Hubbie had deze kaartjes gratis vanuit zijn werk gekregen dus daarom wilden we het wel proberen. Ik had ook eerst het vermoeden dat Kyano er nog te klein voor zou zijn en zeker omdat het net in de tijd van zijn middagslaapje viel (13 uur) dus ik zag de bui al hangen maar niet dus. Ik heb echt een geweldige middag gehad, wat kun je dan genieten van je kindje als die zoveel lol heeft. Ik had echt een heel warm gevoel van binnen net als verliefdheid Tsja en over die kwaaltjes; het is nog steeds niet dezelfde zwangerschap als die van Kyano. Ik kan in principe nog steeds alles eten (wordt er niet misselijk van) en heb bij vlagen dan die misselijkheid. Dus ik ben echt nog wel onzeker, en eigenlijk heb ik ook een beetje zelfbescherming om me heen gebouwd denk ik. Ik weet wel dat ik zwanger ben maar loop niet de hele dag te stralen en ga er nog steeds vanuit dat de echo straks niet goed kan zijn. Hopelijk zit ik helemaal fout
Dat verliefdheidsgevoel herken ik wel. Ik zal het dan toch een beetje meer in de gaten houden wanneer er shows zijn geheid dat Nathan het ook leuk vindt. Ik vind het ook wel logisch dat je na een miskraam eerst zekerheid wilt dmv echo's. Mijn symptomen zijn ook anders dan bij Nathan hoor dus daar moet je proberen niet teveel op te focussen en deze keer kwamen de echte flinke symptomen zoals misselijkheid en moeheid pas vanaf week 6 of 7 dus misschien krijg je het nog heviger. Ik blijf voor je duimen dat alles goed gaat.
Ow ik heb ook nog kaartjes voor Plop! Geloof wel april pas. Dan is Maartje alweer bijna 3! (en ik hopelijk 7 mnd zwanger) blijft trouwens onwerkelijk om t uit te spreken. Natuurlijk wil ik ook heel graag eerst die echo zien, maar dat duurt nog ef.. Ik vertrouw erop dat t goedkomt! Maar euhm Wupke, gewoon hubbie effe wegpesten achter dat kastje! Zeg de volg x maar dat er mensen zorgen hadden Oke, lekker avondje niks voor de boeg. Had al lekker de kaarsjes aan, heeft ze ze weer allemadl uitgeblazen! Zo dat duiveltje van mij in bed en rust! Hihi..
Het lijkt me heerlijk om met minimuisje naar plop of iets dergelijks te gaan! Weet alleen niet zeker of hij het een hele show uit houd. Maar zo te zien heeft jou kerel het geweldig gehad. Kan me voorstellen dat je na een MK flink onzeker bent nu. Hopelijk kan je er snel van genieten. @wakker worden jeetje. wat een tijden zie ik voorbij komen. zwaar vermoeiend lijkt me dat. ik heb een redelijk goede slaper die pas om half 9 wakker werd de eerste dag. *klopt af*
Ik zou het jullie ook aanraden gewoon eens te proberen, en dan een show waar ze de figuren van kennen en ook graag op tv naar kijken. Piet Piraat lijkt me ook nog wel eens leuk om naar toe te gaan, maar Woezel en Pip zou voor Kyano bijv weer niks zijn, daar geeft hij niks om. Bianca ha ha Maartje gunde jou dus geen romantisch avondje Anonymuisje ja wij hebben helaas echt een vroege vogel Maar heeft er ook mee te maken dat hij elke keer 's ochtends vroeg moet poepen en dat slaapt natuurlijk niet lekker meer zo'n volle luier Ik ga morgen trouwens met Kyano naar de huisarts. Hij heeft nu al 2 weken lang diarree en ik vertrouw het niet meer. Even checken voor de zekerheid.
Nou inderdaad shows zoals Piet piraat , plop dat soort dingetjes lijkt me echt geweldig voor hem. Is ook best prijzig lijkt me als je geen vrijkaartjes hebt. Maar ik ga me er eens in verdiepen. Dacht echt dat hij er te jong voor was maar vind het een goede tip! thanks. En inderdaad slapen met een volle luier lijkt mij ook niet echt prettig :x
@wupke, ooh das vervelend. Zijn het geen kiezen? Maartje heeft dit een hele tijd terug ook gehad, ben niet naar arts geweest, want weet toch dat ze zeggen: zolang ze goed eten en drinken is er niets aan de hand.. Maar als het voor jou gevoel fijn is... gewoon gaan he! Al is het om dingen uit te sluiten.. @slapen.. ja wij hebben een HELE vroege vogel. Ik weet ook niet goed wat ik moet doen als ik ze langer wil laten slapen. Ze is gewoon hartstikke wakker dan! Wil dan perse bij ons in bed. Maartje kwam eerst snachts heel vaak, nu gelukkig zelden tot nooit, dat vinden wij al super, dus dat ze tussen 6 en half 7 wakker is nemen we voor lief.. (maar soms zou slapen tot een uur of 8 ons wel goed doen! Maarja..) Geloof dat ik zo'n wekkertje aan ga schaffen waar ze dmv een beertje of zo ziet wanneer ze op mag staan. Nu slaapt ze nog een maandje of twee in haar babybedje.. een groot bed is in de maak.. Dan kan ze zelf naar ons komen..... ai!
Nathan is normaal rond 7 uur of half 8 wakker, maar sinds die tijd is teruggeggaan is hij wel vroeger. Vandaag was het 6 uur. Hopelijk komt er morgen weer een uurtje bij en dan zit hij weer op zijn oude tijd. Ik zal ook eens gaan kijken naar een show in de buurt, ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden
Pff hier lukt het ook nog niet echt met wat langer slapen. Vanochtend ook weer kwart voor 6, het is echt dat uurtje verschil door de wintertijd terwijl hij gisteren weer gewoon op de normale tijd in bed lag Gelukkig is ook Kyano altijd goedgehumeurd als hij wakker is dus we lachen ons wel al kapot om 6 uur 's ochtends ! De huisarts vermoede een buikgriep die toch wel een beetje te lang duurde, we moeten nu een beetje poep opvangen en afgeven bij het ziekenhuis voor kweek. Hmm ik geloof dat ik het lepeltje daarna maar weggooi Bianca en hoe gaat ie? Al wat ochtendmisselijkheid gespot?
Nou vandaag zaten we op half 7, hebben we er toch weer een halfuurtje bij gesmokkeld. Misschien is het dan morgen wel 7 uur dan komen we weer in de buurt van voor de wintertijd. Hij had gisteren ook overdag niet geslapen ook al had ik dat wel verwacht. Ach ja hij blijft iig gezellig dan maar een poosje wat minder slaap.
Vroege vogeltjes allemaal. Vandaag werd Muisje om 8 uur wakker. Dat is voor zijn doen echt vroeg. Maar dat komt denk ik door het psz ritme wat er nu bij hem in zit. Als het normaal aan hem ligt slaapt hij lekker uit. @hier ik voel vanalles wat er waarschijnlijk niet is. Mn borsten doen zeer heb constant krampen daar beneden. Ik verwacht elk moment ongesteld te worden maar er komt nog niets. IK weet niet wanneer officieel de laatste keer was. Want het heeft 7 tot 8 weken geduurd. Einde deze maand een gesprek met de Gyn over de lange periodes. @Wupje succes met het "poep-gedoe". Hoe is het met de rest hier? Ik ken nog niet iedereen en heb ook geen idee hoeveel meiden er hier zitten? groetjes.
@ Anonymuisje: lekker zo'n kindje wat lang slaapt. Die van ons is nooit echt een slaper geweest helaas, maar goed hij blijft vrolijk door de dag heen en huilt eigenlijk nooit dus wat dat betreft hebben we dan weer helemaal niks te klagen. Spannende tijd dus voor jou, had je deze keer wel ovutesten gedaan of niet? Het zou toch fijn zijn als het gewoon raak is en je niet de medische molen in hoeft. Je zal wel clomid krijgen of niet als je niet zwanger raakt.
Ik ben een paar dagen geleden pas begonnen met ovu testen. En ze worden nu eigenlijk alleen maar lichter dus ik denk dat ik er misschien net na zat ofzo. Nouja dat is afwachten. Clomid heb ik indd al gehad , maar daar kreeg ik geen eisprong mee toen. Provera heb ik gehad , metformine. Werkte allemaal niet. Ben op normale manier zwanger geworden wonderbaarlijk genoeg hihi. Over het slapen tja. Hij is een hele slechte slaper geweest altijd. Een huilbaby en spuugde al zn voedingen in het geheel uit waardoor hij ook telkens wakker bleef. Dus ik ben echt zo blij met deze ommekeer. Hij stopte met spugen toen hij anderhalf was , heeft best lang geduurd dus. Hij slaapt sinds een paar weken pas officieel door. Dus ik geniet er nog even van zolang het kan.
Hier ook een meisje wat heel erg uit haar doen is kwa slapen, normaal tot 8 uur ongeveer maar Maandag 6.30, gister 5.15 en vanmorgen weer 6.30. Ik vind dit dan ook erg vroeg, maar ben het niet gewend en ook niet echt een ochtendmens ik denk dan niet van ohhh lekker nog de hele dag voor me
Brett en zeker als je hoogzwanger bent is het fijner om de ochtend wat later te beginnen Hopelijk komt ze gauw weer in haar oude ritme. Onze boef sliep vanochtend wel weer 'gewoon' tot half 7 (toen was ook de wekker al afgegaan dus ook logisch) Anonymuisje balen is dat hè als je geen idee hebt of je de eisprong al hebt gehad of niet Ondertussen zijn er hier niet meer zo heel veel meiden over, de meeste zijn al voorbij gekomen. Verder is chelleke er nog maar ik heb al heel lang niks meer van haar gehoord, misschien is ze ondertussen zwanger? En dan Kien natuurlijk nog.
Hallo... Pff wilde net ef slapen, beetje moe, maar lukt niet. Kan nu even slechter slapen! Kom niet goed in slaap.. (gepieker?) Verder voel ik nog niet veel. Is nog vroeg he... Stiekem weten er toch al een aantal mensen het (die dichtbij staan en me op de voet volgden Dat vind ik fijn, maar tegelijk ook heel dubbel. Ik kan tegen sommige mensen niet liegen. Er kan nog zoveel gebeuren in deze begin fase! Ik ga er niet vanuit, ik heb er een goed gevoel bij. Maar hey, zekerheid krijg je nooit. Ik weet ook niet wanneer ik de verlosk. zal bellen. Voor mij hoef ik geen vroegere echo. Doe maar gewoon die rond de acht weken.. en dan liefst net voor de feestdagen (ben met kerst rond de 12 weken). Ook ben ik de 21ste dan jarig, dus ik zal het lastig krijgen met verzwijgen! Zeker als mijn buikje weer zo snel groeit als de laatste keer! @wupke, jij bent dus al lekker beetje misselijk en moe af en toe... sja dan is het wel fijn dat het manneke een beetje langer slaapt. @Anonymuisje, erg vervelend als je niet weet in welke periode je je bevind. Niks fijner als een beetje stabiliteit. Hopelijk wordt het snel duidelijk voor je, en inderdaad wie weet ben nu je nu plots zwanger! Dat zou toch sjiek zijn! @Mootje/Brett... Zou Mootje nu uhm.... liggen te.... hahaha, dikke kans he! En Brett, als ik jou niet meer spreek.. toi toi toi he! Ik zou zeggen, verzamel je krachten! hihi.. @slapen. Maartje slaapt eigenlijk hetzelfde als voordat de klok verzet wordt! Meestal rond half zeven wakker. Dit zijn we zo gewend... weet niet of er een tijd komt dat ze langer doortrekt. Misschien als straks het middagslaapje wegvalt?? Ook zij was een slechte slaper het eerste jaar. Wat een gedoe hadden we ermee. Niet veel huilen, maar heeeeel veel hazenslaapjes! Ze had het zeker nodig, maar gunde zichzelf maar een korte rustpauze.. Er zijn hier idd veel zwangeren... hopelijk vinden de niet zwangeren dit niet vervelend... Het is gewoon gezellig hier, met een aantal vertrouwde personen. Ik klets ook (nog) niet op andere forums.. Anders kan ik het helemaal niet bijhouden!
ow, ik ben 4 wk geleden met het loopplan van Evi Gruyaerd. (heel langzaam leren rennen opgebouwd in lessen van een half uurtje. Ik genoot hier super van! Maar lig er nu een weekje uit.. Zouden jullie hiermee doorgaan? Zelf zou ik het graag willen maar dan ipv 3x per week naar 2x of zo, en dan niet hele lange stukken rennen maar korte stukjes.. wat vinden jullie??
Bianca volgens mij kun je dat zeker de eerste weken zeker blijven doen. Op het moment dat je buikje groeit of het voelt voor jou niet meer comfortabel dan kun je er altijd nog mee stoppen. Eigenlijk zou ik ook nog steeds moeten sporten maar het komt er steeds niet van Lastig dat het niet lukt om te gaan slapen. Ik ben vooral vanaf 17 uur ongeveer echt doodmoe en zodra Kyano slaapt crash ik op de bank en val ook als een blok in slaap. En als ik dan wakker wordt voor een kop thee ben ik hartstikke humeurig Erg hè Ik heb de vk nog niet gebeld maar mag dan ook eerst nog even naar de gyn over 2 weken en ik denk dat ik dan gelijk de vk bel. Hopelijk is er dan ook reden genoeg om de vk te bellen.
Hey ik heb jullie teruggevonden.. even gauw een berichtje om jullie niet kwijt te raken en ik kom vanavond even kijken hoe het hier is!! Ik hoop op veel goed nieuws.. liefs