Sandra hé tuurlijk mag je ons lastig vallen! Wij gaan heel hard duimen hoor morgen maar ik weet zeker dat jouw ukkie super groeit daar binnen in jouw buik!! Dikke knuff meid want als er iemand is die mag spuien dan ben jij het wel! Bianca ik denk dat jouw eitje inmiddels wel gesprongen is hoor als je al een aantal dagen geleden de meest positieve test had. Lekker op het wachtbankje gaan zitten ** of jullie moeten gewoon heel veel zin hebben, dat is dan een ander verhaal ** Jij vroeg nog naar mijn luteale fase; ik ben altijd heel snel na mijn eisprong ongesteld en dat was ook de reden dat de gyn een traject voor ons op wilde starten. Maar toen ik dus wel zwanger raakte was dat niet meer nodig. En de reden waarom ik zei dat mijn temp nog mooi hoog was, is omdat bij mij de dag voordat ik ongi wordt, mijn temp een stuk daalt. Jodi en Kien hoe gaat het met jullie? Voor mij is het erg spannend nu; zit inmiddels op 11 dagen na mijn eisprong en voor mij is dat heel wat. Alleen vandaag had ik wat zeurderige buikpijn en een heel klein beetje bruinverlies. Maar echt alleen maar bruin en geen spoortje bloed te bekennen. Bij de vorige zwangerschap heb ik dat ook drie dagen gehad en was ik toch zwanger. Ik heb wel een beetje hoop al moet ik zeggen dat het bruinverlies je toch weer met beide benen op de grond zet.
@wupje: spannende tijd voor jou dus, 11dagen is voor jou al best lang toch ik hoop zo voor je dat het weer raak is. Zolang je temp nog hoog is en het bij wat bruin bloedverlies blijft is er hoop. Fijn dat ik hier gewoon kan spuien kan me voorstellen dat het niet makkelijk is voor de mensen die zwanger willen worden als ik ga zeuren over dat ik het zo spannend vind of als ik wat buikpijn heb maar vind het zo fijn om het even te kunnen opschrijven. Het voelt toch een beetje alsof ik jullie echt ken en dan 'praat' je wat makkelijker dan op een forum waar het superdruk is.
Veel van ons hebben hier al een keer een miskraam meegemaakt dus we kunnen ons heel goed indenken dat je op sommige momenten onzeker bent, zeker als je dan buikpijn hebt en je de kleine even niet goed voelt. Toen ik zwanger was van Kyano, heb ik trouwens ook heel vaak met de angelsound geluisterd naar het hartje. Dat gaf mij toch wel wat rust dat hij het nog goed deed in mijn buik.
Hier gaat het goed. di en woensdag was het bloeden bijna weg en donderdag werd het weer heel erg. Gynaeceloog gebeld en waarschijnlijk was door de tabletten mijn menstruatie al op gang gekomen. Gistermiddag was het een stuk minder en ineens 's avonds half 12 bleef ik maar lekken. In 1 uur wel 5 keer verschoond allemaal stolsels nog erger dan donderdag. Huisartsenpost gebeld zij overlegd met de dokter het moest echt dit weekend minder worden met bloeden anders duurde het te lang. En vandaag was het weer zoals di en woensdag. Sandra: Klets hier maar lekker meid! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik zal voor je duimen dat alles goed is. Wupje: Hopelijk is het voor jou snel raak! Ik hoop dat ik gauw weer mag beginnen.
Hallo! Zo! Terug van (shop)weekendje antwerpen! Was heerlijk lekker met de meiden en zelfs best wat Bollekes gedronken! En goed geslaagd natuurlijk.. Maar wat is dat thuiskomen weer heerlijk!! Zo gelukkig met mijn gezinnetje! @wupke, spannend.. Ik weet niet maar heb dit x zo,n voorgevoel.. dat t wel eens raak kan zijn! Ik duim! @Jodi, pfff, sja wat je lijf doet na zo'n ingreep is altijd een vraagteken. Ook zo'n beetje meegemaakt hoe jij t beschrijft, dan na een curretage. Komt goed. Hopelijk wordt t nu weer rustig en normaal. @sandra, jahee! Wij zijn er voor tegen aan te zeuren! Doen wij ook! Maarrrr, succes en hopelijk een flink bewegend wondertje te zien maandag! Oke, morgen met ons gezinnetje naar t zuiden van t land, Thomas t treintje rijdt op de miljoenenlijn... Maartje is er helemaal fan van! Ben benieuwd als ze hem 'levende lijve' ziet!!
Hoi meiden! Hier gaat het z'n gangetje. Ik heb net een enorm drukke week achter de rug met schoolkamp en allerlei andere dingen. Nu een weekje vakantie, maandag gaan we een midweek naar Drenthe. Heerlijk!!!! Heb er zin in even de zinnen verzetten. Woe 3 nov. krijgen we de uitslag. Begin er nu wel een beetje tegenop te zien. Maar aan de andere kant.. Ik heb deze week te horen gekregen dat een internetvriendin ws. geen kinderen meer kan krijgen. Ze heeft twee kindjes verloren tijdens de zwangerschap, doordat ze trombose aanmaakt in de placenta, wat bloedingen veroorzaakt. Ze durven het niet meer aan. Als ik dat laat doordringen ben ik echt zielsgelukkig met ons wonder, en heb ik zoiets van we zien wel of we het nog een keer mogen meemaken. Maar deze maand is het niet zo denk ik. Van de week, tekenen van een zwangerschp en een weeige rugpijn en nu obstipatie. Dat had ik ook toen ik van Doreen in verwachting was en soms als ik ongi moet worden. Nu ook iedere keer beetje bloedverlies met afvegen, verder nog niets. Nod schommelt tussen 30/35 dagen dus het kan nu wel. De laatste tijd werd ik altijd "spontaan" ongi, zonder dat ik verder iets in de gaten had. Dus denk dat het wel wat is geweest en dat het nu niet goed zit. We wachten maar weer af. Daar ben ik erg geod in geworden de laatste tijd .. @ Wupje: Spannend..... Hoop het zo voor je!!! @ Bianc: Heerlijk zo'n weekend weg. Nu op het wachtbankje?? Succes! Veel plezier bij Thomas de trein!! @ Jodi: Ik kan me voorstellen dat je er wel vanaf wilt, weer opnieuw beginnen. Hopelijk stopt het nu en kan je gauw weer een nieuwe start maken!! @ Sandra: Ik kan me zoooo goed voorstellen dat je het spannend vind. Zeker na wat jij allemaal al meegemaakt hebt! Geeft niets hoor.. spui maar lekker. (ik wou dat ik hier alleen wat vaker kon zijn om het aan te horen )
@jodi: hopelijk was het heftige dan de laatste stolsels en is het nu alleen nog wat licht bloedverlies. Het klinkt ook wel een beetje zoals het bij mij was met ineens veel stolsels. Kan me voorstellen dat je weer verder wilt zolang het bloedverlies blijft sta je stil en kun je niks. @Bianca: lekker hoor even shoppen en inderdaad heerlijk om weer bij je gezinnetje te zijn. @wupje: wanneer kun je testen? En is het bruinverlies gestopt? @kien: kan me voorstellen dat je opziet tegen de uitslag het is altijd spannend wat eruit komt en wat er eventueel aan te doen is. Heftig ook om te horen te krijgen dat een ander waarschijnlijk helemaal geen kinderen kan krijgen. Wij waren ook bang om dat te horen te krijgen na de tweede vroeggeboorte daar moesten we rekening meehouden wat waren we toen blij dat we Nathan al hadden. Fijne vakantie geniet ervan! Ben blij met jullie reacties meiden kan met een gerust hart m'n twijfels onzekerheden en alles kwijt. Fijn om te weten.
Bianca oh lekker zeg zo'n geslaagd shopweekend! Ik moet ook gauw weer eens wat leuks voor mezelf plannen Jodi ik geloof dat het er idd toch bij hoort die stolsels verliezen. Ik had het op een gegeven moment een week na de curetage. Heb toen ook de gyn gebeld en dmv een echo kon ze zien dat toen ook alles schoon was en het bloeden stopte toen na een dag of 2 geloof ik. Kien wel leuk zo'n schoolkampweek maar ik kan me ook voorstellen dat het vermoeiend is. Hmm jouw 'kwaaltjes' kunnen best nog eens op een zwangerschap duiden... ik duim voor je meid! In elk geval lekker genieten van jullie vakantie!
En dan nu mijn nieuws van de dag........ ik ben idd zwanger!!! Vanochtend was mijn temperatuur weer gestegen t.o.v. gisteren en gewoon een stuk hoger dan bij een normale cyclus (37.0) dus hubbie en ik hebben een testje gewaagd, positief Ik heb nu natuurlijk wel wat meer angst aangezien het de vorige keer mis ging maar hopelijk is het ons nu wel gegund.
Wupke! Gefeliteerd! Dat is fantastisch nieuws! Ik ben blij voor je. Wel een beetje dubbel natuurlijk.. Hoop nu ook heel sterk dat ik straks mee kan zwijmelen... Echt. Ik vertouw nergens meer op.. Ondanks ik ook al bijna drie dagen een erg trekkend gevoel in mijn onderbuik heb. Dit heb ik meerdere malen gehad en werd ik gewoon ongi rond mijn NOD. Idd wachtbankje nu!! Nog een dikke week! Maar ga ervanuit dat ik niet zw ben.. (zelfbescherming) dit is onze 5e mnd na de curretage.. Waarom zou het nu wel?? Maar voor jou, nu lekker gaan genieten! Want dit is jouw geluk en nu gaat alles gewoon goed!! Fijn.
Bianca ik hoop ook echt dat jij me volgt over een paar dagen!!! Ik ga heel hard duimen. Trouwens ik weet ook dat het bij mij nog heel pril is, alhoewel de test echt duidelijk was en geen licht streepje of zo. Maar de meeste vrouwen testen niet al 12 dagen na eisprong, dus ik hou ook nog steeds in mijn achterhoofd dat ik toch nog ongi zou kunnen worden. Maar daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken
@wupje: gefeliciteerd!! Ik had al zo'n voorgevoel maar dacht eerst zien dan geloven. Ik ga hard voor je hopen dat het deze keer goed gaat. Dat is wel hetgene waar je gewoon vanuit moet gaan ook al is het zo verschrikkelijk spannend.
Wupje: Gefeliciteerd! Probeer er toch van te genieten. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als ik weer zwanger zou zijn.
WUPJE Gefeliciteerd!! Wat een super nieuws voor jullie, ik ga duimen voor je dat het allemaal goed blijft gaan!!!
Hier gaat alles goed hoor, ben heel erg benieuwd en het wordt wat zwaarder nu, maar kan niet echt zeggen dat ik het al heel erg beu ben. Ik voel me over het algemeen eigenlijk prima en mag niet klagen over hoe gemakkelijk de zwangerschap verlopen is!! Maar nu mag ze haar toetje toch wel laten zien hahaha.
Vandaag weer een echo gehad en alles was goed. Het kindje bewoog heel veel dus erg leuk omte zien. Ben weer flink opgelucht.
@Wupje, ja dan horen jullie het!! @Sandra, Fijn dat alles goed was!! Kan me voorstellen dat dat altijd weer een hele opluchting is!