wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hallo meiden ik kom me ook hier melden :D . wij hebben besloten voor een tweede te gaan, morgen de laatste pil. aangezien ik bij noa er een jaar over gedaan heb ben ik benieuwd hoe snel het dit keer zal gaan. ik moet alleen even uitvogelen hoe dat nou zit met je nod enz.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hey mandy!

Ook welkom, ik ben hier ook net 'aangeschoven'. Ik hoop dat je dit keer sneller zwanger zult zijn.

Volgens mij kun je je nod wel ergens op he tforum uitrekekenen. IKzelf heb geen idee.....maandag gaat mijn spiraaltje eruit en dan zullen we zien hoe het gaat. Ik heb al een tijd geen ongi gehad dus heb geen idee.
    De eerste keer ging bij mij heel snel, en ben ook erg benieuwd of het dan nu heel lang zal duren!

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi lilly wat leuk dat je er ook voor gaat, onze kids zijn allebei van maart. bij mij duurde het de vorige keer een jaar, hoop dat het nu wat sneller gaat. vind het wel allemaal een beetje eng hoor, hoop toch niet dat mijn bi weer terug komt.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hey inderdaad! Ruben is van de 20e en jouw dochter?

En ik had en heb ook BI. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat het weer erger zal worden, maar ik kan er redelijk mee omgaan en heb het er graag voor over.

Vind het allemaal erg spannend!

5. sunshine25

1 aug 2008
    52
    0
    0
    Gelderland
    hey meiden

ff ego berichtje, gaat niet zo lekker hier

heb sinds woensdag heel licht bloedverlies, ben super misselijk, maar heb geen buikpijn oid verder
    dus ik hoop dat het doorbreekt vandaag, of dat ik zwangerschapsverschijnselen ga krijgen want hier word ik dus niet goed van

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoihoi

Lang geleden dat ik hier ben geweest maar de eerste ronde is nu echt ingegaan hier!
    Dit weekend heb ik mijn ovulatie en we zijn al flink aan de klus, dus fingers crossed!

@Funny: van harte gefeliciteerd! Supernieuws!

Nieuwe dames welkom! Lilly, leuk je hier ook te zien!

@Sunshine25: sterkte meid! hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent!

Nou ik ga ff wat doen hier, tot later!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @lilly mijn dochter is van 24 maart! ik hoop dat bi niet erger wordt dan kan ik helemaal niet meer lopen.

@sunshine25 wat vervelend meid!

@leonietje 24 succes met klussen :) .

8. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Sunshine25, je wilt inderdaad gewoon weten waar je aan toe bent.. heb je wel al een test gedaan? Of weet je zeker dat je ongesteld gaat worden?

Voor de nieuwe meiden, welkom!

Blijf ff hier kletsen hoor, de meeste 'ken' ik en het is hier meestal gezellig ;) , maar hoeft niet altijd!

Hier gaat het z'n gangetje.. ben behoorlijk misselijk en moe. Vind het wel een beetje snel al (was bij Dylan pas bij 6 wk erg ziek) maar het maakt me niks uit (ga wel 6 x per dag naar de WC om te kijken of het wel goed gaat...)

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

ik ben er weer.
    Allereerst alle zwangeren gefeliciteerd!
    Ik zit zelf weer in de wachttijd.

IK ga hier weer prberen wat actiever mee te kletsen, ik was even weg omdat het met mijn vader heel erg slecht ging, op 24 july is mijn vader overleden op 62 jarige leeftijd.
    Veel te jong maar gelukkig heeft hij niet langer hoeven te lijden.
    3 jaar geleden werdt er kanker bvij hem geconstateerd en wonder boven wonder heeft hij toch nog 3 jaar bij ons mogen blijven.
    Hij heeft tot 15 july nog gewerkt maar toen ging het echt niet meer en kwam hij op bed. Hij heeft dus gelukkig maar 9 dagen op bed gelegen.

het afscheid was verdrietig maar ook erg mooi.

Nu pakken we draad zo langzamerhand maar weer op, dus ook hier probeer ik het weer een beetje bij te houden.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Tip van de dag: Verhuis niet te vaak :D

Wij zijn druk aan het verhuizen pfff, moet even snel bankieren dus dacht laat ff een berichtje achter.
    Hier gaat alles goed, ik lees na het weekend allemaal even wat jullie getikt hebben.
    Ga nu de laptop inpakken.

11. sunshine25

1 aug 2008
    52
    0
    0
    Gelderland
    nou ik ben gisteravond laat ongi geworden dus dat was de oorzaak van mijn klachten gister.
    wel een teleurstelling, maar ook weer zekerheid.
    op naar de volgende ronde

12. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    @patje: gecondoleerd met het verlies van je vader! Het gemis zal vreselijk zijn maar dat hij niet verder hoefde te lijden is een zachte troost...

@Veertje: verhuis ze!

@Sunshine25: balen dat je ongi geworden bent maar je weet nu inderdaad waar je weer aan toe bent.

Hoe lang is iedereen eigenlijk nu bezig voor een brusje?
    Hier is net de eerste maand ingegaan en we hbben geen haast maar het zou wel errug leuk zijn!

Nou ik moet straks werken, helaas pindakaas maar ik kom vanaaf nog wel weer ff terug!

P.S. kunnen we niet iets van een lijstje maken met naam, eerste kindje hoe oud, hoe lang bezig voor een tweede etc.? Is er iemand hier die dit kan?

13. Elmo25

Elmo25 Lid

9 aug 2008
    9
    0
    0
    Huisvrouw
    Friesland
    Hoi allemaal,

Ben hier nieuw en ben sinds mei dit jaar gestopt met de pil en ben ook bezig voor de tweede. En ben voor het laatst 16 juni ong (cyclus 35 dagen) geworden en sinds dien niet meer. Heb wel een paar testen gedaan maar allemaal negatief. Gisteren heb ik nog eentje van clear blue digitaal gedaan die gaf aan van niet zwanger en toen ik het stripje verwijderde zat er wel een tweede vaag lijntje erbij, maar ja dat zal verder wel niks betekenen. Normaal cycl. van 28 dagen hoor ik het vandaag te worden, en bij 35 dagen volgende week. Had gisteren ook nog de assistente van de huisarts aan de lijn ik moest maar eerst nog een week wachten en als het dan niet werd moest ik maar weer een test doen. Nou, daar word je ook wijzer van. Ik heb nou zoiets van ik mag wel ongesteld worden dan weer je direct waar je aan toe bent en dan kan je ook weer verder met de volgende ronde. Verder heb ik soms enkele dagen dat ik niet echt lekker ben en heb het gevoel dat mijn buik wat opgezet is, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik niet zo last van zwangerschapskwaaltjes.

Gr regina

14. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Funny, ik hoop dat je gelijk hebt en dat deze ronde geluk brengt..!

Patje, gecondoleerd met dit grote verlies.! Heel veel sterkte de komende tijd.!

Veertje, Succes met de verhuizing.!
    Ik heb het in februari fijn gedaan. pfff.. De komende 20 jaar ga ik nergens meer heen..!
    haha...

Sunshine, balen dat je ongi bent geworden. Nu heb je wel iig zekerheid.
    Op naar de volgende ronde.!

Leonietje, wij gaan nu de 10e maand in.
    (na een mk in november)
    We hadden een lijstje, maar dat is verwaterd. We kunnen wel een nieuwe maken als iedereen er mee eens is.

Welkom aan de nieuwe meiden.

Hier gaat alles verder goed. Nog een paar dagen en dan weer volop aan de klus... :D

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    patje gecondoleerd.
    elmo25 spannend hoor als je toch vaagjes een streepje had wie weet!

16. Elmo25

Elmo25 Lid

9 aug 2008
    9
    0
    0
    Huisvrouw
    Friesland
    Mandy1; Indd spannend, maar ik heb wat op het internet gesurfd over die digitale van clear blue. Bij de ene helft die niet zwanger aangaf op het beeldscherm en dat op het staaf je wel streepjes stonden later toch wel zwanger waren en bij de andere helft weer niet en die werden dan toch weer ong.

Ik wacht tot het eind van deze maand wel even af en als ik het dan nog niet ben dan maar even de huisarts bellen.

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @Sunshine, balen van je ongi, hopelijk wel vol frisse moed naar de volgende ronde.

@Elmo, het beste is om bij de CB digi alleen de letters af te lezen, niet de streepjes, zo staat ook in de gebruiksaanwijzing.
    Welkom iig en ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt.

@patje:gecondoleerd met je vader *steekt kaarsje aan* heel veel sterkte!

@veertje:verhuizen is idd bagger, blagh, niet mijn hobby hihi

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    even afwachten dan elmo

19. Elmo25

Elmo25 Lid

9 aug 2008
    9
    0
    0
    Huisvrouw
    Friesland
    mandy; ja indd even wachten

mienime ; dat had ik zelf ook in de gaten, maar toch hoop je het van wel dat het zo is. En op een gegeven moment word je er wel flauw van, van die negatieve testen.Daarom maar even eind deze maand even afwachten of ik wel ong word.

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    tuurlijk hoop je dat het zo is, ik hoop heel hard met je mee, succes met wachten en dan hoop ik echt van harte dat je kan zeggen dat je op roze mag.

Deel Deze Pagina