Wij hebben er 4 rondes over gedaan bij de eerste, maar wel in totaal 6 maanden vanwege lange cyclussen. Nu duurt het dus alweer langer. Maar ach, nog niet lang genoeg om te "mogen" klagen. Het jaar is nog niet om. @ Willemien, het ligt aan welk merk testen je hebt gekocht.
Wij hebben 2x mega geluk gehad, 2x in 1 ronde zwanger. Helaas liep de tweede zwangerschap uit op een miskraa )curette bij echo bleek het kindje niet te leven'. Nu ben ik in de 4e ronde en ben bijna overtuigd dat ik zwanger ben Dus ik behoor tot de `gelukkige`die er niet veel moeite voor hoeft te doen.. Jooze
Pim / 30 / Emme 19 november 2006 / ronde 3 voor nummer 2 Joki / 31 / dochter 29 mei 2007 / ronde 3 voor nummer 2 Vera / 32 / zoon 1 jaar / ronde 7 voor nummer 2 Happyluna / 28 / dochter 12 februari 2007 / ronde 1 voor nummer 2 Vera / 28 / Stijn 7 januari 2007/ ronde 3 voor nummer 2 Mama van Dean / 24 / Dean 5 oktober 2006 / ronde 4 voor nummer 2 Jooze/ 26 / Tycho13 july 2007/ mk sept 2007/ ronde 4 voor nummer 2 jennefer26 / 29 / zoon 7 jaar / ronde ? voor nummer 2 Sabina4 / 28 / Milan 24 september 2006 / ronde 1 voor nummer 2 Sandra / 29 / Jimmy 2,5 jaar / ronde 8 voor nummer 2 Nadja / 34 / Luca 25 oktober 2005 / ronde 7 voor nummer 2
Pim / 30 / Emme 19 november 2006 / ronde 3 voor nummer 2 Joki / 31 / dochter 29 mei 2007 / ronde 3 voor nummer 2 Vera / 32 / zoon 1 jaar / ronde 7 voor nummer 2 Happyluna / 28 / dochter 12 februari 2007 / ronde 1 voor nummer 2 Vera / 28 / Stijn 7 januari 2007/ ronde 3 voor nummer 2 Mama van Dean / 24 / Dean 5 oktober 2006 / ronde 4 voor nummer 2 Jooze/ 26 / Tycho13 july 2007/ mk sept 2007/ ronde 4 voor nummer 2 jennefer26 / 29 / zoon 7 jaar / ronde ? voor nummer 2 Sabina4 / 28 / Milan 24 september 2006 / ronde 1 voor nummer 2 Sandra / 29 / Jimmy 2,5 jaar / ronde 8 voor nummer 2 Nadja / 34 / Luca 25 oktober 2005 / ronde 7 voor nummer 2 Maryloes / 28 / Milan 5 maart 2006 / mk oktober 2007 / ronde 4 voor nummer 2 Ik heb mezelf ook toegevoegd! Wij waren bij Milan meteen zwanger. De vorige keer in ronde 5, maar helaas mk en nu dus ronde 4. Van het weekend hadden we vrienden op bezoek en zij vertelden dat ze zwanger zijn. Was echt heel blij voor ze, maar had wel zoiets van: ik ook! Ik gun het echt iedereen, maar ik gun het vooral mezelf Hoe ervaren jullie dit?
@Maryloes, ik had toen ik zwanger wou worden van stijn het er heel erg moeilijk mee, allebei mijn zussen vertelde me in die tijd dat ze zwanger waren en vond dat echt heel erg moeilijk maar nu heb ik het nog niet mee gemaakt. Ik weet wel van 3 personen dat ze bezig zijn met proberen zwanger te worden, ik zelf ben daar niet open in naar andere, ik heb zoiets van dat is iets voor ons zelf, hoe denken jullie daarover? Ik vind mensen ook heel erg open over het geslacht als ze dat weten, ik weet dat vrienden van ons een dochter krijgen over 2 a 3 weken en andere vrienden krijgen over 12 weken een zoontje.
Het is me ook gelukt alleen zonder kleur, kan iemand dat misschien? Had hem wel op kleur staan maar hij pakt het niet! Tim word zaterdag alweer 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel...zucht! Hij word al zo groot! Vandaag naar mn werk geweest en nu gaat Tim maandag mee naar mijn werk voor foto's van zn tandje hopelijk kunnen ze daar wat meer op zien. Morgen naar de musical Tarzan, al voor de 2e keer! Vond hem zo leuk dat ik nog een keer wilde dit keer wel met korting dan. Wat ook leuk is is een msn forum te maken daar kan je foto's plaatsen en wat opelijker praten als hier, heb het wel al eens vaker gedaan. Het blijft dan een besloten groep zeg maar, wat denken jullie hiervan? Anders kan ik er eventueel 1 aanmaken en jullie aanmelden. Ik hoor het wel. Hier vind ik het ook prima hoor. Groetjes trotse mama
Happyluna / 28 / dochter 12 februari 2007 / ronde 1 voor nummer 2 jennefer26 / 29 / zoon 7 jaar / ronde ? voor nummer 2 Joki / 31 / dochter 29 mei 2007 / ronde 3 voor nummer 2 Jooze/ 26 / Tycho13 july 2007/ mk sept 2007/ ronde 4 voor nummer 2 Mama van Dean / 24 / Dean 5 oktober 2006 / ronde 4 voor nummer 2 Maryloes / 28 / Milan 5 maart 2006 / mk oktober 2007 / ronde 4 voor nummer 2 Nadja / 34 / Luca 25 oktober 2005 / ronde 7 voor nummer 2 Pim / 30 / Emme 19 november 2006 / ronde 3 voor nummer 2 Sabina4 / 28 / Milan 24 september 2006 / ronde 1 voor nummer 2 Sandra / 29 / Jimmy 2,5 jaar / ronde 8 voor nummer 2 Trotsemama27 / 27 / Tim 26-01-2007/1e ronde voor nummer 2 Vera / 28 / Stijn 7 januari 2007/ ronde 3 voor nummer 2 Vera / 32 / zoon 1 jaar / ronde 7 voor nummer 2
Trotsemama ik heb de lijst voor je aangepast! Tim alweer bijna 1, gaat zeker snel. Succes maandag, hopelijk valt het allemaal mee met zn tandje @veertje, vrienden en familie weten wel dat wij bezig zijn, maar dit komt omdat we een miskraam hebben gehad. Dit wilden we wel graag delen. Het enige nadeel is dat ze weten dat we bezig zijn. Anders hadden we het niet vertelt. Bij Milan wisten we het geslacht niet; bij een tweede wil ik dit wel graag weten, maar ben dan niet van plan om dat aan iemand te vertellen. Sommigen zijn daar heel open in. Een kennis van mij vertelt ook gewoon openlijk hoe haar dochtertje gaat heten......Moet iedereen zelf weten, maar ik hou het liever nog even geheim.
Ik weet nu van mijn zusje dat ze bezig is omdat ze een miskraam gehad heeft bij 7 weken en daar graag met mensen over wou praten en ze zegt ook eerlijk dat ze verder gaan met proberen zwanger te worden. Wij wisten bij Stijn dat het een jongen zou worden maar hebben het aan niemand verteld, wat ik wel vervelend vond is dat mensen de hele tijd lopen te vissen naar het geslacht. Bij de volgende wil ik het geslacht ook weten maar dan weet niemand dat wij het weten want word gek van dat gevis haha
Trotsemama leuk idee van het msn forum.! Succes maandag.! Maryloes ik had het er vooral moeilijk mee toen we probeerde zwanger te worden van ons dochtertje. Ik had echt het gevoel dat iedereen zwanger was, behalve ik.! Veertje, vrienden en familie weten dat we "bezig" zijn. Ze weten dat we het liefst weinig leeftijdsverschil willen tussen de kleintjes en na de mk van november. We wisten bij onze dochter niet het geslacht. We willen het bij de 2e wel weten. Het moet dan wel geheim blijven, maar ik kan niks voor me houden... Dat wordt nog lastig....
Joki...Als er nou nog meer miden zijn die het een leuk idee vinden dan maak ik er 1 aan alleen heb ik dan wel jullie e-mail adressen nodig maar dat kan dan via een PB. Maar eerst even afwachten of er nog meer zijn die het leuk vinden. Ga lekker mn bedje in. Doeggggg!
hoi ik ben nu al twee jaar en twee maanden bezig. heb 2 mk gehad. als ik in april niet zwanger ben ga ik de mm in. zo raar bij mijn 1e was ik ongepland zwanger en nu 2mk. mischien moet ik nu ook niet plannen jennefer
mij lijkt het ook leuk een msn-goep! Ik wilde het eerst stil houden dat we voor brosje gingen, maar stil aan weten steeds meer mensen het, toen ik met mijn ex zwanger wilde worden wisten behalve mijn directe fam mijn collega's het ook. Werk met allemaal meiden in de kinderopvang en dan is kinderen een vaak besrpoken onderwerp. Toen het niet lukte vond ik dat heel vervelend, nu heb ik er veel meer rust in, mensen mogen best weten dat we bezig zijn. Maar als het raak is dan ga ik het pas na 3 mnd aan de grote klok hangen. Mijn moeder en zus krijgen het wel gelijkt te horen, net als 2 vriendinnen.
maar wat betekend mm? op zwanger worden? ik heb zo last van me buik en super last van me rug niet normaal meer net of ik last van weeen heb lol lol maar dat kan helemaal niet maar het voelt wel zo wie weet een goede oplossing voor me dat ik niet meer zo last van me buik en rug krijg heeft iemand een oplossing voor me please gr sandra
mm betekent mediche molen. Wat raar dat je zoveel last van je buik heb, misschien even lekker warm onder de douche gaan staan, zou anders ook niet weten wat je er aan kan doen. als je het niet vertrouwd dan moet je even de huisarts bellen.