Hoi! Hoe is het met iedereen? Bianca was het een mooie dienst? En hopelijk hebben jullie de dagen erna toch een beetje van het mooie weer / carnaval kunnen genieten. Sandra en hoe is het met jou? De laatste loodjes hè? Brett komt ook allemaal goed meid! Lekker rustig aan doen en op je gemak de meiden verzorgen zodat het voor jezelf ook niet teveel energie kost. Hier een klein beetje carnaval gevierd samen met Kyano maar hij was er niet zo'n hele grote fan van. Verder zijn we begonnen aan de babykamer en als het goed is, gaat mijn vader vandaag de muren behangen
Hallo dames, Tijdje niet gereageerd. Heb nog niet alles terug gelezen. Bianca: wat heftig allemaal zeg, sterkte de komende tijd! Wupje: Fijn dat alles goed gaat, geniet er lekker van. Brett: Kan me voorstellen dat je verheugd op je vakantie. Hier gaat het goed. Nog niet zwanger maar wel flink aan de klus. Het mag van mij wel raak zijn. Ik heb gelukkig niet meer steeds bloedingen wat ik voorheen steeds had. We denken dan ook dat er misschien altijd al iets gezeten heeft. Vorige maand was ik wel 1 week overtijd en dacht echt dat het raak was. Testen gedaan maar er kwam pas na 10 min een heel heel licht streepje maar toch ongi geworden. We wachten rustig af wat er deze maand gebeurd.
Jodi wat fijn om weer even van je te horen! Heel veel succes meis en hopelijk mag jij ook gauw blij nieuws komen melden hier. Duimen draaien voor jou!!!
@jodi, fijn dat het goed met je gaat en dat je iig geen bloedverlies meer gehad hebt. Wel balen dat je vorige keer een week overtijd was maar niet zwanger. Ik duim voor je. @wupje, hier gaat het redelijk heb veel last van mijn buik waarschijnlijk indalingsweeen is natuurlijk wel goed maar toch wel stressvol voor mij.
Nog effe meis en dan is je meisje er! Maar ik begrijp het wel dat je er onzeker van wordt. Dikke knuff!
Hey... Leven in de brouwerij @sandra, ja lijkt mij ook op indaling.. Heerlijk zeg sl 35 wk nu.. Wat een geruststelling.. Nog 2 wk en je mag bevallen.. Zul je zien dat je nu twee wk over de tijd heen gaat @jodi.. Goed van je te horen.. Ruim een half jaar terug was dit HET klusforum!! Haha. Ooit dachten we dat t eeuwig zo door zou gaan.. Maar kijk nou.. Bijna iedereen zwanger. Jij sluit ook snel aan! Komt echt meid.. @wupke.. Voel je je goed? Schiet ook al aardig op he.. Time flies! Wat mezelf betreft.. Gaat best goed hoor. De dienst was supermooi.. En ook erg emotioneel... Flink wat kleenex tissues erdoorheen gejaagd! Maar na de (toch best gezellige) carnaval voorbij is heb ik zin in de lente en ook het voorbereiden van alles, voor de baby. Ik mag nog wat dingen verven/opknappen dus stilzitten doe ik niet!
@Wupje, Lekker is dat hé aan de babykamer beginnen, dus Kyano vond de carnaval niets... Britt was ziek en ik nog herstellende dus voor ons geen carnaval dit jaar. Zondag gingen we optocht kijken en Britt werd steeds zieker en zieker. @Jodi, Fijn dat je geen bloedingen meer hebt, hopelijk is het voor jullie snel raak! @Sandra, oh wat spannend 35 weken alweer, nog een paar weekjes in spanning hopelijk gaan ze snel voorbij voor jullie! @Bianca, fijn dat je toch nog een beetje van de carnaval hebt kunnen genieten! Geniet lekker van de voorbereidingen allemaal! Hier is het ook rustig verder, Britt is al de hele week ziek, koorts, flink hoesten en snotteren. Vanmorgen even naar de HA geweest maar de oren zagen er goed uit en de longen klonken ook goed. Dus gewoon verder uitzieken maar. We hebben ook de definitieve oproep voor de CT scan voor Noëlle binnen, 29 Maart moeten we ons om 11 uur melden om 11.50 staat er eerst een echo gepland en dan om 13.15 de CT scan. Dan word Noëlle daarna nog even op de kinderafdeling opgenomen omdat ze onder narcose moet voor de scan. Erg spannend allemaal maar ja ergens is het toch voor een goed doel een betere functie van haar arm!! Wij hebben weer een lekker druk maar vast en zeker een heel gezellig weekend voor de boeg, morgen verjaardag en Zondag willen we als Britt weer wat is opgeknapt iets leuks gaan doen met onze meiden. Fijn weekend allemaal!!
Hee meiden, Hoe is het met iedereen? Hier alles goed nog drie weekjes en dan hopelijk is ons meisje er. Ze is nu iig helemaal ingedaald al sinds vorige week. Wat een heerlijk weer vandaag heb echt genoten samen met Nathan. Bij jullie allemaal nog bijzonderheden?
Sandra: Spannend, de laatste loodjes! Heel veel succes straks! Hier snot verkouden en helaas weer ongi geworden. :x Was er behoorlijk chaggie van had zo gehoopt dat het raak zou zijn. Van mij mag het nu wel een keer word er gewoon down van. Maar ja aan de andere kant heb ik tot nu toe gelukkig geen tussentijdse bloedingen en was mijn cyclus precies op de dag.
Sandra wel toppie dat je nu de laatste dagen nog zo'n fijn weer hebt. Nog even heerlijk genieten en dan hopelijk ook gauw bevallen. Jodi dikke knuff meis. Stomme duiveltjes Hoe is het met de rest van de meiden? Hier alles goed, baal alleen heel erg over mijn werksituatie. Er is heel veel werk bij mij verdwenen en nog niet duidelijk wat er voor in de plaats komt. Maar goed nog 10 weekjes en dan mag ik ook met verlof en na de bevalling ga ik hard solliciteren naar een leuke nieuwe functie!
Ha meiden... Ook ik kijk weer ef om de hoek! @Sandra, jeetje, spannend voor je! Laatste loodjes.. Maar tegelijk zul je wel een beetje blij zijn dat je lekker zo ver bent nu! Tis je gegunt! Nu nog een niet al te pittige bevalling, en een fijne babytijd! X @Brett, de operatie van Noelle is nu wel heel dichtbij he.. Spannend! Geloof me, de tijd vliegt op deze dag en dan is t duimen voor een goed herstel.. Ik duim voof jullie! Ben je zelf inmiddels weer opgeknapt? @jodi.. Aaach balen van de duivels. Ze zullen inmiddels wel weer verdwenen zijn en is t bij jullie weer feest in the bedroom! ook hier duim ik weer !! @wupperdewup, wie geit ut maedje? (sorry dames.. Hier staat: hoe gaat t meisje?) hoever ben je nu precies? Ik ben ruim 24 wk. De baby beweegt enorm... Hele golfbewegingen in mijn buik! Heb jij dit ook? Jij zit al ergens op 28 wk? Bijna de echo.. Spannend en leuk! We hebben momenteel heftige discussie over namen! Lastig dit x! Hoop dat we eruit komen.. Verder alles oke hier. Bekkenklachten zijn er soms, maar wel minder als een week of 4 geleden.. Gelukkig. Afwachten! Maartje is erg ziek. Vanaf dinsdag hoge koorts. Flink veel hoesten en snot! Vandaag naar HA geweest en toch een kuurtje gekregen. Hopelijk werkt t snel en hebbfn we een betere nachtrust. Afgelopen 3 nachten waren drama! Hakt er dan wel in. Komt goed. Ga zoneteen ook slapen. (21.21 u nu!) Oke! Grtz!! En San, als ik je niet meer spreek: TOI TOI TOI!!!
@Sandra, Jeetje wat spannend zeg de laatste loodjes, hopelijk verloopt alles goed en kunnen jullie snel genieten van jullie kleintje! @Jodi, Wat balen zeg die duivels weer.... @wupje, Ja als het werk je niet meer zint kun je beter iets anders zoeken hoor, het is wel belangrijk dat het werk wat je doet ook naar je zin is! Hoe gaat het verder voel je je goed? @Bianc, Vervelend van de bekkenklachten hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Beterschap met je kleine meisje, Britt is er nu gelukkig weer redelijk vanaf die is na de carnaval ook flink ziek geweest. Ja de operatie komt steeds dichterbij, echt wel heel erg spannend, as Dinsdag de CT-scan dan word ze ook een dag opgenomen omdat ze hier voor ook onder narcose gaat. Toch wel spannend hoop zo dat alles goed gaat... Verder gaat het hier zijn gangetje nog 2,5 maand en dan hebben we vakantie hier kijken we dan ook ontzettend naar uit!
Ik ben benieuwd, kan elk moment babynieuws komen nu Sandra ik hoop dat alles goed met je gaat!!! Bianca alles goed met mij, ben nu 26 weken en rond de 28 weken hebben we weer een echo (groei echo) 5 april moet ik voor het suikeronderzoek, grrr zie ik zo tegenop maar goed het is niet anders. Hopelijk is Maartje gauw beter! Hier is de kleine ook volop actief, echt leuk. Is Maartje ook zo betrokken bij de zwangerschap? Ik smelt vaak echt van Kyano's reacties. Brett succes met alles!
Nou de CT-scan is weer achter de rug, ik heb weer de blog van mijn hyves gekopieerd dan hoef ik niet alles opnieuw te typen! Na een wat rommelige nacht (Noëlle was niet helemaal lekker ze was misselijk en had wat overgegeven) toch eerst maar even contact opgenomen met de kinderafdeling van het ziekenhuis. Want ons was verteld dat als je kindje ziek is de scan niet doorgaat. De verpleegkundige vroeg ons of Noëlle koorts had als dat niet het geval was kon de scan gewoon doorgaan, nou gelukkig had ze dat niet want als alles weer verzet moet worden wordt ook de operatie weer verzet enz enz enz..... Nou gelukkig had onze meid geen koorts dus we konden op weg naar Leiden. Om kwart voor 9 vertrokken en precies 11 uur stonden we op de kinderdagverpleging. Daar werd ons al gelijk verteld dat we snel aan de beurt zouden zijn omdat ze beneden mooi op schema liepen hierdoor kon de echo helaas niet door gaan maar die zal ze krijgen de dag voor de operatie. Rond kwart voor 12 mochten we Noëlle al naar de CT-scan brengen, Adwin is bij haar gebleven tot ze onder narcose was. Ze kreeg ook een ruggenprik, daardoor werd de contrast vloeistof ingebracht zodat ze kunnen bepalen in welke mate de zenuwen beschadigt zijn. De dag voor de operatie zullen we de uitslag van de scan krijgen. Toen begon het wachten, we zijn even buiten gaan zitten, hebben een kop koffie gedronken en zijn toen weer naar de afdeling gelopen. Daar werd verteld dat Noëlle bijna klaar was en naar de uitslaapkamer ging. Om iets voor 1 kwam ze weer terug naar de afdeling, ze was gelijk goed wakker en heeft toen eindelijk wat mogen eten. Omdat ze al zo goed wakker was en goed gegeten had mochten we om 10 over 2 alweer richting huis vertrekken. Al met al is alles dus prima verlopen. Ze is nog wel wat misselijk en heeft wat gespuugd, net heeft ze nog een kleine fles gehad en nu ligt ze weer lekker in haar eigen bedje. Ook de datum van de operatie is bekend 14 April zal de dat zijn, 13 April word ze dan opgenomen voor wat onderzoeken, de uitslag van de scan en de neurochirurg zal langskomen om uit te leggen wat ze precies gaan doen. Omdat de operatie wel 8 tot 12 uur duurt is hier op de 14de geen tijd voor en word ze al een dag eerder opgenomen. Hopelijk verloopt de nacht een beetje rustig en houd ze haar flesjes lekker binnen!
Oooh spannend Brett, maar dit gedeelte alvast goed doorstaan! Het is ook een hele organisatie en ben blij voor jullie als straks alles achter de rug is!!!
Fijn dat alles goed is gegaan Brett!! Maar het is dus wel zo dat onafhankelijk van de uitslag van de scan ze altijd geopereerd gaat worden? In elk geval veel succes die dag! Sandra hoe is het meid??? Toevallig is Kyano gisteren ook in het ziekenhuis geweest omdat hij nieuwe buisjes geplaatst kreeg. Ook bij hem is alles goed gegaan en hij moest alleen een beetje huilen toen hij het kapje voor de narcose op zijn mond kreeg. Het bijkomen van de narcose ging goed. Met mij gaat het redelijk. De laatste tijd moet ik weer veel overgeven en heb ik last van diaree zodra ik ook maar iets van kruiden of vet eten heb gehad. Echt heel erg balen want alleen maar gekookte aardappelen / soep en boterhammen is ook niet alles Verder ben ik bang dat de kleine te weinig voeding krijgt dus even zit ik niet zo lekker in mijn vel. Hopelijk gaat het gauw beter.
Hallo meiden! Zal me even voorstellen : Ben 28 jaar mijn man is 30 () We hebben een heerlijke zoon van 17 maandjes En zijn bezig voor een 2de Dit is de eerste ronde met Clomid ivm Bloedingen Dus spannend! Misschien is het verstandig om vitamines te kopen in druppelvorm Weet niet eens of dat bestaat... Homeopatisch misschien?
Whitesaber welkom meid en heel veel succes! Dank voor je tip! Vandaag moet ik zeggen heb ik nog geen last gehad van diaree of overgeven dus hopelijk blijft het nu weer even goed gaan en kan ik weer wat aansterken.
Brett: spannend hoor ga voor je duimen dat alles goed gaat. Wupje: vervelend dat je zo misselijk bent en last hebt van diarree. Ik denk dat de kleine wel genoeg binnenkrijgt hoor die pakt gewoon wat ze nodig heeft en dat jij dan tekort hebt maakt haar niks uit Hier gaat het goed, heb veel pijn in m'n buik maar ze beweegt heel goed ben benieuwd wanneer ze komt. Ik lees altijd mee maar heb soms echt te weinig puf om te antwoorden. @whitesaber: welkom en veel succes met zwanger worden hopelijk werkt de clomid goed en krijg een goede normale eisprong.
@Wupje, ja ondanks de uitslag van de scan wordt ze altijd geopereerd, ze kunnen alleen op de scan zien of er zenuwen uit het ruggemerg zijn, breuken ergens anders in de zenuwen kunnen ze niet zien op de scan... Vandaar! Wat vervelend dat je weer misselijk bent zeg, kan de huisarts je niets voorschrijven? Fijn dat het met Kyano allemaal goed is gegaan in het ziekenhuis, ik vond dat onder narcose brengen toch wel naar hoor brrr... @whitesaber, Welkom, hopelijk is het snel raak!! @Sandra, Oh meid, alweer 38 weken wat spannend! @Bianc, hoe gaat het ermee? En mootje hoe gaat het met jou en je kindjes? Nou hier verder alles rustig, alles is geregeld voor de 13de. Oppas voor Britt, oppas voor de hond en kat. Op het werk vrij geregeld, nu volgend weekend het huis helemaal aan kant maken want we zijn er toch 6 a 7 dagen niet tassen in pakken enzzz. Fijn weekend iedereen!!