Zo was mijn streep ook toen ik testte en ik ben toch echt zwanger hoor . Toch een felicitatie van mij kant ook al wil je dat eigenlijk nog niet. Je bent gewoon zwanger, de test icm je symptomen en je gevoel zijn duidelijk.
Hallo... So! Ik heb de Appie leeggekocht.. heerlijk, druk weekje voor de boeg, en weinig tijd voor de grote boodschappen. Heb tevens een Clearblue +plus zwschapstest gekocht. (2) Denk dat ik er toch morgenvroeg eentje doe nog.. Overdag is meestal niet zo nauwkeurig he ivm het vaker plasse! Wat zouden jullie doen? Trouwens erg leuk om die reacties te lezen... als hij morgen 'weer' positief is, mogen jullie me wel feliciteren
Sorry heb nergens kunnen lezen dat je geen felicitaties wilde! Ik heb al mijn testen overdag/savonds gedaan omdat ik sochtends moest werken. Had eerst een lichte streep zoals jij hem ook had. En het resultaat rent nu achter me langs
Ochtendurine is wel het beste maar ik heb m'n testen niet in de ochtend gedaan omdat dat niet uitkwam. Als je urine maar gecontreerd is dus bv twee uurniks drinken en dan plassen. Succes.
Ow, anonymuisje.. (ik moet nog steeds lache om je naam..) (wupke ook hoor, maar daar ben ik al zo lang aan gewend!) ik bedoelde t ook nietzo letterlijk van t niet feliciteren.. Gewoon, ik wil nog voorzichtig zijn en als er morgenvroeg een duidelijker streepje staat mogen jullie los!! Haha Maar het blijft spannend en moeilijk te geloven!
Dames.... Rapapaaaaa, rapapaaaa... De test was hartstikke positief! Ik ben zwanger! Geen twijfels meer.. We zijn nu echt blij en ondanks ik vandaag een drukke dag heb op mijn werk doe ik alles met een dikke smile! Nu natuurlijk een onzekere periode omdat het een half jr geleden met 13 wk mis was... Maar probeer te denken dat t nu gewoon goed gaat allemaal!!!
Bianc, GEFELICITEERD Maar ik twijfelde na je eerste test al niet hahaha. Probeer er idd maar gewoon zoveel mogelijk van te genieten!!
Gefeliciteerd! Ik had ook geen twijfels na die eerste test maar lekker dat je het nu zelf ook gelooft! Geniet van dit gevoel.
Ja, het is een superrijk gevoel... Maar euhm... Wasr is wupke eigenlijk??? Mis haar reacties! Hopelijks niks ernstigs!
hey bianc: nou dat is zeker goed nieuws! ik ben erg blij voor je. gefeliciteerd ook al zal het weer een onzekere tijd zijn. maar het is gelukt! geniet er maar lekker vandaag. groetjes mootje
Bianc: Gefeliciteerd! Super voor jullie! Geniet er ervan. Hier sinds vanochtend weer bloedverlies. Gister had ik al bruinverlies. Misschien ben ik wel ongesteld geworden. Kan dat zo snel al? Bij de eerste bevalling werd ik ook heel snel weer ongesteld terwijl ik gewoon borstvoeding gaf. Donderdag moet ik voor controle ben benieuwd.
@jodi: het zou wel heel snel zijn alweer ongesteld zijn. Normaal duurt het iig de normale tijd voor je cyclus weer op gang komt en vaak nog iets langer. Pas als het hcg uit je lichaam is krijg je weer een eisprong. Ik heb na de miskraam ook lang bruin bloedverlies gehad dan was het een tijdje weg en dan kwam het ineens weer. Gek werd ik ervan. Fijn de je donderdag nacontrole hebt dan weet je iig zeker dat alles echt schoon is.
BIANCA!!!! SUPER VAN HARTE GEFELICITEERD Ik ben echt mega blij voor je en toen ik de eerste foto van de test zag, dacht ik ook al gelijk die is positief ! ** ik had stiekem op 10 dagen na ei al getest en die was ook zo namelijk ** Maar aangezien ook ik eerst wilde wachten tot op z'n minst 12 dagen na ei heb ik er hier niks van gezegd. Maar wat leuk nu zijn we samen in juli uitgerekend!!!! Ik was gisteren afwezig aangezien onze pc stom deed en er een virus op zat dus hubbie heeft er de hele tijd aan geprutst dus ik kon er niet op. Ik baalde natuurlijk vreselijk want was ook benieuwd naar jou nieuws! Jodi ze zeggen ook wel eens dat zoiets een onttrekkingsbloeding of zoiets kan zijn. Dan heb je geen eisprong gehad maar komt er toch bloed vrij. Waarschijnlijk gaat nu dan je cyclus wel weer beginnen. Verder heeft Kyano nog erg veel last van de wintertijd en is al 2 dagen om 5.30 wakker Deze mama is dus een beetje moe
@wupje: je bedoeld natuurlijk Bianca! Die zwangerschapshormonen ook . Dat vroege wakker zijn ken ik. Nathan was vandaag om 5 uur wakker wat een ramp. Ik zit dus maar een beetje te hangen op de bank. Hoe voel jij je verder veel kwaaltjes of valt het mee?
Oeps Heb het effe aangepast Het gaat best goed, ben wel elke dag heel moe en soms misselijk. Gisteren eigenlijk de hele ochtend misselijk geweest en vandaag alleen bij opstaan heel erg en toen is het weggetrokken. Hi hi ik heb ook nog niet veel gedaan in het huishouden sinds Kyano slaapt dus ik moet ook nog maar gauw even aan de slag Gisteren trouwens nog naar Kabouter Plop voorstelling geweest, wat is dat leuk zeg!!!
Wat leuk kabouter plop, ik weet nooit zo goed wanneer Nathan dat leuk vindt zo'n show. Maar goed als kyano het leuk vond dan zal Nathan er ook wel aan toe zijn ze zijn toch bijna even oud. Op zich wel fijn die kwalen of niet? Ik vond en vind het wel prettig dan voel je je iig echt zwanger. Mijn gyn zegt dat hoe misselijker je bent hoe minder kans je op een miskraam hebt hopelijk heeft ze gelijk, bij mij iig wel. Leuk hoor dat jij en Bianca nu in dezelfde maand uitgerekend zijn er zit dan maar iets meer dan een werk tussen toch. Best bijzonder.