Hey dames. na lang turen naar de hele lijst toch besloten om hier een poging te doen. Wij zijn bezig voor een 2e kindje. Dit is onze eerste officiele ronde weer. Heb zelf PCOS en heb dus geen idee nog hoe of wat omtrent mijn cyclus. Mentruaties zijn vooral erg lang en onvoorspelbaar door de pil heen. Dus die is vorige maand de kast in verdwenen. En meteen begonnen met ovutesten om te zien of er wat duidelijkheid uit komt. Ben benieuwd of er hier een plekje voor ons is. groetjes
Bianca ha ha het betekent dat je bevruchting 2 tot 3 weken geleden plaats heeft gevonden Ik ben dinsdag 5 weken zwanger. Ik schreef het ook een beetje raar Vaak plassen is ook een kwaaltje!! Oh zo spannend!! Anonymuisje welkom meid en hopelijk heb je gauw een positieve ovutest en dus meer duidelijkheid! Succes!
hey hey sandra: blij te horen dat het nog goed gaat! spannende tijd nu he... denk nog steeds aan je! vergeet je niet hoor... bianc: spannend hoor hopelijk heb je snelduidelijkheid. jodi: jeetje meid... vervelend dat mis is gegaan... gelukkig ben je weer herstellende en hopelijk kan je weer snel weer aflsuiten en verder gaan. xx gelukkig heb je wel een beetje uitzicht op leuke dingen doen! wupje: fijn dat je snel terecht kan voor een echo (al is het nog erg ver weg hoor) ik weet het, maar wel fijn dat je bel en dat meteen gewoon afspraak wordt gemaakt.. nog bruinverlies gehad? A-muisje: zo lastig op te schrijven... welkom en hopelijk voel je je hier erg thuis... zijn hier ook veel meiden die al heel lang bezig zijn! is leuke groep hier. hopelijk zeker snel een duidelijk test! spannend. ikke:.. maar ja nu alweer 41 weken en 1 dag... nooit gedacht dat het weer zal gebeuren zo lang... voor me gevoel.. heeft zo veel moeite gekost om zwanger te blijven en dan laten ze je ook nog zo lang lopen... maarja om nou gaan overdrijven (ik kan het niet aan)... doe ik ook maar niet. mootje
Bedankt meiden! @Wupje gefeliciteerd! @Mootje ik zal mijn best doen. Op mijn eerste wonder 3 jaar moeten "oefenen" dus helaas ben ik bekend met lang wachten. groetjes.
a-muisje: jeetje meid dat is echt lange tijd! nou dan heb ik niks te mopperen.. hoop dat het deze keer niet zo lang hoeft te wachten.. mootje
Haai... @a...nog wat... Muisje!! (fantastisch die bijnamen, zo herkent je in elk geval niemand!) das dan ef pech voor mij.. Bianc, mijn eigen nasm zonder de laatste letter.. 76, geboorte jaar.. En de naam van onze dochter gebruik ik regelmatig hier! Dus! Als iemand uit mijn omgeving hier komt snuffelen, heb ik pech! En na het lezen van dit bericht al helemaal! Duh! Mwahahaha.. Maarrr... a-muisje.. WELKOM! Wat mezelf betreft.. Twijfel of ik morgen ga testen.. Bang voor maar 1 streep! Het is dan ook dag 28 van mijn cyclus.. Ik verwacht dat ie 29 was... Verschijnselen heb wel nog. Vaak plassen, of plasgevoel.. En ongi-gevoel in onderbuik. Pfffff wat zouden jullie doen?? Twijfelkont ben ik he... Maartje zal morgenvroeg wel op tijd wakker zijn. Meestal is ze er tussen 6 en half 7 (ja echt!) en nu wellicht nog een uur eerder ivm de nieuwe wintertijd!!! Vanavond MOET ze laat naar bed
@anonymuisje: welkom hier en hopelijk zal het zwanger worden deze keer sneller gaan. Vervelend met pcos weet je nooit waar je echt aan toe bent. @mootje: meid ik hoop zo voor je dat je snel bevalt. Je zal wel hartstikke nieuwsgierig zijn naar die kleine hummel in je buik. Ik denk ook regelmatig aan jou hoor, ben zo benieuwd wanneer je nou gaat bevallen. @ bianca: ik zou testen! Is hij negatief dan is dat een domper maar weet je wel waar je aan toe bent en is hij positief dan kan je een feestje vieren! Toch heb je wel echt veel symptomen.
Hahah ik ben actief op een ander account. Daar ben ik ook niet anoniem op. Wil dit nog voor onszelf houden. Dus in overleg , een nieuwe naam aangemaakt. Anonymous is natuurlijk anoniem. Maar vond muisje er leuker achter staan. @Bianc, hier een rasechte test verslaafde. Ik zeg , gewoon doen. Ik zou zelf dus gewoon een testje doen. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent zoals Sandra ook al zegt. Succes met je beslissing!
Mootje nee gelukkig is het bruinverlies weg nu en heb ik weer gewoon 'heldere' afscheiding. Oh ik hoop echt dat kleine uk zich gauw meldt, op een gegeven moment is het goed geweest. Met Joppe alles goed? Bianca ja ik vrees ook voor een vroege vogel hier morgen, Kyano is ook vaak al rond half 7 wakker. Snap ik nu niet hè papa en mama slapen zo graag uit Ik zou ook een testje wagen; maar als jouw gevoel zegt niet doen dan wacht je nog even een dagje of 2.
Goedemorgen dames... Ik weet nog niet veel meer. Ik heb zojuist getest met de gewone test van Matcare. Mijn man en ik zien een heeeeeel licht streepje.. Echt moeilijk te zien. Wij worden beetje gek hier!! Ik had nog maar 1 test! Misschien morgen even een gevoelige test halen of zo. Ben ook nog niet voorbij mijn NOD.. Maar ivm de verschijnselen, dacht ik.. Test alvast. Nu nog gewoon in spanning dus! (ga me nu niet al feliciteren he! Nog te onzeker...) verder heeft Maartje een uurtje langer geslapem dan normaal. Ze lag er dan ook pas om half tien in....
Oh spannend Bianca. Ze zeggen natuurlijk wel een streep is een streep maar kan me voorstellen dat je nog wat afwachtend bent. Misschien is het handig dan morgen een digitale test te halen die zegt gewoon zwanger of niet zwanger is altijd wat duidelijker dan die streepjes. Ik blijf nog even verder duimen voor je maar heb goede hoop. @ Kien: hoe gaat het met jou alweer terug van vakantie en lekker genoten?
bianc: spannend zeg... maarja het is dan ook heel logische dat de test nog niet heeel postief zegt. hier was meneer al zelfs een uur eerder wakker dan normaal.. maar was lekker in zijn bed aan het kletsen...prima hoor. mootje
Nu t wat opgedroogd is, zien we t hele lichte streepje beter. Blijft echt dun. Je moet goed kijken!! Maar we zien t allebei. Geen bedrog dus. Net gebeld met mijn beste vriendin, (praktijkondersteuner in HApraktijk) die zegt: ja dan is t toch gewoon zo! Hmmm, moeilijk te geloven. Zie liever een dikke streep! Heel dapper wil eigenlijk dinsdag pas testen (NOD). De ochtend is bij t kopen van de test Maandag dan toch al voorbij.. En test ik dinsdagmorgen en hoop ik op twee dikke strepen! Stilletjes ben ik al een beetje blij...
Goedemorgen allemaal. @Bianc whoa wat spannend. Een licht streepje?! Een streep is een streep zeggen ze. Was het gewoon binnen de tijd? En met kleur? Dat is spannend. @Mootje bedoel je echt een uur eerder , of in verband met de wintertijd? Hier heeft de kleine gewoon "normaal" geslapen dus hij werd wakker op onze nieuwe tijd niet slecht dus. Hoe oud zijn jullie kids? Mijn kleine (tja gewoonte om kleine te zeggen) is 2.5 jaar.
@ Bianca: Nou meid ik denk dat je toch stiekem mag gaan geloven dat je zwanger bent hoor!! Spannend hè! Hoop voor je dinsdag dat er 2 dikke strepen zijn maar als het er maar 2 zijn! Mijn zoontje was gewoon normaal tijd wakker, alleen dan dus met het uur tijdsverschil. Normaal half 8 en nu was het dus half 7 maar ja dat is logisch. Hij is van 18 september dus net 2 jaar en 1 maand geweest.
@anonymuisje, maartje is 2 jaar en 4 maanden! Kei leuk momenteel.. Betreft de test, sja binnen de tijd, kweet niet (is dat 10 min?) het was behoorlijk donker nog.. Dus hebben t met nachtlampjes moeten bekijken later onder ( ruim een uur later) was t iets duidelijker. Sja anonymuisje, je zal wel heel wat af getest hebben toen je 3 jaar bezig bent geweest voor je eerste kleine.. Heb er niet zo herl veel ervaring in. Maar mijn gevoel zei al... "denk dat je zwanger bent.." en nu met t lichte streepje erbij..... Krijg ik toch een beetje een smile op mijn snoet...
..heb ef een fotootje bijgevoegd.. kunnen jullie eens kijken waar ik het over heb Deze is dus vanmorgen genomen in alle vroegte met mijn telefoon. Geen goede scherpe foto, maar je ziet het wel als je goed kijkt...
Ik vind hem vrij duidelijk Bianc! Je hoeft niet te turen , geen samen geknepen oogjes niet t scherm kantelen. Hij staat er duidelijk. Voorzichtig gefeliciteerd!!