Dat was bij mij ook nadat ik het vruchtzakje was verloren. Ik moest wel al na twee dagen terugkomen voor een inwendige echo zodat ze snek zagen of m'n baarmoeder schoon was en toen kondenze ook zien of er nog veel weefsel was wat ik nog moest verliezen. Ik denk dat je zo'n week met echt bloedverlies kunt aanhouden en dan moet het wel echt minder worden. Ik had volgens mij de dag na de miskraam wat minder bloedverlies en toen de dag erna weer wat heviger maar net een heftige menstruatie met wat stolseltjes. Hoe gaat het verder met je trek je het een beetje?
Hey jodi.. Sja een lichaam is ook nietaltijd voorspelbaar, bij een miskraam (of na de medicijnen) gaat je lichaam het vruchtje en de verdere inhoud afstoten. Hoe dat precies gebeurd is denk ik ook weer per lichaam anders. Bij mij (dan wel na de curretage) was het ook wisselvallig. Eerst nog twee dagen beetje bloedverlies. Toen een dag of vijf praktisch niks en toen echt inneens enorm veel! Stolsel en wat weefsel. Was best beetje eng. Ben toen bij gyn geweest voor echo. Daar konden ze zelfs inschatten hoeveel bloedverlies ik nog zou krijgen. Maar verder was alles weg. Dat was wel een prettig idee. (hoewel prettig natuurlijk een beetje dubbel is in dit verhaal) Als ik jou was zou ik morgen of zo nog ef afwachten en als je niet zeker bent gewoon even bellen! Wellicht krijg je dan ook nog een echo.. En idd hier ook de vraag, hou je je nog een beetje staande? Komt veel op je af he. Je zit in de trein, als die straks stil staat zal t best opnieuw nog even moeilijk zijn. Sterkte en ik hoop dat t snel goedkomt met je.
Het gaat wel redelijk met me. Ik had verwacht dat ik vandaag veel emotioneler zou zijn. Ik krijg veel steun van vrienden en familie en van jullie natuurlijk. Ik was gisteravond heel zenuwachtig zag er heel erg tegenop maar het is me eigenlijk meegevallen. Dacht dat ik veel pijn zou hebben. En het stomme is ik heb 3 dagen na dat ik positief getest had een voor gevoel gehad ik heb zelf tegen m'n vriendin en partner toen gezegt dat deze fout zou gaan en dat heb ik de hele zwangerschap volgehouden. Dus misschien ben ik daarom rustiger. Ik weet dat ik niet de enige ben en dat er heel veel vrouwen dit meemaken. En we gaan er straks gewoon weer voor. Vergeten doe je dit nooit maar we hebben in iedergeval al een geweldig mooi ventje!
Ha jodi, dat laatste wat je schrijft, daar hield ik me ook erg aan vast! Dat hielp zeer zeker. Vertrouw erop dat het zeker weerkomt en dat dit sterretje niet kapabel zou zijn geweest voor deze grote 'mensenwereld'.. Het is de natuur en het gebeurd niet voir niks. Klote is het, maar jullie komen er zeker weer bovenop! Geef en gun jezelf de rust, laat je door je vrienden en famili. Lekker verwennen. Truste, ik wens je een goede nachtrust.
Jodi gek dat jij ook schrijft dat je geen vertrouwen had in deze zwangerschap. Ik heb het ook gehad bij mijn tweede zwangerschap maar ondanks dat heb je natuurlijk toch hoop op wel een mooie echo. Ik vind dat Bianca prachtig verwoord heeft wat mijn gedachten waren. Sterkte!
Bijzonder is dat hoe je op je gevoel kunt vertrouwen ik heb bij elke zwangerschap die fout liep het gevoel gehad dat het vroeg of laat mis zou gaan en dat ging het ook. Fijn Jodi dat je zoveel steun krijgt van familie en vrienden dat scheelt enorm.
Jodi en meid heb je redelijk kunnen slapen? Sandra en gelukkig heb je er nu wel een goed gevoel bij ! Voel je al wat bewegingen in je buik?
@wupje: als ik rustig zot dan voel ik het kindje wel af en toe. Van het weekend veel buikpijn gehad en daarbij dus veel spanningen en zorgen en dan voel ik het kindje niet, jammer genoeg. Gelukkig heb ik maandag weer controle met een echo dat scheelt weer.
Ja ik heb eigenlijk heel erg goed geslapen. Ik had al weken dat ik steeds 's nachts wakker was omdat ik zo misselijk was. Maar vanacht aan 1 stuk zo door geslapen heerlijk! Het bloeden is bijna al weg wat ik niet verwacht had.
Hallo, @jodi, gelukkig dan, misschien verloopt dit gedeelte dan redelijk voor je. @wupke, al goed opgeknapt? Buikgriep heerst geloof ik. Hoor het veel.. Wanneer is je nod eigenlijk? Spannend! Ik duim zeker voor je! @sandra, wanneer heb je de echo.. Hopelijk heb je geen buikpijn merr gehad.. Vandaag had ik op de ovutest maar 1streep.. Toch maf he dat de eisprong getest kan worden. Vanavond nog een keer met zijn twee onder 1 dekbed en dan ef dagje rust.. Haha.. Voor de man soms best moeilijk.. Maargoed, ga over 2 dagen met twee vriendinnen 2 dg + overnachting naar Antwerpen! Joehoe! Maar euhm, dan kan manlief uitrusten.. Ps. Gistermiddag was mijn ovutest vet positief, vandaag dus niet meer.. Hoe zouden julli nu vrijen? Gister gedaan... En dan nu vandaag weer en overmorgen?? Vroeg ik me ef af.. Kan toch springen tot 48 uur na de positieve test?? Dus is het morgen dan ook niet verstandig nog?
@Bianca: ik heb maandag weer een echo. Over je ovutest wat ze aanraden is vanaf de positieve ovutest 3 dagen achter elkaar te vrijen dan 1 dag rust en dan evt nog 1 keer maar die is vaak niet echt nuttig meer.
Ha sandra.. Oke, beetje klote want gister is het niet gelukt. Baal wel.. Hopelijk vanavond nog een geslaagde poging.. Dan is het dus op de positieve dag, intiem.. Gister niet en hopelijk vandaag.. Hopelijk is het al raak, en lukt t daarom niet, hihi..
Ik vind het ook altijd moeilijk, zodra de test niet meer positief is, hebben wij meestal ook niet meer zoveel zin Maar daarom temperatuur ik er ook bij, zodra mijn temp 0.2 of 0.3 omhoog is in combi met de positieve test weet ik dat mijn ei geweest en stoppen we ook met vrijen. Misschien als ik ongi wordt, toch maar een extra keertje klussen Zit nu op dag 8 na de eisprong en temp was nog fijn hoog dus in elk geval een redelijke luteale fase. Sandra ik hoop dat je buikpijn weer weg is meid! Jodi gelukkig lijkt het tot nu toe mee te vallen, knuff!
@wupje: fijn dat je luteale fase iig al 8 dagen is, hopelijk is het deze keer geoon raak voor je. Zo te lezen heb je er alles aan gedaan. Ik hen gelukkig geen buikpijn meer vind het wel weer heel spannend om maandag weer een echo te krijgen maar we zullen zien.
Dus als ik t goed begrijp is je lutale fase goed als hij lang is (dus als niet te snel de menstratie volgt..) en wanneer de temp hoog blijft je kans goed is dat je zwanger bent? Ik temperatuur niet, misschien iets voor een volgende x. (maar hopelijk niet natuurlijk!) mijn kans is weer iets kleiner nu.. Maargoed. Het is zo. Vanavond nog maar een keer en dan is het voor ons ook afwachten geblazen...
@Bianca: de luteale fase ligt normaal tussen de 10 en 18 dagen. 14dagen is het meest voorkomend. Hoe korter de fase hoe minder kans op zwangerschap want dat heeft het eitje veel minder tijd om zich goed in te nestelen. Het zegt niks als je temp. na de eisprong hoog blijft want hij daalt pas op het moment van de menstruatie of bij sommige vlak daarvoor of net daarna. Het voordeelaan tempen is dat je zekerheid hebt over wanneer je eisprong is geweest. Als je temp met minimaal 0.2 is gestegen en ook dus die hoogte (of hoger) blijft dan is je eisprong geweest. Meestal stijgt je temp twee dagen na de eisprong wat bij mij altijd was was dat ik een positieve ovutest had en dus na drie dagen was m'n temp omhoog wat betekende dat ik altijd de dag na de positieve ovutest m'n eisprong had.
Ok!! Thanx.. Wij hebben het vanmiddag tussen de boterhammen door nog gezellig gemaakt... Haha.. Tis toch wat het! Misschien morgenavond nog, datlaat ik aan mijn mannetje over!
@wupje: wanneer is jouw nod die zit er al wel aan te komen toch of ben je al ongesteld geworden? Ik hoop het niet voor je. @ Bianca zo te lezen heb je er alles aangedaan wat je kon deze ronde. Ik ga voor je duimen. @jodi: hoe gaat het met je is het bloedverlies helemaal gestopt ofg ging het toch nog verder. @kien: hoe is het met jou? Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Ik heb morgen weer een echo ben benieuwd hoop dat alles nog zo goed gaat als ik hoop en denk. Maar zal jullie er verder niet mee lastig vallen want daar hebben jullie niks aan.