Hallo dames!!! Kom even weer om het hoekje spieken.... Zie ik meteen twee zwangere dames!!! Wow!!! Ben zo blij voor jullie!!! Hoe gaat het nu?? Hoi Anonymuisje, volgens mij had ik jou hier nog niet gezien. Ik ben kien en kom af en toe langswaaien.. Ben mama van een dochter van ruim 2,5 en nu meer dan een jaar "bezig" voor een tweede. Ik verwaarloos jullie wel, maar ik heb zo weinig tijd voor zp *zucht* Vorige week een lekker midweekje naar Drenthe geweest. Helaas reisde oma in haar rode fiatje mee.. Had eigenlijk wel goede hoop. De menstruatie verliep ook anders, dus denk een zeer vroege misser. Vandaag naar de fertiliteitsarts geweest. Daar wel met een prettig gevoel vandaan gekomen. Met manlief is iig niks mis. hij heeft 99 miljoen zaadcellen.. Dus als daar nu eens eentje wat doet met zijn zwemdiploma A, dan komt het goed .. Met mij op het eerste gezicht niets mis. Dus nu bloedtesten afwachten. Ben al zo blij met de goede uitslag voor mijn man. Was daar toch een beetje bang voor.. Nou, vlieg weer weg. Moet nog een berg strijkgoed wegwerken en morgen helaas een verplichte studiedag en 's avonds vergadering van de oudercommisie van de psz. Wou soms dat er meer uren in een dag zaten.. Zal proberen weer wat sneller langs te waaien!!
Balen kien van de menstruatie of vroege miskraam. Ik zat zo hard te hopen dat er ook voor jou goed nieuws was. Wel fijn dat er op het oog niks mis is met jou en dat je man genoeg sperma. heeft. Nou hopen dat er eentje goed hard zwemt naar jou eitje het is je zo gegund. @bianca volgens mij kun je zeker in het begin gewoon blijven sporten. Zolang het voor jezelf goed voelt en je jezelf goed voelt moet het kunnen. Ik schrijf ook niet op een ander forum was wel begonnen bij een ander maar daar werd zo weinig geschreven dat loopt niet. Andere topics zitten zo vol dat het erg onpersoonlijk wordt. Vind het bij jullie juist zo fijn omdat ik jullie "ken". Maar als de niet zwangeren dit lastig vinden hoor ik het graag.
ohw gevonden ik was jullie kwijt Hé wup en bianc zwanger!!!! joepie!!! En sandra ook nog steeds goed! Wat fijn meiden! hier alles ok, maar razend druk met een pasgeboren baby die overdag alleen hazenslaapjes doet en een peuter(puber) die de hele dag (positieve en negatieve) aandacht vraagt!
Bianc geweldig!! Ik zie dat jij één van de gelukkigen bent, Mary Woods nog gefeliciteerd met Elin, wat gaaf! Brett!! Wat ben je al ver succes met je bevalling en Sandra.. ook al op de helft, ik ben blij voor jullie dames!! Wuppert: jou ken ik al Ik hoop dat de andere wachtenden nu ook gauw aan de beurt zijn... wat confronterend... al een aantal bevallingen verder en jullie nog op wacht. Ik duim dat het nu echt gauw zo ver mag zijn!!
Jeetje... dat heb ik volgens mij helemaal niet meegekregen wat erg! Dan geef ik je naast een felicitatie ook nog even een dikke knuffel.. het zal spannend voor je zijn
Hallooo! Oh heerlijk, clubje bijna weer compleet! Ik vond het toen ik nog zwanger wilde worden niet vervelend. Hoewel t natuurlijk wel prettig is als je niet als enige overblijft je leert zelfs veel van elkaar en het is zeker prettig dat he elkaar wat beter kent! Klinkt gek.. Enerzijds is het prettig dat t annoniem is en je niks verplicht bent maar soms denk ik.. Oh zou wel leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten! Maargoed, dat is niet gemakkelijk en denk juist dat je hier komt kletsen omdat het juist zo ongedwongen is.. @kien, marywoods en Ingeltje! welkom weer, haha, tis best gezellig hier nu. Ingeltje, hoe gaat het met je kleine ukkie??? Ben benieuwd naar je verhaal! En Marywoods, hoe oud is jouw babietje? De namen ben ik ef kwijt... Sorry! En Kien, fijn van die supersonische spermacellen, haha! Das toch alvast 1 geruststelling. Komt wel goed, soms wil t gewoon niet... Ik duim voor je dat ook jij snel bij ons aansluit! @sporten.. Ja ik ga ook nog maar even lekker door met rennen.. Geniet er zo van! Ik ben wat voorzichtiger nu, wil nu absuluut geen risico nemen en dingen doen waar ik achteraf over twijfel, net als bij de miskraam een half jaar geleden.. @wupke, moest jij de gyn bellen als je zwanger was? Geloof niet dat ik dat meegekregen heb. Voor zover ik weet moet t nu gewoon lopen zoals normaal.. Okay, ga op tijd met de kippen op stok.. Ben geloof ik voor t eerst erg moe..
@ bianc: Mijn nieuwbakken dochtertje heet Elin en is nu ruim 8 weken oud! Thomas vond het eerst erg moeilijk en was flink jaloers, maar is nu een trotse grote broer! Ze is geboren met precies 40 weken, dus een hele geruststelling na de extreme vroeggeboorte bij mn zoon Ga lekker voorslapen, want als je kindje er is komt er niks meer van Zeker niet met een peuter erbij, hihi
pffff, vanmorgen was het 5 uur hier! Donderdag is mijn drukste werkdag (ivm cursus die ik geef 's avonds, nog maar 2x gelukkig). Denk dat ik vanmddag maar een lekkere lange middagpauze neem, effe bijtanken! Ben dus een beetje chagie. Ik ga iets regelen met zo'n lampje of wekker! Ik kan Maartje al zoveel uitleggen! Dan moet ze dit ook gaan begrijpen. Lampje uit = papa of mama roepen! Lampje aan = nog slapen! haha.. Heeft iemand ervaring of tips?
Jee Bianca dat is wel heel erg vroeg ! Gelukkig zit Kyano weer in zijn normale ritme, vanochtend was het weer iets later kwart voor 7 Ik heb echt geen idee wat je kunt gebruiken als hulpmiddel. Of evt een keer checken als ze geen middagslaapje meer doet? Of misschien maar een uurtje laten slapen? Ik roep ook maar wat, heb echt geen idee. Kien balen die stomme oma toch weer gekomen :x Wel fijn dat de onderzoeken goed waren, laten zwemmen dat grote legertje Marywoods oh succes met alle drukte!!
Jemig dat is wel heel vroeg ja. Kleine hier werd ook wel eens zo vroeg wakker. Dan liep ik zijn kamer op gaf ik hem een klein slokje water en zei ik dat het nog heel vroeg was , en dat we dus nog even gingen slapen. Dat werkte hier eigenlijk wel goed. Succes ermee in ieder geval. Lijkt me echt slopend als je kleine zo vroeg is.
Hier heeft de kleine weinig last van het uur. Hij sliep altijd al tot 8.00 - 8.30 uur en nu eigenlijk nog steeds. Ik kom net bij de gyn. vandaag en alles was schoon! Zat nog wel ietsje bloed in de baarmoeder maar dat kwam er vanzelf een keer uit. Ben weer helemaal blij nu nog ongesteld worden en we kunnen weer flink aan de klus. Maar eerst lekker genieten dit weekendje Center Parcs!
Het was niet verplicht maar die laatste gyn gaf ik aan dat ik gerust mocht bellen voor een vroege echo gezien de miskraam en als die echo goed is, ga ik ook gewoon terug naar de vk. Ik wil die vroege echo wel heel graag, wil gewoon weten of het goed zit nu. Alhoewel je die garantie natuurlijk nooit hebt, maar dan weet ik in elk geval dat er iets groeit
hey lieve meisje we zijn ouders geworden van zoon Martijn. 7 pond! gister geboren om 5 uur. vlotte thuisbevalling jammer genoeg liggen we nu met hem in het ziekenhuis.. hij heeft geen anus en zijn bal zak is niet goed... ziet er raar uit... ben heel vedrietig dat twee keer een zorgkindje hebben... maar gelukkig is hij mooi ventje! supper rustig... hij wordt op dit moment geopereerd en krijgt een stoma... zodat ze in toekomst een anus kunnen maken en zo nu zijn ontlasting kwijt kan want is zo zielig als hij kan zijn ontlasting niet kwijt... ik hoop snel weer bij hem te mogen... gaat hij naar het Intensivicare of hoe je het ook schrijft... we liggen nu in het VU... xxx mootje
Mootje van harte meid!! Een zoon.. en wat een mooie naam!! Ontzettend rot dat je in het zkh ligt en wat een nare aandoening... knuffel voor jou
Mootje gefeliciteerd met jullie zoon. Wat vervelend dat hij geen anus heeft en zijn balzak niet goed is. Hopelijk komt het met operaties allemaal goed. Ik hoop dat jullie wel lekker kunnen genieten van jullie mannetje.
@mootje... Proficiat meid! Fijn dat t redelijk vlot verliep. Wat vervelend van de afwijking. Hopelijk kunnen ze dit snel verhelpen! Sterkte, maar tevens ook genieten he! Knuffel van mij!
mootje gefeliciteerd!!!!!!!!!! Leuke naam! Heftig hoor meteen al een operatie.... hoop dat het allemaal goed gaat komen en dat jullie er allemaal zo weinig mogelijk last van hebben. Dikke knuffel!
@jodi fijn dat je baarmoeder schoon was, kan je gelukkig weer verder. Geniet lekker van center parcs! @ wupje ik heb dat gevoel ook sterk gehad dat ik vroeg een echo wilde alleen ging het toen bij mij een dag na de echo weer mis. Bij iets meer dan 6 weken dus toen hoefde dat van mij niet meer en ik vond die inwendige echo's echt vervelend worden. Weet je al wanneer je de echo hebt? Misschien heb je het al geschreven maar dan ben ik het vergeten.
Mootje, Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van Martijn!! Hopelijk verloopt de operatie en het herstel allemaal goed!! @Wupje, ja logisch hoor dat je al vroeger een echo wilt, je voelt je waarschijnlijk toch al een stuk onzekerder!! Hier vandaag DE uitgerekende datum, maar het is nog er rustig in mijn buik. Brit.t was weer om 6.15 wakker en ik heb niet heel goed geslapen dus heb haar gelukkig van 9 tot 11 nog terug gekregen dan maar een hele lange middag Want had het tegen 8 uur al helemaal gehad, nu heb ik het gevoel dat ik er weer even tegen kan!
Mootje meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van Martijn! Hele mooie naam voor zeker weten een prachtig mannetje Ik duim voor jullie dat de operatie goed gaat verlopen en dat alles dadelijk goed komt. Knuffel en veel sterkte maar idd ook genieten van jullie kleine mannetje!! Brett oh spannend meid!!! Sandra 16 november hebben we de echo!