Haha, hier zijn ook al verschillende namen gepasseerd. Hadden jullie bij je eerste kindje ook een jongens en meisjes naam? nou wij wel en ben blij dat stijn een jongen is want vind die meisjes naam helemaal niet mooi meer Gebruiken jullie diezelfde naam nog voor een tweede?
wij hadden een jongen en een meisjes naam idd. als ik nu zwanger zou raken en het word een meisje gebruiken we denk ik wel de naam die we toen ook al in gedachte hadden. voor een jongen word het nog even een ander verhaal, want dat viel toen ook al niet mee om die te bedenken. maar zo ver is het nog niet dus tijd genoeg
Hallo allemaal, Ben weer terug van vakantie! Sorry, maar heb nog niet alles kunnen terug lezen... Voor alle nieuwe : Welkom, dat we allemaal maar snel zwanger mogen raken! Veertje, ik hoop dat de huisarts of de gyno snel actie onderneemt want van die lange cyclussen word je stapel gek! Trouwens gefeliciteerd met je nieuwe huis! Druk aan het (andere) klussen ? Sylvie, Remke en Lidia GEFELICTEERD. Toch weer fijn dat er weer een paar zwanger zijn geraakt! Djezelf, heb een paar mnd getempt. Elke maand exact hetzelfde dus heel regelmatig... wordt er nu een beetje nerveus van dus stop er mee, voorlopig. Heerlijk om te 'fantaseren' over namen.... Morgen weer werken.. zal even wennen zijn
Hoi Hoi allemaal. heb vanmorgen voor de zekerheid nog even een testje gedaan om te kijken of ik zwanger ben voordat ik de ha zou bellen maar dat ding gaf natuurlijk weer negatief aan dus ga zo maar eens ff bellen, ben benieuwd. @funny, we zijn zeker druk aan het klussen aankomende zaterdag willen we over en het 2de toilet moet alleen nog geplaatst worden en ik moet alles schoonmaken dus dat gaan we redden. Jullie horen nog of het gelukt is bij de dokter.
Ik heb woensdagochtend een afspraak ) Had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan bij de assistente, ze heeft net vakantie gehad dus was vast en zeker in een goede bui ) Ik ben gelijk ook weer wat vrolijker want dit is iig de eerste stap.
he veertje wat fijn voor je dat je zo snel terecht kan! Hopelijk weet hij hoe of wat! (ik duim voor je dat je niet in die mmm moet. De meisjes naam die wij toen hadden vinden we nu ook helemaal niet mooi meer whahaha Dus bij ons geld ook; Gelukkig dat Jonathan een jongen was! Bij een meisje weet ik alleen zeker dat de 2e naam, de naam van mijn vriend's moeder word. @funny; Hoop dat je een leuke vakantie heb gehad. en dat het werken mee valt vandaag! @lidia; en voel je je al een beetje zwanger? heb je het al aan mensen verteld?
Wij wisten dat het een meisje zou worden en hebben 1 week voor de bevalling definietief een meisjesnaam gekozen en een jongensnaam helemaal niet, dus het wordt weer moeilijk hier, mocht het ooit weer zover zijn We hebben niet echt dezelfde smaak qua namen haha Ben heel blij dat we eruit waren bij ons meis
Veertje, wat goed. Ik hoop echt dat hij je verder kan helpen.! Succes meid.! Wij hebben al namen voor een jongen en een meisje, maar wil er niet teveel aan denken. Krijg er zo langzamerhand een hard hoofd in of het nog gaat lukken.!
Thnx meiden! Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen @joki, we moeten de moed niet verliezen hoe moeilijk dat ook erg vaak is, we moeten ondanks de negatieve testen positief blijven denken
Veertje, je hebt gelijk.! Het lukt gewoon niet altijd. Volgens mij zijn wij een van de weinige die nog niet zwanger zijn. We hebben en hoop meiden zien komen, maar vooral zien gaan. Ik gun het iedereen hoor, echt waar, maar soms baal ik gewoon dat het steeds niet lukt. Ik wil ook.!
Hey meiden, Hier is alles goed. Nog een weekje en ik mag voor de eerste echo. Daarna maar gelijk een afspraak bij de gyn maken. Ik ga dan verder bij de gyn denk ik maar dat moet ik even afwachten. Verder voel ik me nog steeds misselijk met af en toe braakneigingen. @Lidia: Hoe voel je je? Gefeliciteerd met je zwangerschap! @Veertje: spannend dus nog even.... moet wel vreemd zijn zo'n wel niet periode. Succes woensdag. @Joki: Kom op meid. Ook bij jou gaat het lukken... Het helpt echt om er iets minder mee bezig te zijn... See you next time... Liefs Jo
He Joki en Veertje, Even een hart onder de riem van mij: ik ben ook nog niet zwanger. Ik schrijf niet meer mee in dit topic omdat ik het op een gegeven moment echt niet leuk meer vond om iedereen te zien komen en vrij snel over te zien gaan naar het zwanger topic. Wij hebben nu een pauze van twee maanden ingelast. Ik begin na mijn aankomende menstruatie weer. Dat is dan de 9e ronde. Pff... Het is niet niks he. Ik merkte op een gegeven moment dat het ook onze relatie op een negatieve manier ging beinvloeden. Dat was voor ons het moment om even een pas op de plaats te maken, ook omdat ik een nieuwe baan met een proeftijd van 2 maanden heb. En het heeft wel effect gehad...we zijn weer blij...nu nog zwanger raken......... Hopelijk zijn we snel zwanger - maar dat geldt voor alle dames hier! Pim
Hallo, mag ik hier ook een beetje meekletsen? Ik ben Jutte, 30 jaar en mama van een meisje van 16 maanden....en nu dus voor de tweede aan de slag. Ben nu nog ongesteld van de laatste pilstrip en we dachten het rustig aan te gaan doen, geen aandacht aan besteden, eerst een paar maandjes gewoon zonder pil leven en wel zien... ..... .... maar nu werkelijk die laatstse pil is geslikt hebben we weer helemaal het gevoel van de eerste keer terug! Hoe zal het gaan en wanneer ben je bij welke ronde dan uitgerekend enz enz... Onze dochter is 8 weken te vroeg geboren, dus dat brengt voor ons wel een extra element mee in de vorm van onwetendheid... En namen, las ik, wij wisten dat het een meisje is, dus we hebben alleen een naam voor onze dochter bedacht. We kunnen nu dus weer helemaal blanco beginnen. Ik roep nog wel eens iets, dat keurt mijn man dan weer af, haha... We zien wel. Van mij mogen een aantal mensen van hier dit topic eerder "verlaten" dan ik dus: allemaal op naar een snelle positieve test!
@joke, er zijn er zeker niet veel meer die er in het begin van het topic ook waren maar wij komen ooit ook nog wel eens aan de beurt. @pim, wat leuk dat je er weer even bent Ik hoop dat het zometeen na je pauze gelijk raak is. Ik gun het ook iedereen maar het is zeker af en toe moeilijk maar we moeten proberen positief te blijven ondanks dat ik weet dat dat heel erg vaak heel erg moeilijk is. @jutte, welkom in dit gezellige topic
Ik zit net te denken, ik zit gewoon op cycles dag 54 dat is bijna 2 cyclessen Tis toch niet te geloven.
Dat is idd te lang. Goed dat je snel bij de ha terecht kunt. Ik zou echt aansturen op een doorverwijzing naar de gyno. Hoe rot het ook klinkt, bij jou is er naw wel iets aanwijsbaar niet goed. Ik heb daarentegen cyclussen waar ik de klok op gelijk kan zetten en toch lukt het niet. Het is ook nooit goed he . Pim
Jee zeg 54 dagen, nee dat kan niet normaal zijn! zeker niet als je cyclus toch wel weer redelijk op gang zou moeten zijn, als dit nu ronde twee was ofzo....dan zou de ha je nog weg kunnen sturen, maar nu niet hoor! En Pim, goede keuze hoor, even adem en tijd voor elkaar, kindje maken moet wel leuk blijven! En na je proeftijd gewoon je baas even blij maken
Ik heb mijn nieuwe werkgever al aangegeven een concrete kinderwens te hebben en dat was geen probleem. Maar voor mezelf wilde ik het zekere voor het onzekere nemen. En idd die maandjes pauze zijn ook goed voor ons zelf geweest. Vind het wel weer gezellig hier. Komt omdat ik zelf weer beter in m'n vel zit. Ik schrijf vanaf nu dus weer gezellig mee! Pim