikgriep.. Vergeet nu af en toe dat ik zwanger ben..... Het is dat dx baby veel schopt nu..
Jee meis wat een verdrietig nieuws Heel veel sterkte en beterschap! Hopelijk gauw weer een zonnig berichtje van jou. Dikke knuff!
bianc: zit niet mee hoor.. dikke knuffel en beterschap! laat de zon maar weer voor jouw schijnen.. mootje
@Bianc, Jeetje, sterkte ermee! @Wupje, Nee, helaas nog niet bekend wanneer Noëlle geopereerd wordt 29 maart wordt er eerst een ct scan gemaakt en dan kun je binnen 3 weken een oproep verwachten is ons verteld. Zal wel blij zijn als alles achter de rug is zeg! Hier gaat het verder redelijk, manlief moest van zijn baas gister weer aan het werk (de operatie van Noëlle komt er ook aan en moet hij ook al 2 weken thuis zijn), dus echt rustig aan doen zit er niet in. Doe gewoon wat ik kan en probeer zoveel mogelijk rust te nemen als de kindjes verzorgt zijn dan vind ik het op dit moment al genoeg, ach ja iedere dag gaat het weer een beetje beter! Hoe is het verder met iedereen?
Lieve Bianca, wat heftig allemaal. Zoveel achter elkaar hoe moet je daar nou mee omgaan. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Hey meiden.. Deze hakt er idd wel in. We hebben vanf begin dec 4 mensen zien gaan.. Allemaal bejenden waarvan de laatste twee wat dichterbij stonden. Vooral Frank. Zomaar weggerukt uit t gelukkige leven wat hij had. Dinsdag nog geluncht. We deelden veel samen. Maargoed.. Wat kun je nog doen.. Dan zegt iedereen, denk je wel aan jezelf?? Pfff hoe moet dat dan? Tuurlijk als ik mijn hummelke in mijn buik voel geniet ik.. En als Maartje zegt, mama kuffeluh! Heerlijk. Ben echt een optimist, dus komt goed.. Moet er even doorheen. Vrijdag of zaterdag begrafenis. Hoor ik morgen. Jonges, life is a bitsch sometimes! Tijd voor positieve dingen hiero!
Brett ik denk dat de kindjes verzorgen nu ook al behoorlijk intensief voor jou is! De rest komt vanzelf wel weer. Gezondheid is toch het belangrijkste. Bianca oef echt heftig hoor Hier net voor het eerst mijn buik zien bewegen, echt leuk Hubbie kwam erbij en kreeg een flinke schop tegen zijn wang toen hij zijn gezicht op mijn buik legde
@Wupje, heerlijk hé, geniet er lekker van! Voel je je verder goed? @Bianca, Ja soms lijkt het net of alles tegelijk komt en ongeluk komt nooit alleen zeggen ze. Wij hopen dat we het na de operatie an Noëlle ook wel even hebben gehad allemaal.... Maar ik ben gelukkig ook een optimist en we kijken dan ook erg uit naar Juni, dat is al over 3 maandjes dan gaan we lekker een weekje op vakantie heerlijk!