hallo meiden is er nog een plaatsje vrij om mee te kletsen hahaha??? ik word a.s. woensdag 32 en wij hebben vorige maand besloten om voor een 2e te gaan.ik heb een dochtertje van 4 jaar oud met een eigen willetje hahaha. heb je meer vraagjes stel ze gerust. groetjes
Hey lieve meiden! Ik lees nog steeds zo nu en dan mee en duim voor alle meiden die al zo lang wachten, net begonnen zijn of het zwaar hebben in de zwangerschap! Liefs Inge
Even kijken of er al babynieuws is?! Hoe gaat het met iedereen? Hier moet ik as vrijdag ongi worden maar denk dat die later komt mijn ei was laat en hij viel door de weeks (Gaat een beetje moeilijk als je kerel int chauffeur is.)
Hallo! @Sandra, Hoe gaat het? Nog alles rustig? Spannend hoor. Twee vriendinnen van me zijn ook rond jou tijd uitgerekend.. leef echt mee.. wel snel een berichtje plaatsen he! Ben benieuwd! @whitesaber en Semmy, Welkom, wij horen hier bij het meubilair... en duimen nu voor jullie dat het snel raak is! @Jodi, Nou, ik hoop van jou toch ook snel een x goed nieuws hier te lezen! Das idd lastig als je man doordeweek weg is.. best frustrerend lijkt me als je ei midden in de week is... @Brett, Alles staat nu in het teken van de operatie donderdag. Woensdag al naar het ziekenhuis he.. pff, heftig, maar hopelijk heeft het de juiste uitwerking en kan ze straks haar armpje weer meer bewegen.. ik denk aan je! @wupke... hoe is het nu meid? Misselijkheid niet meer teruggekomen? Hoop het niet voor je.. Dit zou de mooiste periode van je zwangerschap moeten zijn.. nog niet superzwaar, qua buik, na de 30 wk zal het weer langzaam wat pittiger worden, zeker met een kleine boef die rondrent hihi.. @Mootje.. ja hoe is ie met jou?? @Ingelje, leuk wat van je te horen! Hoe gaat het met de koters?? Lekker genieten??? Hier alles eigenlijk heel goed. Weinig bekkenklachten meer, gelukkig. Toch beetje hormonen ook denk ik, die in bepaalde fases van een zwangerschap mijn lijf aantasten Maartje bevind zich midden in haar peuterpubertijd... de grenzen opzoeken dus!! Soms superlief en heel makkelijk, maar soms............... whaaaaaaaa!!! 't is dat we geen behang hebben Oke, nu weer lekker naar buiten. Hopelijk snel weer wat goede berichten hier!!
ps: mijn man wil zooooo graag weten wat het wordt... hoewel gezondheid boven alles gaat ben ik inmiddels ook steeds nieuwsgieriger geworden... 3 mei de 30 wk echo (groei + placentalokatie) en denk dat we toch maar gaan kijken... verder... heeft iemand nog een leuke tip voor namen????? site of boekje.. we komen er maar niet uit!!!
Semmy welkom meid en heel veel succes!!!! Sandra oh ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Misschien al bevallen en anders toch echt de laatste loodjes. Toi toi toi meid Jodi oh balen zeg als je eitje net op een dag komt wanneer hubbie niet thuis is Ik duim dat er goede zwemmertjes zijn blijven plakken. Brett heel veel succes deze week!!! Bianca wat een stoere foto van Maartje in jouw profiel!!! Hier gaat ook alles goed. De misselijkheid is gelukkig weer weg en ik heb gisteravond heerlijk chinees gegeten en bijna geen maagzuur gehad, joepie Verder is de babykamer nu zo goed als klaar, Kyano heeft zijn tienerkamer en is gisteren voor de eerste keer uit bed gevallen Daarna wilde hij toch liever weer terug in het ledikantje en nu ligt hij weer in het grote bed. Volgens mij kan hij er wel redelijk snel aan wennen. Verder genieten we van het mooie weer maar ik moet nu ook nog wat gaan tuinieren want dat is hard nodig Kom gauw weer even spieken naar Sandra
Oehoe spannend! Bij ons werken boekjes en zo niet echt, wij zijn meer van de spontane invallen Ik heb heel veel namenboekjes en internet afgespeurd en ineens boem tijdens film kijken wisten we de naam
Ik zat op deze site's Familyberry.com Baby names : Home Baby Names - Baby Name Meanings - Names & Baby Meaning of names for your baby boy or girl at Baby Names Pedia, Top 100 Baby Names, Unique Baby Names, and more! ZeeVanNamen.nl - babynamen: Vind de mooiste naam voor jouw baby (Via deze site kan je ook elke dag een paar namen ontvangen is echt leuk) En ook op een Pdf bestand van de svb maar die kan ik ineens niet meer vinden...
Ik heb de pdf link ook al Je hoeft alleen maar het jaar tal te veranderen en of het meisjes of jongensnamen betreft http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2010.pdf
Hey meiden, bedankt voor de tips van babynamen. We wachten nog heel even, want we krijgen donderdag een extra echo... dan weten we dus wat het wordt... en kan ik beter op geslacht zoeken Spannend!! Er zijn ook een paar vriendinnen van me zwanger.. ben benieuwd wat hun namen zijn... Eentje is al geboren, zoontje Sem, en een nichtje van me heeft gister een dochter Pip gekregen. Hmmm, zou Sandra bevallen zijn? Is zo stilletjes omtrent haar?
Hallo meiden, Ik ben gisteren bevallen van een gezonde dochter. Ze heet Fenya Jasmijn. Jasmijn naar onze eerste dochter. Ze woog 3625 gram en is 51cm lang. Bevalling duurde 7 uur en was heftig omdat ze scheef lag met haar hoofd wat normaal zorgt voor een verhouding met vacuümpomp of keizersnede maar het is mij gelukkig helemaal zelf gelukt.
Sandra oh meid gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!!! En wat super dat het je helemaal zelf gelukt is, je bent een kanjer ! Geniet van je gezinnetje!! Bianca had je vandaag de extra echo?? Ik ben benieuwd Ik had vandaag de groei echo en alles was goed. Meiske lag mooi op schema en was heerlijk actief.
Hallo, En San? Lekker beetje gewend zo met t gezinnetje? Drinkt en slaapt ze goed? Spannend altijd zon begin periode.. Maartje heeft de eerste 3 dg toen alleen maar gehuild en weinig geslapen.. (ivm te weinig voeding. We dachten dat ze voldoende uit mijn borst kreeg, bleek dus van niet) Pff dat was heftig en ik ben flink van die roze wolk afgedonderd! Bij vriendinnen hoorde ik hele fijne verhalen over de begin periode, waar ik best jaloers op ben soms.. Hopelijk is t bij ons tweede kotertje iets anders... Misschien ben ikzelf ook wat meer relaxt! Verder hebben we afgelopen donderdag een echo gehad om te kijken wat t wordt! Hier komt: ......... Ze konden t niet zien!!! De navelstreng lag er helemaal voor en opgekrult.. Nu wachten we maar tot 3 mei. 30 wk echo.. Ach moest zo zijn.. Ik wil het op sommige momenten ook helemaal niet weten! Maargoed.. Soms ook weer wel Oh ons meisje is sinds een week zindelijk! We zijn er nog niet.. Maar ze is nu al 4 dg droog! Gewoon begonnen, luier afgelaten.. 3 dagen letterlijk in de sjit maar dan heb je wel resultaat! Wat een gedoe masr werpt wel zijn vruchten af..(in de plee, hihi) Wupke? Hoe gaat t nu? Niet meer misselijk geweest? Ik merk aan mezelf dat ik meer last krijg van mijn maag.. Eten zakt niet zo makkelijk meer...
Bianca jee ik was al benieuwd welk geslacht het zou worden maar het blijft dus nog even een verassing. Ene kant jammer maar ook wel grappig, eigenwijs beebje Wat goed van Maartje zeg! Kyano kan echt wel 5x op een dag op het potje zitten en poept dan net als hij er vanaf is in de luier . Vaak gaat het ook goed en plast en poept hij wel op het potje maar dat is dan echt toeval. Helemaal zonder luier durf ik nu nog niet omdat we vaak weg zijn. In mijn verlof wil ik wel gaan proberen. Hier gaat het redelijk. Ik heb nu al bijna 2 weken een fikse verkoudheid te pakken. HA geeft aan een virusinfectie op de luchtwegen. Eerst geprobeerd het natuurlijk uit te zieken maar dit lukt gewoon helemaal niet. Vandaag weer terug naar de ha geweest en nu krijg ik toch een kuurtje. Hopelijk ben ik er nu snel vanaf. Maagzuur heb ik soms heel erg en dan weer een paar dagen niet. Deze kleine draait soms ineens helemaal om haar as en dan heb ik er last van. Als ze weer even blijft liggen gaat het goed
hoi hoi sandra wat een goed nieuws heerlijk....het is je weer gelukt! fijn om te horen. blij me de goede berichte kus mo
@Brett........ Hoe gaat t? Heeft Joelle (en jij) de operatie goed doorstaan???? Ben zo benieuwd.. Hopelijk alles goed en ben je blij dat t achter de rug is!
Mootje hoe gaat het met jou meid? Met je mannetjes alles goed? Brett hopelijk is alles goed verlopen? Ik heb morgen de 30-weken echo, leuk. (lijkt me niet dat daar nog iets alarmerends uit kan komen.....)