Ja geeft zeker wel wat meer rust maar aan de andere kant doet het stiekum toch wel een beetje zeer omdat ik best goede hoop had. Ben benieuwd wat de dokter morgen gaat zeggen want ik heb nog steeds last van witte vocht uit mijn tepels en dat lijkt me toch niet echt goed.
nee kan me goed voorstellen dat het ook een tegenvaller is, dat is hier ook elke keer als ik ongi word. je hoopt toch stiekum dat het wegblijft. en zeker als je dan zon lange cyclus hebt dan weet je het helemaal niet meer he. afwachten wat de ha morgen zegt
Even een bericht speciaal voor Veertje, Joki en Pim ( veel nieuwe gezichten, maar jullie zijn helaas de oude bekenden in dit topic ) Meiden, ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Ook ik weet hoe het is als het weer niet gelukt is en je weer die teleurstelling moet verwerken. Maar echt, het komt goed! Tot die tijd wil ik jullie veel succes wensen en ik duim dat jullie snel met goed nieuws komen!
Dank je Maryloes! Ik geloof alleen pas dat het weer goed komt als ik een positieve test in handen heb ! Veertje, 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Als ik je klachten zo hoor, dan krijg je een verwijzing naar de gyn. Hier dus nog even in de wacht voor we er weer voor gaan. Ik verwacht op de 11e ongesteld te worden. Vind het wel weer spannend, maar ben ook bang om mezelf weer helemaal te verliezen in het zwanger worden. Als het lang duurt is het nl. echt NIET meer leuk. Pim
Als het lang duurd is het zeker niet leuk. Ik had gehoopt er nu niet zolang over te doen omdat we er bij Stijn al 16 maanden over gedaan hebben maar zit nu in november alweer op een jaar. Bij mij lijkt het wel elke maand meer zeer te gaan doen dat het niet lukt. Op het begin vond ik het niet leuk maar werd er nog niet echt verdrietig van maar dat heb ik nu wel heel erg.
nou meiden hier ook nog geen positief nieuws... vanmiddag ben ik dan toch ineens ongi geworden. balen als een stekker! wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg. ik had echt het gevoel dat ik zwanger was en dat blijkt dus niet zo te zijn. eerlijk gezegd had ik er geen rekening mee gehouden dat het de 1e keer zou lukken. voordat Tibo werd geboren zijn we ook een jaar bezig geweest met een mk er tussen. op naar de volgende ronde! mijn cyclus zat deze maand wel op 28 dagen; dat is toch al iets! marieke
Heb vandaag een ontzettende baaldag... soms denk ik echt dat ik gek word! Ben mezelf aan het inpraten dat het echt een keer gaat gebeuren. Dit gevoel wordt elke maand erger. Een week voor m'n NOD voel ik al dat ik ongesteld ga worden en toch blijf je hopen dat je het verkeerd hebt.. Heb vandaag wel een T'shirt besteld voor Dylan met daarop : Ik krijg een broertje of zusje. (wil ik hem aandoen als ik zwanger ben en dan het zo aan m'n man laat weten)... Is dit niet de goden verzoeken? Heb al de hele dag buikpijn dus kom maar op met die duivels, weet je tenminste waar je aan toe bent (he Veertje?!). Ga in iedergeval morgen niet testen want negatief testen kan ik nu helemaal niet aan. Sorry meiden.. zal volgende berichtje iets vrolijker zijn!
funny begrijp helemaal wat je bedoelt meid hier nog iemand niet niet wil testen omdat ik te bang ben om weer teleurgesteld te worden met een negatieve test en gooi het er maar uit hoor, daar zijn we toch ook voor hier.
He meiden, Goh er is veel geschreven de afgelopen dagen en de algehele stemming is toch wat laag bij ons merk ik. We zijn al met een boel die nu toch al flink wat maanden bezig zijn. Bij mij valt het nog wel mee, ben nog niet zo heel lang bezig en ook omdat we toch vooral met de bruiloft bezig zijn. Ik benijd jullie niet hoor! Wat moet dat lastig en verdrietig zijn om elke maand toch weer die teleurstelling te moeten verwerken, of..bijna een hele maand overslaan met je cyclus. Dat het ook effect gaat hebben op je relatie kan ik me ook goed voorstellen! Ondanks dat we elkaar toch eigenlijk alleen maar met een nickname van hier kennen en we dus eigenlijk "compleet strangers" voor elkaar zijn (op straat zouden we elkaar straal voorbij lopen) leef ik erg met jullie mee hoor! Dus Meiden: KOM OP, KOP OP! Niet denken; "als ik zwanger word", maar juist "wanneer ik zwanger word" Ik duim heel hard met jullie mee! Knuff Debby
@funny, ik snap dat je momenteel niet vrolijk bent en terecht want het is ook niet iets om vrolijk door te worden. Ik hoop dat ik als ik er straks weer ben er een heel erg "positief" berichtje van je staat Ik ga nu naar de huisarts en ben best wel een beetje zenuwachtig, jullie horen het straks hoe het is geweest.
Het lijkt wel of een tweede kindje langer duurt of ligt dat aan mij? je leest t best veel dat de eerste sneller ging als een tweede. nou eingelijk mag ik niet klagen hoor heb een heerlijke zoon van bijna 17maanden ach en nu heb je het ook drukker en staan mn hoofd er niet altijd naar om te klussen (hebben julie dat ook wel eens?) veertje succes bij de arts! (volgens mij zaten wij een beetje in de zelfde tijd met zwanger worden van de eerste klopt dat? je naam komt me zo bekend voor)
hallo allemaal wij zijn ook voor de tweede bezig en ben nu overtijd dus ben benieuwd of het mischien al gelukt is heb een zoon van 9 maanden we hebben er voorat het gekozen om weer zwanger te worden omdat we met patrick 5 jaar bezig waren en we uiteindelijk via iui zwanger zijn geworden en we bang waren dat het weer heel lang zou gaan duren we hadden zelf het idee dat we niet zelfstandig zwanger konden worden maar de dokter zeg dat het wel kan dus even afwachten
Ik ben doorgestuurd 28 augustus mag ik al naar het ziekenhuis De dokter wou me eerst nog 2 maanden laten lopen maar toen mijn vriend vertelde dat het op deze manier niet leuk meer is en dat we er bij Stijn 16 maanden over gedaan hebben kregen we meteeen een verwijzing Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen.
@ veertje: wat fijn zeg! hartstikke goed! heel begrijpelijk dat jullie niet nog eens 2 maanden willen wachten! wat dat betreft is het hier in belgiƫ wel wat beter geregeld. toen ik na mijn mk niet meer ongesteld werd heb ik zelf naar de gynaecoloog gebeld, kon binnen een week terecht en kreeg direct clomid voorgeschreven. net als jullie wil ik ook graag weer snel zwanger zijn en ik begrijp heel goed dat het iedere keer een teleurstelling is wanneer het weer niet gelukt is. zelf ben ik daar ook een beetje bang voor, dat het misschien nog wel langer gaat duren dan bij Tibo! maar langs de andere kant moet je maar zo denken: het is al een keer gelukt en dan zal het zeker een 2e keer ook wel lukken! houd de moed er vooral in, hoe moeilijk dat soms ook is! marieke
Wat goed nieuws Veertje! Actie ondernemen zal je goed doen en misschien wat geruststellen! Hier een rustig dagje.. zit te wachten op de rode duivels. Straks ff naar het ziekenhuis, M'n zusje heeft vanmorgen een nieuwe kruisband gekregen. Even op ziekenbezoek. Debby, grappig eigenlijk. Jullie weten veel meer hoe ik me voel en wat er is dan de meeste in m'n familie en vriendengroep! Lucht wel op hoor! x Vanes
veertje, wat fijn voor je dat je meteen terecht kan! (en helemaal fijn dat je vriend zo met je meedenkt en zorgt!) Hier weer de eerste tekenen van een ongesteldheid, had wat licht roze op 't wcpapiertje. Dus deze maand weer niets. Nu wachten tot het doorzet.