wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Veertje wat geweldig voor je dat je al zo snel naar de gyn kan.
    Ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik hoop echt dat ie je kan helpen.

Hier sinds gisteren bruinverlies.
    Zet nog niet door. Ik hoop maar dat het snel komt, dan kunnen we weer verder.!

2. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Dank je wel Maryloes.!
    Lief van je.!

3. sunshine25

1 aug 2008
    52
    0
    0
    Gelderland
    veertje fijn joh dat je doorgestuurd bent en dat je zo snel terecht kunt

hier ook nog geen ongisporen, gisteravond was ik misselijk en had last van mijn borsten en ik ben een beetje moe, maar dat kan ook door het warme weer komen.
    ik heb mezelf voorgenomen dat ik nog een week wacht met testen, omdat mijn laatste cyclus ook 53 dagen duurde.

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    De duivels zijn gearriveerd! helaas
    wel een lekkere korte cyclus dus dat scheelt.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veertje, super dat je bent doorgestuurd en al zo snel terecht kunt. Dan gebeurt er tenminste iets.

Joki, hopelijk zet het snel door en kun je weer aan een nieuwe ronde beginnen. Ik zeg maar niet meer dat we er samen voor gaan volgende maand, want dat heeft tot nu toe niet geholpen.

Funny, hier weet iedereen ook meer wat er in me omgaat dan in real life zeg maar. Je praat er met vrienden e.d. toch niet altijd makkelijk over, of we willen het nog niet zeggen dat het langer duurt.

Alle meiden die weer ongesteld zijn geworden...succes in de volgende ronde.

Hier niet zo veel te melden. Vandaag was ik vrij en heb ik heerlijk van het mooie weer genoten!

Pim

6. veertje

veertje Fanatiek lid

@harmahouwen, welkom, spannend hoor dat je overtijd bent, heb je al een testje gedaan? Jeetje 5 jaar! en ik maar klagen over mijn 16 maanden bij Stijn.

@funny, ik ben ook blij dat er wat gedaan word, tis natuurlijk nog even afwachten wat het ziekenhuis precies gaat zeggen.
    Hoe was het met je zusje?

@joki, vervelend dat het niet doorzet zeg, hopen dat het wel snel gebeurd want dan kan je teminste weer verder.

@makey, zonde zeg, hopen dat het de volgende ronde wel raak is.

Wij hebben vanmiddag aan mijn ouders verteld dat we al even bezig zijn met zwanger worden en dat we nu door gestuurd zijn naar het ziekenhuis.
    Ik wou namelijk geen smoesjes moeten bedenken om oppas te kunnen krijgen voor Stijn.
    Mijn moeder zat met de tranen in haar ogen.
    We kunnen gelukkig ten alle tijden Stijn bij ze brengen als we naar het ziekenhuis moeten.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veertje, wel een opluchting he om het je ouders te vertellen. Ik zat een poos terug in tranen en toen kwamen mijn ouders onverwachts langs. Ik had geen zin om er om heen te draaien en heb het verteld. Ik vond het echt een opluchting. Mijn moeder reageerde heel begripvol, mijn vader had de typische mannenreactie : de natuur laat zich niet dwingen :D .

Ik las net op de site dat Nynke inmiddels ook in de medische molen zit. Zowel bij haar en haar man was er iets niet helemaal goed. Ze worden onderzocht.

Funny, ga je morgen testen of wacht je nog even af?

Pim

8. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Veertje, heb ik okt in miskraam gehad... had iedereen al vrij snel verteld dat ik zwanger dus heel veel mensen in m'n omgeving weten dat we voor een 2de gaan. Zelfs m'n werk en ze hebben me afgelopen april toch in vaste dienst genomen!
    Gelukkig valt het met de vragen nu wel mee maar mocht ik weer zwanger raken dan wacht ik met vertellen tot zeker de 1e echo!
    Met m'n zusje alles goed gegaan, ga haar morgen ophalen uit het ziekenhuis. Dylan vond het bere interessant dat ziekenhuis en ging languit bij haar op bed liggen :)

Pim, weet het nog niet... voel me echt al een paar dagen niet zo lekker en heb krampen in m'n buik dus denk dat ik ongesteld moet worden. Negatief testen word ik zo moedeloos van, maar weet dan wel waar ik aan toe ben!

Wat was het toch een heerlijke zomerse dag vandaag! We zijn vanavond lekker met z'n 3en naar de Mc Donalds gegaan.. Dylan vind vooral de worteltjes lekker... haha!

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij waren laatst een keer bij de Mac. Emme vond er niets aan (terwijl ze thuis frietjes wel lekker vind) en was het meest blij met de ballon, gek kind!

Pim

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Durf het bijna niet te zeggen en zelf geloof ik het nog niet .... IK BEN ZWANGER!

Heb toch vanmorgen een test gedaan en het is overduidelijk! Nou heb ik dat shirt voor Dylan besteld om het m'n man te laten weten maar dan moet deze vandaag wel komen want m'n mond houden gaat niet lukken hoor!

Joki, Veertje en Pim, zelf mij is het gelukt dus nu jullie! De rest van de meiden natuurlijk ook maar kan niet iedereen opnoemen ;)

Op naar de 1ste echo want dan ben ik pas een beetje gerust gesteld...

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik komhier voor het eerst kijken en zie gelijk een geweldig bericht! gefeliciteerd funny!

Gisteravond heeft manlief hier groen licht gegeven!
    Aanstaande maandag gaat mijn spiraaltje eruit en dan kunnen we aan de klus :) :)

Ik vind het weer ontzettend spannend en ben ook erg benieud hoe het dit keer allemaal zal gaan. Bij Ruben was ik namelijk ontzettend snel zwanger (30 mei spiraal eruit, 27 juni posi test). Nu verwacht ik niet dat we een 2e maal zoveel mazzen zullen hebben maar stiekem hoop ik het wel een beetje :oops:

Maar vooralsnog ben ik in ieder geval ontzettend opgelucht dat we er eindelijk voor gaan, ik wil namelijk al een tijdje alleen manlief moest het nog even laten bezinken!

Iedereen hier heel veel succes!

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Jaaaaah funny, gefeliciteerd, echt helemaal geweldig!

Welkom lilly.

Hier momenteel erg druk met de laatste dingen inpakken want we gaan zaterdag over :D
    Ik hoop dat we daar dan gelijk internet verbinding hebben zo niet dan zien jullie me een paar dagen niet.

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Sorry, ben hier nog niet zo veel geweest..

Veertje: wel fijn dat je het je ouders hebt verteld. Bij dat soort dingen zou ik het ook prettig vinden als mn ouders het weten.

Funny: jaaaaaaa! Gefeliciteerd meid! Wat een mooi begin van deze dag voor jou!
    Leuk idee zo'n shirt! Dat wil i denk ik ook gaan doen mocht ik straks zwanger zijn..maar dan doe ik dat denk ik met textielstiften...

Maar wil ook een shirtje laten maken met tekst: Grote zus van? (onder elkaar) om het iedereen te laten weten....wil het aan fam. etc pas later laten weten omdat ik voor Demi 2 mk heb gehad.
    OF misschien dat ik het mijn ouders wel eerder vertel..nouja, ik moet eerst maar eens zwanger worden!

Lilly: wat spannend! Hoop dat je snel zwanger mag worden!

Mijn ei zit eraan te komen! Jippie! ben zo blij dat ik na mn bevalling steeds op tijd een ei heb gehad! Ik heb lang bv gegeven dus dit wordt mn derde ongi nog maar..of niet, want hoop natuurlijk dat ik zwanger ben :D
    Dit is onze tweede ronde. Maar afgelopen ongi was wel echt een goede ong, ongi's daarvoor waren minder hevig en had bijna geen krampen. Afgelopen ongi was echt weer als vanouds :D

Vind het spannend hoor...vanaaf en morgen lekker klussen en dan afwachten :D

Liefs
    Syl

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    WHIEHOEEEEEEE! Geweldig Funny, van harte gefeliciteerd!

Pim

15. sunshine25

1 aug 2008
    52
    0
    0
    Gelderland
    funny gefelciteerd meid met je zwangerschap

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    WAUW FUNNY! Wat geweldig voor je (jullie)
    Oh ik hoop echt dat je shirtje op tijd komt
    en anders gebruik je hem toch om het aan je familie te vertellen.

@veertje, nou dan ga je een drukke dagen te gemoet.
    Fijn dat je ouders het nu weten, scheelt toch als je het nog met meerdere kunt delen.

@lilly; welkom hier en hoop dat we van jou ook snel goed nieuws krijgen te horen!

groetjes debby

17. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Funny gefeliciteerd..! :D
    Geweldig nieuws..!

Lilly, welkom.!

Het heeft eindelijk doorgezet.!
    Ben er gek genoeg erg blij om. Op naar ronde 10.. :confused:

Pim, we blijven het zeggen hoor. Volgende maand is het onze beurt..
    Voor veertje ook..! (en natuurlijk voor iedereen.!)

Veertje succes met de verhuizing.!

18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Bedankt iedereen!

Veertje, succes met verhuizen!

Heb vanmorgen dat bedrijf van dat shirt al gebeld (wordt pas na het weekend geleverd).. zo lang kan ik het echt niet voor m'n man voor me houden hoor! Dus heb het hem al gezegd.. tuurlijk was hij super blij. Heb het ook m'n moeder verteld en die kreeg tranen in d'r ogen, zo schattig. Verder houden we het nog even stil..
    komt dat shirtje voor de rest op tijd!

Sylvia, met textielstiften is een beter idee (en waarschijnlijk goedkoper) !

Welkom Lilly!

Joki, ons ook gelukt in ronde 10 dus gaat bij jullie ook vast lukken deze ronde!

19. mamatibo

mamatibo Lid

17 jul 2008
    13
    0
    0
    Belgie
    GEFELICITEERD Funny!
    hartstikke leuk!
    weet je al wanneer je voor een eerste echo mag?
    leuk idee zo´n t-shirtje! nog eventjes geduld hebben!

marieke

20. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Goed nieuws Veertje!

En Funny nog veel beter nieuws! GEFELICITEERD!

Oei, meisje wordt hier huilend wakker. Ik ben weer weg! Doei!

Deel Deze Pagina